Kalou
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 160
Alikevel utretta mer enn deg da![]()
Egentlig burde jeg være enig i denne påstanden, men jeg er ikke det. Syrogen har vist å være en flink deffspiller, men mtp adlingene hans kan jeg ikke se at han har utrettet så voldsomt mye mer enn det roxor har. Ikke at roxor har gjort noe annet enn gråbyhoring, men han har tross alt smadret kontoen til Syrogen med alle nukewavesene sine, så sånn sett har faktisk roxor utrettet mer enn hva Syrogen har gjort på denne verdnen.
The Mercenary (Tar utgangspunkt i kontoeier, Simen)
Poeng 8/10
Rundet milionen for noen dager siden. Var på vei til verdensherredømme før han ble satt tilbake i to uker. Adler alt han kommer over, og jeg føler meg veldig sikker på at dette er kontoen som står på rank 1 når verden 27 avsluttes.
Plassering 7/10.
Har et bra cluster som strekker seg fra rim til front. En stund hadde kontoen alt for mye front, og mye av det ble dekket av stammen. Collect har endelig fordelt litt mer på fronten, så Groverud er ikke helt alene der fremme, men har fortsatt utallige adlingsmuligheter. Plasseringen kan være noe vrien og krever aktivitet. Heldigvis er kontoen alltid bemannet, og klarer seg veldig bra.
ODT 10/10.
Ligger på syvendeplass på ODT. ODD'en har latt seg vente, men det er ikke kontoen sin feil. En grei syvendeplass på ODD er forøvrig ikke dårlig, men med tanke på posisjon burde den nok vært noe høyere. Angrepsvillig konto som ligger på tredjeplass ODA. Man kan egentlig ikke forvente særlig mye mer etter ferien på 13 dager.
Stamme 9/10.
Bra sammensveiset gjeng, men jeg er alltid ivirig på å finne på hvordan vi kan bli bedre. Vi mangler fortsatt to kontoer i stammen, så det trekker både opp og ned. Dumt for poengskalaen og mer aktivitet mot fienden, bra for det viser at vi er bedre enn fienden, selv med færre spilere. Jeg klarer ikke gi stammen en 10/10 ENDA, og jeg må trekke enda litt til fordi ting kan bli bedre. Jeg gir ikke halve poengsummer, så vi runder det opp. Når alt det "negative" er sagt, så er det ingen andre stammer på v27 som har det så moro som oss. Vi hygger oss, stiller krav til hverandre IG, og lytter til hver enkelt.
Rykte: 6/10
Etter det jeg har fått med meg er det få som visste hvem du var før v27. Nå vet omtrent alle det, både på godt og vondt. Dine foruminnlegg her offentlig har tatt seg voldsomt opp etter endel drittslening med spillere som ikke gir seg. Det er veldig positivt, men litt riper følger med for dine tidligere innlegg. I tillegg er det aldri bra å bli utestengt. Når ting er sagt, så føler jeg meg rimelig sikker på at dette er kontoen v27 gruer seg mest til å møte. Både Simen og hans duals er flinke.
Totalt: 40/50