Rate spilleren over

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Viss de liker campingvogn så vil jeg ikke de skal rate meg :O

-A
 

DeletedUser

Guest
Poeng: 138.537
Rangering: 50
Beseirede motstandere: 2.033.063 (20.)
Stamme: Aristo

Poeng: Hvem trenger poeng når man har swag? <3 (10/10)

Plassering: Fiendene ville ha litt av swaggen din, det var derfor de adlet seg rundt alle byene dine <3  (10/10)

OD: 2.000.000 tropper døde med swag <3
ODD: 1.500.000 tropper døde med swag mens de forsvarte Hood'en sin <3 (10/10)

Stamme: Beste stammen ever <3
Full pott fordi at vi swagger så mye! (10/10)

Rykte: Dayum folkens! Her har vi en vampyr som ikke har hørt om søvn før. Han er oppe på natta og sover heller ikke om dagen ^^
Alle har hørt om Bobilen, ettersom det er fetteren til den populære campingvognen <3 (10/10)

Totalt:
(50/50) <3 <3 <3

hozan
 

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Wannabezz

Rangering: 28
Beseirede motstandere: 7.242.103 (2.)
Stamme: Aristo

Poeng: 274.312 poenga flydd opp og ned som en jojo siden du ligger mitt i krigssonen men gir deg fortsatt ikke, BRA! (8/10)

Plassering: Beste plasseringen noen kan ha, masse å angripe og tonn med støtte fra stammen.  (10/10)

OD: 1.491.218 (12) du må nok angripe litt mer så denne kommer seg litt opp, perfekt plassering i fronten. nå som du er ferdig med eksamen renner det vel inn angrep snart?
ODD: 5.750.000 (1) Topp 1 , med god hjelp fra stammen. Bra jobba! (8/10)

Stamme: Vært topp 1 så og si hele verden 21 så bra jobba. (10/10)

Rykte: Sorry men jeg må se på rykte ditt innad i stammen vår og der er du sett på som en sviker, bytta side så fort du fikk sjansen, veit du er en hyggelig kar å prate med så gir deg litt mer for det. (3/10)

Totalt:
(39/50)

Syrogen
 

cid the king

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Syrogen

Rangering: 15
Beseirede motstandere: 1.936.074 (23.)
Stamme: SHIP

Poeng: 416.649. bra med poeng og vokser fint. Ligger greit til med tanke på krigen, ikke for nært den store fronten i allefall, men har noen fine targets nært seg å vokse på 7/10

Plassering: grei plasering ligger litt unna fronten men ikke for langt 8/10

ODA: 1.498.739 (11) Greit med drepte tropper med tanke på posisjon men ønskes at det økes med tiden? ;D
ODD: 437.335 (52) Virker så du har blitt angrepet litt men er ikke ekstremt mye (8/10)

Stamme: Nye stammen etter mergen mellom SW4G, XION/ZION. Fin andreplass og gir vist Aristo en kamp for seieren. Blir artig utover verdenen sin tid. 9/10

Rykte: Ryktes at du er den mest elskede og respekterte i SHIP (10/10)

Totalt:
(42/50)

Rate Cid the king
 

DeletedUser

Guest
cid the king

Poeng: 459.587
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 1.625.250 (28.)


Poeng:
Ligger i en samling av spillere hvor det ikke skal mye til for å rykke opp, eller rykke ned. Har en respektabel poengsum, som jeg velger å gi en 7/10 på.

OD:
Rank 14 i ODa og rank 79 på ODd. Ikke mye under press, er en pådriver innad i stammen. Ikke noe troppesløsing her. 8/10.

Plassering:
Reflekterer OD'en. En fin plassering. Ikke noe stress. 8/10

Stamme:
SHIP er en soleklar nummer 2 i øyeblikket. Vi får se om Aristo blir for sterke, eller om vi klarer å lure oss over dem på ranken. 9/10

Rykte:
Hadde ikke hørt mye om deg før v21. Men jeg liker deg godt. Du sier det som det er, og har en fin humor. Som skrevet tidligere, er du en pådriver for andre. Fortsett den gode jobben! 8/10


Totalt:
Kan vise seg å være tungen på vektskålen i denne krigen. 40/50


PS: hankVH ifra 30-05-2015. Solo.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
hankVH

Poeng: 551,237
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 4.929.468 (7.)


Poeng:
Respektabel 6 plass. Økt ganske godt siste måneden. :) Håper det fortsetter! 9/10

OD:
Rank 6 (ODA) og 8 (ODD). Har jobbet å kriget for poengsummen. Viser til at det ikke er så mye dødtid på troppene, de får kjørt seg. 9/10

Plassering:
Ligger fint plassert rett bakom fronten + har selv en liten front ved vestkanten. Gode muligheter for å fortsette å ekspandere ! :) 8/10

Stamme:
SHIP er en fin stamme som jeg er så heldig å være alliert med. Flotte folk og vi får se om det blir dem eller Aristo som til slutt drar det lengste strået. 9/10

Rykte:
Alle har vel hørt om Redswan. Husker deg nå også fra tiden min på v5. Virkelig en erfaren og god spiller selv om jeg ikke kjenner til deg personlig :) 10/10


Totalt:
45/50 Er vel kanskje Ship's viktigste spiller?


Rate: Destructere
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Destructere


Poeng: 56.144
Rangering: 80
Beseirede motstandere: 1.008.101 (50.)
Stamme: -AR-


Poeng:
Ikke en poengsum å skryte veldig av, med tanke på dine drøye 2mnd på v21. Med litt mer aktivitet, mindre gråbyadling og litt mer agressiv holdning ville du vært høyere på rankingen.
4/10


OD:
ODa på 167k, ODd på 840k tilsier en ODt på rett i overkant av 1mio.
Du har vært under en del angrep, noe som kan vise seg på poengsummen din. Du har blitt tvunget litt bakpå, men du lever fremdeles ;)
Jeg gir deg 6/10 på grunn av forsvarsegenskapene dine.

Plassering:
Du har faktisk litt front helt der ute på rimmen, og du har også stammemedlemmer til å hjelpe deg med å forsvare deg selv. Ingen byer er safe her. En plassering jeg tror jeg ville likt :)
8/10

Stamme:
-AR- er en stamme som er ukjent for meg. Mye av dette er sikkert fordi dere ligger et lite stykke unna meg på kartet.
Dere er allierte(?) med Ship. Jeg tror ikke noen av dere vil gjøre noen stor forskjell på "den store krigen", er jeg redd.
3/10

Rykte:
Aldri hørt eller sett til deg. 1/10


Totalt:
22/50​

Rate Unholy Confessions
 

DeletedUser

Guest
Unholy Confessions

Poeng: 1.000.848
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 9.755.193 (1.)
Stamme: Aristo



Poeng:
Nettopp runde 1 mill, så jeg tenkte jeg kunne gi gutta en rating som en slags tribute.
En absolutt respektabel poengsum. Men med såpass mange som herjer på kontoen, så skulle det bare mangle! 9/10.

OD:
Kjører en veldig offensiv strategi. Noe som har vært svært vellykka enn så lenge. Har vært under press også, så ODd er ikke til å kimse helt av den heller. Totalt en fin rank 1. 10/10.

Plassering:
Ligger i front, men er såpass stor konto, at det ikke er noe ulempe. Med de gutta som er på kontoen, så er det vel en slags våt drøm å ligge der. Får se om vi ikke får endra det til et tørt mareritt etterhvert! Men uansett.. 10/10.

Stamme:
Aristo. Har rullet over det meste som har vært. Dem har spilt smart både på og av krigskartet. Jeg er totalt uenig i måten stammen ble bygd opp på, som baserte seg på at folk skulle slutte. Riktig nok er dette meget sannsynlig på .no, så det var ikke en dum strategi. Det jeg stiller meg negativ til, er at det blir for store forskjeller for tidlig med slikt spill, som ødelegger spenninga og lager en verden med 2 sider altfor tidlig. Mine følelser satt til side så er det en stamme som har spilt godt på alle punkter så langt. 10/10

Rykte:
Yostein er en fantastisk fin fyr. Han er en dyktig spiller som ikke står mye tilbake for noen på .no. Veldig lett å jobbe sammen med og trår til når det trengs. Soleklart 10/10.

Totalt:
Mulig vinner av v21? I det minste en av favorittene. 49/50
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Veldig fin tribute! :)

YOstein likte jeg, hehe! :)

Siden du nylig ble creedzet, så kan du kanskje skrive opp et navn du vil se skal bli ratet? :)

-A
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det er ikke mange som spiller på kontoen min :)
Trym har hatt veldig mye å gjøre ellers, så jeg har sittet så å si solo på kontoen fra ca 2-300k -> 800k poeng.

Det er riktignok en del som har tilgang til kontoen, men flertallet av dem "spiller" ikke. De passer bare på, slik som en vanlig kontovakt ;)


PS:
Jeg kan ikke gi ryktepoeng til Redswan :(
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jostein, dette vet jeg stemmer :) Så her kan mr. Redswan bare være klar over att dette stemmer :)

PS: Jeg kan ikke gi ryktepoeng til meg selv...

-A
 

DeletedUser

Guest
Veldig fin tribute! :)

YOstein likte jeg, hehe! :)

Siden du nylig ble creedzet, så kan du kanskje skrive opp et navn du vil se skal bli ratet? :)

-A

Rate hankVH, siden det er der jeg spiller ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
hankVH
Poeng:738.615
Rangering:6
Beseirede motstandere:7.915.045 (5.)
Stamme:Ship

Poeng:
HankVH ligger på en Solid 6. plass, noe som gjør kontoen til en av de største på v21, likevel litt for langt bak de helt øverste(spesiellt rank 1) til at jeg føler at du kan få en 10er der.
9/10

OD:
Ligger på 4. plass som angriper og 5. plass som forsvarer. Ett bevis på at denne kontoen ikke bare vet å forsvare seg, men også biter fra seg offansivt. Flott total OD som jeg mener kvalifiserer til en toppkarakter.
10/10

Plassering:
Fin plassering, men når man ser litt mer på den virker det som du ligger litt bak fronten med hovedclusteret ditt, Ift det jeg har lest om deg på forum og din rolle i krigen ingame så tror jeg kanskje du ville likt en enda større front for å kunne ha mere innvirkning på krigen.
8/10

Stamme:
Ship er en av de to store stammene som pdd har store utsikter på seier, når det er sagt virker det også som dere gjør det greit i krigen selv om Aristo ligger ett godt stykke foran dere poengmessig og nå også har fått seg en understamme i Aris2.
Desverre holder det ikke til toppkarakter da dere for øyeblikket ligger under i krigen og også ligger noen millioner bak Aristo.
9/10

Rykte:
Robert er etter det jeg har sett en av de mest kjente personene på Tw.no, og en utrolig hyggelig fyr å snakke med ingame(selv om vi ikke har snakket så sykt mye). De andre spillerene på kontoen har jeg ikke sett så mye til på kontoen, men utifra det eg vet er de blant de bedre tw-spillerene de også.
10/10

Totalt:
HankVH er en av de viktigste kontoene på v21 og kommer nok i stor grad til å være med å forme verdenen fremover.
46/50


Just Testing
 
Topp