Rate spilleren over

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Kolp:

Poeng: 153.792
31. plass. Ingenting å si på dette. Hatt en ganske god vekst også. Fortsett med denne farten og du kommer fort høyere! (7/10)

Plassering:
Relativt utenfor i verden. Har kun Aristo folk rundt deg. Mulighetene ligger der, men det kan fort gå andre veien også, spørs hvor mye du utnytter dem. Kanskje en potensiell fare for Aristo? (8/10)

OD:
111. plass på total. Ser ut som du har hatt det relativt rolig med tanke på lav andel tropper som er mistet i forsvar og en større del i angrep. Fint med tanke på at du får vokse deg større og være mer aggressiv, men en smule lav overall med tanke på poengsummen din. (5/10)

Stamme: NRu
Har ikke hørt noe om stammen, men nå er det kun du som er i den så det skal du ha ære for å spille alene. (3/10)

Rykte:
Har ikke snakket med deg eller sett deg før, men nå har jeg nettopp kommet tilbake til TW etter 3-4 år så det er nå forståelig. Kanskje jeg blir bedre kjent med deg etter hvert her på forum eller In-Game :) (2/10)

Totalt:
(25/50)
 

hansik

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Destructere
Poeng: 18.434
Rangering: 132
Beseirede motstandere: 11.158 (442.)
Stamme: -AR-

Poeng: du ligger ganske så normalt til med poeng, men du har hatt en jevn og stabil vekst de 4 siste ukene. (6/10)

Plassering: du ligger på rimmen i Nord-øst. Du har noen store stammer som omringet deg litt lenger uti. Ser ikke ut som om det er så veldig mye som skjer der, men det ligger noen småstammer rundt deg og er ellers en del barbar byer  (5/10)

OD: ODA på 10k viser at du ikke har vært helt frempå, men du har heller ikke ligget bakpå og vært lat (kanskje mye allierte i området?)
Odd på knappe 897 viser at duikke har blitt angrepet så mye eller at du har dodget det :/ (6/10)

Stamme: stammen har jeg ikke hørt om. Men en 14 på rengeringen er ikke helt for gale :p med en gjennomsnitlig poengsum på 5k ligger dere sånn passe godt an  (6/10)

Rykte: jeg vet egentli ikke hvem du er, men jeg føler jeg har hørt navnet dit før :/ det lover vel godt :p (3/10)

Totalt:
(26/50)

rate hansik :awesome:
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
hansik

Poeng: 6.633
Rangering: 189
Beseirede motstandere: 36.872 (324.)
Stamme: OliCo

Poeng: 6.633
Du har hatt en litt sen start? TWstats viser at du startet første gangen 10 mars. Du har ikke blitt adlet på verdenen så du har måtte restarte. Poengsummen er ikke veldig imponerende, dessverre.
2/10

Plassering
Ser ut som du har en front mot TMR. Dersom din stamme ikke har en Allianse/IAP med TMR, er jeg redd du blir adlingsmat for Halhoe.. Med tanke på poengene dine og at du har enten TMR eller egne stammemedlemmer som naboer, vil jeg si at plasseringen din er ganske dårlig p.d.d. Det skal mye dyktighet til for å kunne utgjøre noe i denne posisjonen.
Adle en gråby på rimmen for å i alle fall ha mulighet til å vokse deg større, kanskje?
1/10

OD:
ODt på drøye 37k er faktisk bra i din posisjon og poengsum. 32k av disse er i angrep, som viser at du ikke er redd for å bruke troppene dine. Du har hatt litt angrep mot deg, men ikke av stor betydning.
6/10

Stamme: OliCo
Ikke hørt om, eller sett, denne stammen før jeg søkte på navnet ditt. Jeg ser at stammen deres har en poengsum (136.369p) som tilsier rangering 15. Jeg tror mye av grunnen til at jeg ikke har sett dere tidligere er at jeg ikke bryr meg særlig om stammer under topp 5 :p
Litt usikker på hvordan samholdet der er, stammens seriøsitet og stammens fremtid i dagens posisjon.
4/10

Rykte:
Ryktene sier at du er helt fersk i spillet, selv om TWstats sier at du har spilt siden verden 11. Du viser deg på forum og du tørr å spørre, som jo er vel og bra! Dersom du er helt ny, så vil jeg spå en god fremtid for deg!
Ettersom jeg ikke har hørt om deg før, vil jeg ikke gi deg full pott.
6/10

19/50 - Mye å gå på her. Vis deg frem, få opp aktivitet (og ressfelter?), unngå å bli TMR mat, så vil du se at du får høyere rating neste gang!


For de av dere som ikke kjenner meg, rate Unholy Confessions
 

hansik

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ja. Den første verdenen min var v11 :) men etter den spilte jeg bare litt smålig på noen av de andre verdenene. Etter det ble det en laaaaang pause. Så kom jeg in på v21 :)
og aktivitet er så aktivt det kan bli uten at karrakterene mine skal synke gjennom gulvet XD

Og jeg hadde en sen start :p (10/10) for god rangering XD
 
Sist redigert:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Unholy Confessions
Poeng: 601.325
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 5.023.011 (3.)
Stamme: Aristo

Poeng: Du har en fin poengsum og du ligger på 2 plass på rangeringslisten. Ikke noe å si på det. Du for egentlig trekk bare pga 1 ting og det er at du ligget stykke bak 1 plassen.
Kommentar (8/10)

Plassering: Woaah, jeg forguder plasseringen din ! Du har en god del "safe byer" og hele stammen og evt allierte i ryggen. + Du har en fin fin front imot fiendene dine. Dette gir store muligheter til ekspansjon som jeg tror du kommer til å utnytte til ditt fulle og hele så fort du lar nuksa begynne å fly!
Kommentar (10/10)

Farming: Du har en del DR så jeg tørr påstå at du har ranet en del over 10k plyndringer.. så hvem vet hvor mye du har? Ihvertfall ikke gull i raner. Men du har nok mye :) Men sånn er livet med LH..
Kommentar (10/10)

Stamme: Aristo virker som en samkjørt stamme med en god del flinke spillere. Jeg føler ikke stammen er helt fullkommen enda selv om dere leder hele v21, med relativt god margin! Stå på videre så får vi se om dere ender opp som seier herrene!
Kommentar (9/10)

Rykte: Jostein har jeg kjent en god stund nå. Han er en utrolig dyktig tw spiller. Hadde det ikke vært for disse innstillingene på v21 hadde han nok adlet fletta av dem han er i front med. Så godt han har et handicap! Håper han får brynt seg litt og tja, hva kan gi noe annet en enn 10'er her Jostinator?
Kommentar (10/10)

Totalt:
(47/50)
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
TraTinV
Poeng: 409K
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 880.671 (39.)
Stamme: Aristo

poeng: Dere har en fin poengsum, men så har du også nylig merget med Regal, noe som selvagt har gitt deg en gratis boost. I tillegg har dere fått inn Chaosisalex, en ikke så rent liten ressurs i seg selv det heller.
8/10

Plassering: Dere har lenge slitt med at dere er omgitt av stammefrender og allierte, og det har selvagt gjort mulighetene for ekspansjon mindre, i tillegg til at spillet selvsagt har blitt kjedeligere. Men nettopp mergen med Regal har gitt dere et fint cluster nærmere frontlinjen, så nå blir både spillet morsommere og ekspansjonsmulighetene større. 7/10

Farming: Uvesentlig i v21, så går i stedet på

OD: 880K og 39 plass. 709K av disse er ODA, noe som viser at du ikke går av veien for å sende nuksa på langtur.
Slett ikke dårlig med tanke på hvor lenge dere har lagt langt inne i safezone. 7/10

Stamme: Aristo. Ingen over - ingen ved siden. 10/10

Rykte: Her er det tre solide og erfarne spillere, som står for det de sier og gir alt. 10/10

Totalt: 42/50
 

DeletedUser

Guest
Reisverket
Poeng: 539.793
Beseirende motstandere: 2.889.591 (10.)
Stamme: Aristo

Poeng: God poengsum, gode adlinger, og baserer vekst på å adle fienden. Vil gi deg 9/10, eneste trekk er at rank1 kommer før deg :awesome:

Plassering: Plasseringen din er svært god. Et safecluster, samtidig som du har god front mot fienden. Muligheter til god ekspansjon i sør og øst. 10/10

Farming: Velger å gjøre det samme som Rv selv, uvesentlig på v21.

Stamme: Aristo er nummer 1 foreløpig. Virker som det er godt samhold mellom noen, med andre ikke. Aktiviteten kunne vært bedre. Velger å gi 9/10.

Rykte: Alle vet hvem Rv er, levende antikvitet detta, får ting gjort, leder største stammen på v21, og er vel generelt ansett som en av de mer erfarne der ute. 10/10

Totalt: 38/40
 

DeletedUser

Guest
Mr. Fotball, Taj Mahal, Nightroon, Ulabrand er også mulighet til å velge mellom. Kalep kanskje? Perkåre er også en fin konto, ville anbefalt deg å rata Syrogen, men hadde nok vært best å tatt etriuss, vel å merke så er Mcvele kontoen fantastisk! Hank er også fin, Storebror har mye bra på gang, du får nesten velge selv her :gjeip:
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tar det når jeg kommer hjem fra jobb... Sikker på at jeg ikke skal ta Mastif, Mr. Fotballfrue, kalep, shagalot eller noen andre?? :)

Viss du er sikker, så tar jeg BARE lucky og ikke de andre kontoene dine :)

-A
 

DeletedUser

Guest
Ta Lucky kontoen du.

Skal si deg hvilken konto jeg spiller på når jeg har fått etablert meg.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Så du bare slutta på de andre kontoene og satt dem på slett?? o_O

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Mastif - kontohopper og stammeleder
Konto: Ukjent. Tok over Mr. Fotballfrue for et par uker siden. Allerede nå trolig skiftet til Lucky.

Poengsum: Uvesentlig, har ikke vært på nåværende konto lenge nok til å kunne ta kred for det. 1/10

Plassering: Umulig å vurdere, da du ikke tør oppgi hvilken konto du nå har tatt over. 1/10

OD: Igjen umulig å si, uansett ikke dtt arbeid som ligger bak. 1/10

Stamme: Ship. Det var definitivt ingen dårlig løsning å sile ut bunnslammet og lage en ny stamme med de mest aktive spillerne fra vår tidligere fiendeallianse. Ship har reist kjærringa og gjort v21 til en morsommere verden. 8/10

Rykte: Må innrømme at jeg ikke kjenner til deg fra tidligere, men så har jeg heller ikke spilt siden v15 - og før det ikke siden v5.
Men utfra det jeg har oppdaget til nå så har du vist deg som en dyktig leder for Ship. Stort sett sakelig, hyggelig og oppegående spiller. 9/10

20/50 (sorry, men du må nok stå for hvem du er ingame for å komme over denne summen)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Mastif - kontohopper og stammeleder
Konto: Ukjent. Tok over Mr. Fotballfrue for et par uker siden. Allerede nå trolig skiftet til Lucky.

Poengsum: Uvesentlig, har ikke vært på nåværende konto lenge nok til å kunne ta kred for det. 1/10

Plassering: Umulig å vurdere, da du ikke tør oppgi hvilken konto du nå har tatt over. 1/10

OD: Igjen umulig å si, uansett ikke dtt arbeid som ligger bak. 1/10

Stamme: Ship. Det var definitivt ingen dårlig løsning å sile ut bunnslammet og lage en ny stamme med de mest aktive spillerne fra vår tidligere fiendeallianse. Ship har reist kjærringa og gjort v21 til en morsommere verden. 8/10

Rykte: Må innrømme at jeg ikke kjenner til deg fra tidligere, men så har jeg heller ikke spilt siden v15 - og før det ikke siden v5.
Men utfra det jeg har oppdaget til nå så har du vist deg som en dyktig leder for Ship. Stort sett sakelig, hyggelig og oppegående spiller. 9/10

20/50 (sorry, men du må nok stå for hvem du er ingame for å komme over denne summen)

Awwww..... dette er det søteste du har skrevet om meg noen gang, dette må lagres! (love)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Rate spilleren over:

Velger en vilkårlig spiller jeg nå :)

erlend86
Poeng: 294.859
Rangering: 20
Beseirede motstandere: 1.060.946 (32.)
Stamme: NATO

poeng: Du/dere har en god poengsum tatt i betraktning plassering! Poengene begynner å fyke når du får deg front nå?! 8/10

Plassering: Fult av blå og lyseblå rundt deg! Ser du begynner å etablere deg i sør og søker front! 8/10

Farming: Uvesentlig i v21, så går i stedet videre.

OD: Over millen her og 32.plass! Utrolig god OD tatt i betraktning plassering! Rank 17 ODA?! Her er det en spiller som på siste uken har blåst opp med ODA! Sender nukene på langtur, knuser tropper, returnerer og sender igjen! What a spirit!. 8/10

Stamme: NATO. Sammarbeider tett med Aristo, trolig egentlig kan vi si at Aris og Nato er samme stamme? Ryktes også at du har en fot i ledelsen her?. 10/10

Rykte: Har ikke hørt så veldig mye om deg på tidligere verdener, men slik jeg har snakket med deg, så har jeg fått et veldig godt uttrykk om at du er en god spiller! Stå på! 7/10

Totalt: 41/50

-A
 
Topp