Rate Spilleren Over

Big man

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
26
Alexander Hamilton

Poeng: 157.967
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 522.587 (2.)
Funksjoner:
Stamme: [DK]

Poeng <10/10>
Rank 1, så full pott her, god vekst i det siste.

Stamme <10/10>
Er i vinnerstammen DK, som for øyeblikket ligger på rank 1.

OD <10/10>
Rank 1 ODA med god margin, får 10/10 selvom ODT er 2. plass siden ODA er mye mer sexy.

Rykte <8/10>
Hadde ikke hørt om deg før denne verden, men du har vist nå at du kan sakene dine.

Farmet <5/10>
Veldig svak farmeinnsats tbh, hvertfall mtp størrelsen din. Burde vært bedre her. Forventer noen gode rekorder i fremtiden en gang da.

Plassering <9/10>
Dritgod plassering for øyeblikket, en god del safezone med stammen i ryggen, men også en fin front til å spise opp GTFO og få en formidabel vekst, noe du har gjort i det siste.

Total <52/60>
Veldig bra score, men farming trekker ned. Ser ut til å funke for deg uten farming likevel da, med en ganske solid rank 1 for øyeblikket.


Rate alienelite12
 

SANDMAFIA

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
alienelite12

Poeng: 160.881
Rangering: 7
574.165 (7.)
Funksjoner:
Stamme: [DK]

Poeng <8/10>
Har 160k poeng og henger godt med i toppen, dog det er 70k opp til førsteplassen AH innhaver.


Stamme <9/10>
Befinner seg for øyeblikket i den ledende stammen på v30, DK. Sterk og solid stamme som kommer til å henge med til endgame.

OD <9/10>
OD matcher rangeringen så det er lite å klage på.

Rykte <6/10>
Vet ikke så veldig mye om deg, Sander, men du er klin kokos når det kommer til farming.

Farmet <10/10>
Blandt de beste farmerne på v30, ikke annet enn å gi full score på denne.

Plassering <6/10>
Smålig innestengt, kommer veldig an på hvordan ting utvikler seg framover. Mulighetene er vel uendelige.


Total <48/60>
Overall veldig solid spiller, spennende å se hvordan du velger å flytte brikkene dine fremover.

Excon
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Excon

Poeng: 100.329
Rangering: 16
275.095 (32.)
Funksjoner:
Stamme: Nice

Poeng <8/10>
Har 100k poeng og klatrer stadig oppover rankingen.

Stamme <10/10>
Beste stammen, ingenting å trekke her. ;)

OD <7/10>
OD helt grei, vet at denne kommer til å stige mye i løpet av kort tid.

Rykte <6/10>
Her spiller Kris og nå også med dual Mats / The Leech.
Dette er Kris` første verden, så et rimelig ubeskrevet blad. Heller ikke Mats har jeg hørt om fra tidligere.
Men får likevel en 6 fordi Kris har vært utrolig aktiv og synlig mtp at han altså er førstereisgutt på TW.

Farmet <5/10>

13 . mill farmet. Her har du mye å hente.

Plassering <10/10>
Flere clustere, med rimmen og front i nærheten over alt. Helt perfekt utgangspunkt for videre ekspandering i alle himmelretninger.

Total <46/60>

Mildt sagt imponerende spill av en noob, som definitivt ikke kan kalles det lenger. Gleder meg til å se fortsettelsen av tw-karrieren til Excon!
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
"Mildt sagt imponerende spill av en noob"
I mitt hode er "noob" en betegnelse på noen som har spilt en stund og burde vært bedre, men ikke er det. Sånn som meg f.eks.
En fersking som akkurat har startet er en "newbie".
Mener nå jeg da :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Her er definasjonen av ordet:
Noob = newbie (forkortelse for «new beginner») er en nybegynner i et spesielt område. Uttrykket er i dag mye brukt på internett hvor det kan vise til en ny, uerfaren eller ignorant bruker av et spill, nyhetsgruppe, debattside, operativsystem eller internett i seg selv.
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Men ja, noob (eller fjortisvarianten n00b) brukes jo også om de som har årevis med erfaring, men fortsatt ikke viser noen tegn til forståelse for spillet.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Jada, jeg vet, men noob blir ofte brukt i negativ mening. Så uavhengig av vedtatte definisjoner, så er det ikke et ord jeg ville brukt på noen som har en bratt læringskurve oppad. Men det er nå meg det da :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Derfor jeg skrev "imponerende spill av en noob, som definitivt ikke kan kalles det lenger", pga bratt læringskurve. Men dette blir flisespikkeri, Sylph. Men vi er ikke uenige. Både du og jeg er fortsatt noobs, etter 7-8 år på tw. :p
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Heisann, eg har aldri laga en sånn post før, samt eg isje vet kordan eg sjekker kor mye en person har farmet osv.. så bare og hate om du vil, men det skal bli sagt at eg bryr meg fint lite xdd.
Samt eg bare laga for og få meir liv i tråden, forumet e så dødt no til dags

Reisverket


Poeng: 227.704
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 336.548 (52.)
Stamme: Nice

Poeng <7/10>
Har 227k poeng, via tw stats så ser det ut som det meste e gratisbya / grått. Fortsatt grei poengsum då, så blir nok en grei 7 pga mykje gråbya, starta et par daga etterpå også ser eg, men fortsatt for mykje gråbya for at eg skal gi meir

Stamme <8/10>

Tja, no veit eg isje noe særlig om Nice da, vet bare om v18 versjonen, men ser isje ut som det e så mange ifrå v18 der no, med mindre fake nicks, men ganske flott cluster så det gir en del poeng.

OD <7/10>

OD e egentlig ganske grei, men kunne vore betre, eg har halvparten av poenga dine og ligge over deg på OD. så litt skjerpings må til, men så e det litt forstårlig pga beliggenheten som e relativt safe.

Rykte <7/10>
Har aldri hatt gleden av og spele med RV, sjekket via tw statsen at vi var i samme stamme på v20, men eg huska ikkje noke av han egentlig, men har høyrt at han kan sakene sine, skal vist nok være en god leder, så får sjå om han leda Nice til seier. Eg huska nicket Myh, men har aldri hatt noke særlig kontakt / spelt med/mot ho som eg kan huske, men veit ho og e ganske oldschool spelar, så forventa at dei begge kan det meste.

Farmet <9/10>

Ser du ligger på top2 på dagens, så antar at dåkke farma mykje xdddddddddddddddddddddddd

Plassering <8/10>
Har et ganske greit og relativt safe cluster med resten av Nice, men ser og at han utvida seg meir nord og ser ut til og skal etablere seg der, ganske god plan i og med du e ganske innestengt ved hovedclustere ditt

Total <46/60>

helt ok xddd

Rate meg neste då, men husk at eg hadde ganske late start så isje vær 2 harsh
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Lucky luck

Poeng: 121.042
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 407.782 (43.)
Stamme: +}


Poeng <5/10>

Helt greit dette.

Stamme <1/10>
er en stamme med bare deg og en du innadler. ikke mye å si.

OD <5/10>
ikke angrepet noe særlig, men har litt ODD uten å miste byer og det er jo ikke så ille

Rykte <5/10>
vet veldig lite så du får en midt på treet

Farmet <2/10>
en av de få på verdenen som farmer mindre enn meg

Plassering <5/10>
ligger ett stykke utenfor alt av krig, men uten stamme så er det ikke mye backup hvis ting går galt

Total <23/60>
jeg kan alt for lite om verdenen til å skrive på denne tråden ass
 
Topp