Poeng: 9/10
Alright alright alright alright. Du tror sikkert at du skal få 10/10 på poengrangeringen bare fordi du er rank 1? Hæ? Vel du tar feil! I skrivende stund har du 399.803 poeng. Det er under 400k, som er skamsløvt. Det gir deg en snittvekst på 1,39% per dag. Til sammenligning har jeg, helt uten hjelp og støtte fra noen som helst (det er helt sant), vokst med 4,76% hver dag, som er mye bedre enn deg, tenk! Derfor fortjener jeg 10/10, og du bare 9/10 (hint til neste som skriver i tråden etter meg).
Plassering: 10/10
Her får du 10/10. Du har 2 clustere som begge er ganske tette og fine. Hvis dere havner i krig med BAM! så er det ganske fint å kunne sende opp støtte fra clusteret ditt i sør. Hvis dere havner i krig med DL er det ganske fint å kunne stacke sydenbyene dine med tropper fra øst. Hvis dere havner i krig med begge er du screwed hihi.
OD: 8/10
Som angriper: 670k ish
Som forsvarer: Betraktelig mye mindre.
På en måte er det sykt ukult å ha høyere poengrank enn ODA-rank. På den annen side så er det ganske smart å ikke tape så himla mye tropper hele tiden. Da må man jo bygge dem opp igjen, som er kjedelig og tidkrevende. Og så får man ikke farmet, som også er kjedelig og tidkrevende, men som i det minste medfører fremgang.
Du bruker tydeligvis troppene dine mer til farming enn til angrep. Det er sikkert lurt.
Adlinger: 7/10
Skammisjå... Hva sier TW-stats? Begynte rolig med folk fra småstammer, krydret med en og annen gråby, Fisk, WeirdAldo gitt!, mer adlinger fra småstammer, så ble du med på DONslask-etegildet, internadling, gråbyperiode, TØK.
Noen fiendebyer har du adlet, men stort sett er du en ordentlig jævel som tar fra de små og gir til de store (deg selv). Din slemming. Du kan nok ikke få 10/10 her, da må du adle mer sånn som Sennep har gjort. Det er kvalitetsadling, det.
Du får 7/10 i stedet for 6/10 fordi du har så mange adlinger, som er bra.
Stamme: 10/10
Jeg har fortsatt Utopia sitt stammebilde som
skrivebordsbakgrunn, litt fordi jeg ikke gidder å bytte, men mest fordi jeg er Utopia sin største fan <3 Gleder meg allerede til vi i MILF skal adle dere ned og vinne v20, det blir bra
Rykte: 10/10
Du er kul og fet og bra og snill og aktiv og hyggelig og søt og grei og god og glad. Jeg vil egentlig gi den litt minus for å skifte navn fra Starving Ninja til Zupernooooovaaaaa fordi jeg hater den møkkasangen som var populær for sånn et år siden eller noe sånt, men du er for kul til å få noe annet enn 10/10.
SUM: 54/60
Respektabelt.
Pestilence