Rate spilleren over

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Chaosisalex

Poeng: 31.064
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 47.608 (12.)
Stamme: UTOPIA


Poeng:31k 7 byer kan det blir bedre ja 1.plass,men ellers stemmer alt så blir 9/10 synest kun 1.plassn skal ha 10/10

Plassering: Har mange fine byer og adle og naboene tror jeg ikke har de like godt XD 9/10

Farming: en av kontoen som sikkert har farmet mest på v20 så 10/10

Stamme : Utopia beste stammen på v20 10/10

Rykte:Odd,Håkon og en til som sitter her,kjempe team som jeg ikke ville møt i fronten min 10/10

tror det ble 47/50 :)

Trustie

.....
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Trustie
Poeng: 28.701
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 70.245 (23.)
ODA: 10 trustie [DN] 61.196
ODD: 138 trustie [DN] 9.049
ODT: 23 trustie [DN] 70.245
Stamme: DN

Poeng: 7/10
Ligger godt rangert, men har knapt halvparten av poengene til Chaosisalex på førsteplass. Kunne helt sikkert ha gitt 8, men gir 7 slik at du har noe å jobbe opp mot. Såvidt jeg vet farmer denne kontoen en del, så har muligens et tog klart?

Plassering: 3,5/10
Veldig dårlig plassering etter min mening. Helt innesperret av IAPs og allierte (BAM, DN og UTOPIA/BBB). Noe må nok gjøres med diplomatiet for å gi deg en mulighet til å ekspandere, på en annen side - ved å bryte med BAM eller DN har du plutselig en ukomfortabel plassering. Kanskje trives du/dere med ikke å måtte følge med 24/7?

Farming: 6/10
På tide å bytte ut farming med OD, men siden enkelte skiller seg ut på farmingen velger jeg å beholde den inntil videre (dere andre får gjøre som dere vil). Nøytralt, siden du har 1 mill og 10.000 plyndrede - noe alle burde ha på dette stadiet. +1 poeng fordi jeg tror du var tidlig ute til 1 mill, særlig i forhold til mange andre som ligger godt rangert.

OD: 7/10
Høy ODA, lav ODD - slik liker vi det. Hva kan vel du for at du ikke blir angrepet? Tok ut noen AM og øks fra Creo tidligere, og nå er IAP/ally med dem. Får det nok rolig fremover. Topp 10 ODA er uansett bra, men som med poeng ligger du langt bak "toppen".

Stamme: 6/10
En godt rangert stamme, dessverre er alle unntatt Gertpe og deg ukjente for meg. DONslask har kommet med noen merkelige uttalelser tidligere, samt en merkelig form for humor (ikke ovenfor meg), men de gangene jeg snakket med han virket han hyggelig. Mistet nylig deres største spiller, noe som er et veldig stort tap siden en god plassering for DONslask og Pyaah plutselig blir veldig skummel dersom dere ikke holder på samarbeidet med UTOPIA og BBB. De øvrige stammemedlemmene har en litt for trygg plassering etter min smak, men stammens medlemmer ligger godt plassert ovenfor hverandre. Kunne fort ha gitt 9 her dersom ikke Perfect Art hadde byttet stamme.

Rykte: 6/10
Som jeg har skrevet tidligere hadde jeg et ekstremt dårlig inntrykk av deg i tiden på og fra V14. Synes dog du har forbedret deg sterkt, spammer forumet mindre, og gjør ditt beste for å opptre ordentlig med god og fornuftig aktivitet på forumet. En slik forandring står det respekt av!

Totalt: 35,5/50
En fin sum. Plasseringen trekker veldig mye ned, mens det meste ellers er litt over gjennomsnittlig. Dersom mine antakelser rundt diplomatiet deres (IAP/ally med BAM, IAP med oss fra UTOPIA og BBB) ikke stemmer så si ifra. Spent på hva du kan utrette fra en veldig trang posisjon.

/H - Starving
(Sikkert litt ustø rating - er sliten, men ser ikke ut til at andre tar initiativet her =) )
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
STARVING NINJA!!!!!1one


Poeng
Førtitotusentrehundreognittito. Ganske bra. 10k bak rank 1. Ikke så bra. 8?`)= faen da. 8 av 10. Hvor er skråstrek på tastaturet? Du må jobbe litt med profilbildet ditt. Det er dårlig, ikke bra. 8/10.

Plassering
Ganske trygt. Veldig safe. Litt utfordrende. Middels spennende. Kan bli gangbam'd. Hhhhehehehehe. Gangbam'd. Get it? BaM'd. BaM. Ffs dere tar vitsen dere er ikke retards. Hvorfor er plassering en del av ratingen? Det er jo ikke noe man kan gjøre noe særlig med, så litt teit å ha med, sånn egentlig. 9/15

Farming
Du har alt for få dagens ranere og burde skamme deg. 1 DR? Hah! Noob ass. 1/10, fordi alle som er kule har minst 10 DR, og du har bare 1. Enkel matte. 1/10.

OD
Høy ODA. Lav ODD. Det er slik vi liker det. Det er i hvert fall det jeg har lest på forumet at vi liker, så da stemmer vel det. 135/197

Stamme
Den har meg da. Det er bra, ikke dårlig. Og så har den en haug med spillere som er langt bedre enn meg. Men den har ikke vunnet enda, så den kan ikke få full pott. Dessuten ville matten blitt for lett hvis den fikk full pott. 1954/1962

Rykte
Du skriver mye smart og lurt og klokt og fint og bra. Du burde skrive mer. Back to basics-matte. 1/1.

Totalt
1324702200/57977100. 1346744,16667/1932570 8.080.465/11.595.420
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Virtuosi
Poeng: 0
Rangering: 1208
Beseirede motstandere: 416.102 (5.)
Stamme:

Poeng: (0/10)
0 poeng, såvidt på rangeringslista. Lite imponerende.

Plassering: 0/10
Ingen by.. :|

Farming: (3/10)
Imponerte en lang periode med 9 DR på rad, til tross for et middels farmeområde. Har dog gått brått nedover i det siste (også før kontoen ble internadlet), og noe sier meg at den ikke kommer opp igjen til DR-nivå. ;)

Stamme: (0/10)
Ingen stamme. Tror det er et dårlig taktisk valg. Kan kanskje bli med i MILF?


Rykte: (0/10)
Ingen som spiller på denne kontoen lengre, dessverre. Men gutta som spilte her får 10/10 når som helst.

Totalt: (3/50)
Ikke imponerende, stort forbedringspotensial. En god start er å skaffe eiere til kontoen med et godt rykte, grunnlegge en by med en god plassering, adle seg til rank 1, farme masse for å få DR og være først til 100 mill og bli med i en stamme.

(Håper folk tok ironien :hmm:) (Glemte forresten OD - ta den gjerne med i tillegg til farming)

-ZuperNova
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Eller den neste kan rate ZuperNova, hvis du heller vil det :) Kanskje litt mer spennende en å rate en kar på rimmen med 900 poeng.
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Ingenting er meir spennandes enn ein fyr på rimmen med 1.541 poeng!

Pestilence
Poeng: 1.541
Rangering: 363
Beseirede motstandere: 1 (881.)
Stamme: MILF

Poeng: (8/10)
1.541. Flott rund sum. For ein som har spelt på serveren i nøyaktig fem dagar kan ein ihvertfall ikkje klage.

Plassering: (7/10)
Du er omringa av gårdar, du er på rimmen, og du har hyggelige og svært oppegåande naboar nord for deg (hint hint). Som eg lærte i 9. klasse så bur du i eit klassisk landbrukssamfunn. Langt ut på lia. Det lika Sylvi Listhaug. Passive bønder er utmerka adelsmål og utgjer ingen umiddelbar fare heller. Helmaks, 7/10.

OD: (7/10)
Markene rundt muren din er vel dekka av ein massiv raud flekk frå han eine fyren som angreip. :warrior: Sann sett har du jo 100% seiersrate, ikkje noko å kimse av! ODen tatt i betraktning er du nok godt rusta, og så tidlig er det jo ikkje bra med høg OD heller.

Adlinger: (0/0)
0 adlinga? (rofl)

Stamme: (4/10)
MILF?

MILF.

(clapping)

Stammen med .no's beste profilbilde. Det oppsummerar perfekt alle grunnane som gjorde at eg valgte IT som valgfag i eit perfekt utforma 300x200 bilde. Utafor det er det vel kanskje mindre positivt. Medlemma er vel litt vel spredte kanskje? Om tanken er å gå vidare med dette som ein seriøs stamme må det vel gjerast nokre få grep, men om det er tilfelle er du nok klar over det. Kan forøvrig hende at resten av medlemma er av tilnærma lik kvalitet som deg mister, det har eg ingen aning om. Dei har ihvertfall sjansen til å vise det no :)

Rykte: (10/10)
Du er nesten like pop som Jostein Bever, og det seie litt.


SUM: (36/50)
Må vere beste sum gitt til en med din poengsum, ta det med deg djupt inn i hjarterota og tygg på den godbiten resten av veka. (party)

Med hugleik og heider
-Imrahil
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Kjedelig med så lite aktivitet i disse trådene, heldigvis blir det skrevet gode lister. =)

Imrahil
Poeng: 54.958
Rangering: 22
Beseirede motstandere: 159.868 (40.)
ODA: 26 Imrahil [DL] 127.950
ODD: 103 Imrahil [DL] 31.918
Stamme: DL

Poeng: (6/10)
Topp 25. Henger fint med, og kan fort klatre noen rangeringer oppover. Adler du jevnere fremover kan det fort bli mye bedre. Ligger dog et stykke bak, både toppen og topp 10.

Plassering: (7/10)
Usikker på hva jeg skal gi her, alt fra mellom 5 og 8 fungerer. Har en trygg plassering, med relativt mange adelsmål. Dessverre ser det ut til at Gården-stammene lager masse deff, mens Birken har vist seg vanskelig å adle ut. Hvor går veien videre? Mpas? Jeg håepr og tror at du kan adle deg videre, og blir det først én by blir det garantert flere. Virker ikke som om veldig mange farmer her nede, med unntak av Pestilence. Så til tross for et tilsynelatende ok område kan det fort bli langt bedre dersom du gidder.

OD: (6/10)
Lite å si på denne. Ligger lavere rangert på OD enn poeng, men dette kan fort bety at du besitter mye tropper. Velger å tro at du bruker troppene dine smart, da det er slik det virker for meg. Pluss ett poeng for å ha en ODA som er overlegen ODD'en.

Adlinger: (8/10)
I forhold til hva du har tilgjengelig (med unntak av de større, som Birken) synes jeg du har store og fine adlinger. Skal litt til for å få full score på denne, da.

Stamme: (7/10)
DL. Vet ikke hva jeg skal si om denne stammen. Har et diplomati jeg tror og håper er nyttig for dere. Veldig hyggelige og samarbeidsvillige spillere. Ligger dog ikke så høyt rangert som jeg tror dere har potensiale til, da blir fort denne scoren bedre. ;-)

Rykte: (7/10)
Ganske nøytralt. To plusspoeng fordi jeg har snakket en del med deg ingame. Der er du veldig hyggelig og engasjert. Nå har du også begynt å etablere deg på forumet, det liker jeg. =) Dessverre hørt lite til deg fra tidligere verdener. Har spilt for lite med deg til at jeg kan rate høyere, men 7/10 er absolutt ikke dårlig!

SUM: (41/60)
Over gjennomsnittet på alle punkter, og tror du kan nå langt dersom du går inn for det - det kan stammen også. Veldig god personlighet. Uten tvil potensiale til å forbedre de fleste av ratingene.

-ZuperNova
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
ZuperNova - UTOPIA - RANK 2


Poeng: (10/10)

Ligger med en solid rank 2 foreløpig ikke langt bak 1 plass, i mine øyner fortjener denne en 10'er. Kjempe aktiv spiller, og spiller enda SOLO! Meget imponerende.

Plassering: (8/10)

Litt byer over alt nå, har adlet seg ifra nord og sør over. Blir fort fine muligheter for mange adlingsmål her. Veksten stopper ihvertfall ikke :)

OD: (8/10)

Mye ODA lite ODD, brukt mye off tropper, men tror ikke det har noe å si mtp hvor mye tropper kontoen sitter med nå, kontoen farmer mye og bygger det fort opp igjen. Lite ODD tyder på at kontoen mest sannsynligvis sitter med MYE deff.

Stamme: (10/10)

Klart beste stammen på v20, har et solid grep på rank 1, og jeg tror de kommer til å fortsette med dette i fremtiden som kommer.

Rykte: (9/10)

Kjente ikke noe spesielt til Henrik før han kom over til UTOPIA, men han har gitt meg et veldig bra inntrykk, og er uten tvil en av de som lager liv på dette forumet, samt en veldig flink spiller ingame.

SUM: (45/50)

En konto som vil være med å prege v20 fremover uten tvil. Har alle muligheter til å fortsette å holde veksten oppe og kan kjempe om rank 1 i lang tid fremover. Alt står vell i grunn på aktivitet og motivasjon.
 

DeletedUser

Guest
(star)(star)(star)Chaosisalex(star)(star)(star)
Poeng:273.170
Rang: 1
Beseirede motstandere: 413.455 (10.)
Som ODA: 296.904 (6)
Som ODD: 116.551 (32)
Stamme: UTOPIA

Poeng: 10/10
Ligger på en sterk førsteplass noe jeg tror dere vil fortsette med i lange tider. Mye smarte adlinger og bra taktisk spill i starten er nok hovedgrunnen til at jeg tror dere vil fortsette å holde på rang 1.

Plassering: 9/10
Dere har klart å bygge deg et bra cluster hvor du ruler i sentrum. Mange forskjellige muligheter for videre ekspansjon. Det eneste som kan være minuse med dette er om dere skaper for mange fiender, er alltids kipt med en 360 graders front, til nå har dere klart dere bra.

OD: 9/10
Du har jo egentlig lite av både ODA og ODD til din rang, men jeg mener dette viser hvor sterke adlingene deres er. Jeg har en følelse av at dere sitter med store mengder tropper, både off og deff.

Stamme: 10/10
Beste stammen pdd enkelt og greit.

Rykte: 9/10
Har hørt mye bra om håkon og odd. Skriver veldig bra poster på forum, og virker generelt som to veldig trivelige karer!

Sum: 47/50
Dere har mye å være stolte over både med tanke på egen konto, men kanskje mest måten dere har ledet UTOPIA. Så vidt jeg vet har dere et prikkfritt diplomati. Jeg vil påstå at dere er klare favoritter til å vinne verdenen med UTOPIA, men vil nok få hard konkuranse om den gjeveste plasseringa.
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
TSM Bjergsen

Poeng: 7/10
Du er akkurat innenfor topp 25(24). Topp 25 er meget bra, så er bare å stå på videre så kanskje du kommer deg enda høyere. Jeg ser fra kartet at du har potensiale til å komme enda høyere om du gjør ting riktig framover, spent på å se om du klarer dette.

Plassering: 8/10
Du har 2 clustere, et på hver av sidene av stammen din, om det er så veldig taktisk bra vet jeg ikke siden jeg ikke vet hvordan forholdene dine på begge sidene er. Mest sannsynlig har du god kontroll. Stammen ser veldig kompakt ut så støtte kan komme veldig raskt om nødvendig, forundrer meg ikke at dere ikke støtter opp fronten deres før dette er nødvendig i og med at dere er et stort cluster.

Ser også at du har veldig mange fine adelsmål ved deg, får se om du får tatt disse adelsmåla før noen andre i stammen din gjør det.

OD: 5/10
Du har en total på 129.981 hvor du har 36.820 som forsvarer og 93.161 som angriper. Ganske lite til en topp 25 spiller, har vel en del tropper å by på nå tipper jeg. Spent på å se eksplosjonen om den kommer!

Stamme: 8/10
Hørt at denne stammen står støtt sammen, ser dere er veldig kompakte og har et stort cluster hvor nesten ingen byer er mer enn 5 felt unna hverandre så å si.
Tror denne stammen kan overleve lenge grunnet til det store clustere og i og med at jeg har hørt at dere har et veldig godt samhold og samarbeider bra sammen.


Rykte: 5/10
Aldri hørt om deg egentlig, vet ikke om det er noen kjente spillere som sitter bak kontoen heller. La merke til deg ganske fort i og med at du heter "TSM Bjergsen", Lol spiller jeg også en del, så han vet jeg hvem er :)
Du sitter nå på topp 25 så dårlig kan du ikke være.

Totalt: 33/50

Kanskje jeg har vært litt for streng? Vet ikke, dette var min første Rate spilleren over :)
Håper ikke jeg var for streng, isåfall så får du/dere sende meg en melding om å være litt "snillere" neste gang!
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Lite aktivitet på forumet.. :| Velger å rate originaleieren på kontoen, Sander, da jeg vet for lite om resten.


Poeng: 165.924
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 527.935 (15.)
ODA: 13 Vixen [DL] 267.210
ODD: 14 Vixen [DL] 260.725
Stamme: DL

Poeng: 8/10
Rangeringen er veldig god, men ligger et stykke bak topp 3. Skal en del adlinger til for å forandre på dette, men det er absolutt mulig!

Plassering: 7/10
VELDIG spredte byer. Kan være både en fordel, men også en stor ulempe. Dessverre vipper jeg litt mer mot det siste alternativet. På tide å tette igjen med noe grått? Trygg plassering med allierte, men de fleste av byene ligger unna den nåværende fronten deres. Likevel, mulighetene for ekspansjon er langt ifra ikke-eksisterende!

OD: 7/10
Ganske gjennomsnittlig både ODA og ODD der ingen av dem skiller seg særlig ut. Har ikke godt veldig mye opp i det siste, så trolig en del tropper her noe som er bra!

Adlinger: 8/10
Et par internadlinger, men også mange store byer fra spillere jeg vet relativt lite om. Adlet veldig lite grått, dersom du ikke har alt for mange AM tilgjengelig er dette veldig bra. Har du 50 stk burde du ha tatt deg et par titalls gråbyer. Kan ikke si noe på at du ikke adler grått, så en god score her!

Stamme: 7/10
DL, fin 4. plass med bare 6 medlemmer. Håper dere står ved deres nåværende diplomati, for ikke å ødelegge spenningen helt. Tror sidene allerede er relativt jevne, kanskje til og med greit i vårt disfavør (det blir selvfølgelig bare spekulasjoner). Det kan gjøre at vi får nok en veldig spennende tosidet krig her på .no. Herlige spillere i denne stammen som jeg virkelig har sansen for.

Rykte: 10/10
Tja, jeg kjenner deg godt, og du er lederen for en god stamme på v20. Et par spillere som har falt fra stammen, noe som er veldig synd. Har spilt med og vært på lag med deg på begge rundene mine her på .no, og du har ligget rundt topp 10 begge gangene noe som er veldig bra! Hyggelig, løsningsorientert, ivrig og engasjert - men også bestemt. Kan fort ha en avgjørende posisjon som leder i jokerstammen (?) på v20. Har også begynt å delta på forumet! (glemte deg i prisutdelingen min)

SUM: 47/60
Veldig god rangeringen til en godt rangert konto og en spiller med den nødvendige personligheten til å nå veldig langt! Ingen svake punkter som skiller seg spesielt ut.

-ZuperNova
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Poeng: 9/10
Alright alright alright alright. Du tror sikkert at du skal få 10/10 på poengrangeringen bare fordi du er rank 1? Hæ? Vel du tar feil! I skrivende stund har du 399.803 poeng. Det er under 400k, som er skamsløvt. Det gir deg en snittvekst på 1,39% per dag. Til sammenligning har jeg, helt uten hjelp og støtte fra noen som helst (det er helt sant), vokst med 4,76% hver dag, som er mye bedre enn deg, tenk! Derfor fortjener jeg 10/10, og du bare 9/10 (hint til neste som skriver i tråden etter meg).

Plassering: 10/10
Her får du 10/10. Du har 2 clustere som begge er ganske tette og fine. Hvis dere havner i krig med BAM! så er det ganske fint å kunne sende opp støtte fra clusteret ditt i sør. Hvis dere havner i krig med DL er det ganske fint å kunne stacke sydenbyene dine med tropper fra øst. Hvis dere havner i krig med begge er du screwed hihi.

OD: 8/10
Som angriper: 670k ish
Som forsvarer: Betraktelig mye mindre.

På en måte er det sykt ukult å ha høyere poengrank enn ODA-rank. På den annen side så er det ganske smart å ikke tape så himla mye tropper hele tiden. Da må man jo bygge dem opp igjen, som er kjedelig og tidkrevende. Og så får man ikke farmet, som også er kjedelig og tidkrevende, men som i det minste medfører fremgang.

Du bruker tydeligvis troppene dine mer til farming enn til angrep. Det er sikkert lurt.

Adlinger: 7/10
Skammisjå... Hva sier TW-stats? Begynte rolig med folk fra småstammer, krydret med en og annen gråby, Fisk, WeirdAldo gitt!, mer adlinger fra småstammer, så ble du med på DONslask-etegildet, internadling, gråbyperiode, TØK.

Noen fiendebyer har du adlet, men stort sett er du en ordentlig jævel som tar fra de små og gir til de store (deg selv). Din slemming. Du kan nok ikke få 10/10 her, da må du adle mer sånn som Sennep har gjort. Det er kvalitetsadling, det.

Du får 7/10 i stedet for 6/10 fordi du har så mange adlinger, som er bra.

Stamme: 10/10
Jeg har fortsatt Utopia sitt stammebilde som skrivebordsbakgrunn, litt fordi jeg ikke gidder å bytte, men mest fordi jeg er Utopia sin største fan <3 Gleder meg allerede til vi i MILF skal adle dere ned og vinne v20, det blir bra :)

Rykte: 10/10
Du er kul og fet og bra og snill og aktiv og hyggelig og søt og grei og god og glad. Jeg vil egentlig gi den litt minus for å skifte navn fra Starving Ninja til Zupernooooovaaaaa fordi jeg hater den møkkasangen som var populær for sånn et år siden eller noe sånt, men du er for kul til å få noe annet enn 10/10.

SUM: 54/60
Respektabelt.


Pestilence
 
Topp