Rate spilleren over

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Shizzle

Poeng [6,7/10]

Rank 18 med 156k poeng. Hadde late-start, men tar utgangspunkt i hvordan listen ser ut nå. Livet på rimmen er alltid litt lettere. Du har dog mange fine adlinger som absolutt trekker opp. Føler meg kanskje litt streng med poenget, men det er et godt "strekk" opp til de på toppen.

Stamme [9/10]

Befinner seg i O:H. Er den stammen som gjør det best i krigen for tiden, men det svinger veldig. Har hatt en mye bedre vekst enn TROLL, og ut i fra egne erfaringer så er stammen godt strukturert med gode ledere, og en solid medlemsstall.

OD [5/10]

OD'en til vedkommende er ikke så mye å skryte av. Ikke noe spesielt med ODa, ODd eller ODs(støtte? Aaaaner ikke, hjelp). Kan kanskje legge skylden på TROLL for at de ikke har satt opp mer motstand ved fronten til Shiz.

Rykte [3/10]

Jeg kjenner deg ikke, har bare sett navnet på forumet ved tidligere anledninger.

Adlinger (Nedprioriterer Farmet) [9/10]

Late-start, men har adlet en god del TROLL byer og spiller-byer. Det er bra bra, spesielt med tanken på hvor lite TROLL som var i ditt området i starten.

Plassering [9/10]

Ligger safe med mesteparten av byene, så har han en liten front mot TROLL i nord. Ganske smooth om man liker å spille casual, men er også rom for ekspansjon ut mot TROLL. Jeg liker å ta en dag av med en pils uten å være bekymret for TW, og jeg tror nok Shiz sitter med samme mulighetene for øyeblikket.



Total [41,7/60]

Jeg spiller på Felmyst.
 
Topp