rate spilleren over

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
johnny420

Poeng: 1066 (28. Plass)
Ok antall poeng så tidlig.. (7/10)

Plassering:
Ligger værken langt vekke fra stammen sin eller omringet. Nærme Boo og PMS spillere (8/10)

Farming:
Farmer vel ok mye, han har farmet 10000 så det skal vel være bra :) (9/10)

Stamme: gættah
Stammen virker ikke veldig god men kan overraske. 13 plass.(5/10)

Rykte:
Aldri hørt om, så gir deg 5/10

Totalt:
(34/50)

rate butler
 

the vision

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Butler
Poeng: 1.105
Rangering: 26
Beseirede motstandere: 310 (145.)
Funksjoner:
Stamme: PMS


Poeng: Han har 1,1k poeng,det ikkje noe dålrig,ligger på 26.plass,som vil si at han datt akkurat ut av topp 25 lista,men kommer nok tilbake. Kan dessverre ikkje gi ein 10er da jeg synest kun 1.plassen fortjener 10 så jeg gir gir en 8/10

Plasssering: Ligger litt unna stamme medlemmene,men har god potensiale til og stige fort opp når akademi og adels nærme seg,mange finne og saftige byer i rundt han som han kan vokse på. Han har mulighet til gå og nå stammens sentrum etterhvert og ellers er det godt med barbarbyer rundt han så ser ut som en lys fremtid. 9/10

Farming: 10K farmer og plyndret 100 byer,kan tyde på han har satset litt mere ressfelt ,men kan godt hende han har mye tropper også,men det kommer seg. Jeg gir en 8/10

Stamme: PMS,blir ledet av en sterk ledelse,Magnar er en knall leder,så her har du truffet på spikeren ,14k bare med 10 beste 4k bedre en neste stamme. Så her gir jeg deg 10/10

Rykte: Har ikkje hørt så mye om deg,men ser du er aktiv på forumet og skaper god stemning her. Og det jeg har lest om deg synest jeg er posetivt og virker som du er en aktiv fyr og kanskje vært med og vunnet eller kjempet om vunnet noen verdener før? Får håpe vi blir bedre kjent. 8/10

Totalt sum: 44/50

Min konto: The Vision
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
The Vision

Poeng: 733
Rangering: 148
Beseirede motstandere: 67 (390.)
Stamme: PMS

Poeng:
Ingenting å slå i bordet med. Starta med alle andre, ligg på plass nr. 148, og har 733 poeng. Har definitivt forbedringspotensiale. (5/10)

Plassering:
Her var det litt positivt og litt negativt. Du ligg i grei avstand frå dine eigne medlem, og er slik sett ikkje heilt innebygd. Derimot har du fleire av Boo veteranane rundt deg. Riktignok adlingsmål, men det kan fort bli tøft, og det medføre sjølvsagt til ein ekstra kamp om beinet for farming i området. (6/10)

Farming:
Har fått prestasjonane som kan seiast å vere forventa. Er vanskelig å sei så mykje meir enn det. Ingen dagens medaljar, og ein ikkje så alt for høg poengsum tyder litt på at farminga kunne ha vore bedre. (7/10)

Stamme:
PMS har fått seg ein grei ledelse på dei andre i startupen. Etter det eg har forstått er det Magnar som er gr8leader, ein jobb han har greit godt før. Er ingenting å trekke på etter det eg ser. (10/10)

Rykte:
Har dessverre aldri høyrt om deg før. Fakenick, eller berre ny? Eller berre eg som er lite oppdatert, kanskje? :mehe: Har uansett ikkje hjerte til å trekke deg for det (0/0)

Totalt:
(29/40)


Rate: Eru Iluvatar
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Eru Iluvatar

Poeng: 2.393
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 1.970 (22.)
Stamme: AA

Poeng:
Bra med poeng, spesielt ettersom jeg mistenker at det faktisk er fortjent, og ikke kjøpt (10/10)

Plassering:
Det er vanskelig å snakke om god eller dårlig plassering når man kan mikrofarme hele kartet, men hvis noe skal sies, så er det at du har mange stammevenner i umiddelbar nærhet. Klønete, men uproblematisk. (8/10)

Farming:
Du er den beste på V22 atm. Bra jobba! (10/10)

Stamme:
AA er en stamme jeg liker! Den viser seg sterk i den grad man kan si det så tidlig i spillet. Ikke noe å utsette, og for tidlig å komme med de store kommentarene til det. Litt minus fordi AA ikke er på topp (8/10)

Rykte:
Heldigvis for deg så skiller jeg rykte og karma, ellers hadde du ligget meget tynt an etter at du var veldig slem da jeg bare var litt slem på V20 (på Carno) :(. Og jeg liker nynorsken din. (10/10)

Totalt:
(46/50)


-Kyca
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Kyca
Poeng: 1.738
Rangering: 60
Beseirede motstandere: 4.441 (19.)
Stamme: Boo


Poeng: Rank 60 aka 1,7k
Tja litt slapt da, forventa ber egentlig. Men siden du e omringa av pphorer som har masse lk så kjønner jeg godt kor vanskelig det e å farm (7/10)

Plassering:
Ligger midt i blo badet. skummel område men har man styrken så kan man vokse fort der(8/10)

Farming:
Har ikke plyndra 1k byer. Pp horer du vegard??? (5/10)

Stamme:
Boooooo (9/10)
Rykte:
Ingenting vondt å si om dæ. Du e som vannmelon. <3 (10/10)

Totalt:
(39/50)

schnell
 

DeletedUser

Guest
Schnell
Poeng: 4.584
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 180 (610.)
Stamme: TM


Poeng: Bra, du ligger i toppen, 9/10

Plassering: Vet ikke hvordan det står til med diplomati, men en brukbar plassering 5/10


Farming: Vanskelig å si, du har vel egentlig de farme medaljene de fleste har. 7/10

Stamme: TM 5/10

Rykte: Eneste jeg vet om deg er at du henger på forumet 24/7 4/10

Totalt:
(30/50)


Unique
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Unique

Poeng: 4.191
Rangering: 78
Beseirede motstandere: 27.154 (23.)
Stamme: DD


Poeng: 4k ligger på 78.plass med ein grei oda:) 5/10

Plassering: Ligger litt ut på rimmen,men har fine byer og adle om muligheten byr seg 7/10

Farming:Farma 1mill og 1000plyndret tyder på du er aktiv på farme fronten 7/10

Stamme: Virker som en stamme med mange fakenick i så kanskje den kan holde seg på topp 5 etterhvert i verden 6/10

Rykte: Aldri hørt om det 2/10

Totalt (26/50)

Trustie
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
trustie
Poeng: 28.700
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 33.360 (33.)
Stamme: PMS

Poeng: Ligger på 3. plass. Noe som er veldig bra. Blir en 9 poeng :)

Plassering: Ser ut som han ligger omtrent på midten av kartet. Byene ser samlet ut. Blir 8 poeng

Farming: Ser bra ut. Litt usikker på hva jeg skal gi deg i poeng. Hmmmm... 8 poeng.

Stamme: PMS, ligger på topp nå. Så ja... 10 poeng

Rykte: Hvem har nå ikke hørt om deg ? Både godt og vondt. 8 poeng :)

Totalt (43/50)

- Skandyzz
 

DeletedUser

Guest
skandyzz
Poeng: 16 183
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 18 318(67.)

Poeng: Er med i topp 15 og henger med, men jeg vet du kan gjøre det bedre ;) 7/10

Plassering: Ligger godt beskyttet av stamme medlemmer, men ikke så mye fine adelsmuligheter. 6/10

Farming: farmer aktivt og effektivt. 8/10

Stamme: Er jo med i vinnerstammen. 10/10

Rykte: Vet veldig lite om de. 5/10

Totalt: 36/50

Chip and Dale
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Chip and Dale
Poeng: 23.547
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 20.562 (118.)
Stamme: AA

Poeng: 23k er helt greit. Men en gård i nivå 26 i 01 er en vits ^^ Men er ikke det vi skal gå etter her :).
Kommentar (6/10)

Plassering: Helt grei plassering. Stamme frender i nærheten samt en adlings mulighet. Så virker ut så du har store muligheter til å videre utvikle deg.
Kommentar (9/10)

Farming:Du har alle medaljene som er forventet infor farming atm. Så er ikke mye å si her.
Kommentar (10/10)

Stamme: AA er ikke en dårlig stamme å dem kan nå langt på v 22. Så er absolutt en bra stamme å være i (yes)
Kommentar (8/10)

Rykte: Jeg vet ikke mye om deg mo. Men du er en person som liker å trolle litt. Ellers kan du også være seriøs innimellom ^^
Kommentar (7/10)

Totalt:
(40/50)

Ikke gale dette her. Men er rom for forbedringer ofc :)

Djinn
 
Sist redigert:

Absolutfamous

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Djinn:
Poeng:
Kommentar : 128k, 3 plass. godt innafor det, men leder ikke så:p (9/10)

Plassering:
Kommentar: lol, har jo mange fine byer og greit plassert iforhold til hverandre, samt mye farme muligheter.. men slik som du rekruterer ser jeg ikke hvem du skal krige/adle ned? iallefall ike eru:p (5/10)

Farming:
Kommentar: du har medaljene du skal ha du, samt dagens raner samt plyndrer her om dagen. ser ingen grunn til og ikke gi deg full pott da jeg ikke vet noe mer en det medaljene sier:D (10/10)

Stamme:
Kommentar:pMS, sikkert behagelig og sommerferie vennlig stamme og være i den! du har vel ledet denne bra hittil, men min personlige mening er at rekruttering av fienden er helt på trynet... Får håpe vi i midten får lage litt fa*n skap for dere:D (5/10)

Rykte:
Jaa, må ta utgangspunkt i magnar.. han jeg vet noe om!(no offence mot de andre på kontoen!) du(magnar) syns jeg er en likanes kar, holder deg saklig og etter det jeg har fått for meg står du for meningene dine og argumenterer godt. Vet du er en rutinert fyr som har vært i gamet lenge. HYLL HYLL (10/10)

Totalt:
(39/50)

Salomon
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Holder på og flytte meg samt har jeg et adlings område jeg og eru skal få opp et cluster idag :)

Thomas vet at jeg skal i front <3

Jeg har drevet taktikk om vi skal ta pms.

We var ment mot AA (altså hjelpe oss der oppe)

HOL var ment for å hjelpe oss mot KoD

RUST er det 2 grunner til

1- vi ønsket en stamme som kunne være med oss inn i late game og da trengte vi og vite at dem kunne stå så lenge

2- hvem elsker da ikke Roger ^^
 
Sist redigert:

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
salomon

Poeng: 40.321
Rangering: 22
Beseirede motstandere: 133.501 (28.)
Stamme: KoD


Plassering: ligger nærmere stamme medlemmer og ligger nærme fiende stammen sin pms ,så her har du både deff om du vil og du kan nuke og få byer fra pms om du spiller kortene riktig,så en artig plassering,men samt skummel (8/10)

Farming: har rankjeren i sølv og plyndrer i gull som forventet,men tror ikkje denne kontoen er en kjempe konto på farmefronten (5/10)

Stamme: Thomas er en kjempe leder,så her har dere fått iaf en stabil leder,og en som ikkje gir seg uten kamp,så vil tro det blir liv fra KOD en god stund på v22,håper ikkje dette blir som v20 ,så får håp dere holder ut flere månder med intensive kamper,slammensatt med noen nye spillere og noen litt gamlere veteraner så en herlig gjeng. (8/10)

Poeng: 40k,etter snart 2månder,så ligger litt bak toppen,men med ett par fine byer og adle hopper du oppover,men mister du en by eller to blir de radikalt nedover så her får du (5/10)

Rykte: Det jeg har sett av angrepene deres er halvfulle nukes,det funker ikkje så kjempe,så spar til fulle nukes og gå full ope da..:) Men ellers tror jeg dette er en stabil konto vi vil se lenge på v22,det er vell 2-3 spillere her som alle kan spillet så blir artig og følge de videre. (7/10)

(33/50)

Trustie
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Trustie

Poeng: 116.614
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 178.469 (18.)
Stamme: PMS


Plassering: Har mange fiender rundt seg, og mange spillere du kan adle, men problemet er da at du ikke har så alt for mange stammemedlemmer rundt deg derfor: (6/10)

Farming: Du har 3 dr medaljer og alt annet som forventes av deg, du farmer nok bra men ikke like bra som eru; (9/10)

Stamme: PMS leder solid, (10/10)

Poeng: Rank 4, 116k poeng, ikke gæli, men vet det er en god del pp her inne og spille derfor trekker jeg deg endel pga det. (8/10)

Rykte: Sondre, du har ett elendig rykte, du er heller ikke en fryktet spiller, kjenner ikke så mye til trond, gir dere 3 her pga sondre sitt elendige rykte. (3/10)

Totalt: (36/50)

Spoonman
 

blodstrupmonen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Spoonman
Poeng: 87.820
Kommentar: Veldig god poengsum som gir deg 6.plass på rangeringen! (7/10)

Plassering: Helt grei plassering med mange fra din stamme som ligger nærme, men en også nærme PMS medlemmer som kan være litt skummel!
Kommentar (7/10)

Farming: Du har ranerprestasjonen i sølv og 1x dagens plyndrer samt gull prestasjon i plyndring!
Kommentar (9/10)

Stamme: Du er med i KoD stammen som består av mange gode spillere og forventer å se mye av denne stammen framover
Kommentar (8/10)

Rykte: Har hørt mye om Spoonman og det sies at han er en veldig god taktisk spiller!
Kommentar (9/10)

Totalt:
(40/50)

Rate Blodstrupmonen
 

DeletedUser

Guest
Blodstrupmonen
Poeng: 19.106
Kommentar: Har ikke allverden mye poeng, men heller ikke alt for dårlig. (4/10)

Plassering: Plassert mellom stammemedlemmer og fiender. Ser ikke noen gode adelsmål heller.
Kommentar (5/10)

Farming: Av medaljene dine så ser det ut som du nesten ikke farmer i det hele tatt!
Kommentar (1/10)

Stamme: Du er med i NeW som er understammen til KoD. Du er vell på riktig side av krigen hvertfall :D
Kommentar (7/10)

Rykte: Vet dessverre ingenting om deg. (0/0)

Totalt:
(17/40)

Rate King Mufasa
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
King Mufasa

King Mufasa

Poeng: 46.856
Rangering: 30
Beseirede motstandere: 89.870 (65.)
Stamme: KoD


Kommentar: to oppskryte folk som sitter der,som har mere i kjeften en og spille spillet,iaf moa,lovte at han skulle ligge på topp 5 etter 3-4uker,hmm 30 plassen nah not good 2/10

Plassering: De ligger atmed NN og kan bli farlige om de angriper orginasert mot PMS,så her skal de ikkje klage 7/10

Farming: Sikkert lite så 4/10


Stamme: KOD,thomas som leder ann ,veldig flink leder,men hadde ikkje gått uten christian/fsenityv som er en kjempe kar.. så en grei ledelse,men ikkje første plass så 8/10

Rykte: Alle har hørt om de så 8/10

ODT: husker moa skrøyt over at de hadde så høy oda ,men 48k er da ikkje noe kjempe bra det da så her får dere 3/10
28/50
 

DeletedUser

Guest
trustie

Poeng: 174.298
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 447.586 (7.)
Stamme: KoD


Kommentar: Vet ikke om alle som spilelr her, men vet såpass at Sondre er meget dårlig spiller som lever av å stjele brukere :D 1/10

Plassering: Ligger godt beskyttet av stammemedlemmer samtidlig også fine adelsmuligheter. 7/10

Farming: Ser ikke for meg at de farmer noe særlig bra. 3/10


Stamme: PMS er jo stamme nr.1 så ingenting å klage på her 9/10

Rykte: Dårlig rykte du har dratt på deg gjennom årene Sondre, eller grei fyr 6/10

26/50

Rate King Mufasa
 
Topp