Rate Spilleren Over

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
***K2***
Poeng: 6.318
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 20.700 (1.)
Stamme: KiMs

Poeng:
Fått seg en god poengsum, ligger på en solig 3. plass, men et lite stykke til 1.
9/10


Plassering:
Mye gråbyer, men lite med adelsmål
7/10


Farming:
Har alt det vanlige, farmer nok greit nok. Trekker 1 poeng for ingen DR eller DP
9/10

Stamme:
Kanskje den sterkeste stammen på HP18 på papiret, spennende og se om de tar seieren eller om det kommer noen andre og stikker kjepper i hjulene.
10/10


Rykte:
Roger er jo kjent han. Syns det var litt teit at han ga bort byen til Kamikaze på v23. Ken spiller også her, herlig fyr som jeg liker veldig godt!
10/10

Totalt:
45/50

Rate: Babbotelli
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Babbotelli

Poeng:6529
Rangering: 2
Beseirede motstandere:17.480 (3.)
Stamme:pST

Poeng:
Henger med helt i toppen, veldig bra! (9/10)

Plassering:
Ligger ganske alene, ett lite stykke til de beste byene, når man tenker adling. Men absolutt mulig med god utvikling her (8/10)

Farming:
Ingen ting å utsette på farmingen! Farmer mest og best. (10/10)

Stamme:
God stamme, blir å gi KiMs fight fremover (9/10)

Rykte:
Må dessverre si at jeg ikke har spilt noe med deg/dere før såvidt jeg husker, så vanskelig å rate dere da (0/0)

Totalt:
(36/40)


Rate: - Sun Tzu -
 

DeletedUser

Guest
Poeng:13.917
Rangering: 2
Beseirede motstandere:26.804 (4.)
Stamme:KiMs

Poeng:
Ligger tett inpå 1. plassen med 1 mindre by. Velger å gi 9 istedenfor 10 der jeg synes kun1. plassen forsenere topp score. (9/10)

Plassering:
Ligger fint plassert med noen greie adelsmål. Ligger tettinpå Joa så gleder meg å se en kamp mellom de (9/10)

Farming:
Har alle medaljene de skal ha så bra jobbet gutter. Savner DR thou.. (9/10)

Stamme:
Kjempe stamme med flott erfarne spillere som dere bør passe på. (10/10)

Rykte:
Her sitter vel kanskje de mest kjente og beste spillerne på .no så full pot for dere (10/10)

Totalt:
(47/50)

Rate: Generalen
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
General Tzu
Poeng: 1.384
Rangering: 96
Beseirede motstandere: 35 (117.)
Stamme:

Poeng:
Ligger ganske langt bak, men startet vell også ganske sent? (3/10)

Plassering:
Rolig plasert ute på rimmen på grunn av late start, har adelsmål innenfor ok radius. (8/10)

Farming:
Skjulte medaljer (-/-)

Stamme:
Stammeløs (-/-)

Rykte:
Kjent ansikt på forum, jeg har dog ikke sett deg prestere noe særlig in game (kan være at jeg rett og slett ikke vet hvor du har spilt) (7/10)

Totalt:
(18/30)

Rate: Babbotelli
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Babbotelli
Poeng: 38.396
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 45.331 (4.)
Stamme: KiMs

Poeng:
rank 1.
10/10

OD:
Lav OD ift rank, men absolutt høy nok til å rettferdiggjøre en bra karakter her også, spesiellt da OD ikke nødvendigvis er bra så tidlig.
9/10

Plassering:
Føler egentlig at alle plasseringene er like bra her på hp mtp at de fleste i toppen nå har adlet de store spillerene i nærheten. Dessuten farmet klart mest.
10/10

Farming:
Ehm ja, alle dagens ranerene
10/10

Stamme:
Igjen, rank 1 stammen, ikke uforventet mtp at pelle er lederen heller, kommer til å være med i kampen til siste slutt.
10/10

Rykte:
Ingenting galt å si om gutta her, solide alle sammen, noe som gjennspeiler seg på ranken.
9/10

Totalt:
58/60
ikke annet å forvente av rank 1 konto egentlig

Rate: Kate Upton
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Kate Upton
Poeng: 22.945
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 90.452 (1.)
Stamme: chaos

Poeng:
rank 5, bra rank og har gode muligheter til adling.
9/10

OD:
Nummer 1.
10/10

Plassering:
Ligger bra til rundt alle de store stammene også så det kan bli spennende
10/10

Farming:
Vet dere farmer bra
10/10

Stamme:
Stammen er kun rank 5, men vet hva slaks folk som spiller her og alle er veldig gode.
10/10

Rykte:
Dere er veldig hyggelige, og gode
9/10

Totalt:
58/60

Rate failed abortion
 

DeletedUser

Guest
failed abortion
Poeng: 45.283
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 48.744 (13.)
Stamme: Dik


Poeng:
Ligger på rank 9, altså innafor topp 10. Kan ikke gi full pott for det nå lengre.
8/10

OD:
13. plass på OD er greit nok det. Betyr at byene ikke har kommet gratis.
9/10

Plassering:
Har et veldig bra område for farming, men det har vel alle. Store byer å adle begynner det å bli tomt for, men er enda noen.
8/10

Farming:
Skjulte medaljer, men vet at du har plyndrer i gull og raner i sølv.
9/10

Stamme:
Stammen er på 5. plass, men den har potensiale. Spill kortene rett så kan dere havne på topp 3.
10/10

Rykte:
Vet hvem du er og du er ganske aktiv på forum.
9/10

Totalt:
53/60
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Oriental

Poeng: 41.359
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 29.946 (25.)
Stamme: First


Poeng:
Ligger bak meg, og det er ikke et kvalitetstegn. Har dog mange byer, og det tyder på at du kan få en megavekst fort. Kan likevel ikke gi deg mer enn 7 her, ettersom du ligger så langt bak toppen (7/10)

Plassering:
Som med alle andre har du mye farmemuligheter. I tillegg dominerer du området, men det betyr samtidig at det er lite adlingsmål. Tett cluster, som kan være både bra og dårlig da du selvsagt kan støtte fort, men det gjør også at mange byer kjemper om de samme farmsa. (8/10)

Farming:
Har alt som trengs med unntak av 100 mill, og noen farmemedaljer (ok, så mangler det en del), men regner med 100 mill nærmer seg (9/10)
(ser i ettertid at denne ble ratet litt lavere enn det som var fear.)

Stamme:
Stammen er i den ledende 5-kløveren som ligger langt forran resten. Henger likevel bak de to store. Når jeg ser på nickene i stammen er der ingen jeg kjenner til fra før, men Magnar har selvsagt etablert seg her, så pluss for det. Litt usikker på hvor tett dere jobber med First! (forstår der er allianse altså), så tar ikke den faktoren med i vurderingen (7/10)

Rykte:
Du har vel kommet ut av sekken nå, så da kan du få en bedre score enn du ville fått før jeg viste hvem du var. Er en gammel veteran, som vel har blitt mer spesialist innen hp og speed (?), og som alltid kjemper i toppen. Må likevel trekke et poeng for at du verken heter Ruben eller Jørn. (9/10)

Totalt:
(40/50)


Error15
 
Sist redigert:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Iallefall om de spilte sammen. Mulig det finnes bedre spillere her, men ryktet deres er det ingenting å si på. Mulig Heine er på linje med dem, men har kjent han siden før han var helt i toppen. (Av typen mange blir starstruck av Ronaldo, men tviler på at moren har det problemet)

Når jeg leser spørsmålet ditt igjen ser jeg at jeg ikke svarte på det, så da får jeg gi et svar to; På hp ville jeg nok ikke gitt andre 10/10 nei (muligens med unntak av Grim, men det er bare fordi han er ufeilbarlig). På vanlige verdener er det flere som kunne fått det, men føler jeg må se på ryktet innen den grenen av tw som jeg bedømmer. Ser på tw som delt mellom speed, hp og vanlig, og da kan ingen kan vise til deres resultat, må de være i en særstilling.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Skal ikke rykte gå for ryke og ikke skills? Rykte i speed/hp/vanlig verden vil jo ikke variere :p
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Det er jo akkurat det jeg sier. ryktet deres på hp og speed er bedre enn innenfor "vanlig" tv der det er mange som har oppnådd vel så store ting, og kanskje større.

For å si det slik; en som bare har spilt speed kan være i verdenstoppen der, men han kan likevel bli sett på som dårligere enn en som kun har spilt vanlig.

Omvendt er det tydeligere. En som kun har spilt vanlig tw vil nødvendigvis ikke ha et like godt rykte innen speed som en som hovedsaklig spiller speed.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Før du snakker om rykter til Jørn på hp foreslår jeg du spør de han har spillt dual med hvor mye de føler han gjorde, samt ser litt på statsene hans fra HP16, hvor han ble adlet ned på to forskjellige kontoer uten å yte særlig motstand.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Det kunne jeg gjort, men de jeg vet han har spilt med er Ruben (som ikke sier noe galt om han), og de som har spilt med han samtidig med meg, og da føler jeg at jeg er i nærheten av å ha et mest mulig riktig bilde av hans ferdigheter.

De to gangene jeg har spilt på hans hp kontoer har begge gangene utenforliggende årsaker gjort at han har spilt lite , eller ikke i det hele tatt. I tillegg har jeg spilt med han på casual 2, men der lå ikke forholdene til at han skulle kunne vise særlig ferdigheter. Altså har jeg aldri opplevd å sett han briljere personlig, men som en stor gruppe der kanskje det var de andre som gjorde jobben. Det kan godt hende er tilfelle, og da er han overvurdert.

Uansett har ikke hans ferdigheter eller i hva grad han har skyld i at hans kontoer "alltid" vinner noe å si her. Jeg ratet ryktet, og det er en helt annen sak. Og dersom ferdighetene hans ikke er gode må det jo være en annen grunn til at du skryter over å ha ødelagt seiersrekka hans :LOL:
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
error15
Poeng: 27.855
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 32.668 (25.)
Stamme: Dik

Poeng:
Et stykke bak og blir internadlet as we speak (3/10)

Plassering:
Fin plasering i nærheten av Jim (samme stamme), eneste fordelen av dette nå er at internadlingen går lettere (5/10)

Farming:
1k plyndrer og 1 mill ranet, ikke i nærheten av toppen. (4/10)

Stamme:
Ettersom det bare er Jim igjen etter du er internadlet regner jeg med den ikke holder så lenge, kunne vært sterk om begge hadde spilt for begge er solide spillere (5/10)

Rykte:
Ikke spilt med deg før, så har egentlig ikke så mye å si her. Største konto på casual, men hvor vanskelig er det? Vant forrige HP, så skal gi litt ekstra for det. (7/10)

Totalt:
(24/50)

Rate: Babbotelli
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Babbotelli

Poeng: 172.459
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 190.485 (4.)
Stamme: KiMs


Poeng:
Rank 1, med bare Yeah i hælene. Ellers er det laaaang ned til rang 3! (10/10)

Plassering:
Spennende plassering med mye spredte byer, full kontroll på K65. (7/10)

Farming:
16 ganger dagens raner, trenger jeg si mer? (10/10)

Stamme:
Stamme rang 1 står fint ved siden av spiller rang 1, men vet for lite om stammene på denne verden.

Rykte:
Heyheyhey, Marius på denne kontoen har alltid ett triks i ermet, helt rå. (10/10)


Totalt:
37/40.

Rate Creo.
 
Sist redigert:
Topp