Rate Spilleren Over

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Quizdan

Poeng <9/10>
3. plass med 44k poengish. Syntes det er en formidabel poengscore egentlig, men siden Kreiz og kicass er såpass lengre fremme må det dessverre bli 9.

Stamme <8/10>
DK ser ut som en farlig stamme på v30. Ser ut til å ha flere dyktige spillere, selv om jeg ikke kjenner til noen. Litt rotete diplomati etter min mening. Satte i gang en kjedereaksjon som har splitta hele verdenen. Litt tidlig syntes jeg, så trekk for det ;)

OD <8/10>
5. plass på OD scoren, er en fin sum det, men det kan diskuteres om det enda er litt for tidlig å miste såpass med tropper. Mye som gikk i veggen denne helgen her for eksempel, men er jo litt stas å krige litt, så du skal få + for å være engasjert.

Rykte </10>
Vet ikke hvem som spiller her utenom karen som heter pax romana, føler jeg har sett forumbrukeren før, men har ikke hørt noe særlig om deg? Vi har sikkert valgt å satse på ulike verdener, så kan egentlig ikke gi deg noen score her mtp. at jeg er clueless.

Farmet <8/10>
Vill sum, men fortsatt halvparten av Kreiz sin.

Plassering <7/10>
Fin plassering, veldig mye front så mye å adle. Ser ikke ut til å ha noe skikkelig safe zone da, det hadde kanskje vært deilig med det? Er vel smak og behag.

Total <40/50>

Rate shizl
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vurdering av Shizl.

Poeng <4/10>
Brukte CTRL+F på rangeringslisten da jeg tenkte han kanskje var på nedre halvdel av topp 20 (jeg ser jo aldri der nede). Men neida, måtte bruke den innebygde søkefunksjonen og fant vedkommende nede på rank 43 med snaue 13.000 poeng.

Stamme <10/10>
Rank 1. Hva mer kan man si? Vi er jo best.

OD <8/10>
93. plass på OD scoren. Jeg kaller ikke, i motsetning til deg, en rangeringsplass for en sum, men det er jo bra med så lite OD som mulig.

Rykte <7/10>
Ok spiller.

Farmet <7/10>
Har de medaljene som forventes.

Plassering <7/10>
Midt i smørøyet. Det vil si midt på kartet.

Total <43/60>



Rate Kreiz.
 

Lord mikkemus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Kreiz
Poeng: 100.721
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 495.619(1.)
Stamme: MM

Poeng <10/10>

Har en god ledelse, regner med han holder denne en stund

Stamme <8/10>
Mange gode og rutinerte spillere, så tror de kommer til å henge med til slutten av verden.

OD <5/10>
Bra Oda

Rykte <9/10>
Ryktes at du er en god spiller, som absolutt blir å regne med i toppen og kanskje helt på topp til slutt. tiden vil vise.

Farmet <10/10>
Meget bra farm :)

Plassering <7/10>
God plassering. har også et bra cluster :)

Total <49/60>
Farmer bra, er i en god stamme, flink og bra gutt, og flotte brøst som Lord bobil sa så pent her for en stund tilbake :)

Kjetil


Neste er Lord Mikkemus
 

Alexander Hamilton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Lord Mikkemus

Poeng <6.5/10>
Henger litt etter toppen med 19.500 poeng, men har 6 byer.

Stamme <9/10>
Er med i Nice, en av toppstammene som har et sammenhengende cluster. Nice har gode muligeheter til å gjøre det bra fremover om de fortsetter slik.

OD <7.5/10>
OD er vanskelig å bedømme tidlig i spillet, men Lord Mikkemus har rundt 45k ODA og 4k ODH. Han har ikke blitt angrepet noe særlig ettersom han har en veldig trygg posisjon.

Rykte <6/10>
Kjetil er en spiller som ikke har spilt mange verdener, eller vunnet noen tidligere verdener, men han er en hyggelig spiller som kan gjøre det bra om han fortsetter slik på v30 :)

Farmet <6/10>
Farmerekorden til LM er bare 220k og han har ikke plyndret mer enn 700 byer på sitt beste og over 10k totalt. 220k er likevel en helt grei 45. plass på rangeringen.

Plassering <6/10>
Dårlig plassering med tanke på egne muligheter for vekst. Spilleren har ikke så mange valg annet enn å adle seg vekk ifra midten av Nice sitt cluster om han ønsker å adle spillerbyer i nærmeste fremtid. Dette er en veldig sikker posisjon hvor han kan ligge trygt i lang tid.

Total <41/60>
LM er med i en lovende stamme, og kan få til mye bra dersom han klarer å finne en vei til utkanten av cluste
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Alexander Hamilton

Poeng <8/10>

God poengsum, men hadde forventet mer fra deg utfra den gode starten din. Tror nok at du tapte litt på de tidlige kampene du så tappert ønsket å kjempe. BackToBack er jo fremdeles i live :p

Stamme <9/10>
Er med i DK, en av de sterkeste stammene på verdenen med klart flest poeng per by. Har kanskje utrettet litt lite i krigen som foregår? Ellers har stammen en klar ambisjon om å vinne, og de forholder seg svært ryddige og formelle ovenfor andre spillere og stammer.

OD <7/10>
Både positive og negative sider med mye OD. Det meste av poengene her er hentet som angriper noe som kan indikere at du er lite fokusert og aggressiv i angrep? Helt grei sum.

Rykte <9/10>
Ettersom at jeg ikke henger så veldig med i dette såkalte "storspiller" miljøet, som da er denne gjengen med velkjente spillere, er det vanskelig for meg å si så mye om ryktet til denne kontoen. Jeg kjenner ikke denne såkalte Sander så godt, men har derimot spilt med Magnar som var på denne kontoen i starten (er kanskje ltt innom nå og?). Likevel virker det som mange respekterer denne kontoen noe jeg selv også gjør ;)

Farmet <8/10>
Farmerekorden til AH er på 422.453. En fin mengde ressurser plyndret i løpet av en dag, men her også hadde jeg kanskje sett for meg deg litt høyere opp på rang-lista.

Plassering <9/10>
Godt plassert med tanke på gode adelsmål, og en fin front opp mot GTFO gjengen. Likevel gir posisjonen mot Nord også begrensninger med tanke på MM. Ellers er byene godt plassert i forhold til hverandre.

Total <50/60>
Fremtiden ser lys ut for AH, med en fin plassering og en sterk stamme. Likevel tror jeg mange hadde større forhåpninger til deg etter den sterke åpningen. Kanskje du kommer sterke tilbake etterhvert?

Neste blir vel å rate meg, Konrax :) Gleder meg :D
 
Sist redigert:

Trymyboiii

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Siden ingen andre har ratet konraxen, må nok jeg gjøre det :(

Konrax: Iver og Jonas

Poeng <4/10>

Ligger "en god del" bak topp spillerne, med en solid 61 plass, med 14.173 poeng. Tenker det blir forbedringer her når dere adler MM ;)

Stamme <7/10>
Dere er med i TRS, muligens den beste stammen på verden 30? Har gode forventninger til denne stammen, men utviklingen avhenger vel mest på utkommet til krigen.

OD <7.5/10>
Dere ligger på en koselig 24 plass på total beseirede motstandere, og har 1 dagens angriper (som burde ha vært min) og forsvarer under beltet. Helt grei OD rank.

Rykte <3/10>
Hvem er dere??? Jeg er kanskje ikke den beste spilleren til å rangere rykte når jeg ikke har spilt TW på 5 år (pga dette skal du få 2 bonus poeng på totalen :D)... Har kun hørt positive ting om dere (med untak fra snipingen da <3)

Farmet <4/10>
Farmerekorden din er 173.858, med 977 byer plyndret. Her er det mye plass for forbedringer ass, spesielt når man spiller dual :eek: (vet du fant deg en liten gullmine i dag, så rekorden forbedrer seg nok litt)

Plassering <5/10>
Dere ligger å koser dere i fronten sammen med meg dere :p Dette er vel det man kaller et "double edged sword". Avhengende av hvordan krigen går, kan dere vokse fort, men hvis krigen ikke går helt som forventet , blir du nok naboer med BigAndLittle igjen.

Total <32.5/60>
Fremtiden er veldig avhengende av resultatet til krigen, men forventer en lang og spennende krig med deg her i fronten <3

Nestemann kan få lov å rate meg eller Lernes :eek:
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Syns du var litt vel streng med oss der Trym! Når vi går inn i eksamensperioden er det jo egt ikke 2 spillere her, mer som 1.5. Sant at vi fant en gullgruve i dag ja, men den var vi vel to om å plyndre? ;)
Ryktet er vanskelig å gjøre noe med ettersom jeg har spilt siden V1, men på et annet nick jeg ikke husker :rolleyes: . Personlig mener jeg plasseringen vår er 10/10, men der får vi vel forbli uenige :p

Er det slik at man kan rate flere spillere enn 1, eller er det slik at det må komme nye hele tiden?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Lernes
Poeng: 15.829
Rangering: 57
Beseirede motstandere: 91.196 (24.)
Stamme: MM


Poeng <3/10>

Ligger et godt stykke bak toppen med 57. plass, I mine øyne er det eneste som kan rettferdiggjøre dette så langt inn i gamet en latestart. ellers tyder det rett og slett på dårlig aktivitet eller ferdighetsnivå som fører til unødvendig troppetap og forhindrer vekst.

Stamme <9/10>
Du er med i MM, som jeg personlig har veldig sansen for. Folk har gitt stammen litt tyn på forum den siste tiden siden de har brukt spioner, men dette er noe jeg ikke ser så veldig ned på, da krigsspill alltid vil inneholde elementer av slikt spill(all is fair in love and war).

OD <8/10>
Du ligger på 24. plass på ODT, noe som tyder på mye sløsing av tropper, spesielt når du ligger så lavt på ranken ellers. Med så få byer er det å miste tropper nesten utelukkende negativt, men det ser ikke ut til å ha stoppet deg, iaf.

Rykte <1/10>

Etter å ha sittet på en konto som var under angrep av Lernes får du ikke mer enn 1/10 av meg. Adling i nattbonus og adels som treffer ett minutt bak prenuke og ikke har med seg mere tropper enn 100 sverd holder desverre ikke om du vil nå langt, spesiellt på v30 hvor det er såpass mange rutinerte spillere som har vendt tilbake.

Farmet <7/10>
Farmerekorden er på 250k ressurser. Dette holder til en 55. plass på v30, noe som egentlig er helt greit mtp hvor mye tropper denne kontoen trolig har sløst, likevel skulle jeg likt å se en score som var noen hundre k høyere.

Plassering <10/10>
Drømmeplassering, gitt at du kan spille.

Total <38/60>
Alt i alt en grei konto, kunne trengt å øve seg litt når det kommer til angrep og på å vite når det er verdt det å miste mye tropper.

Neste kan rate Kazuto Kirigaya
 

IronMadeEm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Kazuto Kirigaya

Poeng: 25.603
Rangering: 33
Beseirede motstandere: 11.322 (182.)
Stamme: [DK]


Poeng <6/10>

Ligger et lite stykke bak toppen med 33. plass. Ut fra hva jeg leser på profilen din så spiller du solo? I så tilfelle er dette en helt OK prestasjon. Du startet en uke etter serverstart, noe som trekker poengsummen i din favør. Ikke best i klassen, men heller ikke verst.

Stamme <8/10>
[DK] virker som en sterk stamme. Stammen i seg selv ligger vel relativt safe? Nå er ikke jeg mest kjent med verdenens stammekriger men jeg tror hovedsakelig dere ligger temmelig trygt til, og kan vokse dere store og sterke i fremtiden som kommer. Ikke mange kjente navn der, men regner med det ligger et par fakenicks blant medlemmers rammer.

OD <9/10>
Rankingen på ODen din er ikke mye relevant. Jeg liker hva jeg ser - 9,8k ODa, svært lite ODd. Dette tyder på at du er en offensiv spiller og er heller ikke redd for å rydde unna trusler i nabolaget ditt. Du sløser ikke med troppene dine, du bruker dem fornuftig - akkurat slik TW skal spilles.

Rykte <-/10>

Aner ikke hvem som spiller her? Er det du, Niko? Om jeg skulle lagt penger i kontonavnet så ville jeg antatt det var Stian aka dg44 som spilte her. Men hva vet jeg..?

Farmet <9/10>
Farmerekord på 450k ressurser. Dette holder til en 22. plass på v30, noe som er veldig bra! Viser aktivitet og mengden LK denne kontoen innehar.

Plassering <8/10>
Tett på rimmen. Mange latestarters man kan adle og vokse seg stor på. Jeg liker plasseringen din.

Total <34/50>
Alt i alt, en bra score!


Rate meg dere
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Stian spiller da ikke på Kazuto :eek:(og jeg starta faktisk 2 uker etter serverstart ;) )

Eller fin rating, takk! <3
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
IronMadeEm:

Poeng: 3.518
Rangering: 199
Beseirede motstandere: 1.195 (457.)
Stamme: VL


Poeng <4/10>

Lite poeng, men starta nesten 3 uker etter serverstart. Du skal få litt poeng fordi du vokser raskt, men er en laaaang vei opp til toppen.

Stamme <2/10>
Ligger på 9. plass, men er langt opp til toppen her også. Kjenner ikke til noen av spillerne, får se hva dere får til.

OD <5/10>
Så og si ikke-eksisterende, noe som egentlig er greit i en tidlig fase av spillet.

Rykte <1/10>
Spilt på v23 tidligere ifølge twstats, men jeg har ikke hørt om deg før. Men nå er jeg veldig lite oppdatert på alle verdener mellom v18 og v29 :S

Farmet <8/10>
Farma 216.150 på en dag, veldig bra med tanke på hvor lite poeng du har, men er fortsatt en del opp til toppen! Nesten farma like mye som meg, men jeg har nesten ikke farma en dritt da.

Plassering <7/10>
Ligger godt ut mot rimmen, sikkert mye fulle gråbyer der, og gode adelsmål, så får du satse på at ikke kicass kjører over deg før du har fått adla.

Total <27/60>
Hadde latestart, dårlig stamme, men farma mye, ser lovendes ut dersom du får deg noen fine adlinger.

Edit: Da kan dere rate meg, men vær snill når det kommer til farminga pls :(
 
Sist redigert:

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Don jon

Poeng: 37.490
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 106.208 (26.)
Stamme: Nice

Poeng <8/10>

Fin poengscore syntes nå jeg. Kunne vært høyere, men med tanke på posisjonen syntes jeg den er nokså akseptabel.

Stamme <10/10>
Nice er en bra stamme og husker den fra v18, hvor jeg var medlem selv. Vet ikke om det er samme leder som fra den gang, men utifra det jeg husker var samholdet bra, aksjonene organiserte og spillerne dedikerte. Tror mye av dette gjenspeiles på v30 også. Leder for øyeblikket verdenen også, men det skal vi nok klare å få gjort noe med. ;)

OD <9/10>
73k i ODA score, 15k som forsvarer og 16k som støttespiller. Fin total, midt på treet spør du meg. har ikke fått gjennomgå alt for mye og ODA scoren tyder på at du har jobbet litt for byene dine. Har også klart å adle til seg noen spillerbyer, en fra MM blant annet. Ikke værst. Trekk for å havne i veggen den ene gangen da.

Rykte <6/10>
Hvem er det som spiller her? Det husker jeg ikke, eller vet rett og slett ikke. Regner med du er en respektert spiller og en gjenganger, men litt trekk for at jeg ikke vet/husker hvem du er selv. Er vel leder for NICE også om jeg ikke tar feil? + for det

Farmet <5/10>
49. plass med 269k. Ok farm, men tenker du klarer bedre? :D

Plassering <7/10>
Låst inne mellom NICE og MM, får jo en fin front, det er vel kanskje ønskelig? Fått laget seg et fint cluster, men var ikke mye til safezone

Total <45/60>

Rate Shizl på ny :D
 

SANDMAFIA

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Shizzle

Poeng: 37.490
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 106.208 (26.)
Stamme: MM

Poeng <9/10>

Har vansker med å gi hvilken som helst spiller som ikke er #1 en 10/10 på denne, men dere scorer høyt for latestarten deres.

Stamme <9/10>
For meg så er MM en stamme som både allerede har vært med å forme denne verdenen, og jeg er overbevist om at dersom disse gutta fortsetter så er de med 'till the better end. Med Kreiz i kongestolen så er MM under en trygg styrmann, og de velprofilerte undersjåttene hans kan utrette sitt fulle potensiale. Litt trekk for at dere har stått for noen klønete situasjoner, men det er det bare å regne med.

OD <10/10>
Relativt til poengsummen din ligger dere meget godt an. Dere har vært under press fra både DK & Nice, til tross for dette har dere likevel klart å slakte litt på angreps-fronten. Kudos kudos.

Rykte <8/10>
Benny er legende, selvom du er dritt i cs. Vet ikke hvem han andre er :eek:

Farmet <7/10>
Føler dere kunne ha farmet litt bedre, spesielt mtp. hvor flott dere ligger der ute på rimmen, likevel så har dere en respektabel sum på 506.638 ressurser plyndret på 1 dag. Dette holder opp til en 24. plass, så jeg velger å gi 7/10.

Plassering <5/10>
Det er litt vanskelig for meg å kommentere plasseringen deres fordi jeg tror det kommer veldig mye an på hva dere gjør det til selv. Dere ligger fint ute på rimmen med gode farmemuligheter, samtidig som dere kan muligens ligge litt utsatt fordi dere er så tett på Nice. Dog hvis dere spiller smart så kan det potensielt bli noen flotte frontbyer for MM.

Total <48/60>

Respektabel konto, jeg anser dere som blandt de skumlere kontoene som er i MM sin besittelse.

Utfordrer neste til å rate etriuss14 :)
 
Sist redigert:

Alexander Hamilton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
etriuss14

Poeng: 112.324
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 154.858 (22.)
Stamme: Nice

Poeng <9/10>
Han ligger på 4. plass nå, et lite stykke bak topp 3 på poengrangeringen.

Stamme <9/10>
Etriuss er med i Nice som er den stammen med mest poeng for øyeblikket. Har store forventninger til denne stammen!

OD <8/10>
Han er topp 7 på ODA atm, og nå er vi kommet til punktet på verdenen hvor det kan være greit å ha mye ODA (dersom du har klart å bygge opp masse nukes). Han har litt å gå på her, og han må nok kjempe seg vekk fra clusteret han har for øyeblikket.

Rykte <8/10>
Har hørt mye bra av etriuss, og han er en spiller som er flink til å utføre operasjoner og en svært aktiv spiller. Vet ikke mye om han utenom at han gjør det greit på v29 også (var vel litt internadling inne i bildet tidlig osv, og v29 er generelt en verden hvor det ser ut som at mange nybegynnere har gjort det bra). Derfor venter jeg spent på å se hva han kan utrette på v30!

Farmet <10/10>
Tok litt tid før han fikk DR og begynte å farme, men det ser ut som han har farmet jevnt bra hele veien på v30, og han har en veldig fin dagens raner som #2. Veldig bra!

Plassering <6/10>
Jeg er veldig spent på hvor etriuss skal adle. Han har en veldig innesperret posisjon som mange i Nice har. Spørsmålet er om han klarer å adle noen i TRIV fremover, om det blir gråbyadling eller om han må lage seg et nytt cluster!

Total <50/60>

Alexander Hamilton, og prøv å ikke gi meg en annen persons rykte denne gangen!

edit: v30
 
Sist redigert:
Topp