Rate spilleren over

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Prøver å få litt liv på forumet :) Her er det bare å rate spilleren som har ratet en spiller sist. Så her er det bare å starte med f.eks Grunnmuren som er meg, ellers så kan dere velge en helt annen tilfeldig spiller. Gjerne begrunn hvorfor de får ratinger de får :)

Poeng:
Kommentar (?/10)

Plassering:
Kommentar (?/10)

Farming:
Kommentar (?/10)

Stamme:
Kommentar (?/10)

Rykte:
Kommentar (?/10)

Totalt:
(?/50)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
GRUNNMUREN

Poeng: 225.859
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 612.359 (12.)
Stamme: Sense


Poeng:
Kommentar (8/10)
Greit med poeng, har hatt en enorm vekst de siste ukene. En konto jeg forventer på 1 eller 2 plass når verdenen er over.

Plassering:
Kommentar (10/10)
Veldig artig plassering for øyeblikket. Kommer til å få en god del front når ting braker løs mellom de to toppstammene. Adlet seg en del safe og, så står sterkt nå.


Farming:

Kommentar (7/10)
2 ganger dagens raner, farma 2 mill maks på en dag. Ganske bra, mer en nok for å holde følge med toppen.

Stamme:
Kommentar (9/10)
Sense, rank 2 stammen for øyeblikket. Får ikke 10/10 da vi ikke enda ikke vet hvordan vi kriger og koordinerer i lag. Gleder meg til å se det. En stamme jeg forventer på rank 1 ved verdenslutt.

Rykte:
Kommentar (10/10)
Grunnmuren er ikke den mest kjente kontoen, men gjorde en storrekruttering for noen uker siden, der de fikk inn en av de spillerne jeg respekterer mest i .no communityet. Virkelig en spiller som vet hva han holder på med, en herlig spiller som man virkelig vil ha på kontoen sin. Bruker å tenke at man aldri er ferdiglært om ting om tribalwars, men Håkon er en av de spillerne som kanskje er det. Rutinert til de grader.

Totalt:
(44/50)
 

Mr Burn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
-Coller

Poeng: 220.767
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 1.197.989 (3.)
Stamme:
Sense


Poeng:
Kommentar (9/10)
Har ligget i topp siden starten av verdenen, fikk tatt en god del SWE-byer til det punktet at en spiller ble kastet ut :eek:

Plassering:
Kommentar (8/10)

Har front mot MK men også noen byer som ligger relativt safe, blir spennende å se videre når det braker løs.

Farming:
Kommentar (6/10)

Har ingen DF og har heller ikke plyndret 10k byer ennå. (Noe jeg har gått glipp av? :p) Ser ut til at ressfeltene jobber for fult her.

Stamme:
Kommentar (7/10)

Skal ikke uttale meg så mye om stammen, for jeg veit ikke hvordan de jobber sammen. Men det er mange erfarne spillere i stammen, så her blir det kamp til siste mann!

Rykte:
Kommentar (9/10)

Har egentlig bare hørt positivt om deg, du virker som en svært rutta person og aktiviteten er inntakt! Det at du klarer å få med alle når det er aksjon og koordinere angrep er imponerende!

Totalt:
(38/50)


-AwZuum
 

Markus den feite

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
-Coller
Poeng:
(8/10)
Havnet et godt stykke bak Nikkox og TROF nå. Grunnmuren er også gått forbi. Har muligens gjort bedre adlinger enn de 2 første, men vanskelig og si.

Plassering:
(9/10)
Ligger forholdsvis safe. Fronten er såpass liten at den kan backes opp av backlinen, men om du tar flere byer der fremme må du nok forsvare den.

Farming:
(3/10)
600k, dette betyr vel at du ikke farmer i det hele tattt.

Stamme:
(7/10)
Sense, vært samme gjeng en stund nå, pluss noen fra tidligere SWE. Vet at dere har ett par sterke kontoer, men ikke helt overbevist om at nivået er gjennomgående høyt.
Rykte:
Kommentar (9/10)
Kreiz er et kjent navn innenfor TW, og kommer nok til å lede Sense godt fremover.
Totalt:
(36/50)

Rate Fett
 

JimmyAIK

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Fett

Poeng:
Kommentar (7/10)
lika mye poeng som meg nå

Plassering:
Kommentar (9/10)
mitt i stammen

Farming:
Kommentar (6/10)
bara 2 dagens raner. ikke bra

Stamme:
Kommentar (10/10)
stammen jag är med i, blir 10 automatiskt då

Rykte:
Kommentar (1/10)
Vet knappt vem du är

Totalt:
(33/50)
 

Lord mikkemus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jimmy!

Poeng:
Kommentar (9/10)
Mer poeng en meg, og har ligget i toppen hele verden, selv om han har hatt par dager med "hvile" så regner jeg med å se han i toppen på slutten av verden også :)

Plassering:
Kommentar (7/10)
Ligger utsatt til men regner med han klarer seg fint han ;)

Farming:
Kommentar (10/10)
Farmer veldig bra, 18x dagens raner sier vell sitt :)

Stamme:
Kommentar (10/10)
Samme stamme som meg!

Rykte:
Kommentar (8/10)
Vet hvem du er, og selv om du er svensk. så er du en grei og søt gutt, som vet hva du driver med. kanskje litt cocky til tider, men hvem er ikke det? ;)

Totalt:
(44/50)
 

Escalates

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Poeng:
Kommentar (4/10)
Ganske lite poeng. Men har mulighet til å vokse mer utover verden

Plassering:
Kommentar (3/10)
Veldig safe så blir nok en rolig verden på deg

Farming:
Kommentar (3/10)
Har ikke sett stort til farming hos deg

Stamme:
Kommentar (7/10)
Spennende å se hvordan stammen din samarbeider

Rykte:
Kommentar (1/10)
Aner ikke hvem du er

Totalt:
18/50
 

Escalates

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Poeng:
Kommentar (4/10)
Ganske lite poeng. Men har mulighet til å vokse mer utover verden

Plassering:
Kommentar (3/10)
Veldig safe så blir nok en rolig verden på deg

Farming:
Kommentar (3/10)
Har ikke sett stort til farming hos deg

Stamme:
Kommentar (7/10)
Spennende å se hvordan stammen din samarbeider

Rykte:
Kommentar (1/10)
Aner ikke hvem du er

Totalt:
18/50

Heskey
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Heskey:

Poeng: 191.575
Kommentar (7/10)
6. plass, men fortsatt en del opp til 1. plass

Plassering:
Kommentar (6/10)
Kan få det tøft på østfronten dersom noe skjer der, ellers ligger du ganske trygt til i k54.

Farming:
Kommentar (8/10)
6x dagens raner og 5x dagens plyndrer, ikke mye å klage på, men er fortsatt ikke helt i toppen.

Stamme: Sense
Kommentar (5/10)
Enkel logikk; du gir 1. plassen 7/10, dere ligger ett godt stykke bak, så blir litt trekk fra meg.

Rykte:
Kommentar (5/10)
Vunnet noen verdener og greier. Jeg har ikke vært innpå siden v18, så vet ikke hvem du er, men var en av dem som hadde planer om å svikte SWE så fort dere fikk litt motstand, noe som trekker kraftig ned hos meg.

Totalt:
(31/50)

- Don Jon
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Don Jon

Poeng:
Kommentar (8/10)
rank 9 og 174k er ikke gale. Men er forsatt en vei opp ^^

Plassering:
Kommentar (10/10)
Ligger fint til med front og safe byer. i Tillegg har du mulighet til og snike deg nedovar mot BNP også.

Farming:
Kommentar (4/10)
700k har du greid og få inn på 1 dag. En på topp 10 burde minst ha greid 1 mill på 1 dag. Noe som trekker ned

Stamme:
Kommentar (9/10)
Har netopp komt i MK Men er oppegående folk her. Er endå en ung verden så mener ikke noen stamme burde få full pott atm.

Rykte:
Kommentar (5/10)
Har alt en god tone med dere. I innledne samtale før jeg blei med i MK. Og dere hvirket som hyggelige og oppegående folk noe som trekker opp.

Totalt:
(36/50)
Er rom for forbedring men 36 er ikke så gale :)
 

Escalates

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Heskey:

Poeng: 191.575
Kommentar (7/10)
6. plass, men fortsatt en del opp til 1. plass

Plassering:
Kommentar (6/10)
Kan få det tøft på østfronten dersom noe skjer der, ellers ligger du ganske trygt til i k54.

Farming:
Kommentar (8/10)
6x dagens raner og 5x dagens plyndrer, ikke mye å klage på, men er fortsatt ikke helt i toppen.

Stamme: Sense
Kommentar (5/10)
Enkel logikk; du gir 1. plassen 7/10, dere ligger ett godt stykke bak, så blir litt trekk fra meg.

Rykte:
Kommentar (5/10)
Vunnet noen verdener og greier. Jeg har ikke vært innpå siden v18, så vet ikke hvem du er, men var en av dem som hadde planer om å svikte SWE så fort dere fikk litt motstand, noe som trekker kraftig ned hos meg.

Totalt:
(31/50)

- Don Jon
Dårlig av deg å si at jeg hadde planer om å trekke meg fra SWE. Lurer på hvor folk har det fra? Jeg viste ikke om det
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Heskey var jo lederen i SWE? Har aldri uttalt noe slikt om Heskey.
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Nå er jo forumet slettet, så får ikke kopiert, men jeg skrev noe som "hvorfor rekrutterer dere fra fienden?" og fikk til svar "dette har vært planlagt lenge", er ikke noe å benekte engang...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Kan vi diskutere dette et annet sted? OG gå over til det tråden er ment for takk :)

Nestemann er TROF btw ^^
 

AwZuum

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
the road of forgiveness

Poeng:
Kommentar (10/10)
Ingen over i øyeblikket. Ryktes at det har vært noen internadlinger, men fortsatt imponerende å være plassert som nummer 1 med tanke på at han har vært i front hele veien frem til nå.

Plassering:
Kommentar (8/10)
Meget spennende plassering på kartet. Stor spredning på byene, hvor noen ligger i front, mens andre ligger langt inne på MK´s territorium.

Farming:
Kommentar (7/10)
Ligger på en meget fin 5. plass på flest ressurser plyndret på en dag. Holdt ikke helt frem til å få flest ressurser plyndret medaljen.

Stamme:
Kommentar (10/10)
Mye har skjedd den siste uken etter at TRUMP forsvant. Ser nå ut til å stå mellom de to store stammene SENSE i vest og MK i øst. Kan en fallen Amerikansk president bety at det er østen som går avgårde med seieren?

Rykte:
Kommentar (7/10)
Hva skal man si her? Har opplevd TROF som en trussel tidligere på denne verdenen, men står nå på samme lag. Flink til å holde på byene sine under press. Ser også at han er en av de mest aktive her på forumet :)

Totalt:
(42/50) :O


-AwZuum
 

Secret

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Spiller: AwZuum

Poeng:
Kommentar (7/10)
Har sanket inn en del poeng, men er alltid et forbedringspotensiale. Tror ikke det her har vært internadlinger i bildet, i så fall har ikke jeg fulgt godt nok med. En god del poeng per by, noe som gir et godt utgangspunkt for troppeantall i byene.

Plassering:
Kommentar (7/10)
Har et tett cluster i et veldig safe område. Kan operere som en viktig deffspiller, men burde få seg noen frontbyer. Poengveksten kan bli preget av få adlingsmuligheter etterhvert.

Farming:
Kommentar (9/10)
Nr. 6 på dagens ressurser plyndret. Ikke dårlig det. Beste poengscore er på 2.2 mill dagen. Er høyt oppe på listen, men er en differanse mellom denne kontoen og de beste.

Stamme:
Kommentar (9/10)
Er medlem av MK som er den største stammen poengmessig på verden 29. En av to stammer som har mulighet til å ta seieren. Altså ikke en klar ener, men er fortjener minst 9/10 uansett.

Rykte:
Kommentar (4/10)
Har ikke vært veldig aktiv på forumet og jeg har en følelse av at det kan være noen her som spiller under fake nick.

Totalt:
(36/50)
I alt en god spiller som har potensiale til å vise se fram fremover.

Neste kan velge mellom å rate som Secret eller som Radisson.
 

SANDMAFIA

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Radisson

Poeng:
Kommentar (8/10)

Rank 4 med 245k poeng, 69k opp til førsteplass. Når ikke helt til full pott, men meget sterkt.

Plassering:
Kommentar (9/10)

Ligger for det meste greit inne i MK clusteret, kommer til å bli en veldig viktig spiller for MK både offensivt og defensivt.


Farming:
Kommentar (4/10)

Anser dette som relativt svakt, han har 1,4m på sitt meste (rank 16) og oppnådde dette den 13/2/2017. Antall byer plyndret på sitt meste er 1,4k (rank 28) som jeg synes er veldig svakt fra rank 4 på v29.


Stamme:
Kommentar (9/10)

Velger å ikke gi full pott på denne, siden jeg ikke vet altfor mye om dem annet enn at de i skrivende øyeblikk leder med over 1m poeng ned til andreplassen. Ser ut til å være en sterk stamme satt sammen av mange gode og rutinerte spillere, men de burde ikke bli for cocky, Sensation ser ut til å være kapabel til å fyre krutt i kanonene dersom de vil.


Rykte:
Kommentar (9/10)

Jeg skal tørre å påstå at du har et greit rykte, men jeg kan ikke snakke altfor mye om dette grunnet jeg ikke har vært i TW verdenen på noen år og ikke har så mye peiling på hvem som spiller på denne brukeren. Mener dette er en dual av Secret og en til, uansett så tror jeg dere er begge veletablerte i TW-Norge.


Totalt:
Kommentar (39/50)

Ser ut til å være en solid spiller som kommer til å følge denne verdenen ut, regner med at du har kommet til top 10 for å bli. Skulle gjerne gitt deg høyere poengsum, men farmingen trakk desverre sterkt ned :p


Nestemann kan velge en spiller i top 25 selv :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
-JimmyAIK


Poeng:
Kommentar (7/10)
Har begynt og bygge seg opp igjen. Har endå til rådighet og komme tilbake til topp 3 men veien er ikke så lang som man skulle tro og alt er muligt endå :)

Plassering:
Kommentar (9/10)
Misunner fronten din ^^ Og kunne ha det front mulighetene med en stamme som backer deg bra opp er viktig. Og har vært avgjørende så langt.

Farming:
Kommentar (10/10)
Har flest DR. Har deppet litt i det siste grunnet det harde kjøret mot seg. Men jeg tror han her lett kan ta flere DR på v 29 ^^

Stamme:
Kommentar (9/10)
MK gjør det bra så langt i krigen. Men her kan mye skje så ingenting er avgjort endå ^^

Rykte:
Kommentar (6/10)
Hadde aldri hørt om deg før v 29 så kan ikke gi deg høyere. Men virker som en bra spiller som vet hva han gjør ^^

Totalt:
(41/50)

41 av 50 er da ikke så verst?
 
Topp