mord142
Poeng: 6.526
Rangering: 20
Beseirede motstandere: 5.963 (42.)
Stamme: Cup
Poeng: 5/10 Ikke veldig mye poeng, men det betyr ikke alt for mye i denne fasen av spillet. Poengsummen i seg selv er i gjennomsnittet bra, men ikke superbra heller. Jeg kan tenke meg at du er av den eldre tw-generasjon, og går ganske sikkert for tommelfingerregelen
"2x tropper vs poeng".
Posisjon: 6/10 I mine øyne er dette muligens en av de gøyeste posisjonene å spille. Et fåtall stammemedlemmer i nærområdet, og flust av byer å angripe! Dessverre ligger det også mange erfarne og farlige spillere i området ditt, noe som kan gjøre det vanskelig å vokse i fremtiden. Med tanke på en noe treg oppstart, kan dette muligens bli en hard oppgave.
OD: 10/10 Fornuftig bruk av troppene, vil jeg si. Lav ODa, lav ODd og en relativ høy ODs. Etter ODen din å dømme sitter du fremdeles på mye tropper, og du angriper ikke med mindre du vet du kommer ut med gevinst. Textbook!
Adlinger: 7/10 En solid tredjeby på hele 2500 poeng, ikke verst! Trekker ned totalt her på grunn av den ene gråbyen du har adlet, selv om jeg skjønner poenget med den. Adlingene dine tilsier at du prøver å pakke deg sammen for å gjøre forsvar enklere, og det støtter jeg fullt ut.
Stamme: 3/10 Cup, gamle inX. Mer vondt å si enn godt, dessverre. Historien taler mot dere. inX ble tatt skikkelig på senga av -ST- og T.T early game med en frekk nuke fra mrzhalt, vil dere klare å hindre at historien gjentar seg med
"den nye og forbedrede stammen"? Dere har mye å vise i fremtiden som kommer, og det skal ikke mye til før respekten dere kanskje fortjener kommer.
Rykte: 7/10 Personlig husker jeg deg tilbake på v11, tror jeg det var. På bakgrunn av det vil du få 7 ryktepoeng av meg. Hvordan du er i spillet i dag vil kun tiden vise. Har du klart å pusse bort rusten, og vil du være klar til krige mot
"eliten" i BERM?
Totalt: 38/60
Chaosisalex