Rate Spilleren Over

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Sonic

12 -Sonic- MM 178.307 27 6604

Poeng <7/10>
Har 178.307, under halvparten av rank 1. Fremdeles ligger han på en fin rank 12, så får 7/10 fra meg. En av mine favoritter i stammen min.

Stamme <8/10>

Beste stammen uten tvil, kommer til å vinne v30.

OD <7/10>

Rank 4 på OD statistikken. Fantastisk flott ODS statistikk. Sånne spillere man vil ha på laget!

Rykte <7/10>
Hadde ikke hørt om deg før vi starta å chatte på v29. Digg å se deg aktiv på forumet og. En spiller som stadig imponerer.

Farmet <9/10>

Rank 67, 500k+ farmet.. Litt rom for forbedringer her

Plassering <8/10>
Fint cluster der han har relativ lett, men tung motstand (siden de bygger def).

Total <46/60>


Bae som jeg spiller med nå for tredje verden på rad. Digger Luddern. Er alltid en av de første som sender deff når det trengs, noe nice og INGEN har erfart.
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
synes personlig det å ikke har farmet på 2 mnd er 10/10 for mitt eget velvære
 

Big man

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
26
Poeng: 294.911
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 4.416.066 (1.)
Stamme: MM

Poeng <7/10>
Har fortsatt greit med poeng, men veksten i det siste har vært minimal, så blir bare 7/10 her.

Stamme <8/10>
Neste beste stammen på v30 både i poeng og krigføring.
OD <10/10>
Ligger fortsatt på en solid førsteplass her, takket være flere aksjoner mot deg som har vært mindre suksessfulle.

Rykte <8/10>
Er kjent som en spiller som liker å gønne på med både pp og masse aktivitet early, men faller av midgame, er hvertfall det jeg har hørt, og det begynner å se slik ut her på v30 i hvertfall.

Farmet <5/10>
Har på følelsen av at du har sluttet å farme, fordi jeg vet at det skal veldig lite til for å få mer enn 2,4m på dette stadiet i verden.

Plassering <9/10>
Har masse front mot nice, og noe safebyer, så du kan jo ha det moro du.

Total <?/60>
Får intrykket av at du har forlatt v30 Kreiz, få se noe bra fra deg snart da, over 1 måned siden du har adlet en by nå.
 
Topp