rate spilleren over

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Moa 9/10

Siden haner aktiv, men ikke ser at det er flere aktive ^^
 
Sist redigert av en moderator:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Vegard 9/10

Siden det e godt å se han igjen men siden han va med i gamle stammen min på v21 og ikke snakka med mæ så trekke æ 1 fra ratingen.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
14/06/97 ala 1/41,571428572 fordi du suger og er yngre enn meg. (btw de to tingene impliserer hverandre)(For mindre interesssrtte vil det si at han suge medfører at han er yngre enn meg, og motsatt.)(Haha, nå ble det tre paranteser etter hverandre, akkurat slik som tredjegradsfunksjoner ;-))
 
Sist redigert:

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Eg rangera herremannen over som knapt av brukbar i all hovudsak fordi han knota, tar S matte og er sunnmøring.
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
7/10 for å ha takka nei til søknaden min på v20 og for å ellers vere ganske ok. ^^
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Vi får komme ordentlig i gang.

Poeng:
Kommentar (?/10)

Plassering:
Kommentar (?/10)

Farming:
Kommentar (?/10)

Stamme:
Kommentar (?/10)

Rykte:
Kommentar (?/10)

Totalt:
(?/50)

Utfør slik dere vil. Kan være vanskelig å si noe om farmingen siden de fleste er på dobbel bronse (100 plyndrede og 10 ranet). Farming byttes med OD og adlinger senere når det er hensiktsmessig.

Eru Iluvatar
Poeng: 591
Rangering: 26
Beseirede motstandere: 4 (240.)
Stamme: AA

Poeng:
For tidlig å si noe om poeng. Ligger ca. 70 poeng bak topp 10, noe som ikke er veldig mye. Et par ressursfelt så er du der. Etter min mening er det kun Jørn som kan få 10 og Halvard/Djinn som kan få 9 atm, men det er som sagt individuelt. (7/10)

Plassering:
Aldri hatt rimmplassering, men veldig lite fan av det. Litt for langt ute på kanten for min del, og stammemedlemmene dine kan fort sperre deg inne. Du har dog en fin mengde gråbyer, som du og stammen kan kose dere med. Ikke veldig mange trusler i området ser det ut som. Førsteadlingen din kan fort trekke plasseringen din både ned, eller langt opp. (6/10)

Farming:
Skjult (0/0)

Stamme:
Mange kjente navn i AA. Overraskende mange faktisk. Kan bli litt trangt, men dere får nok god kontroll i nordøst. Litt større spredning hadde nok vært ideelt. Trekker ned at jeg ikke vet hvem ledelsen i stammen er, men såpass tidlig er 8 en veldig god rangering. (8/10)

Rykte:
Uten tvil 10/10. Morsom og hyggelig. Gode bidrag både på forumet og på Skype. Alltid villig til å hjelpe når det er behov. mer er det egentlig ikke å si. (10/10)

Totalt: (31/40)

Ingen vits i å la seg lure av ratingen så tidlig.

Liquidator
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Liquidator
Poeng: 644
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 37 (138.)
Stamme: Boo

Poeng:
Tidlig i spillet, men du har en flott poengsum for øyeblikket. Ligger et stykke bak rank 1, men ikke alle kan pøse på med pp. (7/10)

Plassering:
Litt lite gråbyer, men det er ikke så mye gråbyer på denne verdenen. Du har et par stamme medlemmer i nærheten, men ellers ser det ut som du ligger i en litt dårlig posisjon kanskje? (5/10)

Farming:
Både plyndrer og raner i bronse, det liker vi. (9/10)

Stamme:
Stammen Boo, rank 2, veldig bra. Ser mange kjente navn, og dette er en stamme som kan gjøre det bra. Er ikke rank 1, så det blir (9/10) i score ;) (9/10)

Rykte:
Har spilt med deg før, men det er lenge siden så husker deg ikke så godt. Ser deg ofte på forumet, og det er bra. (10/10)

Totalt: (40/50)

Nerder av stål
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Poeng:
Du har 344 poeng ikke mye og skryte av atm (5/10)

Plassering:
Du har RUST folk rundt deg med mye HOL og TBH også er et farlig område og leve i om ikke RUST har en avtale med en av dem. i tillegg er du en av det minste der. (3/10)

Farming:
DU har skjult medaljer så kan ikke gi annet en 0 her (0/10)

Stamme:
RUST. har et par kjente navn. Men ser ikke ut som noen av dere satser helt her. (4/10)

Rykte:
Vet ikke noe om deg desverre :/ (3/10)

Totalt:
(15/50)

Ikke imponerende er mye og forbedre men lykke til på ferden :)

Djinn
 

DeletedUser

Guest
Djinn
Poeng: 988
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 1.261 (1.)
Stamme: PMS

Poeng:
God poengsum, ser ut til å ha brukt en del pp for å havne der du er, men er imponerende å være rank 3. Er fortsatt tidlig i gamet, men har en solid 3 plass med godt heng på 2 plassen. Er endel bak rank 1, men hvem er ikke det?
(9/10)

Plassering:
Er plasert ute på rimmen, noen liker det, andre ikke. Jeg selv er av oppfatningen av at rimmen er en god plasering, og slik du ligger ann nå har du flere fine nærtligende (potensielle) adelsmål med gode poengsummer, det ser positivt ut for deg nå i startfasen. Får kanskje litt vel stor motstand om farmene da Don slask er en av dine nærmest naboer, er heller ikke så altfor mange gråbyer i området ditt. Ser dog at du har en høy ODA (rank 1) noe som tilsier at du nuker deg et par spillerfarms tidlig i gamet.
Inn mot midten av mappen ligger det et par Boo spillere, så det kan bli morsomt å se hvordan du og resten av PMS takler eventuelle konfrantsjoner der fremover.
Kort oppsumert vil jeg si du har en spennende posisjon med et godt potensiale, så det blir opp til deg (dere?) å utnytte dette til din fordel.
(9/10)

Farming:
Plyndrer og raner i bronse, er vel det som forventes med tanke på pong og rank. Så ut til å være ganske tidlig ute med dem (om jeg husker rett, ikke ta meg helt på det), noe som er positivt og viser at du farmer mye og gjevnt. (9/10)

Stamme:
PMS har allerede tidlig i gamet rekrutrert mange gode nøkkelspillere og har fått et lite forspran fra rank 2. Som jeg skjønner det er du leder og/eller(?) grunnlegger av stammen. Usikker på hvem som er i ledelsen i stammen, så velger å ikke kommentere noe på det.
Dere var tidlig ute med å rekrutrere aktiv fra spillerne på topp 25. Har fått inn masse gode spillere som jeg kjenner igjen og har spilt mot på andre verdener, er virkelig en stamme og se opp for. Stammen ligger litt spredt, noe som kan både slå poitivt og negativt ut, er litt opp til dere hvordan dere takler det. Hovedmassen av spillerne ligger i K55 i sør, med et par enkeltspillere som ligger fra midten og utover i K45 og et par predt utover K54. Klarer dere å holde på nøkkelspillerne deres og unngår at flere litt "islolert" spillere blir adlet i starten spår jeg dere en positiv fremtid. Har en god mulighet til å dominere i flere kontinent med en god taktikks fremvisning.
(8/10)

Rykte:
Har sett endel til deg her inne på forumet opp gjennom min tw-karriere, da både på godt og vondt. Slik jeg har oppfatet deg er du en god spiller, kjennt for å være veldig aktiv, har sterke meninger og diskuterer (til tider) godt for sine meninger. Det er positivt, hvem liker vel ikke en god diskusjon? ;)
(8/10)

Totalt:
(43/50)

Forventer å se mer til deg/dere framover.

Rate: -Coller (jeg spiller ikke på Coller)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
-Coller

Poeng: 1053 (10Plass)
Ligger greit over gjennomsnittet når det gjelder poengsum. 10 plass er absolutt ingenting å kimse av. Aktiv kar, forutser at han holder seg top 15 en stund hvis han fortsetter med farming osv. (9/10)

Plassering:
Ligger tilsynelatende ganske trygt i SW. Omringet av folk med lavere poengsum som bare venter på å bli farmet. Et par stamme-medlemmer i nærheten dersom det skulle bli skummelt. Kunne bare bedt om noen få barbarbyer, så hadde det vært perfekt. (8/10)

Farming:
Ikke aktivert prestasjoner, så det blir litt vanskelig å si. Tror det meste av poengsummen er farmet på den harde måten, og ikke bare på PP slik som forumet tror alle i top 10 gjør. Ganske få gråbyer i umiddelbar nærhet, ble nok ikke så mye farming før beskyttelsen gikk vekk. Ganske mange små søte byer som er åpne for besøk. (5/10)

Stamme: PMS
Ledende stammen på serveren så langt. Får alt for mye pes for PP, og alt for lite kreds for non-stop farmingen de gjør. En gjeng med erfarne og seriøse spillere med lang erfaring fra tidligere servere. Flere endgamers. Forventer ikke å se dem miste 1# med det første. (10/10)

Rykte:
Personlig ikke spilt med han før nå. Slår meg som en erfaren spiller, med stort potensiale til å gjøre en forskjell på denne serveren. Gleder meg til å følge meg på utviklingen fremover (6/10)

Totalt:
(38/50)

Rate: Kolp
 

DeletedUser

Guest
Kolp

Poeng: 1232 (5. Plass)
Solid rank, og har forholdsvis kort vei opp til 3. plass. (9/10)

Plassering:
Ligger et stykke unna stammen sin nå i starten, men det blir en fordel for PMS senere. Er heller ikke omringet av andre landsbyer, og dette trekker litt ned. (9/10)

Farming:
Har skjult prestasjonene, men tror nok han har farmet en del, selv om han ikke er omringet. Ville nok heller ikke hatt 5. plassen om han ikke farmet. Kolp har beseiret flest motstandere, og dette tyder på at han har clearet mange for å kunne farme dem. (9/10)

Stamme: PMS
Blodseriøs på alle måter. Har fått en særdeles god ledelse på resten. (10/10)

Rykte:
Jeg har ikke mye erfaring fra .no, så jeg vet ikke hvem noen er så jeg velger å utelate dette.

Totalt:
(37/40)

Rate: oyvhan
 

DeletedUser

Guest
OYVHAN

POENG 1000 (20 plass)
God ranking 9/10

Plasering:
Nydelig masse grått og mye nobb 9/10 trekk for distangse til stamme

FARMING:
Bra men jevelig lett så trekk for det 9/10

STAMME:
Nydelig stamme med gode personer men alkohol inntaket kan bli ett problem så trekk for det 8/10

RYKTE:
Har lite erfaring men virker som en god person.7/10

Rate:johnny420
 
Topp