Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
Hyggeligjeger

Poeng: Han har noen gode poenger innimellom, men det var mangelvare i starten av hans TW-karriere. Men siden det er v29 det er snakk om her, så får du 8/10

Plassering: Litt usikker på hvor han befinner seg nå. Men jeg er ganske sikker på at han har kontroll på omgivelsene. 7/10

Farming: Var ikke klar over at du var odelsgutt(!) Men han er en grepa kar, så scorer en fin 8/10 der også!

Stamme: Nei, nei. Denne gutten stammer ikke, det stemmer ikke at han gjør. Men han henter mange trestammer rundt omkring. Så får en tre/10 der :D

Rykte: Går mange rykter. De fleste er positive dog, så får en fin fin fin 10/10

Totalt: 36/50
 

DeletedUser

Guest
Synes heller Tvutt bør rates. Jeg jobba lenge med den der :eek:
 

nebula

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
TVUTT

Poeng: 8.162 [5/10]
Pluss for ganske goe vekst på korte tid. Siden 12. februar har du fått deg 8k poeng, og det e ganske bra! (Det e ein del merr enn eg hadde etter 17 dager), men du ligge jo tross alt sju lysår bag de så lede, så eg trorkje eg kan gje någe bedre enn 5/10 asså.

Plassering: sørvest, rim [10/10]
Med tanke på kontostørrelsen har eg veldig lide å utsetta på plasseringen din. Du ligge trygt, någe så e heilt avgjørande når du starte så seint på ein verden, men du har ligavel heilt decent mulighet te å voksa. På sikt bør du vel bli god venn med Sense, men den tid den... sorg?

Farming: 1.000 angrep, 1 mill ress, 428.530 som dagsbeste (850 byer) [8/10]
Ganske greit dette her og, ikkje någe top tier i farmingen, men bedre enn de fleste her på denne serveren, virke det som. Med litt større konto får du fort mye høgare farmerekord òg.

Stamme: SIN, 314k poeng, rank 4 [8/10]
Beste stammevalget for deg atm, men de ligge tross alt evig langt bak toppstammene, så 8/10 e nok det besta du kan få.

Rykte ?
Du har ein fuckload med posts og likes på forumet, men eg vett ikkje någe om någen så eg ane ikkje. Lar denne stå blank, har ein mistanke om at du fortjene et par poeng her egentlig.

Totalt:
[31/40]


rate nebula pls
 
Topp