Rate spilleren over

Lord Bobil = TrAsH

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Da starter vi en slik tråd, og starter med ingen ringere en Lord Bobil, min nemesis!
Poeng [x/10]
[Kommentar]

Stamme [x/10]
[Kommentar]

OD [x/10]
[Kommentar]

Rykte [x/10]
[Kommentar]

Farmet [x/10]
[Kommentar]

Plassering [x/10]
[Kommentar]

Total [x/60]
[Kommentar]

Lord Bobil, aka Trash

Poeng [3/10]
Her har du klart å skrape sammen skarve 417p, dette selv etter å startet på serverstart kl. 11:00 den 01st June. Du har akkurat mer poeng en meg selv, en spiller som er helt ny til Tribal Wars og startet et par dager etter deg. Trenger jeg å si mer?


Stamme [6/10]
Laget deg nok en tullestamme kan jeg se, som ironisk nok er kalt En Seriøs Stamme (ESS). Ha ha ha, you so funny. Ifølge mine litt mer etablerte tw-kompiser har du fått med deg et par gode spillere i stammen din, men hvordan disse klarer å spille under en slik trash spiller som deg stiller vi oss uforstående til. Pga. dette kan jeg ikke gi stammen din en helt elendig score, da det blir respektløst ovenfor dine bedre halvdeler i stammen. Dere har også en helt grei plassering sør mot rimmen, med greie muligheter for videre ekspansjon. Det som trekker ned er Lord Bobil.


OD [x/10]
Irrelevant i starten.


Rykte [2/10]
Ifølge mine venner er du trash, derav mitt navn. Jeg prøvde å gi deg en mulighet til å vise en bedre side av deg selv til meg med å sette deg opp som min mentor. Istedenfor ble jeg møtt med iskald stillhet, og ble direkte ignorert. Ingen oppdrag, ingen opplæring, absolutt ingen ting, rip rip rip :(
Derfor er jeg tvunget til å gi deg en dårlig score. Du er tydligvis kjent innenfor det lille tw-miljøet som er igjen, men jeg kan ikke si at jeg har et godt inntrykk av ditt renomme.


Farmet [1/10]
1.314p som høyeste på dagens ressurser plyndret, og både plyndrer og raner i bronse 1. U fucking (som i byen i Østerriket, pliz don`t ban me mods) trash, m8?


Plassering [3/10]

Pretty decent plassering, cannot lie. Er endel "fiender" i området. Men også mye grått og nabs man kan nuke og bruke som farms. Overlever du til stammen får på plass litt def, eller vil denne soppen fra "de allierte" som ligger rundt deg nuke deg ned? Jeg er nesten pliktet til å tippe det siste, så får nesten bare gjøre det da, og derfor gi deg dårlig score her også, m8 <3


Total [14/50] (er egentlig av 60, men fjernet poengene fra OD).
ezIqqwP.jpg
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Thanx for rating :)

Poeng... Jeg har ikke hatt tid til tw siste dagene pga IRL, slutta derfor også på v25.
Stamme... Stammen er seriøs den, og vi har ingen fiender :)
Rykte... Jeg har aldri hatt ett godt rykte, så rykte kommentaren din er grei den :)
Farmet... Hater farming som det sterkeste på denne jord, farming er for tullinger etter min mening... Hater det...
Plassering... Helt ok plassering, konge plassering kontra kontinentet -coller er i, da jeg kun er med i v26 for å selge ress :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Vil også tilføre det som din mentor.
Jeg var ikke klar over at jeg var din mentor, det var min dual som var online når du spurte... Jeg viste ikke engang at du ville være min lærling i det hele tatt, beklager dette!

-A
 

Lakseklappern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Lord Bobil = TrAsH

Poeng [3/10]
Er ikke noe poengsum å skryte av... ligger nå på under 150 på ranglista

Stamme [4/10]
Allianse stammen? Sist jeg så hadde de allianser med 5 eller 6 andre stammer noe som er latterlig... Men man får se hvordan det går med over 100 stykk i allianse.
Det som trekker opp er egentlig overstammen som har gode spillere og at du ligger safe.

OD [X/10]

Rykte[1/10]
Vet ikke hvem du er, men navnet er nå egentlig bare trash.

Farmet[5/10]
Nå skal ikke jeg snakke så mye men... 5.312 på dagens er ikke så bra, men vist man tenker i forhold te poeng så er det ok.

Plassering[9/10]
Ligger ute på rimmen med mange av stamme medlemmene i nærheten. Som kan gjøre at du klarer å vokse ganske smertefritt og greit med barbar landsbyer for å farme

Total[22/50]

må bare beklage vist den er dårlig men er mitt første innlegg, så håper den ble ok.

Rate: Lakseklappern
 
Sist redigert:

tullingpåmoped

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Lakseklappern

Poeng [8/10]
Ganske grei poengsum å ha så tidelig i spillet, med tanke på at alle over det har ett massivt PP forbruk (spesielt herman). (er usikker på om du er en av oss PP elskere eller ikke?)

Stamme [1/10]
Mest elendige stammen på serveren, ettersom de taperne ikke har invitert Abel enda.

OD [X/10]

Rykte [5/10]
Må helt ærlig si at jeg ikke har lagt merke til deg før, vet ikke om det er fordi du har nytt navn på V26, eller om det bare er jeg som ikke følger med.

Farmet [3/10]
Du har vertfall farmet over 10.000 ressurser, men det meste du har farmet på 1 dag er 3.000, noe som er ganske lite når du har så mye poeng ville jeg si.

Plassering [5/10]
Du ligger ganske så nært meg, noe som kanskje kan føre til litt kluss senere når vi begynner å adler, men ellers er den vell ok. Ikke for mange fiender og et barbar byer og farme. (sellom det er ganske mange som er spiket, eller har fått mur, noe som er ekstremt plagsomt)

Total [22/50]
om jeg er helt ærlig burde det vell egentlig være vertfall 30/50, ettersom jeg kanskje var litt slem med noob stammen din/vår

ps: håper dette gir meg noen røde rykter (love)
 
Sist redigert:

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Fin liste, bortsett fra d med vår fine stamme.....

Og du glemte kem som skal rates neste gang :eek:
 

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Diggoefkr123

Poeng [9/10]
Ikke rank 1, men du prøvde i hvert fall da :)

Stamme [10/10]
Besteste stammen med besteste folka <3

OD [1/10]
Du har mindre OD enn meg, og jeg er en gråbyadler!

Rykte[10/10]
Perfekt rykte, absolutt ingenting negativt jeg kan si her :)

Farmet[7/10]
Rank 7 på mest farmet på en dag, ikke så alt for ille :)

Plassering[9/10]
Safe plassering, men fortsatt en god del å farme og adle

Total[46/60]



Rate: -Coller (pp-hora)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Poeng [10/10]
Eksemplarisk boosting PP-horing. Vi som liker å spille oss til gode kontoer på TW kan aldri klare noe sånt. De som liker å kjøpe seg en ledelse early game kan bade i alle våre salte tårer.

Stamme [4/10]
Jeg ser svært få sterke spillere, og veldig mange PP-horer. Dette minner om LF og den tilsvarende stammen som var på v25 en stund. Hvor er de stammene nå?

OD [7/10]
Smart å ikke sløse bort de få troppene dere har. Kunne vurdert å adle noen spillere og ikke bare barbs. Det er ikke så mange barbs på v26, liksom.

Rykte[6/10]
Kjent for PP-horing, bli utestengt og forsvinne før verdenen er over.

Farmet[7/10]
3 DR er okei, men med en sånn ledelse bør man ha alle DR.

Plassering[9/10]
V26 er så liten at who cares. Alle er innenfor adlingsrekkevidde uansett.

Total[45/60]


Rate Jato Link <3
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jato Link

Poeng [5/10]
390 poeng, men en ganske stor latestart da

Stamme [10/10]
Rank 1 stamme, overlegent

OD [X/X]
Har vell fortsatt nb?

Rykte[10/10]
Mannen! <3

Farmet[6/10]
Har 2400 ca farmet på en dag som max, ikke så alt for gæli det med 390 poeng?

Plassering[5/10]
Safe plassering, og en litt for lang avstand til noe brukbart å adle

Total[36/50]

Rate Thomz97
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Thomz97

Poeng [10/10]
Har nok av poeng i massevis så tidlig i spillet, men har du tropper?

Stamme [6/10]
Rank 2 stamme, ser mange spillere som går igjen og igjen på hver start av en verden, men vil de denne gang sette større preg på en verden? Ser det er noen gode spillere der, som drar karakteren opp til 6.


OD [2/10]
Har drept 612 tropper, så spilleren har slippet billig unna! Så tidlig i spillet er en lav OD ofte bedre enn en høy. Dårlig for denne listen dog.


Rykte[5/10]
Kan være en grei støttespiller, men en dårlig front spiller. Tar da utgangspunkt i min egen erfaring mot Skandyzz R.I.P.


Farmet[10/10]
5 DR og 7 DP.

Plassering[10/10]
Kan bestemme hvilken vei han vil gå her, enkle billige adlingsmål i området.


Total[33/60]



Rate Dr. Dre
 
Sist redigert:

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Dr. Dre


Poeng [8/10]
Rank 8 for øyeblikket, itte gæli det :)

Stamme [7/10]
Rank 2 stamme som ligger ett godt stykke bak rank 1, men ser det er flere gode spillere i stammen selv om ikke alle henger helt med :p


OD [10/10]
Perfekt OD for en som ikke har akademi enda, altså ikke en dritt :p


Rykte[6/10]
Usikker på hva jeg skal gi her, men mener denne kontoen tidligere het "Birken" før den byttet navn etter den ble adlet ned på V24

Har vel rykte på seg som en storforbruker av PP og har tidligere gjort det veldig bra når det har vært events, men blir som regel adlet ned i mid-game/late-game(PPholic <3)


Farmet[7/10]
Ingen DR og ingen DP, men har farmet brukbart ser det ut som ut i fra "Dagens > Ressurser plyndret"

Plassering[3/10]
Ser ut som så godt som alle spillerbyene rundt er allierte, så må nok bytte stamme eller noe sånt for å ha muligheten til å adle en bra by. Dårlig med bonusbyer også, men fungerer jo å adle noen vanlige barbarbyer


Total[41/60]



Rate -Coller
 
Topp