Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

DeletedUser

Guest
Renegade90 er i vinden som aldri før. Men jeg tar frem min luftkanon og blåser enda mer luft i seilene hans...

Men først litt informasjon som er viktig å få frem før jeg gir ordet til Renegade90:

Han har selv forespurt meg om å få bli intervjuet, så i motsetning til mine tidligere intervjuobjekter, så vil intervjuet med ham utarte seg noe annerledes. Slik jeg ser det, rent spillmessig, så er ikke han ikke en god kandidat til å faktisk få denne æren som det faktisk er å bli intervjuet. Dette er da min forforståelse av spilleren og forumbrukeren. Selv om jeg skal forsøke å være så objektiv som mulig, så kan jeg ikke unngå min egen subjektivitet. Jeg håper imidlertid at jeg ikke farger dette intervjuet for mye, slik at leserne selv får sin egen oppfatning av denne spilleren og hva han har gjort i her i Tribal Wars generelt, og i verden 2 spesielt.

For min egen del, er Renegade90 informert om at han bare trenger å svare på ting som han selv føler for å si noe om. Han har fått ”munnkurv” på noen punkter fra TW-teamet, så da får han heller melde ”ingen kommentar” når jeg berører ”forbudte” punkter. Jeg har også min rett til å ikke ta med spørsmål eller svar som jeg finner uinteressant.

Siden han som sagt selv tok initiativet til dette intervjuet, så velger jeg å bygge det opp rundt de saker han selv ønsker å belyse. Mine ord er markert som bold, mens resten er Renegade sine egne ord og besvarelser.

Jeg presenterer for dere Renegade90 aka DeeDee, spiller i verden 2, aktiv forumbruker og tidligere medlem av TW-teamet..


---

Du sier at du vil redegjøre for dine taktiske triumfer i dette intervjuet. Kan du trekke frem et taktisk trekk fra din side som har gitt deg gevinst?

Vel, kan jo si at da jeg var i Domini og hjalp DISA A og DISA ut av DISA E-alliansen var en god gevinst for meg. Det gjorde at mange av mine samarbeidspartnere, deriblant min mentor thecleaner satt. thecleaner var årsaken til det ble mye liv fra min side også.

Hva gjorde du for å hjelpe dem da?

Satt med info om at hele familien til DISA E skulle bli adlet. Så jeg jobbet vel strengt tatt ikke så mye for den stammen jeg egentlig var i. Men noen ganger må man gå bak ryggen i skjul for å oppnå ting. thecleaner ble varslet, og vi snakket mye om ting. Senere husker vi jo alle hvordan det gikk med DISA E.

Vel, jeg kjenner til det som skjedde med stammen DISA E. Kan ikke huske at ditt navn ble trukket frem som en av hovedårsakene til at de falt. Dessuten var det vel aldri lagt skjul på at DISA E var et yndet mål for stammer som befant seg i og rundt deres område.

DISA E fikk aldri vite at jeg var involvert med DISA og DISA A. Men KV på kveldstid, og smålurerier så ja. Har vært inntekter i ulike steder. DISA og DISA A aldri har trekt meg fram, var fordi jeg ikke ønsket å bli oppdaget. thecleaner sørget for min sikkerhet.

OK. AriCa og Elite tok mangfoldige DISA E-byer.. Men du mener altså at du hadde mye med deres fall å gjøre?

Mitt bidrag for å sabotere DISA-familien. Splitte familien og sørge for at DISA E sto alene. Det gjorde det jo lettere for de stammer som tok dem ut.

Så de ble ikke splittet av at andre store stammer delte dem i flere mindre biter gjennom direkte krigføring?

Tja joda.

---

Word Life-stammen er noen du til stadighet trekker frem når du påpeker at du vet mye om alt som skjer her i Tribal Wars generelt, og verden 2 spesielt. Jeg har tidligere hørt om slike samfunn hvor spillere fra forskjellige verdener møtes, og utveksler informasjon på tvers av de gjeldende diplomatiske forhold ingame. Jeg regner med at Word Life er en slik ”stamme”, et slikt samfunn.

Del med oss andre hva denne stammen er, hva som foregår der og hvilken posisjon du har hatt der. Trekk gjerne frem eventuelle utbytter av dette samfunnet. Konkrete eksempler på at samfunnet/stammen har vært verdifull.


Word Life er den skjulte stammen som lusker på TW.no Vi er en gjeng som har samlet oss i et forum på et helt annet sted enn TW, der vi legger frem våre taktiske trekk mot evt. fiender, IP-lister som vi kommer over, alt som kan brukes i mot andre som vi må bryne oss på. Det som foregår der er så klart en del private ting, men der får vi fri tilgang til alt av viktig info i de stammene våre medlemmer er i. Med andre ord undercover.

Min posisjon har vært leder, sammen med noen tidligere kjente v2 spillere. Vi var 3 stk som var ledere og hadde noen få som hadde mindre roller. Resten var vanlige samarbeidspartnere.

Var? Så Word Life eksisterer ikke lengre?

Nå som hele ledelsen har trekt seg fra v2, så vil vi ikke jobbe videre med å lage opprør på v2 nei. Men selvom WL er lagt ned, så vet jeg fortsatt at de resterende medlemmene har opprettet en ny en. Uten at jeg skal gå noe innpå hva dem har planlagt, da jeg ikke bryr meg om v2 lenger.

Når jeg spør om han kan gi ut noen av navnene på deltakerne i dette samfunnet, så får jeg til svar at han ikke vil gå ut med en slik informasjon. Jeg spør ham om hva samfunnet WL har oppnådd, og da har han følgende å fortelle:

Vel vi fikk jo en del kjente profiler da til å hisse seg grådig opp og så klart skape både problemer og slikt.

For å si det sånn, jeg trengte ikke mye deftropper på Renegade90-kontoen, fordi angrepene kom jo aldri. Why? Fikk blant annet claimlistene som noen satt på meg. Fikk opplysninger om ting som kunne bli en trussel mot meg, brukte det tilbake i mot dem.

Så noen større bragder fra WL vil ikke leserne av dette intervjuet få høre noe om?

Joda, men ikke alt som kan avsløres. Men den jeg vet dem holder på nå, blir større. Og den vet jeg vil gå utover en del folk.

Er det snakk om å få spillere til å gå grå? Vet at thecleaner (heretter omtalt som TC) har sendt ut mails til spillere i verden 2 hvor han mener andre spillere bør sette kontoene sine på slett.

Tja, hva TC ikke har gjort er nok ikke mye, men hva han har gjort er en hel del. Så tja kanskje det kan ha noe å gjøre. Men kanskje vi får se hvem som har holdt sine ord best med tanke på stammerankingen på v2.

---

Du omtaler deg selv som en spionavslører av rang. Er dette noe som foregår inne i hodet ditt, eller er det reelt med virkeligheten. Kan du trekke frem noen av dine prestasjoner på denne fronten, og forklare hvordan du fant ut om ting.

Inni hodet mitt skjer det veldig mye. Når det kommer til spioner, for å fange dem, må man være en. Tja, jeg og TC fikk en god tid med å samle bevisene vi trenger. Jeg husker ikke passordet mitt inn til support via Renegade90-spillkontoen og min hukommelse på spillere er dårlig da det er lang tid siden jeg spilte som Renegade. Kan hende at TC kan uttale seg mer om våre funn her? Da han har god hukommelse om det jeg og han delte alt av hva vi fant.

Så du har heller ikke her et konkret eksempel på en spion dere har avslørt, du og TC?

Pga at det er lenge siden, så nei, men jeg vet TC husker det og har garantert mye mer hukommelse på hvem vi tok. Jeg husker bare at det ble ikke populært og jeg ble selv sperret for noen dager etter denne hendelsen.

Ja vel ja. Da er det kanskje TC jeg skulle ha intervjuet...

---

Etter at du sluttet på Renegade90-kontoen så overtok du DeeDee-kontoen. Fortell litt hvorfor du kom tilbake til verden 2.

I tiden etter R90, satt jeg i lange tlfsamtaler med min mentor TC og diskuterte om jeg ville returnere til TW igjen. Sa først nei. Fikk kontoen Warmar. Senere DeeDee, ga vekk Warmar. Og siden har jeg vært på DeeDee, inntil nå som den er lagt til slett.

Hvor tett knyttet er du til TC?

Veldig tett knyttet til han. Han er som en onkel for meg.

Men er han det på ordentlig? Altså onkelen din? Det ville forklart mye, for du virker å være snytt ut av nesa hans.

Vi er ikke i familie i RL. Men ja vi står hverandre nærme i RL og kjenner hverandre utrolig godt og vi hadde begge felles mål. Men ja vi er rimelig like. Å være snytt ut av nesa stemmer ikke, at vi har lik spillerstil osv. Men å komme ut av nesa hans vil jeg ikke ha på meg. At jeg og han kan være en kopi, vil være mer rett å si.

Kan du dele noen av de felles målene du har sammen med TC?

Opprør, splittelse, sabotasje, hevn, samt å ha det gøy.

Opprør har dere forsøkt på. Splittelse også. Dette uten nevneverdige resultater. Men hvem har dere sabotert da? TC har jo vært en del av Alliansen i laaang, lang tid.

Tja, både jeg og TC har et godt kontaktnett, dette gjorde at vi begge fikk tak i viktig info vi brukte i mot andre. Sabotering kan være mye, men jeg vet ikke hva jeg bør si her. Da jeg ikke veit hvor mye TC ønsker at vi skal gå offentlig ut med. Så kan evt. la han få sitt her om han ønsker å gå mer ut om dette.

I alle fall spesielt at han skulle sabotere sine egne, han som snakker så mye om denne æren sin… Men over til det neste ordet som utgjør dine og TC sine felles mål; hevnen. Hvem er det dere ønsker å hevne dere på? Og hvorfor?

Jeg og TC har alltid hatt våre fiender. Men vi ble også dolket i ryggen, samt det var jo også spillere som gikk litt lengre enn hva vi hadde trodd. Dette gjorde at vi la opp planer om å nedkjempe litt av dem. Tja mine fiender var jo mange, så jeg fikk jo en del. Men etter hvert sluttet jo en del av dem, noe som ikke gjorde meg noe spesielt.

Men fremdeles vil du ikke nevne navn? Ikke noe konkret å komme med?

Tja for min del, var målet mitt å se Elite-alliansen rakne. Men for å klare det måtte det mye til.
Men Alliansen mot Elite gjorde en god jobb og dem gjorde alt mye lettere. Selv må jeg innrømme at jeg rent krigsmessig var for lat til å gjøre så mye.

Men må jo innrømme at spillere som Lord Ollis var en av mine fiender og kan bekrefte at DeeDee-kontoen angrep han, men riktig nok flere som presset på enda mer enn meg. Selv om Ollis var min fiende, hadde jeg maksimalt med respekt for han. Ollis fikk massive angrep på seg og sluttet. Skjønner han godt, hvem gidder å sitte å tagge så mye angrep? Når Arica-siden gikk løs på han.

Forstår jeg deg riktig når du sier at det var en stor prestasjon å ta ham ut?

Det er alltid godt og se sine fiender gå ned. Men å se glitter gå grå, var mer funny.

Du har jo selv vært i Elite, og har ved flere anledninger hevdet at glitter har din høyeste respekt. Hva mener du egentlig om henne?

Jepp, og det står jeg ennå for. glitter var/er en god leder, hun vet hvordan hun vil ha ting og gir seg ikke. Riktig nok fant jeg fort ut at hun skulle gi meg en tøffere tid enn først antatt.
Men at jeg fortsatt har respekt for henne tross tidligere hendelser. Det har med at hun er min tidligere leder. Samt jeg vet hun gjør det bra med BOL i v1, da jeg har venner der som skryter mye av henne. glitter vil alltid være en respektert person i mine øyne. Man skal respektere sine fiender.

Ja, det skal man. Men til tider virker det som om du smisker litt med alle. Er dette denne taktikken din, som du lengre opp har snakket om?

Smisking? Vet ikke om jeg har smisket så mye, men at jeg har fått bedre kontakt med enkelte kan man jo si. Noen ganger må man legge seg litt flat for å få ting man ønsker seg. Men smisking som taktikk har jeg ikke hatt.

Men det er jo litt merkelig at en spiller som du, som ofte går ut, uavhengig av hvilken side du tilhører, og hevder at du liker fiendens leder. Selvfølgelig er det tillatt å like en annen, uansett hvilken side man er på, men er du enig i at det skader den siden du faktisk er på?

Jo da, kan forstå den biten for noen. Men egentlig har jeg kjørt solo style i lang tid.

Er det ikke litt spesielt at du faktisk, til tross for å ha vært et medlem av Alliansen, faktisk nå sier du har kjørt solo?

Jeg har vært på begge sider. Med andre ord har jeg vært nøytral i flere tilfeller.

Ja, det har du også fått kritikk for, men det blir en helt annen historie…

Japp, har fått kritikk og tatt den i mot. Kan klart forstå at folk reagerer på det.

Du snakket om hevn lengre opp... Hvem er det som er utsatt for denne hevnen fra deg og TC?

Dem som føler seg truffet kan selv få lov å si det selv. Har ikke lyst å dra spillere som har sluttet ned i sølen.

Handler ikke om å trekke spillere ned i sølen. Du snakker om at du og TC har hatt planer om hevn. Hvem er det dere ønsker å hevne og hvorfor?

Vi ønsket å hevne oss på spillere som dolket oss i ryggen, samt stammer vi aldri likte eller hadde noe i mot, uten at vi går inn på noe mer om det. Da ingen av disse stammene finnes lengre og mange av spillerne har sluttet. Så velger jeg å ikke snakke om dem, da dem har trukket seg tilbake og vil gjerne ha ro. Noe dem skal få.

Du snakker om at du har fått en del kritikk, og at du har tatt i mot denne. Hva tenker du om den seneste kritikken mot deg, hvor du får en del anklager i fht rollen din som moderator i teamet?

Tja, er blitt vant til kritikk, og med tanke på min måte å spille på, kommer det ikke uventet.
Jeg har kjørt en badass style, lurt mange, brukt mine kontakter til mine fordeler og skaffet meg mye hjelp.

At jeg kom til å få klager som moderator, var jeg allerede klar over før jeg sa ja til stillingen, men har latt være å kommentere disse anklagene, da jeg nå slutter og vil la folk få tro hva dem vil. Jeg vet selv svarene på disse anklagene, men velger å la være å kommentere dem.

Du snakker som om du ble hentet til stillingen som moderator. Men du søkte vel på stillingen?

Ja, søkte som alle andre.

Du har skrevet din avskjedstråd i "Generelt" (link til tråden her). Du sier selv i den tråden at du har dine motstandere. Hva forventet du av tilbakemelding i den avskjedstråden?

Vel, siden jeg la opp og trakk meg tilbake så regnet jeg med at det kom til å komme en del drit. Men hovedpoenget var at jeg trakk meg fra TW-teamet og det var hovedsak mitt budskap. Så sure kommentarer var jeg klar over at ville komme.

Du har jo kommet med en del kontroversielle utsagn i den tråden; "Folk var smarte må jeg si og jeg veit at noen også har levert falske anklager på meg" og "Men dere skal få slippe å holde på med deres falske forsøk på å få meg til å gå av skaftet som moderator". Hva mente du å oppnå med det?

Japp, de vet selv hvem det gjelder og hvilke påstander dem har sendt inn som ikke har stemt. Ut i fra det har jeg ingenting mer å si om den saken.

Mange reagerte på at det ikke skulle være tillatt til å si sin egentlige mening om det, og du selv forsøkte å legge en demper på den verste kritikken ved å skrive følgende: "Alle negative innlegg (...) vil bli fjernet av forummoderatorene.

Av hensyn til alle forumbrukere som til vanlig må lese alt mulig shit om v2, så sa jeg det ja. Om folk har et stort ønske om å legge alt negativt om meg ut, kan det sendes til meg som PM på forumprofilen.

Men hvorfor skal bare det positive komme frem? Det vil jo være et forvrengt bilde av slik mange spillere i Tribal Wars oppfatter deg.

Jeg hadde håpet tråden skulle bli stengt og sperret etter at min tråd var lagt ut. Slik at den ikke skulle skape så mye liv og røre som den har gjort til nå.

Er ikke det selve essensen spillstilen din? Skape liv og røre. Slik jeg ser det, er jo dette den eneste gangen du virkelig har lyktes.

Mye du ikke vet, og det er mye du aldri får vite at jeg har stått bak heller. Den tråden var ikke ment til å skape liv og røre. Det var en offentlig farvel som spiller og moderator.

Fikk du sparken som moderator?

Jeg kan ikke uttale meg om ting som skjer i TW-teamet.

Forutenom TC, er det andre spillere i verden 2 som du vil trekke frem som gode samarbeidspartnere?

Ajina Linnit, TigZor,Black Andi (hovedsak TC sin kontaktperson). Men også spillere som Wemonster, Arnie G, Roger14 har vært med på en del underholdning. Stammene SaD, Persia, HM, Domini, NS, OliCo og litt AriCa.

Samtidig ønsker jeg å svare litt på taktikk og smisking.

R90 var den kontoen som aldri fant hjerte til å angripe dem han fikk vite var jenter.
Slik var jeg på den tiden, flørtepus og uskyldig. Der traff jeg den flotte Vikkirog, som ble min perlevenn og vi har holdt kontakt siden den gangen for langt over 1 år siden. Vikki flørtet godt tilbake og fikk meg til å droppe mine claims og adlingsplaner. Fikk kallenavnet Renegade, den fredløse hevneren som ikke klarer å angripe jenter.
Kallenavn som Renegade, flørtepusen osv.

Dem var mine viktigste brikker og vi fikk alle tre hard motstand av våre motstandere. Til slutt fikk vi også god hjelp av spilleren Pyramide, som var en kvinne som visste hvordan ting skulle gjøres. Så de viktigste partnerne mine på v2 var dem. Da Vikki sluttet følte jeg meg mer alene, men jeg stoppet ikke opp der. Hadde nok av kontakter og hadde nok av tid til lage det jeg var ute etter. OPPRØR. Tribal Wars er et såpass avhengighetsspill at man må virkelig bruker mye av den dyrebare tiden man har på noe så verdiløst som TW. Fordi med engang man sletter kontoen sin, er det over, og alt man har jobbet for, er kjørt. Derfor må man lage litt opprør, splittelser og drama. Vikki lærte meg mye om hvordan man på best mulig måte kunne vinne over sine fiender. Å være rappkjefta, tåle å være litt flørtende og ikke minst, ikke være lettlurt.

TC lærte meg alt om propaganda og en smart spillerstil. Alle har vel sett mitt nære forhold til TC. Jeg og TC er som dynamitt, han er lunta og jeg er eksplosiven. Han slutter med TW og har tent lunta som igjen gjør at jeg slutter og trekker meg fra TW og blir med på eksplosjonen og forsvinner.

Vikki, min bestevenninne inne i TW, er en farlig person å tråkke på de stedene som er feil. Så ikke ypp dere på henne, da ber dere selv om problemer.

Interessant at du trekker frem TC som god på propaganda og det at han har en smart spillerstil. Han har jo i den siste tiden ødelagt mye for seg selv og sine stammefrender ved sine kontroversielle meninger. Jeg har vansker med å se hva han har gjort som er så smart og bra.

Ting har ikke gått som jeg og TC har planlagt nei.

---

Er det noe annet du absolutt vil dele med eventuelle lesere?

Vel, folk skal få tro hva dem vil om meg som spiller, som moderator eller som forumbruker. Sannheten vet bare dem som kjenner til den fredløse hevneren.

At jeg som en del andre TW-spillere ikke alltid har fulgt reglene er riktig å si. Jeg har selv spilt med multikontoer, og det er jeg ikke spesielt stolt av. Men en ting jeg er stolt av var for lang tid tilbake var hvor lett det var å få tak i IP-adresser til folk. Før alle oppdateringer osv, kunne den som var kontovakt gå inn på innstillinger og pålogginger og se IP’en som ble brukt.
Dette var en effektiv måte å bruke i mot sine fiender. Men nå lurer folk kanskje på om de ble kontosjekket. Nei, men dere satt kanskje kontovakt for noen andre og da ligger fortsatt IP’en din liggende der…

Alle gamle dokumenter har gjort at jeg har klart å få utbytte og mest mulig kontroll over mine fiender.

Ja, du kalles jo den ”fredløse hevneren”...

Jepp, og da må man ty til litt hjelp fra venner.

Denne hjelpen, gikk den ut på at de skulle kalle deg for dette da? For når man går gjennom historien din her i dette intervjuet, så er det jo lite som tyder på at du er en fredløs hevner.

Tidskrevende forklaringer om min historie orker jeg ikke. Mange vet hvorfor jeg har det kallenavnet og mange vil fortsatt merke det nå i ettertid. Men v2 er over for meg og det smaker herlig.

Hva tenker du om at andre spillere mener at du har misbrukt dine rettigheter som moderator både indirekte og direkte (vet at du ikke kan si noe om din tid som moderator, men du kan sikkert si noen om dine følelser rundt saken som nå herjer forumet)?

Vel akkurat nå bryr jeg meg ikke om hva folk mener jeg har gjort. Klart det svir litt å lese at folk sier jeg er korrupt og slikt. Ting som har skjedd, har skjedd. Men jeg vet selv at folk beskylder meg for mye rart og jeg ser at folk også forandrer på ting jeg skal ha sagt for å få meg til å virke avslørende. Men jeg angrer ikke et sekund på at jeg gikk av som moderator, da slipper jeg å måtte forsvare meg hele tiden. Det er slitsomt. Men klart det er sårende å lese alt som blir skrevet. Har valgt å legge meg selv ut med munnkurv og ikke kommentere offentlig forum lengre.

Du angrer ikke på at du gikk av som moderator, men angrer du på ting du har gjort som moderator (du trenger ikke komme med konkrete eksempler her)?

Nei, jeg har ingenting å angre på.

Jeg har personlig inntrykk av at du til enhver tid ønsker å please de du snakker med i dette spillet, de du kjenner eller andre mektige spillere. Noe som igjen har bidratt til at du har gitt ut informasjon til mange forskjellige parter. Er dette fordi du har et ønske om å bli likt som person og spiller eller kanskje det er for at du skal få en følelse av å være "viktig"?

Jeg er ikke enig i ditt inntrykk. Jeg er likt av dem jeg har hatt ønske om å bli likt av. Dette er et spill, ikke seriøst som alle folk skal ha det til. Jeg blir utrolig provosert av å se hvor merkelig bevisene folkene har på at jeg korrupt. At folk beskylder meg, får dem bare gjøre, men dem vil etter hvert forstå at dem gir seg selv problemer.

---

Takker deg med dette for intervjuet, Renegade. Lykke til videre i livet.
 
Sist redigert av en moderator:

-tosa-

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dette er et lagt og Kjedelig innlegg. han har fått mye kretik mot ting som ikke stemmer. jeg har kontakt med han og ikke alt stemmer i det hele tatt.
 

DeletedUser

Guest
Driter deg fullstendig ut her, R90...
Ber om et intervju, men forklare noe gidder du ikke... Well done.
 

DeletedUser

Guest
Hva du Renegade ønsker å oppnå her, det vet jeg ikke.

Det eneste jeg får ut av dette er at det bekrefter mitt inntrykk av deg som en veldig selvopptatt person. Stor i ord, men liten på jord.
 

DeletedUser

Guest
Det eneste invervjuet ga meg var en god latter og en bekreftelse på hvordan jeg oppfatter deg, R90. Shanks har gjort en tålmodig jobb og fulgt opp med mange oppfølgingsspørsmål på manglende info i svar.
 

DeletedUser

Guest
FY!!

ærlig talt, dette er jo bare pissprat, det er jo mye der som ikke er sant, shanks du burde virkelig skamme deg over dette, ville likt å se deg falle, HARDT!!
 

DeletedUser

Guest
Nå kan ikke Shanks klandres for et sinnsykt crappy intervju. Den som burde klandres er R90 for noe han kaller for svar...
 

DeletedUser

Guest
Dette er et ganske kritisk intervju, men merker at selv i denne korte saken klarer han å motsi seg selv litt, egentlig. Spesielt rundt dette med å please andre spillere... Nå har sikkert alle lest den biten. Så jeg velger å heller trekke frem dette. You know, som sånn ekstra eksempel:p

Forstår jeg deg riktig når du sier at det var en stor prestasjon å ta ham ut?

Det er alltid godt og se sine fiender gå ned. Men å se glitter gå grå, var mer funny.

Tilater meg å hente frem et sitat fra avskjedtråden min.

Lykke til videre Glitter :)
Du er ei jente med skikkelig pågangsmot og har alltid hatt et klokt hode.
Det er synd å miste en spiller som har vært en stor del av v2.

Først mistet v2 Tobben og nå mister vi også deg.
Du har lagt utrolig mange timer/dager/år på dette spillet og se hva du har oppnåd.
Respekt fra mange, gode venner og et kjært navn som mange husker.

Jeg vil samtidig takke deg for din forståelse og din lojalitet mot meg da jeg var i elite en kort tid.
Jeg ønsker å takke for alle samtalene vi har hatt og all den tiden du brukte på meg av å til.

Glitter: Du vil alltid bli husket for den du har vært her inne, du har bevist for alle på v2 hvordan man leder en stamme.
Du har på mange måter skapt en hel annen versjon av tribalwars her på v2.
Det er tungt å se en spiller jeg har mye respekt for forlater v2.

takk for alt Glitter.

-Renegade-

Nå skal ikke jeg korsfeste deg, R90, men du har fått endel merkverdige rykter på deg i løpet av din tid på .no, og med så mye negativitet rundt en persons virke har det en tendens til å være noe sannhet i det.

Uansett, lykke til videre! :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg liker også hertugene i mine fiendestammer. Det har vi til felles. Forutenom det....svært lite.

Merkelig intervju.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Dette er et ganske kritisk intervju, men merker at selv i denne korte saken klarer han å motsi seg selv litt, egentlig. Spesielt rundt dette med å please andre spillere... Nå har sikkert alle lest den biten. Så jeg velger å heller trekke frem dette. You know, som sånn ekstra eksempel:p



Tilater meg å hente frem et sitat fra avskjedtråden min.



Nå skal ikke jeg korsfeste deg, R90, men du har fått endel merkverdige rykter på deg i løpet av din tid på .no, og med så mye negativitet rundt en persons virke har det en tendens til å være noe sannhet i det.

Uansett, lykke til videre! :)

Klart det var tungt å se deg forsvinne, du var min tidligere leder.
Men samtidig var det funny
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hva i pokker er dette for noe tull? Ikke noe personlig mot intervjuobjektet, men han har ikke gjort noe som helst bemerkningsverdig på v2 - annet enn å faktisk delta. (Hvem har ikke det?)

Spørsmålene som blir stilt, blir svart med svada. Oppfølgingsspørsmål blir stilt, og blir også besvart med svada.
Et totalt mislykket forsøk av et intervju. Gratulerer, Renegade90.
 

-tosa-

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja det er merkelig, men som sagt er han lei. han har gitt dybde om at han er lei, og vil forsvine fra TW for godt snart. om jeg ikke har misstolket han.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor be om et intervju hvis alt han sier bare er bullshit?
Holder ikke avskjeds-tråden hans?
 

DeletedUser

Guest
Shanks: jeg har hatt respekt for deg tidligere, men du har bevist at du ikke er brukbar til din posisjon.

Du både leste gjennom intervjuet og godkjente det (alt unntatt introduksjonen) før jeg offentliggjorde det. Dessuten ba jeg deg ikke svare på spørsmål som du selv ikke ønsket å svare på.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Du både leste gjennom intervjuet og godkjente det (alt unntatt introduksjonen) før jeg offentliggjorde det. Dessuten ba jeg deg ikke svare på spørsmål som du selv ikke ønsket å svare på.

Joda, men fortsatt mener jeg som andre mente at jeg ikke passet til min stilling som moderator.
At du ikke passer som dette.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
han sier mye uten å si noe som helst og er rimelig fullpakka av selvmotsigelser , kanskje ikke så rart når men skal prøve å være så ""viktig"" som han ønsker å fremstå , kvalmt ,,,,,,,og det meste har foregått kun mellom øra på R90 og ingen andre steder ,,,,,,, det som er det mest ufattelige er hvordan han fikk innpass som Mod. her på TW , ufattelig svakt utført klarering fra TW ledelsen som tar han inn , men dette er nå historie ,
 
Topp