Rate spilleren over

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Her er en mal som kan brukes:

Spillernavn:
Poeng:
Rangering:
Beseirede motstandere:
Stamme
:

Poeng: 0/10

Posisjon: 0/10

OD: 0/10

Adlinger: 0/10

Stamme: 0/10

Rykte: 0/10

Totalt: 0/60

Den som velger å starte kan rate hvilken spiller han/hun ønsker:)
 

Smygende pappeske

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
47
Tenker bare jeg starter jeg! :)

Spillernavn: Chaosisalex
Poeng: 2960
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 2887
Stamme
: berm

Poeng: 9/10
Gir ikke full score her pga 2plass. men vet at om Håkon og co vil, så henger de med i toppen hele veien.
Posisjon: 8/10
ok poss, om han gjør gode adlingsmål og smarte valg, så kan dette bli meget bra :D
OD: 8/10
Ikke noe å si på od her.
Adlinger: 0/10
ikke adlet enda. får se hvordan by han tar først. <- så her får jeg ikke gitt poeng.
Stamme: 10/10
Leder, og ser ut for at de øker, blir spennende å se utviklingen her mtp plasseringen til stammemedlemmene
Rykte: 10/10
Kanskje blant de mest komplette spillerne på .no
Totalt: 45/60

Next up Smygende Pappeske.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Spillernavn: Smygende Pappeske

Poeng: 1181

Rangering: 5

Beseirede motstandere: 3406

Stamme
: inX

Poeng: 6/10
Ikke engang på topp 3 trekker ned veldig.

Posisjon: 8/10
grei posisjon, mange muligheter :)

OD: 9/10
Very nice

Adlinger: 0/10
Er ikke helt der enda så 0 poeng

Stamme: 8/10
Endel dyktige spillere vil jeg tro, har ikke sett noe til dem tidligere på verdner jeg har spillt men men..

Rykte: 5/10
Velger å være midt på treet ettersom jeg ikke har hørt noe spesielt her.

Totalt: 36/60

Next up: Johnern
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Spillernavn: Johnern
Poeng: 2088
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 54
Stamme
: BERM

Poeng: 10/10 Fint antall poeng! har gjort det bra i startfasen

Posisjon: 10/10 Gode adlingsmuligheter, siden han er større enn de i område

OD: 0/10 Ingen OD å snakke om. Ikke at det nødvendigvis er så negativt i startfasen.

Adlinger: 0/10 Ingen adlinger

Stamme: 8/10 En stamme med både chaosisalex, coller og radisson, men er også en del drittspillere/uerfarne med pp, som gjør at stammen minner litt om google fra v33

Rykte: 7/10 Vant v31, men er vel ikke så veldig kjent utenom det.

Totalt: 35/60
 

mord142

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Spillernavn: Sau1
Poeng: 2.310
Rangering: 88
Beseirede motstandere: 29
Stamme
: Svele

Poeng: 6/10 Ikke så mye poeng, kanskje mye mer tropper en poeng??

Posisjon: 6/10 Greit å ligge på rimen, lett start, lett å vokse. Kanskje litt få adlings muligheter?

OD: 0/10 Veldig veldig lite men har vel noen tropper?

Adlinger: 0/10 Ingen adlinger

Stamme: 5/10 Er vel bare Benis som kan gjøre motstand i denne stammen, er et par andre gode folk men ser ikke ut som de fokuserer så mye? Vanskelig å si..

Rykte: 9/10 Gjort det bra på forrige verdener, vet ikke hva mer å si, vært litt fraværende så hukommelsen er ikke så bra:(

Totalt: 26/60

- Mord142
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
mord142
Poeng: 6.526
Rangering: 20
Beseirede motstandere: 5.963 (42.)
Stamme: Cup


Poeng: 5/10 Ikke veldig mye poeng, men det betyr ikke alt for mye i denne fasen av spillet. Poengsummen i seg selv er i gjennomsnittet bra, men ikke superbra heller. Jeg kan tenke meg at du er av den eldre tw-generasjon, og går ganske sikkert for tommelfingerregelen "2x tropper vs poeng".

Posisjon: 6/10 I mine øyne er dette muligens en av de gøyeste posisjonene å spille. Et fåtall stammemedlemmer i nærområdet, og flust av byer å angripe! Dessverre ligger det også mange erfarne og farlige spillere i området ditt, noe som kan gjøre det vanskelig å vokse i fremtiden. Med tanke på en noe treg oppstart, kan dette muligens bli en hard oppgave.

OD: 10/10 Fornuftig bruk av troppene, vil jeg si. Lav ODa, lav ODd og en relativ høy ODs. Etter ODen din å dømme sitter du fremdeles på mye tropper, og du angriper ikke med mindre du vet du kommer ut med gevinst. Textbook!

Adlinger: 7/10 En solid tredjeby på hele 2500 poeng, ikke verst! Trekker ned totalt her på grunn av den ene gråbyen du har adlet, selv om jeg skjønner poenget med den. Adlingene dine tilsier at du prøver å pakke deg sammen for å gjøre forsvar enklere, og det støtter jeg fullt ut.

Stamme: 3/10 Cup, gamle inX. Mer vondt å si enn godt, dessverre. Historien taler mot dere. inX ble tatt skikkelig på senga av -ST- og T.T early game med en frekk nuke fra mrzhalt, vil dere klare å hindre at historien gjentar seg med "den nye og forbedrede stammen"? Dere har mye å vise i fremtiden som kommer, og det skal ikke mye til før respekten dere kanskje fortjener kommer.

Rykte: 7/10 Personlig husker jeg deg tilbake på v11, tror jeg det var. På bakgrunn av det vil du få 7 ryktepoeng av meg. Hvordan du er i spillet i dag vil kun tiden vise. Har du klart å pusse bort rusten, og vil du være klar til krige mot "eliten" i BERM?

Totalt: 38/60

Chaosisalex
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Spillernavn: Chaosisalex
Poeng:30.452
Rangering
: Rank 6 / skjult rangering er rank 1 eller 2.
Beseirede motstandere: 11.645 totalt.
Stamme: BERM


Poeng: 10/10
Flinke til å kombinere pp med events. Det er forklaringen på den høye poengsummen. ligger på rank 6 nå. ler lavt inni meg.

Posisjon: 10/10
Ikke cluster ikke i rimmen. jeg skulle ønske jeg hadde samme plassering, på motsatt side av kartet. men jeg ligger bittelitt lenger ut. ler ikke.

OD: 10/10
Dere ligger lavt på OD. ler lavt inni meg.

Adlinger: 5/10
4 eller 5 adlinger sist jeg sjekket. ler høyt.

Stamme: 15/10 (Dere får 5 bonus poeng for, noe!)
BERM. Dual til Jostein har skrevet en veldig utfyllende liste om mange spillere i BERM på linken under. Kanskje bare lage en BERM liste? Håkon?
https://forum.no.tribalwars.com/index.php?threads/topp-10-spillere.19932/

Rykte: 10/10
Far. Jostein, alltid blid. Med mindre noen tuller med fakes... med kv sperre som... forhindrer han i å adle... Anbefales ikke å prøve ~

Totalt: 55+5 bonus/60
 
Sist redigert:

Sandodden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Spillernavn: mrzhalt
Poeng: 37.455
Rangering:12
Beseirede motstandere: 103.499 (5.)
Stamme: -ST-


Poeng: 7/10
Greit med poeng. Har nok enda mer å gå på, ser ut som en konto med folk som er ivrige og ikke redde for å krige. Forundrer ikke om dere klatrer et par på hakk på ranglisten

Posisjon: 7/10
Gode muligheter til å utvikle seg. Er en del greie byer å adle der. Alt blir til det man gjør det til, skal bli spennende å se hvordan gjør det i front mot benis og co

OD: 9.5/10
2x dagens angriper og 2. plass ODA. Imponerende. Brukt en god del off og har drept mye tropper. Dere har kriget bra helt fra startup mot mye større fiender og i undertall, står respekt av det.

Adlinger: 7/10
En barb og resten spillerbyer. For det meste små til mellomstorebyer, i tillegg til en til to juicy byer. Savner adlinger av Cup og Svele :p Forhåpentligvis er dette noe vi vil se i fremtiden

Stamme: 9/10
Fått stor respekt for dere som stamme.


Rykte: 8/10
Helen og Simen (Flott navn btw<3) som sitter her. Ikke hørt noe negativt om dere. Har snakket litt med dere på pm. Bare vært hyggelige og hjelpsomme :-D

Totalt: 47,5/60
 
Sist redigert:

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Spillernavn: The Puppeteer
Poeng: 39.994
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 70.296 (12.)
Stamme: BERM


Poeng: 9/10
Godt antall med poeng. Er nesten på topp 10, og det syns jeg er bra nok. Store fine byer som alle kan brukes til nyttighet, så her kommer ting til å stige opp!

Posisjon: 8/10
Ligger i front mot SAVAGE og CUP. Dersom de har evne til å adle dem er posisjonen deres meget god. Ryggen er dekket av stammemedlemmer. Blir frontkonto uten tvil.

OD: 6/10
Ingen ODD og ODS. Blir ikke angrepet og støtter heller ingen. Kan tyde på at kontoen har mange offtropper å rutte med? Liker på 8. plass ODA, og har nok kjempet noe for de feite byene sine. Fått ODA'en jevnt over verdenen, og har mest sannsynlig ikke gått på noen smeller enda.

Adlinger: 6/10
Starta som resten av pp-gutta med å adle tre bb'er. Kan ha vokst alt for fort for troppeproduksjonen. Etter dette har det bare vært imponerende adlinger fra CUP og SAVAGE. Har de forsatt mer krutt kommer dette til å bli spennende.

Stamme: 10/10
BERM leder soleklart med spillere som viser seg på topprangeringene jevnt over. 50% av stammemedlemmene gjør det bedre enn resten serveren, og det virker som de har godt grep om alle kontinent.

Rykte: 8/10
Aldri spilt med Simen eller Kleppe, men alltid hørt navnet deres. Det jeg har sett av dem til nå er hovedsaklig positivt, og er absolutt to av mine favorittspillere i BERM.

Totalt: 47/60


Konto: NonStopelig
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Slenger meg på denne meget aktive tråden her så nestemann rater meg når jeg har rukket å komme rank 1, passer meg ypperlig!

NonStopelig:
Poeng: 43.746
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 114.101 (16.)
Stamme: BERM

Poeng: 7/10

Dette er en score du får pga rangering, og ikke poeng. Sier mest om nivået her på .no når man kan ha så lite poeng etter så lang tid og likevel være på rank 13. Burde ha klart en høyere poengsum, dette skyldes latskap.

Posisjon: 6/10
Kommet seg i front, usikker på om det passer konto da Stian virker å være ganske lat. Ypperlig plassering om han er motivert, fratrekket her går egt. bare på usikkerheten tilknyttet motivasjonen din. Lite safe byer, noe som ikke er en fare når stammen er overlegen stor relativt sett. En mulig gullposisjon.

OD: 7/10
Helt på det jevne, bør ha fulle byer og dermed ha muligheten for å gjøre kvantesprang. Kan OD være et tegn på at han ikke er så motivert og vil gjøre minst mulig? Virker å gi tropper godt med hvile og redd for en aktiv krig.

Adlinger: 6/10
Fin førsteby, her ble det gjort en god jobb. Etter det har det vært enkle byer, noe som skulle tilsi at han kunne vært større nå da det har vært lite motstand og lave tap ved erobringer. Adlinger av Finntroll må sees på som lettere enn innadlinger da man ikke trenger å bekymre seg for om personen vil huske å sende vekk tropper.

Stamme: 10/10
Leder overlegent, stammen med helt klart best folk. Vært gode på diplomatien og i et mulig ettermæle ved seier vil man omtale dem som stammen som vant mot resten, selv om det ikke vil være helt korrekt. Stammen har gjort så og si alt korrekt early game, så blir det spennende å se på utviklingen fremover. Skaffet seg en kind of understamme nå virker det som (Kvænnangen gikk over) noe som kan være en skikkelig diamant med en stammestørrelse på 10 i forhold til merger eller folk som slutter.

Rykte: 9/10
Begynner å bli en av de virkelig store, spesielt om du har vært til stedet hele tiden siden jeg sluttet sist. Mangler det siste lille for en topprating fra min side, men dette er en sterk 9'er.

Summa summarum: 45/60

Rate: Themis



 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Themis

Poeng: 214.896
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 902.656 (6.)

Poeng: 10/10

Topp 3 plassering som i seg selv er en 10'er spør du meg. Selv om det er et stykke opp til rank 1 vil ikke det påvirke scoren din her.
Solid spiller, som adler bra. Keep it up.

Posisjon: 10/10
En av de få spillerne som faktisk har masse fiendebyer å adle rundt seg i alle kanter, og i tillegg har du plass til å adle på rimmen. Å adle i alle retninger er i mine øyne en drømmeposisjon, samt du har safe byer. Skal virkelig ikke klage her.

OD: 9/10
Rank 6 ODT. Hadde du vært på topp 5 skulle du fått en 10'er.
Ellers meget sterk og solid OD, spørsmålet er vel om dette påvirker troppestanden i leiren.

Adlinger: 9/10
I starten var det mye enkle byer og grått, noe som kan forsvares med din dårlige posisjon på dette tidspunktet. Når du gikk over til BERM fikk du fritt vilt og kunne peise på i alle retninger, og det er noe du gjør. Fra nå av er det bare fiendebyer å se på adlingene dine og det er veldig sterkt.

Stamme: 10/10
BERM er overlegne ikke noe mer å si om det.

Rykte: 10/10
Pål har et sterkt rykte innen tribalwars.no, ikke noe å diskutere engang. Både gode og vonde meninger om han, men at han vet hva han holder teknisk og spillmessig på med kan ingen feie under teppet. Dedikert og flink spiller.

58/60 - Sterkt, du må ha noe å jobbe deg mot!

 
Topp