Rate spilleren over

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Lord mikkemus
map_toggle.png


Poeng: 11.334
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 14.746 (55.)
Stamme: Hamsun


Poeng: 4/10

En dag latestart, rank 24. Helt greit det, har hatt en OK start poengmessig.

Posisjon: 8/10
Ligger oppe i nord, en smule nordvest. Har en fin plassering for videre utvikling, der han har alle tiders muligheter for videre ekspandering. Har godt med stammemedlemmer rundt seg, så er en safe posisjon, men fremdeles hemmer ikke det videre vekst.

OD: 8/10
Rank 55 her, noe som er helt ypperlig for earlygame.

Adlinger: 6/10
To barbs og en by på 4000 poeng. Igjen en helt ok fangst det.
Stamme: 8/10
Har god tro på Hamsun. Ligger fint plassert i nordvest og nordøst. Gode muligheter for å bygge seg et sterkt cluster for videre vekst, og blir fort en av toppstammene som kriger i slutten.

Rykte: 5/10
Spilt masse de siste verdenene men aldri vært helt i toppsiktet. Er en flink forumkonto som poster jevnlig, men kunne gjerne sett enda mer til deg! :)

Totalt: 39/60

-Kristian på Skandyzz
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Skandyzz

Poeng: 45.106
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 98.294 tot (1) hvorav 96K ODA
Stamme: Ibsen


Poeng: 9/10

Ligger rett bak teten i en ganske vanskelig posisjon. Bra løst dette her!

Posisjon: 7/10
Himmel eller helvete, rett og slett. Spillerne på denne kontoen han håndtere denne posisjonen, men Ibsen har ingen safe og den kan være
svært vanskelig å håndtere ved store aksjoner imot. Klarer dere å etablere en safe og tette åpne felter mot flere Ibsen spillere har posisjonen fantastiske muligheter. Synes dere er på vei til å klare sistnevnte, så da blir det en foreløpig 7er med muligheter for toppscore med god utvikling. Om en svakere konto hadde hatt denne posisjonen ville jeg gitt en mye lavere score.

OD: 7/10
Uhm, jeg er litt usikker på hva som er skjedd her, men det kan se ut som den Cybelebyen ble dyr? Cybele har nesten 50K ODD, og jeg vil tro det meste kommer fra dere selv om jeg selvfølgelig kan ta skammelig feil her. Dere har imidlertid adlet billig frem til Cybele byen. Dere har et ODAsnitt på rundt 8K (inkludert Cybele) Litt i det øvre sjiktet, men jeg ser klart rasjonale for hvorfor dere ville adle den byen. Til sammenligning har f.eks Chaosisalex et snitt ODA per by på ca. 4,2K.
Scoren forbedres automatisk om dere får plukket gjenværende Cybelebyer av interesse billig.

Adlinger: 9/10
Kontoen har adlet smart og fornuftig hele veien ved å bygge seg et tett cluster som er helt avgjørende for posisjonen. Tok en stor spillerby på morningen i dag ved Cybeleadlingen. Den ser noe dyr ut, men her kan det jo fort være at dere har tømt alle byene til Cybele og er på vei til å plukke opp resten i løpet av det neste døgnet eller to som i så fall vil forsvare troppebruken. Adler seg i skrivende stund nordover for å connecte med flere Ibsen spillere. Klok avgjørelse. får dere tak i resten av Cybelebyene blir dette en klar 10er

Stamme: 6/10

Jeg har ikke så veldig stor tro på Ibsen i nåværende form. Niko har jo også bekreftet på off. forum at store deler av stammen farmer PP og flagg.
En god del av de kontoene som lå i toppen kun for en ukes tid siden sakker nå akterut, og med den posisjonen Ibsen har pt. ser det ganske tøft ut.
Det bor imidlertid enormt mange kvaliteter i denne stammen så den kan absolutt ikke avskrives. Jeg tror allikevel den vil endre karakter i løpet av de neste ukene.

Rykte: 10/10
Et stjernegalleri av spillere, og en av de aller aller sterkeste lineupene på V32. Kristian, TH, Andy og Skattum. Alle fire er klassespillere, og de er kjent for å være mer seige enn seigmenn tilsatt superlim. Med innstillingene vi har på V32 blir det ekstremt hardt å få has på denne kontoen. Alle fire er i tillegg svært hyggelige gutter som det er hyggelig å både spille med og mot, og de er profilerte på off forum. Kan ikke bli noe annet enn en soleklar 10er her.

Totalt: 48/60

Skandyzz er en konto jeg forventer å se kjempe i toppen hele veien. Dersom de klarer å befeste posisjonen, skape seg en safe, få stammen ordentlig i gang og fortsetter sitt gode spill, er dette en konto som har kvalitetene til å stikke av med rank1 ved serverslutt. Lykke til, gutter!
 

Ditdat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hørt om 2 av dere, og vet at dere er veldig gode spillere. Gode spillere + store lommebøker utgjør en stor trussel.
Ingen som vet hvem jeg er ;( og hvorfor må vi absolutt ha brukt så mye penger bare fordi vi ligger høyt oppe?
 
Topp