Rename Fake Outgoing Attacks

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Rename Fake Outgoing Attacks
Er sikkert et godt script som hadde vært utrolig nyttig :)


Kode:
javascript:if(window.location.href.match(/mode\=commands/i)){var obj=$("table:has(span[id^=labelText]):last");var count=0;if(obj){var strDate=$("#serverDate").text();var strTime=$("#serverTime").text();var newName="FAKE"+" ["+strDate+" "+strTime+"]";obj.html(obj.html().replace(/(.*id\=\"editInput.*\svalue\=\")Attack.*(\".*)/ig,"$1"+newName+"$2"));$("input[id^=editInput][value^=FAKE]~input[type=button][onclick*=editSubmit]").each(function(i,e){count=i+1;e.click();});}alert(count);}else{alert("This script must be run from the\nOverviews->Commands Screen");}void(0);

Har ikke testet det, men hadde ikke gjort noe om det funket :)
 
Sist redigert av en moderator:

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Etter navnet å dømme, tagger det angrep som du har sendt ut som fake? :confused:
No point, then?
 

DeletedUser

Guest
Okei..

Ettersom jeg ikke har fått testet det og at det ikke stod noen beskrivelse der jeg fant det, så hadde jeg håpet at modene kunne se på det.
Det jeg TROR det gjør, er å rename alle utgående angrep som er "fakes". Altså at den renamer alle utgående angrep med f.eks. 1 ram eller kata. Hadde vært så sykt deilig om det funka!
 

DeletedUser

Guest
Jeg testede det på .dk hvor det er lovligt ;)

Scriptet der vil virke på .no:
Kode:
javascript:if(window.location.href.match(/mode\=commands/i)){var obj=$("table:has(span[id^=labelText]):last");var count=0;if(obj){var strDate=$("#serverDate").text();var strTime=$("#serverTime").text();var newName="FAKE"+" ["+strDate+" "+strTime+"]";obj.html(obj.html().replace(/(.*id\=\"editInput.*\svalue\=\")Angrip.*(\".*)/ig,"$1"+newName+"$2"));$("input[id^=editInput][value^=FAKE]~input[type=button][onclick*=editSubmit]").each(function(i,e){count=i+1;e.click();});}alert(count);}else{alert("This script must be run from the\nOverviews->Commands Screen");}void(0);

Det er ikke et jeg vil komme til at bruge, det ændre bare ALLE udgående angreb til "FAKE [Serverdato Servertid]"..det tager ikke hensyn til mængden af tropper så det KUN er angreb med under et hvis antal der markeres.
 

DeletedUser

Guest
Dette er et script som hadde vært nyttig. Håper noen kan teste det ut.
 

DeletedUser

Guest
Er det nokon som har testa ut dette skriptet i det siste?
Virkar det?
Finnast det evt eit tilsvarande som kan tolke ulike typer angrep basert på antall tropper?
Det at dette skriptet gir samme namn til alle angrep er for så vidt greitt. Det er berre å legge fleire av samme type skript med endring av tekst og velge riktig gruppe for byane. På den måten skal det gå an å gi riktig namn på alle typer angrep (med mindre du sender både nukes, fakes, speiding og adling frå samme by/gruppe :p)

Eg prøvde dette så vidt i FF for MAC utan å få det til, så eg håpar nokon har nyttige tips.

Eg såg forresten noko tilsvarande, men eg hugsar ikkje kvar det var (det kan ha vore på .net).
Der var det to skript som fungerte saman. Det eine endra namn på utgåande angrep, og det andre flytta rapportane til riktig arkiv basert på det namnet som det fyrste skriptet laga. Eg synest å hugse at dette skriptet tok hensyn til troppetal og kunne definere angrepstype basert på dette.

Nokon som kjenner til dette?

Eg fant forresten det andre. Det var her på det samme forumet, og eg har lagt inn eit svar der også :)
 
Sist redigert av en moderator:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
BUMP?

Noen som har testa dette?

jeg bruker ett annet script til samme jobben, masse tagg med navn, det kan brukes til utgående angrep også, der kan du skrive inn selv hva du har sendt. Eks: Fake, nuke, nuke-"spiller nick", Spy.... hva du vil egentlig
 

DeletedUser

Guest
Må man gjøre dette selv, eller gjør det automatisk for deg?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Jeg testede det på .dk hvor det er lovligt ;)

Scriptet der vil virke på .no:
Kode:
javascript:if(window.location.href.match(/mode\=commands/i)){var obj=$("table:has(span[id^=labelText]):last");var count=0;if(obj){var strDate=$("#serverDate").text();var strTime=$("#serverTime").text();var newName="FAKE"+" ["+strDate+" "+strTime+"]";obj.html(obj.html().replace(/(.*id\=\"editInput.*\svalue\=\")Angrip.*(\".*)/ig,"$1"+newName+"$2"));$("input[id^=editInput][value^=FAKE]~input[type=button][onclick*=editSubmit]").each(function(i,e){count=i+1;e.click();});}alert(count);}else{alert("This script must be run from the\nOverviews->Commands Screen");}void(0);

Det er ikke et jeg vil komme til at bruge, det ændre bare ALLE udgående angreb til "FAKE [Serverdato Servertid]"..det tager ikke hensyn til mængden af tropper så det KUN er angreb med under et hvis antal der markeres.

Har redigert dette scriptet slik at det fungerer for norsk verden, men som 176-112 sier; den tagger alle angrep som Fake +Servertiden.

Kode:
javascript:if(window.location.href.match(/mode\=commands/i)){var obj=$("table:has(span[id^=labelText]):last");var count=0;if(obj){var strDate=$("#serverDate").text();var strTime=$("#serverTime").text();var newName="FAKE"+" ["+strDate+" "+strTime+"]";obj.html(obj.html().replace(/(.*id\=\"editInput.*\svalue\=\")Angrep.*(\".*)/ig,"$1"+newName+"$2"));$("input[id^=editInput][value^=FAKE]~input[type=button][onclick*=editSubmit]").each(function(i,e){count=i+1;e.click();});}alert(count);}else{alert("This script must be run from the\nOverviews->Commands Screen");}void(0);
 

DeletedUser

Guest
Jeg har skrevet et lignende script.

[SPOIL]
Kode:
Javascript:
 var kommandoer = document.getElementById('commands_table').children[0].children;
 var lengde = kommandoer.length-2;
 var server = kommandoer[0].children.length;
 if(server == 15){
 /*med bue:*/
 for(var i = 0; i<lengde; i++){
 (function(index) {
 if(kommandoer[1+index].children[0].children[2].children[0].children[0].innerText.indexOf('Angrep')>-1){
 var an = kommandoer[1+index].children;
 var spy = an[3].innerText;
 var sv = an[4].innerText;
 var ok = an[5].innerText;
 var bu = an[6].innerText;
 var spe = an[7].innerText;
 var le = an[8].innerText;
 var ri = an[9].innerText;
 var tu = an[10].innerText;
 var ra = an[11].innerText;
 var ka = an[12].innerText;
 if((+spy+ +sv+ +ok+ +bu+ +le+ +ri+ +tu+ +ra+ +ka)==1){
 var navn = 'FAKE - ' + spe + ' Speidere';
 document.getElementById('editInput['+(index)+']').value = navn;
 document.getElementById('edit['+(index)+']').children[1].click();
 }
 else{
 if((+spy+ +sv+ +ok+ +bu+ +le+ +ri+ +tu+ +ra+ +ka)==0){
 var navn = 'SPEID - ' + spe + ' Speidere';
 document.getElementById('editInput['+(index)+']').value = navn;
 document.getElementById('edit['+(index)+']').children[1].click();
 };
 };
 };
 })(i);
 };
 }
 else{
 /*uten bue:*/
 for(var i = 0; i<lengde; i++){
 (function(index) {
 if(kommandoer[1+index].children[0].children[2].children[0].children[0].innerText.indexOf('Angrep')>-1){
 var an = kommandoer[1+index].children;
 var spy = an[3].innerText;
 var sv = an[4].innerText;
 var ok = an[5].innerText;
 var spe = an[6].innerText;
 var le = an[7].innerText;
 var tu = an[8].innerText;
 var ra = an[9].innerText;
 var ka = an[10].innerText;
 if((+spy+ +sv+ +ok+ +le+ +tu+ +ra+ +ka)==1){
 var navn = 'FAKE - ' + spe + ' Speidere';
 document.getElementById('editInput['+(index)+']').value = navn;
 document.getElementById('edit['+(index)+']').children[1].click();
 }
 else{
 if((+spy+ +sv+ +ok+ +le+ +tu+ +ra+ +ka)==0){
 var navn = 'SPEID - ' + spe + ' Speidere';
 document.getElementById('editInput['+(index)+']').value = navn;
 document.getElementById('edit['+(index)+']').children[1].click();
 };
 };
 };
 })(i);
 };
 };
[/SPOIL]

Dette scriptet fungerer både med og uten bue. Det bytter navnene til "FAKE - (antall speidere) Speidere" hvis du sender med 1 av hvilken som helst annen unit. Hvis du bare har speidere i angrepet vil den bytte navnet til "SPEID - (antall speidere) Speidere". Dette kan være greit om man f.eks bare sender noen fakes med speidere, eventuelt sender forskjellig antall speidere mot forskjellige byer.

Dette scriptet vil bare bytte navn på kommandoer som inneholder "angrep" i navnet, og vil bare bytte navn på fakes. scriptet kan enkelt tilpasses til å sjekke for andre verider enn 1, om man f.eks spiller med fake-limit eller at man liker å sende nok kata til å ta ut akademier når man faker.

Jeg er åpen for forbedringsideer/forslag, og vil prøve å fikse feil om det er noen.

Glemte å nevne at scriptet skal brukes fra kommando-oversikten i oversikter :)
 
Sist redigert av en moderator:

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Herlig Chris! Kan du gjøre sånn at rams også blir tagget som fakes? I det samme scriptet tenker jeg på.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har skrevet et lignende script.

[SPOIL]
Kode:
Javascript:
 var kommandoer = document.getElementById('commands_table').children[0].children;
 var lengde = kommandoer.length-2;
 var server = kommandoer[0].children.length;
 if(server == 15){
 /*med bue:*/
 for(var i = 0; i<lengde; i++){
 (function(index) {
 if(kommandoer[1+index].children[0].children[2].children[0].children[0].innerText.indexOf('Angrep')>-1){
 var an = kommandoer[1+index].children;
 var spy = an[3].innerText;
 var sv = an[4].innerText;
 var ok = an[5].innerText;
 var bu = an[6].innerText;
 var spe = an[7].innerText;
 var le = an[8].innerText;
 var ri = an[9].innerText;
 var tu = an[10].innerText;
 var ra = an[11].innerText;
 var ka = an[12].innerText;
 if((+spy+ +sv+ +ok+ +bu+ +le+ +ri+ +tu+ +ra+ +ka)==1){
 var navn = 'FAKE - ' + spe + ' Speidere';
 document.getElementById('editInput['+(index)+']').value = navn;
 document.getElementById('edit['+(index)+']').children[1].click();
 }
 else{
 if((+spy+ +sv+ +ok+ +bu+ +le+ +ri+ +tu+ +ra+ +ka)==0){
 var navn = 'SPEID - ' + spe + ' Speidere';
 document.getElementById('editInput['+(index)+']').value = navn;
 document.getElementById('edit['+(index)+']').children[1].click();
 };
 };
 };
 })(i);
 };
 }
 else{
 /*uten bue:*/
 for(var i = 0; i<lengde; i++){
 (function(index) {
 if(kommandoer[1+index].children[0].children[2].children[0].children[0].innerText.indexOf('Angrep')>-1){
 var an = kommandoer[1+index].children;
 var spy = an[3].innerText;
 var sv = an[4].innerText;
 var ok = an[5].innerText;
 var spe = an[6].innerText;
 var le = an[7].innerText;
 var tu = an[8].innerText;
 var ra = an[9].innerText;
 var ka = an[10].innerText;
 if((+spy+ +sv+ +ok+ +le+ +tu+ +ra+ +ka)==1){
 var navn = 'FAKE - ' + spe + ' Speidere';
 document.getElementById('editInput['+(index)+']').value = navn;
 document.getElementById('edit['+(index)+']').children[1].click();
 }
 else{
 if((+spy+ +sv+ +ok+ +le+ +tu+ +ra+ +ka)==0){
 var navn = 'SPEID - ' + spe + ' Speidere';
 document.getElementById('editInput['+(index)+']').value = navn;
 document.getElementById('edit['+(index)+']').children[1].click();
 };
 };
 };
 })(i);
 };
 };
[/SPOIL]

Dette scriptet fungerer både med og uten bue. Det bytter navnene til "FAKE - (antall speidere) Speidere" hvis du sender med 1 av hvilken som helst annen unit. Hvis du bare har speidere i angrepet vil den bytte navnet til "SPEID - (antall speidere) Speidere". Dette kan være greit om man f.eks bare sender noen fakes med speidere, eventuelt sender forskjellig antall speidere mot forskjellige byer.

Dette scriptet vil bare bytte navn på kommandoer som inneholder "angrep" i navnet, og vil bare bytte navn på fakes. scriptet kan enkelt tilpasses til å sjekke for andre verider enn 1, om man f.eks spiller med fake-limit eller at man liker å sende nok kata til å ta ut akademier når man faker.

Jeg er åpen for forbedringsideer/forslag, og vil prøve å fikse feil om det er noen.

Glemte å nevne at scriptet skal brukes fra kommando-oversikten i oversikter :)

Prefix endret til fungererende script.. - siden Chris kom med et script som funket!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp