Rate Spilleren Over

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Overrasket over at denne ikke er her enda egentlig.

Poeng <?/10>
<Kommentar>

Stamme <?/10>
<Kommentar>

OD <?/10>
<Kommentar>

Rykte <?/10>
<kommentar>

Farmet <?/10>
<Kommentar>

Plassering <?/10>
<Kommentar>

Total <?/60>
<Kommentar>


Kan starte med å rate Kazuto Kirigaya
 

Big man

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
26
Poeng <7/10>
Lite poeng, men dette er pga. latestart, og at det ser ut som du bruker ressurser på tropper og ikke poenghoring så forståelig det altså.

Stamme <9/10>
Nest beste stammen på verdenen for øyeblikket. Så duger det.

OD <5/10>
Lite OD, men ser ikke ut som det er en dritt å angripe i nærheten uansett så.

Rykte <8/10>
Ryktes at du har snøring på ting, men jeg vet ikke da jeg ikke har spilt på en rimelig god stund

Farmet <8/10>
150k som dagsbeste, har over 1mill og over 10k plyndringer, ganske solid med latestart, men er lettere å få god farm på rimmen med bare noobs i nærheten som ikke tømmer gråbyene.

Plassering <8/10>
God plassering for å vokse fritt senere ut i gamet, kommer nok ikke til å bli en frontkonto. Som gir den potensiale til å bli stor uten problemer, men er forsovet kjedelig og da. Det som trekker ned er at du ikke kommer til å ha noe gode adlingsmål med det første.

Total <45/60>
Tipper vi kommer til å se mer av den kontoen her enn vi gjør nå.


Alienelite12
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
alienelite12
map_toggle.png


Poeng: 5.778
Rangering: 30
Beseirede motstandere: 9.098 (39.)
Stamme: [DK]


Poeng <5/10>

Vært med siden starten (3 timer latestart) og har bare 5.778 poeng. Langt i fra det beste, men vet han mista hele nuket etter en uke+, så ok score.

Stamme <9/10>
Er med i [DK]
Stammen bytter jevnt og trutt på førsteplassen. En stamme jeg forventer er med en god stund, da den kanskje har gode spillere som liker å gjemme seg bak fakenicks. Likevel ikke full score enda, aner jo knapt hvem som spiller der. Et par spillere dog. som liker å tro de er på nivå med spillerne de utgir seg for å være (les: Mumle).

OD <8/10>
Beseirede motstandere: 9.098 (39.)
Er vel en statistikk man ikke vil toppe i starten.
Rank 23 på ODA som er forsovet fint, virker som han har ordnet seg en del spillerfarms.

Rykte <2/10>
Aner ikke hvem du er, dog vært litt aktiv så får 2 i score her.

Farmet <9/10>
25k bak rank 1 på DR, altså hakket bak meg. Farmer bra, har ordnet seg spillerfarmer som han høster nå. Er ikke hver dag du farmer veldig mye, egentlig ganske sjeldent, men når du farmer, så farmer du veldig bra.

Plassering <8/10>
Har en fin plassering i k44. Et stykke unna rimmen, og litt unna senter. Virker å ha en del ok adlingsmål, og noen veldig gode adlingsmål. Kan gjøre mye ut av posisjonen, og burde ikke ha trøbbel ved å fikse kontoen en frontplassering når krigene kommer.

Total <41/60>
1 poeng på ryktet trekker mye ned.
En konto med fin plassering, farmer godt, har fin OD, og er med i en god stamme. Forventer å se denne kontoen et godt stykke ut i spillet.

Kreiz neste
 

Sandodden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kreiz
Poeng: 24.073
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 5.469 (66.)
Stamme: MM

Poeng <10/10>

Bra start. Begynner å få en ganske god ledelse nå.

Stamme <9/10>
Mange gode spillere, gleder meg til å følge med videre her. Kommer til å fighte i toppen

OD <5/10>
Ikke noe spesielt å si her. Greit med ODA

Rykte <9/10>
Etter det jeg har hørt og erfart er du en rutinert og flink spiller. Ser du har fått innpå dualer også. Blir helt klart farlig, og ser ut til å satse på v30

Farmet <10/10>
Ligger på 1. plass og har farmet bra jevnt og trutt

Plassering <7/10>
Har en del gode adlingsmål, og kommer til å utvikle seg bra nede i sør

Total <50/60>
Farmer bra, god stamme, godt utgangspunkt. Spiller vanligvis solo, men har nå fått med seg to dualer. Forventer mye fra Kreiz på v30, kommer helt klart til å kjempe helt i toppen hvis han ikke mister fokus.

Neste er normennerne
 

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Normennerne
Poeng: 9.427
Rangering: 18
Beseirede motstandere: 3.468 (165.)
Stamme: UFC


Poeng <8/10>
Ikke helt med i toppen, i hvert fall enda :) Men ligger ganske bra ann i poeng.

Stamme <9/10>
En stamme jeg ser noen navn jeg gjennkjenner, men også endel ukjente. Er en stamme som kan gjøre det meget godt her på v30. Blir spennende å se om de klarer å ta kontroll over k45.

OD <2/10>
Ligger langt bak enn så lenge. Ikke at det har så mye å si for hvordan det vil gå. Håper det er en del tropper her nå siden de ikke er blitt brukt så mye enda :)

Rykte <3/10>
Vet desverre ikke mer om deg enn at du har hatt litt over 300k på en tidligere verden. Er flere år siden noen av oss på denne kontoen har spilt, så litt lite oppdatert på nyere spillere.

Farmet <6/10>
Ligger på en 20. plass på dagens raner. I forhold til verden er du brukbart med, men må jo si det er meget dårlig farming generelt sett på v30.

Plassering <7/10>
Ligger ganske godt plassert i forhold til stammen og eventuelle kriger om k45, kanskje han også går inn i k44. Men må si for øyeblikket er det ikke særlig mye gode spillerbyer å adle i nærmeste krets :(
Total <35/60>
Spent på å se fremtiden til deg og din stamme. Håper å bli positivt overrasket :)
Må også legge til at jeg er sterkt uenig i å gi Kreiz 10/10 i farming ;)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Er ikke tilfeldig at du fikk ny rekord straks jeg slutta å farme for å adle ;)
 

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Ikke det jeg snakker om haha :) Snakker mer om hvor mye tidligere du fikk lk enn alle andre og at du har ligget foran hele veien. Burde ha farmet mer hele tiden :) Du skrøyt så veldig av at du hadde den perfekte farme metoden, så syntes litt kritikk var på plass :D Må også si jeg dro i fra før du begynte å adle ;)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Haha er du helt på bærtur? Vi var 4 stk som fikk lk samtidig, 3 av de andre hadde dualer, men fremdeles tok jeg dere flere dager på DR, solo.
Kult å ta DR, men er vel snart på tide å fokusere på andre ting en den? Tror du har glemt å sjekka rankingen.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ja dere fikk lk tidlig hele gjengen synes jeg, back on topic gutta :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Nja, hadde den vel før jeg ble dissa, men selvfølgelig steppa jeg opp enda et hakk da, til jeg dro på jobb - men da tok jo Royal over. Merkelige er jo at jeg fremdeles har den etter å ha adla 2 byer på samme dag o_O

Men nå må vi vel snart bytte over til temaet?
Mumle hekleegg

Poeng <8/10>
Ligger på en fin rank 3, men har under halvparten av poengene til rank 1. Har dog hatt fin vekst så forventer å se denne kontoen i toppen en stund til.

Stamme <9/10>
Er med i [DK]. DK ligger på en fin førsteplass, men har vist terget på seg en del stammer nå. Allerede vært i en unødvendig krig, og ser ut til å starte enda en.

OD <7/10>
Ligger på rank 3 på ODT for øyeblikket. Rank 2 ODA, og rank 13 ODD. OD generelt sett er dårlig og ha for øyeblikket, det betyr jo at man mister verdifulle tropper, noe som ikke er bra i denne fasen av spillet.

Rykte <4/10>
Aner ikke hvem som spiller her, men dere er nå aktive på forum, så blir litt poeng pga det

Farmet <10/10>
Farmer veldig bra så si hver dag. Har en knusende rekord på DR (som jeg forhåpentligvis slår i dag), så her blir det full pott fra meg.

Plassering <10/10>
Har en fin plassering mellom core og rimmen. Beste posisjonen å ha etter min mening. Ganske fine byer å adle, og kan skaffe seg frontplassering ganske lett.

Total <48/60>
En av fakenickene på denne verden. De som sitter her liker å leke at de er best i følge profilen, men fakta er at de ikke når noen av spillerne der til tærne engang ;)
Har farma jevnt og trutt bra siden verdenstart, og satte nylig en veldig fin DR rekord. Plasseringsmessig ligger han veldig fint til. Forventer å se kontoen en god stund til, og satser på at den står her fremdeles når jeg har fri/perm fra militæret, så jeg kan rimme den selv. ;)
 

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Challenge accepted :)
Alt jeg vil er å ha en verden hvor det er gode spillere på alle sider og at det blir en gjevn og god kamp om v30 :) om du ikke vet hvem som sitter her enda kan du vel ikke vite om vi er like gode som de på profilen min ;)
Men vi kan heller diskutere ting et annet sted en her :) gleder meg til å se hvordan v30 utvikler seg ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Siden Kreiz allerede er ratet, og han glemte(?) å sende utfordringen videre, tør jeg forslå at noen rater Hamilton? Eller er det uhørt?

Forøvrig fine poster så langt. De som er on topic ihvertfall ;)
 

SANDMAFIA

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Alexander Hamilton
Poeng: 29.805
Rangering: 3
Beseirede motsdandere: 87.094 (3.)
Stamme: DK


Poeng <8/10>

Relativt god poengsum, holder opp til en 3. plass på rangeringslisten, men er fortsatt et stykke bak Kreiz som sitter på 54k.

Stamme <9/10>
DK ser ut til å være en meget sterk stamme, har selv ikke så veldig mye erfaring med personene selv (spesielt når de spiller under fakenicks) men har fått inntrykk av at de er meget solide alle sammen.

OD ($$)
Velger å ikke kommentere OD mtp. det ikke nødvendigvis er en bra stat å ha så tidlig i spillet. Han har kriget mye, med flere tap, men han ser ut til å ha hevet seg fra alle sammen.

Rykte <2/10>
Har egentlig ingen peiling på hvem du er.

Farmet <7/10>
Ligger på en 6. plass på mest ressurser plyndret, og 5. plass på byer plyndret. Relativt til resten av verdenen vil jeg si dette solid, men skulle likt at han var enda litt høyere på disse listene på grunn av rangeringen hans. Likevel har disse gutta klart å samle inn 8x dagens plyndrer, noe som er heftig.

Plassering <6/10>
Ut i fra hvordan kartet ser ut AKKURAT NÅ, så vil jeg si han ligger greit plassert. Han ligger ikke farlig utsatt, men ikke langt i fra å ligge i en småkinky posisjon, omringet av flere av de største stammene på v30. Men som sagt, foreløpig så ligger han greit til, og er ikke det mest utsatte medlemmet til DK atm.

Total <32/50>
Ser ut til å være ganske rutinerte spillere på dette accet, regner med at de kommer til å ligge i top 5 en god stund til.

Neste kan rate Excon.
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ingenting å beklage, deilig med aktivitet på forumet, men var så stor feil at jeg måtte kommentere det med noen øl innabors :p , mistakes happens :)
 
Sist redigert:

Pax Romana

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6

Excon

Poeng: 22.977
Rangering: 13
Beseirede motsdandere: 80.302 (9.)
Stamme: Nice


Poeng <6/10>

Et lite stykke bak teten, men har troen på at Excon vil klattre på rangstigen.

Stamme <8/10>
Nice virker som en stamme med mange solide spillere. Har troen på de.

OD (8/10)
Ligger på rank 9 ODT, ikke alt for mye OD som kan være en fordel så tidlig i spillet.

Rykte <2/10>
Vet egentlig veldig lite om deg

Farmet <5/10>
Henger litt etter, men kan nok ta seg opp.

Plassering <8/10>
Fin plassering med ikke så altfor lang vei til front.

Total <36/60>
Virker som dyktige spillere, men vet ikke veldig mye om de desverre. Kan nok også ha noe med at jeg ikke har spilt TW på en god stund.

Neste som kan rates er Quizdan.
 
Topp