Poeng: 37k, rank 3
11k poeng bak rank 1 er litt sånn ikke helt bra, men samtidig er det ganske veldig bra å være rank 1. Får 9/10, 10/10 er forbeholdt rank 1. Scoren er dessuten litt påvirket av at Kreiz egentlig er mer enn god nok til å klare rank 1.
Plassering: Vest i k45
Plasseringen er ganske trygg og fin, men har likevel gode vekstmuligheter i de fleste retninger. En sånn plassering jeg drømmer om å ha, men kanskje bare 7/10 på gøyhetsskalaen. Får uansett 8/10 totalt sett her. Plassering kan være litt tilfeldig noen ganger, men for de største aktørene i gamet kan man i stor grad styre sin egen plassering, i og med at stammene formes rundt de største spillerne, ikke motsatt.
Farming:
Helt nede på 157.000 farmet på en dag, som utgjør rank 14. Vanskelig å bedømme denne da vrakplyndring ikke telles, men burde uansett klare bedre en dette.
5/10
OD:
Jeg er en av dem som mener lite ODA = bra i early game. Kreiz har ganske masse, men ikke ekstremt masse. Kan lett ha drept stort sett offtropper, så detta er ganske decent. 7/10
Stamme:
Fin blanding av navn jeg kjenner og navn jeg ofte glemmer. Kommer til å være én av to toppstammer så lenge de gidder. 8/10
Rykte:
10/10 ferdig med det, TW.no er en liten gjeng, alle kjenner alle.
Totalt: 47/60
Ingen vits å rate meg, rate Rylitic i stedet.