Rate spilleren over

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Just Testing
Poeng: 124.718
Rangering: 57
Beseirede motstandere: 522.287 (92.)
Stamme: Solo

Poeng (6/10) : Startet litt etter at V21 åpnet, og sitter med knappe 124k poeng. Helt ok det, da har du vært middels + aktiv tenker jeg :) Adlingene dine er faktisk gode, ikke mye grått, en del Aristo og 1 Ship? Noe som kan bety du har jobbet litt.

OD (6/10): OK ODA og ODD, likestilt oppimot deg selv, så du har angrepet og forsvart deg litt :)

Plassering (10/10): Du ligger helt på rimmen, alene i en stamme, utifra hvor stor du er og stamme du er i så er det, det beste for deg og det tryggeste :) Samlet cluster også.

Stamme (1/10): Du er da alene så og si. ikke mye å skryte av.

Rykte (4/10): Vet ikke hvem du er, men har sett deg på forumet. Så skal ikke uttale meg så mye.

Totalt: 27/50
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Unholy Confessions

Poeng: 1.966.428
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 24.422.512 (2.)
Stamme: 1814

Poeng: (7/10) Tapt mye i det siste, det trekker 2 poeng... Eller ville jeg si 9 er godt for 2.plass utrolig fort vokst den kontoen, men datt litt i det siste dessverre... Og tror nok den kommer til å dette mer...

OD: (9/10) God OD, ODA og ODD, men litt dårlig å prøve å ta ut nukes med egne fulle nukes... Jaja, sånt skjer, ikke aktiv 24/7, og med lite dualer tilgjengelig så ikke lett...

Plassering: (9/10) Nydelig plassering, fint cluster! Første DON sa til meg, var at han var misunt på det sexy clusteret!

Stamme: (7/10) 1814 er en OK stamme det, men som Jostein skriver selv, så støtter de dere ikke, derfor jeg valgte å trekke ned 1 poeng der... Dere hadde også en veldig rar allianse(?) med ORM... Trekker 1 poeng for dette også... Ligger på 2.plass, trekker 1 poeng for dette også!

Rykte: (4/10) Fikk ødelagt sitt rykte da de sviktet Aristo pga de ønsket Action... Greit det, men ødela ryktet på denne kontoen...

Totalt: 36/50

-A
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
DON slask
Poeng: 2.698.143
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 29.500.110 (2.)
Stamme: Aristo

Poeng: (10/10) Er rank 1, og har hatt en kraftig vekst den siste tiden. Mye av grunnen er vel at UC sliter.

OD: (9/10) 2 plass i OD. Dere har veldig bra ODA, men en litt mindre bra ODD noe som ikke dere kan gjøre noe med. Med ODD trekker dere ned :D

Plassering: (10/10) Nydelig plassering, og en deilig front mot UC som dere tjenere godt på.

Stamme: (9/10) God og sterk stamme på rank 1, men trekker 1 poeng fordi dere har for få med i million klubben.

Rykte: (10/10) DON slask og Abobil er meget gode.

Totalt: 48/50
 

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Eliminator
Poeng: 1.171.273
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 14.282.547 (12.)
Stamme: Deadly Delight

Poeng: (8/10) Fikk en gigantisk front når det ble krig mot orm og tirpitz bytta side men syns du\dere har klart dere utrolig bra og dere slåss fortsatt. fortsett sånn! må trekke litt pga mistede byer.

OD: (9/10) 12 plass i OD. Nesten identisk odd og oda viser at dere gir juling og tar juling.

Plassering: (10/10) som sagt over veldig stor front, og nesten ingen safe byer så her er det så og si krig 24\7

Stamme: (9/10) Kanon stemme med veldig god stemning, trekker 1 poeng fordi DD ligger på 2 plass ;)

Rykte: (10/10) Så og si alle kjenner dere og dere har et veldig god rykte utifra det jeg har hørt.

Totalt: 47/50 (var jeg for snill?)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jehova
Poeng: 1.500.993
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 13.079.176 (13.)
Funksjoner:
Stamme: DD

Poeng:
3. plassen, syns den fortjener 9 av 10. Kanskje egentlig 8,5 fordi det er ganske langt opp til 2. og et hav til 1. plassen, men skal være snill :)
(9/10)

OD:
Har fin ODT, både ODA og ODD. Litt ned på lista til å ligge på 3. plass, men det skal få komme seg de neste ukene!
(8/10)

Plassering:
Fantastisk plasering, fine fronter, fine safebyer. Mye moro denne plasseringen kan brukes til, har steget mye på rangstigen og viser at du behersker plassering din fantastisk.
(10/10)

Stamme:
DD ligger på andre plass, masse flotte folk. Noen som er veldig engasjerte for å ta igjen Aristo.
(9/10)

Rykte:
Jeg ser i hvert fall på deg (Are) som en farsfigur i DD, en helt herlig fyr, med kone og barn klarer han likevell å varte opp med fantastisk spilling. Har et humør som motiverer alle i DD til å fighte på. Må nesten legge til dette fantastiske sitatet: "På tide å lære unga å farme så de kan få ukepenger etter hvor mye de klarer å farme". Spiller her med Sebastian som også er en solid spiller, og de virker å være en flott combo.
(10/10)

Totalt: 46/50

Rate: Storebror
 

DeletedUser

Guest
Storebror
Poeng: 2.097.992
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 17.749.041 (8.)
Stamme: DD

Poeng
Andre plass er meget bra! Kontoen har vist stor aktivitet i det siste og har en relativt solid ledelse over 3 plassen, men mangler fortsatt litt på å ta igjen førsteplassen. Fortsett sånn gutta, gjør det bra :) 9/10!

OD
Som ODA ligger dere på en fjerdeplass. Tatt i betraktning så er dette rimelig akseptabelt! En 12.plass for ODD, noe som er litt i det mindre laget grunnet stor front, men ingen tørr å angripe dere! Trekker litt ned på total ODT og plassering forholdet, 8/10

Plassering
Har alltid vært misunnelig på denne kontoens plassering. Svært stor front, endel safe byer, og et stort og tett cluster. Mange muligheter og mye som kan utnyttes! Gir dere en 10/10

Stamme
Ligger på en andreplass og er den eneste stammen som kan konkurrere mot Aristo. Egentlig poengmessig får dere litt lavere, men siden det er så mange hyggelige folk og godt samhold trekker jeg opp til 10/10 (giggle)

Rykte
Storebror kontoen har et godt rykte på seg på v21. Solid og lojal konto. Har selv ikke hørt om deg(Marius) før Eirik(Tirpitz) fikk deg inn der, men jeg ser jo du er en meget dyktig og god spiller! Fantastisk jobbet. Eirik F, derimot har jeg hatt med å gjøre siden jeg startet på v21. En av de virkelig store skikkelsene som har vært på v21, og har hjulpet både meg og andre med alt det skulle være! 8/10

Totalt: 45/50

Rate: Tirpitz
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tirpitz
Poeng: 1.395.012
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 19.711.255 (8.)
Stamme: Aristo

Poeng
Rank 8. Veldig god rangering! :) Kontoen har enorm front etter avskjeden fra DD til Aristo, har fått adlet en del av Gekkern i det siste! 7/10

OD
13.plass ODA... Dere har enorm front, er det en deff konto? Opp å hopp :) Dere har vokst ODA i det siste, veldig bra, tok nesten ODA ifra meg 17 og 18.09! :) Men jeg har dessverre dobbelt så mye om ikke mer off så er forståelig. ODD, vokser den ja! :) Dere er flinke som mister noen få byer med så mye front! ODT: 19mio rang 8. Dette er ca 1/2 av 1.plassen. Så dere har litt igjen for å ta han igjen! :) 7/10

Plassering
Utrolig deilig plassering, masse front å adle på! Har ett veldig godt utgangspunkt i å vokse :) 8/10

Stamme
Har vært litt frem og tilbake i ledelsen i det siste. Abobil som trakk seg som forsvarsminister, RV som ble nedgradert og ThoBre som ny leder i Aristo. Vil det holde til en seier med en ubalansert ledelse? Tiden får vise :) 8/10

Rykte
Jeg ville nå si dere har ett godt rykte, var en bauta når dere spilte i Ship! :) Marco du var kv for like mange som meg på ett tidspunkt, og viser bare at du/dere er lagspillere! :) Har respekt for denne kontoen. Får en 9/10 av meg her :)

Totalt: 39/50

Rate: Mr. Bobil

-A
 
Sist redigert:

ThoBre

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Mr. Bobil
Poeng:3.112.682
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 40.126.833 (2.)
Stamme: Aristo

Poeng
Denne kontoen har vært på 1.plass siden dag en, og har en imponerende poengsum på over 3 millioner. Hva mer kan man forvente? 10/10

OD
2 plass på OD totalt viser at denne konten ikke har ligget på latsiden, og at førsteplassen er fortjent! ODD er kun på 13.plass, med en 1.plass på ODA får du full pott av meg. For selv om du har en lav ODD, så har du nesten ikke mistet byer (Mesteparten av de tapte er readlet). 10/10

Plassering
Veldig god plassering. Du har en fin front mot DD, samt ett godt cluster oppe i nord. 8/10

Stamme
Aristo. Hva skal man si?
Dette er stammen jeg er leder for. Jeg føler at stammen har ett solid og godt samspill, støtter hverandre når det trengs, og koordinerer gode felles aksjoner. 10/10

Rykte
Abobil er "elsket og hatet". Enten elsker du Abobil eller så hater du han. Her er det ingen mellomting. Rykte til Mr. Bobil er godt, og han er kjent som en god taktikker. Han er også kjent for å være veldig styrt av spontane følelser, på godt og vondt. Ryktes også en snarlig retur til ledelsen i Aristo ;) ? 9/10

Totalt: 47/50

Rate: ThoBre
 

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Thobre
Poeng: 1.452.598
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 5.786.477 (29.)
Stamme: Aristo

Poeng:
Fin poengsum, jobba seg sakte men sikkert oppover og kommer mest sannsynlig topp 3\5 før verdenen er over. 9\10

ODD\ODA:
Vært litt laidback en stund men startet å komme seg framover mot fronten nå, litt lav oda til å ha 7 plass totalt så sikkert fått endel enkle byer, og odd er jo ikke din skyld. heller at du har ligget trygt og ikke mange som angriper deg. 7\10

Plassering:
Starter å få en veldig fin plassering med masse safe byer som kan pøse deff til frontbyene uten fare, masse å vokse på 8\10

Stamme:
Gratulerer med Seieren Aristo, ikke en sjanse i havet til at DD skal ta dere igjen. Dere har vært stødige og stabile så og si hele tiden og gjorde en kjempejobb. (party) (party) (party) 10\10

Rykte:
Aldri hørt en eneste negativ ting om deg og du virker som en trygg og god leder. 10\10

Totalt: 44\50

Rate (random)
 
Topp