Diskusjon Reklame for TW.no.com

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
TW.no.com trenger virkelig nye spillere, og måten nye spillere oppdager spillet er jo selvfølgelig ved reklame! Selv oppdaget jeg spillet for veldig mange år siden gjennom en reklame på 1001spill.no. Har sett at Dakapo sa at det var mange krav for reklame osv, men dette burde jo ikke gjøre så alt stopper opp! Det kan umulig være så tungvindt å få lov av InnoGames å reklamere, de tjener jo mer på å få flere spillere. Sånn jeg har skjønt det er CM en betalt stilling, så hvorfor blir ikke jobben gjort?
 
Sist redigert av en moderator:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Tja, flere og flere begynner å bruke forskjellige ad-blocks og lignende for å skjule den reklamen, da den er utrolig irriterende. Per dags dato tror jeg også veldig få klikker seg inn på spill og annet via reklame på tilfeldige nettsider, da det ofte fremstilles annerledes enn det er. Selv begynte jeg pga. anbefalinger av andre. Usikker på hva reklamering koster, men det skal ikke koste mye for at det blir ulønnsomt. Tenk hvor mange reklamer det faktisk er, sjansen for at noen skal velge akkurat TW er ikke gigantisk, når majoriteten allerede ikke bryr seg eller ikke ser reklamen.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
så mye penger sondre bruker på TW taper dem vel neppe mye penger på reklamering :)

men ja altså reklamering bør vi få noe av e viktig med flere spillere jo flere som spiller jo flere kommer for jo flere kan spre budskapet om TW videre ^^
 

DeletedUser

Guest
Per dags dato tror jeg også veldig få klikker seg inn på spill og annet via reklame på tilfeldige nettsider

Derfor man segmenterer markedet og finner sider som 1001spill, 123spill osv. Og med tanke på at Grepolis dukker opp på tv-skjermen hvert 5 minutt så tror jeg InnoGames har kapitalen.
 

DeletedUser

Guest
TW.no.com trenger virkelig nye spillere, og måten nye spillere oppdager spillet er jo selvfølgelig ved reklame! Selv oppdaget jeg spillet for veldig mange år siden gjennom en reklame på 1001spill.no. Har sett at Dakapo sa at det var mange krav for reklame osv, men dette burde jo ikke gjøre så alt stopper opp! Det kan umulig være så tungvindt å få lov av InnoGames å reklamere, de tjener jo mer på å få flere spillere. Sånn jeg har skjønt det er CM en betalt stilling, så hvorfor blir ikke jobben gjort?

Godt forslag!

Det har også vært diskutert noe lignende tidligere, i denne tråden blant annet.

Du har forresten også tatt rett i at CM er en betalt stilling, i tilfelle du ikke var helt sikker. Les mer her.
 
Topp