Rate spilleren over

sirjspwinalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
V31 forumet er altfor dødt! Har til nå glimtet med mitt fravær her, og kun snoket i andres innlegg. Imidlertid har jeg alltid syntes dette er veldig gøy. De fleste vet vel hva denne går ut på

Her er en mal som kan brukes:

Spillernavn:
Poeng:
Rangering:
Beseirede motstandere:
Stamme
:

Poeng: 0/10

Posisjon: 0/10

OD: 0/10

Adlinger: 0/10

Stamme: 0/10

Rykte: 0/10

Totalt: 0/60

Liten oppfordring til alle: BE NICE :)
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
sirjspwinalot
map_toggle.png


Poeng: 168.406
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 781.353 (42.)
Stamme: FIM

Poeng: 7/10
Med tanke på at du har blitt adla ned, for også bygge deg opp igjen, så vil eg sei top 24 e relativt okei. Tross alt eg og Kreiz som adla deg ned, så ikkje mykje du kunne gjere egentlig, men du stå no på iallefall :)


Posisjon: 8/10
Ligge fint til på rimmen, men mange muligheta til og jobbe deg oppover / nedover for og utvide deg, masse barbs du kan adle iallefall. Har og front mot fienden, så du får iallefall litt action dersom du vil. Så veldig fin plassering, kanskje litt flaks og ikkje bli plassert vedsidna meg eller Kreiz igjen, :p

OD: 7/10

Heilt grei OD med tanke på størrelse, beliggenhet samt at du blei adla ned relativt tidlig men begynte på igjen. Du hadde ikkje så mange troppa då eg adla deg iallefall med tanke på at du bare hadde 2 bya, så du fikk ikkje mykje OD av meg iallefall, så det er bra. Visa at du ikkje leve for gråbya.

Adlinger: 9/10
Etter du blei adla ned av meg og Kreiz, så ser eg du har tatt 2 gråbya og resten fiende bya, det e sånn det skal være. Så her får du 9 av 10 pga 2 gråbya, sorry mac

Adla og grått før du blei adla ned, men


Stamme: 6/10
Har hoppa litt stamma ser eg, men ser ut som du lika deg i FIM, og FIM e ein veldig god stamme vil eg tørre og påstå, dåkke samarbeida bra med oss og kvarandre ser det ut som, så det e berre flott, ikkje allverdens poeng her mtp størrelse.


Rykte: 5/10
Aldri høyrt om deg, men vi snakka såvidt då eg adla deg ned, så gir deg en grei 5 pga det.


Totalt: 43/60
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Spillernavn: Lucky Luck
Poeng:
679.334
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 8.096.997 (1.)
Stamme
: Ugress

Poeng: 8/10
Du ligger godt oppi toppen, men det er enda en lang vei å gå for rank 1, derfor ligger du å vipper mellom en 9'er og 8'er. Blir 8 :D

Posisjon: 10/10
Solid frontkonto dette, masse fiendebyer å adle, har endelig fått seg safesone også. Ingen tvil om at du har en gledes posisjon :)

OD: 10/10
Nr 9 ODA, Nr 1 ODD (thanks to who?) ODT: Nr 1 Nei da er det ikke annet å gi en 10 av 10 her. Ikke noe å si på det.

Adlinger: 10/10
Bare spillerbyer har denne kontoen adlet, masse fiendebyer, og en litt småplukk som er lov. Nei bare fint dette også :eek:

Stamme: 9/10
Savner litt mer aktivitet i denne gjengen, er sommermodus så kan forståes. VI har en vei å gå enda om det skal bli en 10er her.

Rykte: 6/10
Før denne verdenen hadde jeg aldri hørt om deg men har fått et godt inntrykk so far! Du er hvertfall en aktiv og dedikert type og det er et stort pluss!

Totalt: 53/60

Nesten Full score dette, du ser hva du kan jobbe med, rykte trekker deg litt ned, men det bygges fort opp!
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Til mitt forsvar på poenga, eg e veldig treig i earlygame, bare og sjå v32 lul, farma aldri og logga inn 1x daglig
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Chaosisalex
Poeng: 485.630
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 1.914.969 (21.)
Stamme:
UGRESS

Poeng: 8/10
En konto som har hatt en voldsom vekst i det siste og har nå kommet seg inn på topp 10! Dette er en konto som jeg tror kommer på topp 5 om de holder trykket oppe. 8 poeng for en 10. plass synes jeg er en passelig poengsum.

Posisjon: 7/10
Kontoen hadde en veldig fin posisjon da dere joina UGRESS, men nå ligger dere ganske safe og rundt dere er det for det meste bare grått med unntak av et par spillere midt inni dere og litt KISS byer i den nordlige delen av clusteret deres. Skal dog sies at dere har en by som ligger fint plassert inni KISS land. Det trekker opp at dere har en strålende farmeposisjon, så min poengsum for dette blir 7 av 10 mulige.

OD: 7/10
13. plass på ODA, 35. plass på ODD, 26. plass på Støttespiller og 13. plass på ODT. Det er ikke den helt store OD'en dette, men det kan forsvares med at kontoen lå veldig safe da dere var i GF og det var først da dere kom over til UGRESS at dere fikk noe særlig å angripe samt forsvare mot. Dette har jeg tatt med i begrunnelsen, samt at dere har 3 ganger mer OD enn poeng, så jeg gir dere også 7 av 10 poeng her.

Adlinger: 10/10
6 barbarlandsbyer adla, resten er spillere og mesteparten av de har vært fiendebyer. Helt klart toppscore på denne!

Stamme: 10/10
Soleklar ledelse, er vel ikke noe annet enn 10 poeng som er riktig her.

Rykte: 10/10
Er ikke noe negativt å si her, jeg er bare full av lovord, 10 av 10!

Totalt: 52/60
52 av 60 høres kanskje lite ut, men man må ikke glemme at dere hadde en latestart. Kontoen er på vei oppover, så er ikke lenge før det blir full pott! Stå på videre slik dere har gjort siste 2-3 ukene! <3


 

Phelsior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Spillernavn: -Coller
Poeng: 1.648.633
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 7.999.646 (2.)
Stamme
: UGRESS

Poeng: 10/10
Vanskelig å ikke gi full score på poeng når en konto ligger som rank 1. Herman og Heine som styrer på her og begge to har vist hva aktivitet 24/7 resulterer i.

Posisjon: 10/10
Full pott her også da gitt! En spiller med mange byer i safezone for oppbygging av nukes/defensive tropper og clustere både i front og midt i KISS/CATland. Blir ikke stort bedre enn dette og har gode prospekter for fremtiden.

OD: 9/10
Vipper mellom 9 og 10 av 10. Kan ikke gi heelt full pott på alle av prinsipp, men her er mye kommet inn via den defensive biten. Godt jobba!

Adlinger: 9/10
Trekker ned for en majoritet av gråbyer (les "majoritet" med fete bokstaver). Når det er sagt; - If it aint broken...

Stamme: 9/10
Sommeraktivitet. Er ikke så mye mer å si. Tror ting kunne stilt seg veldig annerledes med et høyere aktivitetsnivå fra visse kontoer.

Rykte: 10/10
Alle liker Herman og alle liker Heine <3

Totalt: 57/60
 

grodi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Spillernavn: Archer
Poeng: 1.323.476
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 6.115.323 (6.)
Stamme
: UGRESS

Poeng: 9/10
Rank 2. Så du får nesten full pott siden det er litt opp til -Coller. Keep it up, så kommer 10/10 farlig fort.

Posisjon: 10/10
Nydelig posisjon for Archer kontoen med et glimrende safe cluster og ein meget solid opparbeida front. Full pott.

OD: 8/10
Fin ODA. Kjemper godt offansivt og deffansivt, men et lite stykke igjen å gå før du er heilt i toppskiktet.

Adlinger: 9/10
Litt adlinger av barbs. Liten internadling. Adlet maaaange ELVIS byer så med litt færre adlinger av barbs og internadling så hadde det blitt 10/10!

Stamme: 10/10
Ingenting å diskutere.

Rykte: 8/10
Har et godt rykte på deg, men hadde ikke hørt om deg før v31, men forstår at du er en annerkjent spiller.

Totalt: 54/60
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Spillernavn: Bruce Bogtrotter
Poeng: 299.352
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 1.578.702 (26.)
Stamme
: UGRESS

Poeng: 4/10
Rank 16. Altfor dårlig bruce. Få fingen ut! Når Kreizverket er over deg så sliter du as.

Posisjon: 0/10
SAFEZONE. Skaff deg front.

OD: 5/10
Lang bak teten. Inaktiv sommer. Skjerpings.

Adlinger: 3/10
SLAKT. Mer grått enn rødt. Ikkje bra gutten min. Må få deg en front og adle litt fiendebyer :)

Stamme: 10/10
Mest inaktive lederen jeg muligens har hatt, likevel effektiv. Blitt carrya av dine gode venner fra Bærum ellar?

Rykte: 3/10
Siden jeg har vært borte fra tw i 7 år så kjenner jeg ikke til nye skikkelser som deg. Så vettafaen åssen rykte du har jeg.

Totalt: 25/60
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Kazuto Kirigaya
Poeng: 1.337.015
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 7.006.097 (5.)
Stamme
: UGRESS

Poeng: 9/10
La nå oss se her da. Kaz er nå i dette øyeblikket på topp 3, men ryktes at han er "kin" på å ta igjen Archer. Vil han nå klare det ? Tiden vil vise, men dere vil få en fin 9'er av meg.

Posisjon: 7/10
Jaa.... hva skal jeg si. Dere har nå mange "øy" clustere der nede i sør-vest. Grenser nå til litt av vært. Vanskelig å gi en fin score på denne., men... 7 ?

OD: 8/10
Dere ligger per dags dato på nr. 1 på ODA listen. Noe som er meget bra, men dere ligger nå litt under på ODD..... men det er forståelig. Ikke så mye front. Jeg vil nå gi dere en 8'er. Pga ikke på topp.

Adlinger: 10/10
Dere har nå kost dere med å adle veldig mange fiendebyer hittil på v31. Det skal dere ha respekt for :) Litt vanskelig gi en 9'er eller en 10'er, men jeg er i det snille hjørnet idag. Det skal bli en 10'er.

Stamme: 10/10
Hva mer er det egentlig å si ? Kanskje bare at Archer må holde orden i Ugresschatten ?

Rykte: 10/10
Jaaa denne skal bli moro. Vet nå Niko er her. Digger fyren, men så er det denne Brann fyren. Har en sånn hat elsk forhold til han. Ene øyeblikket elsker jeg fyren, andre øyeblikket kan jeg ikke fordra fyren i det heletatt. Er nå en egenskap i seg selv. Dog om det er positiv eller ei får nå jeg la hver å si :D Men jeg er en fornuftig kar. Hadde elsket å gi en lav score, men det kan jeg dessverre ikke gjøre.

Totalt: 54/60


Jeg er på Kreiz :p
 
Sist redigert:
Topp