sirjspwinalot
Poeng: 168.406
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 781.353 (42.)
Stamme:
FIM
Poeng: 7/10
Med tanke på at du har blitt adla ned, for også bygge deg opp igjen, så vil eg sei top 24 e relativt okei. Tross alt eg og Kreiz som adla deg ned, så ikkje mykje du kunne gjere egentlig, men du stå no på iallefall
Posisjon: 8/10
Ligge fint til på rimmen, men mange muligheta til og jobbe deg oppover / nedover for og utvide deg, masse barbs du kan adle iallefall. Har og front mot fienden, så du får iallefall litt action dersom du vil. Så veldig fin plassering, kanskje litt flaks og ikkje bli plassert vedsidna meg eller Kreiz igjen,
OD: 7/10
Heilt grei OD med tanke på størrelse, beliggenhet samt at du blei adla ned relativt tidlig men begynte på igjen. Du hadde ikkje så mange troppa då eg adla deg iallefall med tanke på at du bare hadde 2 bya, så du fikk ikkje mykje OD av meg iallefall, så det er bra. Visa at du ikkje leve for gråbya.
Adlinger: 9/10
Etter du blei adla ned av meg og Kreiz, så ser eg du har tatt 2 gråbya og resten fiende bya, det e sånn det skal være. Så her får du 9 av 10 pga 2 gråbya, sorry mac
Adla og grått før du blei adla ned, men
Stamme: 6/10
Har hoppa litt stamma ser eg, men ser ut som du lika deg i FIM, og FIM e ein veldig god stamme vil eg tørre og påstå, dåkke samarbeida bra med oss og kvarandre ser det ut som, så det e berre flott, ikkje allverdens poeng her mtp størrelse.
Rykte: 5/10
Aldri høyrt om deg, men vi snakka såvidt då eg adla deg ned, så gir deg en grei 5 pga det.
Totalt: 43/60