Rate spilleren over

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Stifler
Poeng: 66.848
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 117.513 (20.)
Stamme: TR0LL

Dette er Stor Løve?

Poeng: 8/10 - Bra poengfangst sålangt. God start, og henger svært bra med i toppen.

OD: 8/10 - Fin ODA, selv om den har kommet i stor byks, noe som kanskje tyder på store troppetap selv. Likevel, på dette stadiet er det viktig å få brukt troppene og la de jobbe.

Rykte: 3/10 - Viser seg ikke på forumet, såvidt jeg vet, og jeg vet svært lite om vedkommende.

Stamme: 7/10 - Masserekruttstamme så det holder. Det kan fungere det, men jeg synes rekrutteringspolitikken virker til tider lite planlagt. Strategisk er mange av rekrutteringene ganske bak mål i min bok, og heller et troppesluk for resten av spillerne. Stammen er som ventet bedre organisert enn rekrutteringen tilsier, noe som også er forventet med et par ringrever i ledelsen. Absolutt en del gode spillere i stammen, og en god del mindre gode, som Troll egentlig burde kvittet seg med.

Plassering: 4/10 - Plasseringen er ikke god. Ikke helt selvforskyldt det, men vekstvilkårene er ikke spesielt gode i det området. Alltids litt rusk å rydde opp i eget cluster i starten av en verden, men vil ha problemer med å vokse på annet enn grått eller blått om vedkommende ikke finner seg nytt område å vokse i.

Totalt: 30/50

Rate: Villarreal
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Villarreal
Poeng: 60.646
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 163.661 (6.)
Stamme: SL

Poeng: 7/10 - Har fatt jobbet opp en ok poengsum. Henger med, men har et lite stykke helt til toppen.

Farming: 8/10 - 1 DR, 1 DP. Ellers helt vanlig med 1 mill og 10k plyndret.

OD: 9/10 - Sterk ODA, kommet over et par "hakk", og mye har kommet i forbindelse med adlingen av Balle Klorin virker det som. ODD er tilnærmet intetværende, men er ikke så mye å gjøre med det.

Stamme: 9/10 - Stammen som for tiden kjører over TROLL-familien. Solide spillere på omtrent alle kontoer så er absolutt en av favorittene slik stammesammensetningen ser ut nå.

Plassering:
8/10 - Etter min mening veldig nice plassering. Har mye stamme i nærheten, men også mye fiende å adle fra. Utnyttes denne plasseringen godt kan veksten være meget god. Kan trekke litt på veldig spredte byer.

Rykte: 10/10 - Kjent ansikt på forum, kjent ansikt in-game.

Totalt: 41/50

Rate: Unlimited
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Er da ikke Villarreal sin feil at han ikke vet hvor du spiller, når du selv viser at du spiller på erlando i signaturen din.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Unlimited
Poeng: 105.889
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 127.708 (24.)
Stamme: Chavs


Poeng: 10/10 - Har jobbet iherdig og har virkelig fortjent poengsummen som er opparbeidet. Kun to internadlinger som jeg kan se. Ingenting som trekker ned på deres poengsum, da rank 1 spilleren har internadlet seg til poengsummen sin.

Farming: 9/10 - 2 DR, 1 DP. Du har en av ranerne på rett i underkant av 1 mill. Det er bra. Ellers er du som alle andre toppspillere med 1 mill+ ranet og 10k+ plyndringer.

OD: 10/10 - Veldig fornuftig OD, derfor du får 10/10. Den er ikke supergod, noe som viser at du har masse tropper å ta av, men den er ikke for liten heller. Hadde den vært lavere hadde det vært en indikator på at du hadde fått byene dine ganske gratis, det har du ikke. Du kjemper.

Stamme: 9/10
Stammen som for tiden kjører over TROLL-familien. Solide spillere på omtrent alle kontoer så er absolutt en av favorittene slik stammesammensetningen ser ut nå.
Jeg vil også tilføye at Chavs kanskje er en av mine favorittstammer, da jeg har skikkelig sansen for ur boy tony. Engelskmannen, Waleren, Iren, eller hvanåhaner (Suck that one, Tony. Can't google translate that one! (rofl) )...

Plassering: 8/10 - Bra plassering. Passe safe og passe front. Om jeg kjenner spilleren(e) på denne kontoen riktig, så er dette en plassering de trives med. Dere kan utnytte posisjonen til det ytterste og de Trollene på hylla i øst må virkelig passe seg for denne kontoen!

Rykte: 7,5/10 - MariusN er ikke blant de mest kjente på forumet, selv om han har vist seg mye det siste året. Kontoen Unlimited har ikke bare Marius. Den har også Pelle, og Pelle innehar massive kunnskaper! Så min rating her trekker ned mot 5 pga Marius, men opp mot 10 for Pelle. Jeg har også hørt noe rykter om at det er en ugle på kontoen her, men det er bare rykter...

Totalt: 53,5/60

Jeg spiller litt på ZombieFred
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
KUN 2 internadlinger, det er egentlig ganske masse? xD

men er jo godt jobba uansett. :)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
KUN 2 internadlinger, det er egentlig ganske masse? xD

Etter gamledagers standard er det ganske masse, men etter dagens standard er det ikke like mye. Han har internadlet 10 av 105k poeng. Se på f.eks heskey som internadlet hele Erlando (8 byer) som tilsvarer så å si 50% av hans poengsum.
 

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
I would also add that Chavs perhaps is one of my favorite strains , when I have real aficionado ur boy tony . The Englishman , Waleren , Iren , or hvanåhaner ( Suck That One , Tony. Can not google translate That One ! ( Rofl ) ) ...
What the actual... err, what exectly is gahn on here, mate? All I know is that I'm being bloody mentioned. The rest is bleedin' gibberish, alright?
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Well, no. It's not.
You seem like a guy who loves Police Academy. I'm going to use a quote from Police Academy 2 just for you!
That's for me to know and you to find out (kyss)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
ZombieFred
Poeng: 65.962
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 262.799 (8.)
Stamme: SL


Poeng [8/10]
65.962, ikke dårlig men fortsatt et godt stykke til 1. plassen. Ellers imponerende adlinger og ikke en eneste barbarby. 4 byer fra TROLL også.

Stamme [8/10]
SL har et imponerende galleri. Mange klasse spillere som har vunnet opptil flere verdener. Adlet en god del fra TROLL familien har dere også, men de viser at de også kan adle mye tilbake. 3. plass for øyeblikket trekker litt og skummelt at bp ble rimmet. Takles stresset? tiden vil vise. Ellers veldig dyktige spillere.

OD [10/10]
Veldig god ODA rank i forhold til poengranken. Jobber nok iherdig for stammen og har sikkert nuket jevnt og trutt, for både seg selv og for andre.

Rykte [9/10]
Sikkert mange som vet hvem du er og du har masse ryktepoeng, personlig kan jeg bare huske deg fra v11 tror jeg.

Farmet [7/10]
Ingen DR eller DP, men meste fangst på 600k. Mye ress det og ikke dårlig.

Plassering [8/10]
god plassering mtp på adlingsmuligheter, virker litt utsatt med tanke på at jeg ikke akkurat kan se noen safebyer, men det fikser nok resten av stammen for deg.

Total [50/60]

Shizzle
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Shizzle
Poeng: 26.895
Rangering: 44
Beseirede motstandere: 32.709 (117.)
Stamme: WP


Poeng [3/10]
Relativt lav poengsum, men kan se ut som en latestart, har i hvert fall adlet byer med ok størelse så tror på god vekst fremover.

Stamme [2/10]
Henger ganske langt etter toppen, og den største spilleren har det jeg mener en ganske håpløs plassering midt i smørøyet. Har dessverre ikke troen på denne stammen, men prøv gjerne å motbevise meg.

OD [6/10]
Lav OD, både i form av ODA og ODD, dette er dog nødvendigvis ikke så alt for dårlig så velger å gi deg ok uttelling her fordi det virker som du har klart å adle bra byer uten å miste for mye tropper, burde derfor sitte på en del tropper atm.

Rykte [2/10]
Du har litt innlegg på forumet, personlig vet jeg ikke noe om deg, eller har noe som helst anelse om hva du er god for.

Farmet [4/10]
Ikke 10k plyndrede byer, 200k som beste dag på ress. Ikke noe å rope høyt hurra for, men heller ikke helt ræva.

Plassering [8/10]
Her får du god utelling, har mye mulig adelsmål, og ligger veldig bra til for å utvikle deg fort å få bygget deg opp i området du ligger i for øyeblikket. Lykkes du kan poengsummen på de andre punktene se veldig annerledes ut ved en senere anledning.

TOTALT: [25/60]

Rate: Unlimited evt. ta noen andre hvis dere syns det er kjedelig å rate oss igjen.
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Unlimited

Unlimited

Poeng: 164.807
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 224.247 (19.)
Stamme: O:H

Poeng [10/10]
Vokser fort å gæli. Ikke noe negativt å trekke på her.

Stamme [10/10]
Ny stamme her. Ganske solid stamme. Topper ranklissten så kan vel ikke gjøre annet enn å gi 10 poeng. Mye bra spillere her som jeg har godt inntrykk av. Lykke til mot Troll, det trenger dere.

OD [8/10]
Grei OD. Ikke den høyeste og ikke den laveste. Ikke så mye på forvarssiden, men det er vel bare positivt for dere.

Rykte [10/10]
Pelle og Marius right?

Pelle har jeg hørt mye bra om, spilte vel på kamikaze om jeg ikke tar feil. Har ikke snakket så mye med deg selv.

Så over til fyren som trekker ned her, Marius...

Suger i runescape, like mye som han suger i TW (kyss)

Savner de syke skypesamtalene fra V24, var legendarisk.

Farmet [10/10]
Ingenting å trekke på.

Plassering [9/10]
Myee muligheter for ekspansjon her. Litt inne blant egne stammemedlemmer, men regner med du fokuserer mot fronten og ikke mot rimmen. Så med ferdighetsnivået på kontoen tror jeg det blir et slit for motstanderene som fronter mot dere.

TOTALT: [57/60]

Rate: Stifler evt. ta noen andre hvis dere syns det er kjedelig å rate oss igjen.
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Stifler
Poeng: 106.252
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 172.922 (27.)
Stamme: TR0LL

Poeng: 106k, bra poengsum. henger med i teten, men ikke helt i toppsjiktet. Velger å tro du ikke blir så mye større med det første, med mindre du får noen internadlinger eller noe annet interessant skulle skje.. 8/10

Stamme: Troll., sikkert koslig gjeng, dunno. Mener du får svi av din stammes rekrutering atm, men det kan vell bare vær min mening det:p troll har vist at de duger til noe de å, tok ut BP, vart imponert tho BP har russetid osv som vi i SL(Den gang) kan skylde på:* 7/10

OD: Rank 16 oda med 157k,. bra den, sånn ca der jeg ville vært fornøyd med å ligge hadde jeg vært dere. ODD har du fått litt men ikke mye. Dette er noe du ikke kan noe for så:p totalt ligger du på en 27 plass som er respektabelt. ser ikke noe og trekke sånn veldig mye på, men kan jo ikke få full pott heller,. 9/10

Rykte: Simen oooog ehm (2 sek må sjekke lista te pelle elns for mer info).,. TRYM vettu thats our man. Trym e sikkert en klasse spiller og masse positive bidrag til alt og alle her i livet. MEN jeg har ikke peiling hvem du er:( og aldri hørt om deg før. Simen derimot vet jeg godt hvem er, en klovn, tho min klovn<333 Kjempe kar som slår meg i fifa:( men er snill og grei og sier jeg er flink uansett<3 7/10

Farming: Dere har skjulte medaljer, loosers. men regner med dere har det dere skal ha, men ingen dagens medaljer(da hadde dere vist dem:* ) 460k ranet på dagens, thats good, mere enn meg:( ikke noe super hurra, men et lite hurra. 8/10

Plassering: den er for øyeblikket trash. om du har dårlig tid til spillet eller ikke, den posisjonen der er KJEDELIG. fyf slett kontoen og start på rimmen igjen elns. #RimIsLoveRimIsLife. dere får litt for at dere iaf ikke har noe problem med å få støtte om det skulle bli et problem:* 3/10

Total: 42/60. det trekkes veldig mye på plasseringa deres, er en konto som kan hevde seg nice om dere får gjort noe med den.

Rate Kate<3
 

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Arright, luv!

Points [5/10]
I mean... it ain't too shabby, seein' as yer joined the world ravver late, right, but still... 35k points is noffin' ter write 'ome about if I'm bein' 'onest. Yer growff rate is ravver decent, tho. Keep that up and yer'll might be able ter climb a bit higher on the rankings.

Tribe [8/10]
Holy shit I'm 'arsh. We're rank 1 by far, but it still ain't enough ter warrant a top ratin'... yet! Honest guv! We're a new tribe and so we 'aven't right 'ad time ter show us worff yet. In a couple of weeks O:H will deserve 10/10 for sure. 100%. Until then I'll be as 'arsh as they come.

OD [8/10]
Err, I dunno, seems about right I spose.

Reputation [6/10]
I probably shouldn't include reputation at all in me ratings seein' as I'm ravver new to the server, right, but fuck it. I've been doin' some readin' and some google translatin' for a couple of monffs now, but I can't say I've seen much of yer so far, Kate. I've done some talkin' with boff of yer on skype tho, right, wich is always a pleasure, but chattin' on skype don't right make yer famous, does it?

Got a luvly bit of sideboob gahn on ingame tho, right, wich is always an 'uge plus.

Farmin' [4/10]
Now this just isn't good enough. Get yer shit togeffer, kate. 323k ain't 'orrendously bad. But it's pretty damn far from bein' anywhere near impressive, isn't it? Surely yer can do better?

Placement [10/10]
Now we're rabbit and porkin'! Oi! Yor placement gives yer plenty of opportunity ter do some 'eavy growin', wile yer still relatively safe from gettin' nobled by the bloomin' trolls. Wiv a positionin' like that yer've got plenty potential ter become a big part of w25.

Total [41/60 I fink]
Not too shabby. Great potential. Just need ter start farmin' properly.

Rate ur boy tony please :)
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Plassering: den er for øyeblikket trash. om du har dårlig tid til spillet eller ikke, den posisjonen der er KJEDELIG. fyf slett kontoen og start på rimmen igjen elns. #RimIsLoveRimIsLife. dere får litt for at dere iaf ikke har noe problem med å få støtte om det skulle bli et problem:* 3/10

Total: 42/60. det trekkes veldig mye på plasseringa deres, er en konto som kan hevde seg nice om dere får gjort noe med den.

Rate Kate<3

Fått oss frontbyer nå så nå må folk passe seg.
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
jeg passer meg som en struts<3 eather i run, or i put my head into the ground and let all the shit happen without me knowing.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
ur boy tony
Poeng: 354.798
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 1.321.066 (8.)
Stamme: O:H

Points [9/10]
Enorm poengsum, men fortsatt et stykke til Unlimited på toppen. Tar snart igjen Heskey også, imponerende vekst og ikke minst, flotte adlinger! :)

Tribe [8/10]
O:H er offisielt på rank nr.1 igjen og dette er ikke ufortjent en plass! Flotte adlinger og aksjoner overalt, ikke rart spillere får lyst til å slutte. :)
Verdenen er fortsatt ikke vunnet tho, med troll hakk i hælen. Krigen har tært på begge parter, men i det siste vil jeg mene at vi har fått bearbeidet et lite sprang på trolla. Kanskje de snart overrasker oss? Hvem vet, tiden vil vise.

OD [8/10] Riktig fin ODA og ODD, viser at det kjempes og kjempes. Tviler ikke på at denne vil øke enormt ved neste oppdatering ig ;)

Reputation [6/10]
Hvem vet hvor disse engelskmennene(?) kom fra, ser ut til at de har tatt med seg noen kompanjonger fra en annen server og startet opp her. Vet ikke så mye om fortiden til disse folka, men ut i fra hvor raskt de grønne barene har vokst, vil jeg mene at folk setter pris på deres tilværelse. Reppet bygges stadig av deres innflytelse over v25 i tillegg :)

Farmin [10/10] Trenger jeg å si noe?

Placement [10/10] Både safezone og front, er sikkert drømmeland for disse kara her. :)

Total: 51/60

Rate Shizzle
 
Sist redigert:
Topp