Rate spilleren over

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Like greit å få den igang her også selv om vi er i startup :)


Dere kan bruke denne som mal:

Poeng:
Kommentar (?/10)

Plassering:
Kommentar (?/10)

Farming:
Kommentar (?/10)

OD
Kommentar (?/10)

Stamme:
Kommentar (?/10)

Rykte:
Kommentar (?/10)

Totalt:
(?/60)

Start med å rate: Vilfredo Pareto
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Vilfredo Pareto

Poeng: 1.220

Kommentar (10/10) 2. plass men er fortsatt tidligt i spillet.

Plassering:
Kommentar (9/10) er litt konkuranse for farmingen rundt han

Farming:
Kommentar (10/10) Er vel den som har farmet 3. mest på denne serveren til dags tid regner jeg med.

OD
Kommentar (4/10) Noob, ligger bak med i OD, det er dårlig det :D

Stamme:
Kommentar (10/10) Vi er jo best :rolleyes:

Rykte:
Kommentar (8/10) Jeg kjenner til deg endel.

Totalt:
(51/60) Kommer til å knuse meg :(


Mitt nick - MajorPain.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
MajorPain

Poeng: 909
Kommentar (8/10) - Bra, men hadde håpet å se deg hakke høyere ;)

Plassering: K54
Kommentar (10/10) - Ligger fint i K54, førsteplass på kontinent rangeringen. Ligger også samme en god del stammevenner.

Farming: 28.245 (01.04.2018)
Kommentar (7/10) - Farmingen er god, men her og kunne jeg gjerne sett deg hakke lengre opp. Tror dette står i sammenheng med poengene da det er godt mulig du farmer som en gud, bare mangler lk, but still :D

OD: 150
Kommentar (9/10) - Blant de bedre på OD så tidlig i verdenen, trekk da mye av dette kommer fra spiking ;)

Stamme: TMT
Kommentar (10/10) - Vi er best

Rykte:
Kommentar (7/10) - Kjenner deg egt ikke noe mer enn fra v35 hvor vi spiller sammen og... Men vi setter deg på en rolig 7/10 :p Du får vinne v35 og v36, så blir nok ryktet bedre.

Totalt:
(51/60) - Høyt oppe, kan komme enda høyere ;)

Neste dere kan rate er ODAlkoholiker
 

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
ODAlkoholiker

Poeng: 1502
Kommentar (9/10)
Mistet nettopp 1.plassen til TM, så da blir det trekk boys ;)

Plassering:
Kommentar (10/10)
Litt langt unna resten av stammen, men lite konkurranse

Farming:
Kommentar (10/10)
Topp, rank 1

OD
Kommentar (7/10)
Joa, greit det, kunne sikkert fått det til enda bedre

Stamme:
Kommentar (10/10)
Beste stammen <3

Rykte:
Kommentar (9/10)
..Men nå er vi kompiser, ikke 10 siden Chris er sleip

Totalt:
(55/60)

Neste: The Mercenary
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
The Mercenary

Poeng: 1.592
Kommentar (10/10)
Ville vært rart å gi deg mindre enn 10'ern.

Plassering:
Kommentar (9/10)
Er jo så forbanna vanskelig å bedømme hvor en god plassering du har, men jeg velger å stole på magefølelsen og gir deg en fin 9'er <3

Farming:
Kommentar (10/10)
Alt for flink, slutt.

OD
Kommentar (5/10)
Her du burde strengt talt ha null OD, du skal ikke ha noe på dette stadiet ! :D

Stamme:
Kommentar (9/10)
Ingen stamme er perfekte, selv TMT.

Rykte:
Kommentar (7/10)
Burde kanskje vite hvem du er Simen, men jeg er lite informert i det siste.... ! Men.... Kris sier du er flink, da må gi deg en lite fin score :)

Totalt:
(50/60)

Jeg er på Kreiz <3
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Kreiz

Poeng: 3.437
Kommentar (9/10)
Henger greit med, men må trekke 1 poeng for å ikke ha rank 1.

Plassering:
Kommentar (7/10)
Litt langt og litt få gråbyer i umiddelbar nærhet også mange middels store spillere rundt, som vil si kamp om farm og ikke nødvendigvis gode adelsmål for øyeblikk pga moral og at man egentlig ikke ønsker å måtte bruke så mye tropper.

Farming:
Kommentar (10/10)
Viser ikke hvor mye som er farmet, men regner med dette er bra.

OD
Kommentar (7/10)
Siterer deg med at man kanskje egentlig ikke burde ha så mye OD, men kan være dere har clearet noen farms og at det lønner seg. Vanskelig å si uten å vite hvordan dere har fått OD

Stamme:
Kommentar (8/10)
Noen kjente navn og noe stallfyll.

Rykte:
Kommentar (9/10)
Burde gitt deg 0 fordi du suger andy <33333

Totalt:
(50/60)


Peligroso <3
 

Dan Bilzerian*

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Peligroso

Poeng: 1.106
Kommentar (5/10) Slacker </3

Plassering:
Kommentar (8/10) Fint att ligga i rimmen! Kan växa fritt där ute

Farming:
Kommentar (5/10) Slacker </3

OD
Kommentar (8/10) 4 poäng total OD, tribalhugs <3

Stamme: TMT
Kommentar (10/10) Vi är bäst ;)

Rykte:
Kommentar (10/10) Du är söt iallafall

Totalt:
(46/60)

Rate: Dan Bilzerian* :)
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Dan Bilzerian*

Poeng: 9.248
Kommentar (8/10) Ligger godt an, topp 10, flink <3

Plassering:
Kommentar (10/10) Ligger veldig safe med masse stamme medlemmer rundt, i tillegg til et fint område med bonusbyer rundt seg.

Farming:
Kommentar (9/10) Var litt slækk i starten, men steppet virkelig opp igår!

OD
Kommentar (8/10) 9.619 poeng, 99,999% ODA, me likey! Tok nylig ut naboen sin, gg ez<3

Stamme: TMT
Kommentar (10/10) Trenger ikke forklare denne.

Rykte:
Kommentar (9/10) Bare spilt(spiller) med deg på v35/36, fått et godt inntrykk og gjør det bra på begge :)

Totalt:
(54/60)

Rate: The Mercenary
 

Dinki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Aldri gjort dette før, men skriver for å lage nytt lesestoff <3

The Mercenary

Poeng: 20 358
Kommentar (9/10) Ligger godt an, men savner at dere ikke er på topp 5

Plassering:
Kommentar (8/10) Har grei posisjon, men tror at jeg ligger litt for nærme ;)

Farming:
Kommentar (9/10) Du er flink å farme, men farminga har bremset opp i det siste. Mon tro hvorfor.

OD
Kommentar (10/10) Litt tropper har du tatt ut ;), men har vært mye gråby adling

Stamme:
Kommentar (9/10) Flott stamme med flotte folk

Rykte:
Kommentar (4/10) Kjent for å kaste vekk adelsmenn på stacka byer. Ikke spesielt klok ;)

Totalt:
(49/60)
 
Sist redigert:

freakey

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Dinki

Poeng: 2 900
Kommentar (4/10) bygged seg sakte opp men har en del def tropper prod :D

Plassering:
Kommentar (6/10) har potensialet for å få fint cluster. her er det bare og adle TMT

Farming:
Kommentar (2/10) plyndra alt for lite men veit ikke hvor mye du har vrakplyndra :)

OD
Kommentar (8/10) vært flink å deff/støtta medlemmene sine.

Stamme: Blink
Kommentar (4/10) imponert over superalliansen så langt. forsetter dere i dette tempoet blir dette bra :D

Rykte:
Kommentar (10/10) er en kjempefyr som sier det han mener og gler meg til å kjempemot han.
skal visst være en god spiller.
Totalt:
(34/60)
går nok oppover etterhvert :D

rate MajorPain <3
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Majorpain

Poeng:
Ligger på rank 1 med 47.000 poeng. Hatt god vekst hele veien, og blir nok å holde det gående fremover. 10/10

Plassering:
Har en veldig fin plassering nede i sør-vest. Har en del stammemedlemmer rundt seg, men det er enn så lenge ingen hinder for videre vekst. Kan komme på kollisjonskurs med TM og flere om de ikke koordinerer dette skikkelig.
8/10

Farming:
Helt nede på 139.000 farmet på en dag, som utgjør rank 22. Vanskelig å bedømme denne da vrakplyndring ikke telles, men burde uansett klare bedre en dette.
4/10

OD:
Et av punktene der folk har forskjellige meninger på hva som er bra earlygame. Jeg tenker at målet burde være å få mest utbytte av minst mulig troppetap. MP ligger på en fin rank 2 på ODA statistikken, men har i gjengjeld til det rank 1 for øyeblikket.
8/10 her

Stamme:
TMT. En stamme der «main» spillere i stammen har vært i stamme i lag på flere verdener, og vært i en del sluttspill de siste verdenene, og har vel minst en seier. Gjort det bra til nå, og kommer nok til å fortsette med god vekst fremover fremdeles om de er i krig med den store alliansen, tror ikke det ville vært noe større forskjell uansett.
Har fremdeles en del å bevise på angrepsfronten, så derfor ikke full score her, men en solid 9/10

Rykte:
Vet bare at sindick spiller her. Han har en del erfaring og et greit rykte. Ellers vet jeg pent lite om hvem som spiller her, så kan ikke gi noe stor score her.
6/10

Totalt: 45/60
merkelig at rank 1 ender opp med mindre poeng en mange oppfor, men har prøvd å vært objektiv her.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Poeng: 37k, rank 3
11k poeng bak rank 1 er litt sånn ikke helt bra, men samtidig er det ganske veldig bra å være rank 1. Får 9/10, 10/10 er forbeholdt rank 1. Scoren er dessuten litt påvirket av at Kreiz egentlig er mer enn god nok til å klare rank 1.

Plassering: Vest i k45
Plasseringen er ganske trygg og fin, men har likevel gode vekstmuligheter i de fleste retninger. En sånn plassering jeg drømmer om å ha, men kanskje bare 7/10 på gøyhetsskalaen. Får uansett 8/10 totalt sett her. Plassering kan være litt tilfeldig noen ganger, men for de største aktørene i gamet kan man i stor grad styre sin egen plassering, i og med at stammene formes rundt de største spillerne, ikke motsatt.

Farming:
Helt nede på 157.000 farmet på en dag, som utgjør rank 14. Vanskelig å bedømme denne da vrakplyndring ikke telles, men burde uansett klare bedre en dette.
5/10

OD:
Jeg er en av dem som mener lite ODA = bra i early game. Kreiz har ganske masse, men ikke ekstremt masse. Kan lett ha drept stort sett offtropper, så detta er ganske decent. 7/10

Stamme:
Fin blanding av navn jeg kjenner og navn jeg ofte glemmer. Kommer til å være én av to toppstammer så lenge de gidder. 8/10

Rykte:
10/10 ferdig med det, TW.no er en liten gjeng, alle kjenner alle.

Totalt: 47/60


Ingen vits å rate meg, rate Rylitic i stedet.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Majorpain
OD:
Et av punktene der folk har forskjellige meninger på hva som er bra earlygame. Jeg tenker at målet burde være å få mest utbytte av minst mulig troppetap. MP ligger på en fin rank 2 på ODA statistikken, men har i gjengjeld til det rank 1 for øyeblikket.
8/10 her
Teller ikke rank 1 OD-S for noe? :(
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Rylitic

Poeng: 52.710
Ligger foreløpig på en solid 5.plass Ligger nesten 40k poeng bak 1.plassen så kan ikke gi toppkarakter her, men en solid konto som jeg ser for meg snart vil ligge iallefall topp 3. (7/10).

Plassering:
Har begynt å få et litt delt cluster, noe som ikke nødvendig er negativt. Ene delen ligger safe, derav noen byer i front mot core, så store muligheter her fremover om kortene blir spilt riktig, noe jeg regner med blir gjort. (8/10)

Farming:
Gutta som nettopp rundet 600k farmet på en dag, og inntar med det 3.plassen på hvem som har farmet mest, på en dag altså. Så kontoen er med andre aktiv og bruker troppene godt for videre utvikling. (9/10)

OD
Ligger enn så lenge på 3.plass når det kommer til ODA - Noe som tilsier at han har brukt litt tropper for byene han har adlet. Usikker på om han har truffet mye def eller off, men ikke vet jeg. Syntes kanskje det er litt mye nå i starten, men ikke så altfor ille. (6/10)

Stamme:
Stamme som troner på v36 enn så lenge. Både kjente og ukjente navn som tilsier en finfin blanding. (10/10)

Rykte:
Aldri spilt med Sondre eller Kleppe før, men fått et veldig godt inntrykk, samt gutta sitter på med masse kvaliteter noe jeg ser frem til utover i mid/endgame. Har også gjort det bra tidligere verdener. (8/10)

Totalt:
(48/60)

Rate - Kill4fun (Blitt ratet 2 ganger selv før, greit med noen andre).
 
Sist redigert:

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Kill4fun

Poeng: 51.306
Ligger trygt plassert på en 17.plass. Poengsummen er god, så fremt PP forbruket er tilsvarende 0. (5/10).

Plassering:
Æsj. Fæl plassering... Godt tukket inn blant stammevenner og allierte. Jeg klarer ikke å se en umiddelbar løsning på problemet heller. Kommer sikkert til å bli en av TMT sine deffbuffere i fremtiden. (2/10)

Farming:
Til tross for plasseringen farmer denne kontoen latterlig mye! 1 million farmet fra andre landsbyer er solid. Kontoen ligger på en 2.plass på Dagens rangeringen, og kan ikke gi noe annet enn full pott. (10/10)

OD
28. plass på ODT. Fornuftig bruk av tropper er alltid en god ting, i alle fall på det stadiet verdenen er i nå. (7/10)

Stamme:
TMT. Mye gode spillere, andre ikke like kjente. Stammen har ikke nådd sitt fulle potensiale, og man kan ikke skylde på noen andre enn hertugen der. Likevel ser det ut som de biter fra seg både offensivt og defensivt. (7/10)

Rykte:
Aldri hørt eller sett Kill4fun før... Kristin på kontoen kjenner jeg derimot mer til, og gir kontoen et løft på rykte. (6/10)

Totalt:
(37/60)

Rate - Lyra
 
Topp