Rate spilleren over

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
For å legge fram et ekstremt eksempel på at høy OD tidlig ikke nødvendig kan skade:

Når man har over 2 000 er det regnelig at man har bikket 600 lk.
Nabofeltet til spilleren er en haug med likttenkende individer og derfor har alle bare bygget 100 øks i sin by. Spilleren er så heldig at han har 100 naboer som har gjort akkurat det samme. Kjører man 600 lk mot 100 øks taper man absolutt ingen tropper selv, men man tilstreber seg 100 OD-poeng. Spilleren gjør selvfølgelig det samme på alle de 100 spillerne, og plutselig har helten vår en OD-score på 10 000 uten å mistet en eneste enhet.

Dette er basalt og lite sannsynlig i den dynamiske og uforutsigbare verden vi lever i, men kan skje og det illustrer at høy OD ikke nødvendigvis er dårlig selv om man ikke har adlet en by.
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Bergenspesten
Poeng: 17.526
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 51.433 (2)
Stamme: TROLL

Poeng: Har hatt rank 1 en god stund, nylig blitt passert og har rank 2, ligger kun stusle 300 poeng bak nummer 1, er vel ikke så mye mer og si da? - [10/10]

Stamme: En god stamme bygget opp av solide spillere og ikke minst meget solide leder(e). Spilt med flere i troll tidligere så vet derfor at dette er en stamme vi vil få se mer av og en stamme vi kan regne med kommer langt! Eneste som trekker litt ned er at stammen er stappfull så tidlig, vil noen bli sperret inne? - [9/10]

OD: Rank 2 ODA og rank 40 ODD, tyder på at de fleste naboer er enten rimmet eller clearet for tropper. Gjort en meget god jobb her og brukt troppene riktig - [9/10]

Rykte: Du var litt ukjent for meg før jeg hadde ett lite innhopp på v23, jeg fikk et godt inntrykk og så at du kunne dine saker og at det var rett har du bevist, hvertfall for meg, gjennom starten av v25. Hyggelog og god spiller! - [9/10]

Farmet: Utifra medaljer ser det lovende ut, ranet over 10 000 byer og over 1 million ress. Ingen dagens (farme) medaljer men har farmet gjevnt og trutt, endel ress kommer sikkert også fra clearede naboer. - [8/10]

Plassering: ligger fint til, ligger muligens litt langt unna kjernen i stammen, men har noen stammefrender i nærheten. Vil de være til hjelp? Eller er de bare i veien? Ingen stor krig så langt, men her er det gode muligheter for videre adling. - [9/10]

Sum: 54/60


Donau
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Spiller: Donau
Poeng: 6.376
Rangering: 50
Beseirede motstandere: 16.152 (36.)
Stamme: SL

Poeng: henger ok med, men et godt stykke bak teten og har ikke starta sånn veldig seint iallefall, vet tho at denne spillern har kvaliteter og jeg tror han vil klatre på listene i tiden fremover.. 6/10

Stamme: SL, sterk stamme med mye kvalitet og sterke spillere over hele linja. Ligger i tet, og er en stamme mange frykter og som jeg har en følelse vil være med og kjempe om seiern på denne verdnen om ikke noe uventet skjer. Vet ikke så mye om ledelsen, men regner med den er god da den har samlet såpass sterke spillere:p 9/10

OD: 0 odd, 16k oda, bra det, sånn ca der jeg ville vært, ser ikke ut til å ha brukt unødig mye tropper, men har gjort noen clearinger.. kan ikke sutre på at han ikke har odd hehe. 9/10

Rykte: jeg vet ikke så mye om deg, men ser jokke snakka litt kjørlig med deg på pm her om dagen<3 ser du har spilt tw en god del oppgjennom og har sett deg på verdner gjevnt og trutt selv. 8/10

Farmet:ehm really n***ah?? du har ikke farmet 10k byer, og heller ikke 1 mill? og meste du har farma på dagens er 36k., stryk karakter her nesten as, noob level akkurat her. 2/10

plassering: mange gode adelsmuligheter, endel stamme medlemmer ikke så langt unna, og en potensiell framtidig front mot troll. samt rimmen i ryggen. liker plasseringen. 8/10

en god spiller, men ser ikke ut som du har satt på helt turboen? spår tho en lys fremtid om du får noen fine adlinger og jah, kjører på rett og slett<3 42/60

Kate Upton
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Spiller : Kate Upton
Poeng: 5.360
Rangering: 84
Beseirede motstandere: 16.670 (77.)
Stamme: SL

Poeng: Late start, men ikke en wow faktor for det... Bedre enn meg, men det skal ikke mye til - [5/10]

Stamme: God stamme, god ledelse, flere pro spillere, rekrutert endel nye i det siste, er ikke enig i alle rekruteringsvalga men dog... - [9/10]

OD: Heilt OK ODT, ikke noe å bli blown away fra, men godkjent :) - [7/10]

Rykte: Fjordheksa, kjenner deg ikke så all verden, men du er flink å snakke på off forumet, og det er noe jeg liker :) - [9/10]

Plassering: Ikke verdens beste plassering, langt ifra SL hovedområde, men ikke verdens verste plass... Kan bli en vanskelig plass eller god, dunno herifra :O - [5/10]

[35/50]

Rate lord bobil (starboy + bobil)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tror du jeg ikke sjekket det jokke :* Jeg venta bare på den kommentaren :*

Egentlig skulle dere hatt 10 på rykte, fordi du er der, men siden jeg ville kødde med deg og lage litt liv fikk du 9 :* løv u! <3

Så så med andre ord: 36/50 <3

-A
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er det virkelig noe fun når alle gir 9/10 eller 10/10 på rykte bare fordi de fleste har hørt om dem? :hmm:

"Alle barn er like mye verdt" opplegg
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Folk må få lov til å være hyggelige. However - du sprenger jo skalaen Pål - 20/10 for ryktet ditt. Nei, det funker jo ikke. Kanskje du har ett poeng :help:
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
å sprenge noe er vell en form for ukontrolert ekspansjon? uten at jeg er noe kjemi ekspert eller på noen måte peiling om det så gjerne kveruler det utsagnet der:*
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ingen som vil rate meg og stjernegutten? :'(

Hint: Rate lord bobil

-A
 

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Hint: Rate lord bobil

-A
I fink I've understood 'ow this fread works. Let me give it a go.

Points [5 / 10 ]
Not too shabby, but still leaves much ter be desired. Yor ennoblements are dire, if I'm bloody well bein' 'onest, and it goes a long way ter explain 'ow yer've only got 12k points wiv 6 villages.

Tribe [7 / 10 ]
While TROLL may be a bunch of bleedin' mass recruiters, ffeir growff rate ain't too shabby, and I'm bloody well sure there's some decent players there. After all, the tribe 'asn't fallen apart yet, right, even fough yer've been copping knocked about for a while now. I spose yer deserve some praise for that.

OD [2 / 10 ]
Yor ODA is pretty much non existent. Yer got attacked yesterday and lost a few points, but gained some ODD. I can't right orard yer for copping attacked, ffough...

Reputation [6 / 10 ]
I personally don't know shit about yer, right, but then again I 'ardly know anyfink about any fairy outside me own tribe. Yet I've seen yer post quite a bit on the public forum, wich I spose probably means yer've eever already got some reputation, or yor gonna end up buildin' one quite fast.

Farmin' [2 / 10 ]
On yor Mae West yer've raked in 36k resources in one day, wiv 500+ farm runs. That is quite appallin', if I'm bein' 'onest. Cop yor shit togeffer, mate :D

Placed [x / 10 ]
Not sure wot I'm supposed ter do 'ere :Neutral: sorry...

Total [22 / 50 ]
I may 'ave been way too 'arsh, here. Oh well, I'm bloody well not one ter sugarcoat stuff.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Thanks m8! :)

The one you don't have answered is placement, if I have a good placement of the villages or not :)

Rate: ur boy tony

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
ur boy tony
Poeng: 33.610
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 57.809 (8.)
Stamme: Chavs

Poeng [8/10]
Ligger oppi toppen å sirkler, 10k bak rank 1 men henger fremdeles greit med.

Stamme [10/10]
Chavs, rank 2 like bak SL. Blir vel en av stammene i endgame. Stammen gjør det veldig bra og har mange gode medlemmer. Ikke noe å trekke på her enda, får se om de gjør det bra i krig når den tid kommer.

OD [10/10]
57.809 der 57.682 av det er ODA. Veldig bra dette. Fin ODA mtp. poeng.

Rykte [5/10]
Aner ikke hvem du er, eller hva du kan. Henger nå på forumet og er aktiv, scorer greit på det. Kan ikke gi en stor score her siden jeg aldri har hørt om deg før.

Farmet [9/10]
Var enorm på farmingen i starten, kanskje fordi det krydde av gråbyer rundt deg. Fått bare 1 DR som jeg har merka på en god stund. Virker da som motivasjonen har falt litt da du ikke har vært nær DR eller DP de siste dagene, bortsett fra 30.03 ;) Rank 2 på mest farmet på en dag, stort pluss det!

Plassering [6/10]
Veldig spredte byer der en by er i andre enden av kontinentet. Over tid når du får adlet flere byer med byene dine kan det fort bli en knallplassering. Noen byer safe, noen ved kantene til andre stammer. Må da gi poeng etter sånn det ser ut nå, så blir ikke enormt med poeng.

Total [48/60]
Virker som en god spiller som har hengt i toppen hele veien til nå. Kjenner ikke noe til spillerne bak kontoen, så trekt en del på det. Byene er plassert litt her og litt der, men kommer seg vel etterhvert. Farmet enormt i starten, men har dabbet litt av i det siste. Fin ODA der det ikke er for mye, men heller ikke for lite.

Spiller å rate: Bergenspesten
 
Sist redigert:

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Bergenspesten
Poeng:38 043p
Rang: 6
OD: 106966
Stamme: SL

Poeng:
Har vært i teten helt siden starten, fallet et par plasser nå, men er helt der oppe og har ingen lang vei til toppen. FB er på topp grunnet en stor internadling og har ei lita luke men regner den tas igjen om ikke så lenge<3 9/10

Stamme: SL, mah tribe. klasse stamme, med klasse spillere. Regner med vi blir i teten helt til slutten og håper og har troa på vi kan vinne hele shiten<3 ikke noe å utsette. 10/10

OD: 1 plass oda, og 5k odd, fått tatt imot litt, men ingenting iforhold til hva han har gitt<3(BAM den rima). Liker at Bp har delt ut juling, men kan vel ha resultert i litt lavere vekst en periode en hva som er optimalt? vanskelig å si om jeg skal gi 9 eller 10,., hmm 10/10

Rykte: Faktisk ikke hørt om deg før. tho bare hørt varmt om deg, og ser du har vært her en god stund, men ikke vært så mye på forum(?) 7/10

Farmet:
farmer svært bra, flere Dp og Dr. i like i like. ligger også på 1 plass på dagens ress plyndret, og 2 plass på dagens byer plyndret, kan egentlig si 1 plass der å, da det tydeligvis er en som bare har spamma nabobyen en hel dag#nolife. 10/10

Plassering: Ligger sentralt, krever mye av deg, og viktig at du holder koken så du ikke blir peisa ned eller innesperret. tror du skal klare deg bra, og så lenge du holder motivasjonen og aktiviteten som nå så er plasseringa bra den. 8/10

Total: 54/60. topp spiller.
rate kate<3(damn rim igjen, fa*n æ e on fire idag as)
 

Markus den feite

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Kate upton

Poeng:
8,517, 3 byer. Ikke verst, med tanke på latestart. Fortsatt lang vei opp til toppen, men gode muligheter for ekspansjon. 6/10

Stamme:
SL, drøssevis med ODA, tilnærmet lik null OD. Har fått regjere vestkanten, uten å måtte svi. Med Troll som motstander, får vi se om de forstetter med offensiven. Troll bør uansett komme med ett motangrep snart. 10/10

OD: 41.867, imponerende med tanke på at dere har såpass lite poeng. Om dere ikke hadde fått byer ut av det, hadde det vært en solid smell. Skaffet seg to fine byer, men spørs hvor mye tropper som er igjen. 3 dager siden tho. 9/10

Rykte: Jeg har ikke kjennskap til alle verdener, men slik jeg ser det vant du Verden 1. Ser også mye forumaktivitet, fint at noen holder det gående. Kan ikke trekke noe særlig. 9/10

Farmet: 153.187 på dagens, 1mill farmet, 10000 byer plyndret. Godt jobba, godt stykke unna toppspillerne, men skulle bare mangle med tanke på poeng. 8/10

Plassering: Finfin plassering, alfa i området sitt, fortsatt noen byer å ta rundt seg, men de forsvinner vel fort. Trygt i SL-terretorie, lang vei til fronten 8/10

Totalt: 50/60 Stå på!

Rate: Markus den feite
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Markus den feite


Poeng:
28.933, meget ok snitt på byene med 4,8k per by. Etablert deg fint på topp 25/15. 8/10

Stamme:
Chavs. Mye gode spiller, etablert i toppen. Blir nok en utfordrer til å vinne denne verdenen. 10/10

OD: 28.366 (56.). Mesteparten som ODA, så vært mye på fronten og angrepet. Angrep er vel det beste forsvar right? Men, ikke den mest imponerende OD'en. Noe som kanskje resulterer i at du har en god del tropper. Så kan være positivt og negativ :) 6/10

Rykte: Veldig godt inntrykk av deg etter V24, samarbeidsvillig og hyggelig person. Ingenting å trekke på her fra min side ;) 10/10

Farmet: Plyndret 10k, skjult om du har farmet over 1 mill, men går utifra det siden du har personlig rekord på 140k på en dag. Ikke helt i toppen, men ok. 7/10

Plassering: Jeg liker plasseringen, Ikke helt innestengt, gode muligheter til å presse fronten til samtlige andre stammer. Ikke så gode muligheter for å adle seg utover, og blir avhengig av å ha aktivitet på kontoen tror jeg etterhvert som verdenen aldres. 8/10

Totalt: 49/60


Rate: Erlando eller Stor Løve :)
 
Topp