Rate spilleren over

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
På tide med dette og :p

Poeng [x/10]
[Kommentar]

Stamme [x/10]
[Kommentar]

OD [x/10]
[Kommentar]

Rykte [x/10]
[Kommentar]

Farmet [x/10]
[Kommentar]

Plassering [x/10]
[Kommentar]

Total [x/60]
[Kommentar]


Rate: Pax Era
 

Markus den feite

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Poeng [6/10]
Sniker seg inn topp 50, ett godt stykke unna toppen fortsatt. Troen på vekst fremover

Stamme [8/10]
Legacy virker seriøse, mange kjente navn. Nå som stammer begynner å skilles i poeng, er dere en av de som stikker ut. Spennende fremtid.

OD [5/10]
Cleara en spiller med 60 troops igår, eller gikk på en solid spike. Kan ikke gi mindre enn 5 her, siden det fortsatt er veldig tidlig.

Rykte [8/10]
Tror de fleste har hørt om deg, spiller en fin rolle på v24, i Innkreverne. Vinner og v23, men lite kjennskap til rollen din på den verdenen.

Farmet [5/10]
Ingen prestasjoner, kjedelig. 16.871 ress farma igår, greit nok. Kjemper vel mot stammemedlemmer om farmen.

[Plassering [8/10]
Trygt inni Legacy-territorium. Kan bli noe trangt etter hvert, men stor adelsgrense og ingen kirke, så kan ikke trekke for mye her.

Total [40/60]
Forbedringspotensiale, sitter antagelig med noe troops, og en svært trygg posisjon. Lykke til!


Rate: Pessemisten
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Poeng [7/10]
Greit med poeng, rank 22. 7/10, troa på at denne kontoen lurer seg inn på topp 20 innen en dag eller to.

Stamme [7/10]
6th - største stammen for øyeblikket. Sjefen selv er bannet, noe som trekker veldig ned. Fremdeles mange gode spillere her

OD [1/10]
Bekjempet 15 tropper så gjetter kontoen sitter på en del tropper, kommer seg vel snart.

Rykte [7/10]
Sett deg en del ganger på forumet, men har ikke hørt så mye om deg - sikkert pga jeg ikke har vært så aktiv de siste årene. Gir en 7 her i et håp om at jeg treffer greit, men ren gjetning

Farmet [3/10]
8.936 i score her, kunne vel vært mye bedre.

Plassering [8/10]
Veldig fin plassering i mine øyner. Ikke masse barbarer, men en del spillerbyer og med litt aktivitet kunne man høstet veldig mye farm her, men ODen viser at dette ikke utnyttes. Fremtidlig tror jeg denne kontoen kan få mange og relativt enkle adlingsmål.

Total [33/60]
En del ting kontoen kunne gjort bedre, men har utgangspunktet til å nå langt.

Konto å vurdere: Bergenspesten
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Bergenspesten
Poeng: 2.007
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 7.467 (1.)
Stamme: Legacy

Poeng: 9/10 - Fått en bra start på V25. Ikke nødvendigvis noe pluss å ha så mye poeng tidlig, men her vet jeg at det besittes tropper også, så da trekker det absolutt ikke ned.

Stamme: Legacy 8/10 - En bra gjeng med spillere dette her. Mange spillere her som kommer til å gjøre det godt på V25. Mange spillere med sterke CV'er som pleier å gjøre det godt. Det er en bra start.

OD: 10/10 - Her igjen er jeg i tvil om jeg synes det er bra eller dårlig, men når utbyttet har vært såpass bra, så er det absolutt et pluss. Sannsynligvis mange på topp lista ODA som ikke skulle ønske de var der, men her tviler jeg på det. Aggressiv start, som har gitt godt utbytte i ressurser. Da har jeg lite å klage på.

Rykte: 7/10 - Er vel to spillere her. Sett begge på V23, men utenom det, ganske ukjent for meg i utgangspunktet. En imponerende start på V25 har dratt det opp mange hakk.

Farmet: 9/10 - En andreplass på endagslista. Da blir det det nest-best score her og.

Plassering 10/10 - Drømmeplassering. Ikke helt i coren, men såpass tett på både gode adlingsmål og stammefrender, pluss nydelige farmingsmuligheter. Kan ikke be om mer enn det.

Totalt: 53/60
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Villarreal
Poeng: 1.784

Rangering: 27
Beseirede motstandere: 76 (213.)
Stamme: Legacy

Poeng: 8/10 - En spiller som alltid henger med i toppen om han er aktiv. Helt sikkert troppefokus, og lite PP forbruk. Poeng er ikke relevant så tidlig, så gir en god score her, fordi jeg vet hva denne eminente spilleren prioriterer (Les tropper)

Stamme: Legacy 9/10 - Jeg synes det er den beste stammen på papiret. Mange livsfarlige spillere med masse erfaring, de er fint etablert på vestsiden av kartet. Enkelt å deffe hverandre, og samtidig nok luft til å adle seg til front. Kommer lett til å kjempe om seieren.

OD: 5/10 - Har ikke brukt tropper enda, og det trenger slett ikke være noen ulempe. Feeling på at denne kontoen besitter farlig mye tropper. Vanskelig å rate så tidlig, da det kommer så an på situasjonen. Scorer deg midt på treet her.

Rykte: 10/10 - Gard er en gammel traver, og en meget god TW spiller. Strategisk klok med et finpusset skillset. Alle som har vært på forumet mer enn 5 minutter har sett han der. Liker denne spilleren veldig godt, og skulle gjerne hatt han på laget!

Farmet: 6/10 - Ligger som meg et godt stykke ned på "dagens" listen. Sannsynligvis lite spillerfarmer foreløpig, og ranede ressurser kommer fra gråbyer. Plyndrer mange byer, så aktivitetsnivået er der.

Plassering 7/10 - Smaken er som baken. Det spørs helt hva du ønsker å gjøre på V25. Litt tilbaketrukket, og kan ta litt tid før du får noe særlig med action. På den positive siden er plasseringen meget trygg. Det blir spennende å se hva du får ut av posisjonen, og hvilken rolle du kommer til å spille på V25. Uansett er jeg sikker på at du gjør kloke valg til fordel for stammen din.

Lykke til på V25, Gard! Heier på deg :)

Totalt: 45/60 (Ender nok ut med en toppscore litt lenger ut i spillet)

Siden Supersim var så keen, kan nestemann rate Erlando
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fin den, Pelle! Hvorfor vil ikke du bli rated? For det er jo sånn denne tråden funker. Jeg rater deg gjerne jeg, om du vil?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Erlando
Poeng: 4.242
Rangering: 18
Beseirede motstandere: 18.551 (4.)

Poeng [8/10]
[Rank 18, fin stor by. Enda ikke adlet, men henger godt med. Har gjort det skarpt de siste verdnene og vært der oppe i startup. Om du adler i nærmeste fremtid vil du også bykse enda lengre opp på lista da du har store og fine adlingsmål rundt deg.

Stamme [8/10]
Troll. Ledet av Reisverket, noe som kan gå begge veier. Vet generelt sett lite om stammen, selv om jeg ser igjen et par kjente navn. Ligger fint til i Nord-øst og er klart største stammen i kontinentet. Tror det er en stamme som vi kommer til å se mer til utover. Ligger på 2. plass, et lite stykke bak 6th, og et stykke foran Hol og Chavs. Spennende stamme med spennende folk.

OD [6/10]
3. Plass ODA, fått bittelitt ODD også. Ser på dagens at du har farmet lite i forhold til det du har drept, så kan se ut som om det er en clearing som har gått galt, eller en adling som har failet? ODA kan være både bra og dårlig såpass tidlig, her ser det for min del ut til at det er en som har gått på en smell og vil derfor få noe trekk.

Rykte [7/10]
Har pratet veldig lite med dere, bittelitt under V23 men ellers ingenting. Dog hevder dere dere i toppen på de siste verdnene, og gir derfor 7/10.

Farmet [8/10]
83.352 farmet er dagens beste, men har også farmet over 1m. Er ikke alle enda som har gjort det. Mulig det også er en del spillerfarmer her ettersom den høye ODA'en.

Plassering [9/10]
Liker plasseringen! Har en del greie adlingsmål, samt du har stammemedlemmer ikke langt unna. Kan finne på å bykse fort oppover ranglistene om de går inn for det.

Total [40/60]
Henger godt med, har troa på at vi vil se dere høyere oppe på lista fremover. Stå på og jobb godt fremover, lykke til!

Rate: Andreas55
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Andreas55

Poeng: 3.339
Rangering: 71
Beseirede motstandere: 7.865 (48.)
Stamme: Chavs

Poeng 3,3k ikke dårlig,men heller ikke bra,det er midt på treet ,enda ikke adlet men blir vell ikke lenge til det skjer så her får du en 5/10

Stamme: Chavz mange mange kjente spillere med fakenick,så denne stammen har jeg troa på kan komme langt på denne verden,blir artig og følge med videre 8/10

Od: 7,5k så litt tropper har du brukt,men har nok mye lagret 6/10

Rykte: Simen er en person man hater eller elsker, kan spillet og har vunnet et par verdner? Har troa på dere på v25 om dere satser 7/10

Faremt: Ligger nok ikke langt unna 1mill farmet nå 6/10

Plassering: Ligger godt i chavz cluster,men kan også få ett par fine byer 6/10


Totalt: 37/60
Tror denne kontoen etterhvert blir og se på topp 25

rate:Iron Fist
 
Topp