Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

DeletedUser

Guest
Intet du har å si: Er av interesse.!.

Du kan ikke si en dritt om meg, fordi: Du kjenner meg ikke.!.

Men, Mimma, mosa, Kahi, eller hvem pokkern du er: Det du sier: Understreker at alle avtaler du gjør: Bare er et SPILL for deg. Og aldri noe du har tenkt å holde.!.

Så hvem er den FALSKE da.?
 
Sist redigert av en moderator:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hehe, er det alt du har å komme med TC. Du må fokusere å se hva du skriver nå. Men du veit jo hvem min bror er, og da veit du kanskje at jeg sitter på ganske mye info om deg og alle kontoene du har spilet på. (Ser på profilen din at du slo ut Sombro, men sannheten er vel at du spilte multi med den.)

Ikke kom til meg å si at jeg er falsk eller ikke støtter alliansen. Du har nå prøvd å så tvil om meg i forhold til alliansen. Først var jeg glitter, også ble jeg andersmann, og til slutt var jeg i allafall en Elite spiller:)

De som kjenner meg veit at jeg har kriget med elite nesten hele min v2 tid og har støttet alliansen 100%:D

Men som jeg sa til deg tidliger, gå å snur trønderbarten din TC, skal pirke deg på skuldra neste gang jeg sitter på deg, så får vi se om du slår meg i hjel som du har sagt:D
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg forakter spillere som utgir seg for å være andre enn den de er:
*****
*****
Så for de som tror de kjenner meg. Ta dere en tur i tenkeboksen. Dere kjenner meg ikke.!.
*****
*****
V2 var en mye mer artig verden da Disa E og Elite var til, for da hadde man motstandere utad. Noe å jobbe med.
Mine mål, var å fjerne dem. Når de ble borte, var jobben min over.

: Ingen røyk, uten Ild.!

Du snakker om å smelle huet i murveggen ,,, de du forakter mest må i dette tilfellet være deg selv og r90 det da , dere er jo de eneste som har utgitt seg for å være noe annet en hva dere liksom er ifølge deres egne utsagn ,,
-
i forhold til det med Elite ::
den som ønsker kan jo si akkurat de ordene og ha like mye rett som deg ,for jeg også ønsket Elite vekk fra kartet og bidro med mitt og hvor er de ???? jo vekk
**
**
må si det har vært en innholdsrik påske , sett med TW øyne
 

DeletedUser

Guest
Jeg har fjernet fargene. Ble helt sliten i øynene av dem. Så mine ord (spørsmålene) er markert med bold, mens resten tilhører arsenalet av Renegade sine meninger og besvarelser.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, er det alt du har å komme med TC. Du må fokusere å se hva du skriver nå. Men du veit jo hvem min bror er, og da veit du kanskje at jeg sitter på ganske mye info om deg og alle kontoene du har spilet på. (Ser på profilen din at du slo ut Sombro, men sannheten er vel at du spilte multi med den.)

Ikke kom til meg å si at jeg er falsk eller ikke støtter alliansen. Du har nå prøvd å så tvil om meg i forhold til alliansen. Først var jeg glitter, også ble jeg andersmann, og til slutt var jeg i allafall en Elite spiller:)

De som kjenner meg veit at jeg har kriget med elite nesten hele min v2 tid og har støttet alliansen 100%:D

Men som jeg sa til deg tidliger, gå å snur trønderbarten din TC, skal pirke deg på skuldra neste gang jeg sitter på deg, så får vi se om du slår meg i hjel som du har sagt:D

Det vet vel du alt om siden du startet den. Og da spilte vel du Multi... eller.?..

Kast stein i Glasshus Trond, det er vel du flinkest til!.

Dessuten spilte jeg ikke Multi- Jeg lot den stå å godgjøre seg... til jeg var Adels-klar... Du ga den bort fordi du var redd for å bli fersket.

jeg fikk en annen spiller til å holde den i live. Og enhver IP- sjekk på dette vil bekrefte det.!. Så den kan du gå lenger på landet med. Apprpos landet... Du trives vel i Selbu... med å krangle om Panelovner. Kranglinghar blitt varemerke ditt Trond, akkurat som et skikkelig kvinnfolk.!
 

DeletedUser

Guest
TC: Kan du heller ikke dekke noen av de hullene Renegade har etterlatt seg. Du og han sier jo selv at dere har gjort så mye stort i denne verdenen.. Kan ikke du besvare noen av de spørsmålene jeg har stilt Renegade? Spesielt de hvor Renegade mener du sitter med mer informasjon.

Men for all del, bare fortsette å krangle. Skaper iallefall litt blest i verdenen igjen. Det trengs.
 

DeletedUser

Guest
Dessuten spilte jeg ikke Multi- Jeg lot den stå å godgjøre seg... til jeg var Adels-klar... Du ga den bort fordi du var redd for å bli fersket.

jeg fikk en annen spiller til å holde den i live. Og enhver IP- sjekk på dette vil bekrefte det.!.

Du fikk ham til å bygge opp kontoen for at du skulle adle den senere? Høres dodgy ut...
 

DeletedUser

Guest
Du fikk ham til å bygge opp kontoen for at du skulle adle den senere? Høres dodgy ut...

Jeg fikk han ikke til noe... Han ga bort kontoen.... fordi han var redd for å bli fersket... ga han den bort. Satte sin bror som KV. som ble lei av å sitte der. Jeg fikk den, som passord og ventet til jeg var klar til å adle. Dette er noe mange gjør- Kalles Innadling.
 

DeletedUser

Guest
Synes det er ganske morsomt å lese jeg, tc som får det til å virke som han har hatt noen betydning for v2.
Sannheten er vel han ikke har oppnåd eller gjort en drit av betydning.

Kan ikke du tc si noen ord om hva du har gjort her på v2?
Annet enn å motarbeide alliansen på offentlig forum så klart ;)

Angående mimma kommer du nok en gang med beskyldninger uten å ha noe fakta.
Har du denne gangen noen beviser for at trond har spilt multi?

Du hadde ivertfall ingen beviser på at han var en elite spiller.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg ga den bort til deg så jeg kunne ta Kaihi og ventet de 24 timene som moderator sa jeg måtte vente:D

Men det er jo du som gjorde noe ulovlig. Men dette er bare et av mange kontoen TC.

Og en annen ting, jeg har ikke behov for å utlevere deg med navn og bosted, sier bare litt med at du ikke har noe å komme med. Og har heller ikke behov for å komme med trusler om å drepe en annen person i TW som du har gjort.

Jeg satt å tittet etter hva du har betydd for v2 og hva du har utrettet. Jeg fant faktisk ikke en fornuftig ting du har gjort. Jeg har heller ikke betydd noe for v2, men så skryter jeg heller ikke at jeg har gjort det.

Jeg har vel nevnt noe før i allianse forumet og i PM til deg om den mentale statusen din. Alle som veit hva jeg skrev kan nå få bekreftet at dette er sant.
 

DeletedUser

Guest
Noen liker å ta krigen i selve spillet, mens andre liker å bruke kjeften å krige på den måten. Dere tilhører tydeligvis den siste gruppa, ikke at jeg vil si dere har utrettet noe særlig der heller. Eneste du har oppnådd med dette Thecleaner er å drite deg selv ut. Skape splittelse snakker Renegade om, er det du prøver på nå også? Få folk til å tro at Trond og Glitter er samme person. Jaja, vi tror deg.. Var det noe mer du ville si? Det er vel ingen som bryr seg om dine anklager uansett, de fleste har vel forstått at det kommer med er bullshit.

Dere hadde utrettet noe her på V2 hørte jeg? Hva da?
 

DeletedUser

Guest
Noen liker å ta krigen i selve spillet, mens andre liker å bruke kjeften å krige på den måten. Dere tilhører tydeligvis den siste gruppa, ikke at jeg vil si dere har utrettet noe særlig der heller. Eneste du har oppnådd med dette Thecleaner er å drite deg selv ut. Skape splittelse snakker Renegade om, er det du prøver på nå også? Få folk til å tro at Trond og Glitter er samme person. Jaja, vi tror deg.. Var det noe mer du ville si? Det er vel ingen som bryr seg om dine anklager uansett, de fleste har vel forstått at det kommer med er bullshit.

Dere hadde utrettet noe her på V2 hørte jeg? Hva da?

AMEN Brother!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Som en av dem som satt flere Elite kontoer til tider når dem var under kraftige angrep så kan jeg med hånda på hjertet si at jeg aldri har sett ett eneste innkommende fra verken renegade eller thecleaner og de kontoene dem påståelig har vært i besittelse av.
 

DeletedUser

Guest
Jeg husker jeg satt noen kontoer jeg også, ikke fult så mange som deg G.Gås, men allikevel en del og jeg kan heller ikke huske å ha sett så mange angrepene fra dem :eek:
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Shanks82 skrev:
Slik jeg ser det, rent spillmessig, så er ikke han ikke en god kandidat til å faktisk få denne æren som det faktisk er å bli intervjuet. Dette er da min forforståelse av spilleren og forumbrukeren

Å starte intervjuet på den måten der synes jeg er helt merkverdig. Du sier etterpå at du skal være så objektiv du klarer, det var du forsåvidt, men bare starten der ødelegger forerdelig mye. Når innledning er ladet fullstendig negativt har det en stor virkning på selve intervjuet, og for spillere som ikke har kjent Renegade90 eller spilt sammen med han, så er allerede bildet på han ødelagt der i bare startfasen av Intervjuet.
Når det er sakt så var intervjuet ganske greit OM du var "Se og Hør Journalist" og skulle finne frem all mulig dritt som du deretter kunne sprøyte inn i de kvalmende bladene dine. Var dette et forsøk på en ny måte å intervjue spilleren på?, vel det funket for noen, men fortsatt for alle som kjente han så var han på en helt annen måte, og det er klart det har skjedd mye dritt også, men det er egentlig ikke det vi vil høre om i TW-Intervjuene. Vel kansje jeg tar feil, kansje det er det vi vil høre om i TW-Intervjuene nå, men det var aldri det før. Ta et eksempel fra verden 1 da. Spillere som var fiender og har vært det i all tid spør om ting som faktisk skaper et godt rykte om spilleren. De heteste fiendene drar hverandre opp i steden for å trøkke hverandre ned. Det hadde aldri blitt noen gode svar heller, får når spørsmålene er negativt ladde så vil svarene være mye dårligere og man vil ikke slippe på alt man har på hjertet. Dessuten har så vidt jeg har forstått Renegade90 en slags munnkurv om alle tingene han satt på da han var i TW-team og det er en stor del av karrieren hans som går innpå dette.

Når alt dette er sakt, så er det en ting som skal gjøre at jeg trekker meg i min mening her ; hvis folk liker å se en person som har vært så trykket ned igjennom mange mnd , ja over 1 år som også har opnådd mye, istedenfor å høre om alle de store og flotte tingene han har gjort, så skal jeg trekke meg. Da har TW-Spillerene forandret seg også til å bli en slags liten utgave av Nett- Se og Hør.

Til slutt så vet jeg at mange av dere er for feige til å si at dere er enig med meg, så jeg vil vel muligens få en del krititikk, jeg fikk iallefall sakt min mening.

-Wemonster
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jeg klarer ikke og være helt enig med deg her, Wemonster. Renegade90 hadde alle muligheter til og gi oss alle et helt annet inntrykk av ham, både som spiller og forumbruker, en det som mange til nå har.
men grep han den?? jeg synes ikke det. det ble istendenfor en masse rare svar om hva han og TC har gjort for og rote det til i V2.
og det er mulig at Shanks ble noe aggressiv i intervjustilen ettervert, men det var det Renegade90 som la opp til med sine svar.
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, kansje, men i såfall vil dere få se senere ;)

Bare gi han litt tid nå, så kommer det noe snop for oss alle :)

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
for å være ærlig syns jeg det er patetisk av alle som jekker ned på hverandre her.
det er et spill ja, men alle som driver å ser ned på folk ser ikke på dette som bare et spill.
må ærlig talt si selv, ekke bare et spill, noen har satt det som en livsmåte, so what ? folk må få lov til å leve som de vil selv.
så hvorfor har dere rett til å se ned på Renegade eller TC ? nei stemmer det ja, dere har ikke noe rett til det.
skjerp dere alle sammen.....
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
for å være ærlig syns jeg det er patetisk av alle som jekker ned på hverandre her.
det er et spill ja, men alle som driver å ser ned på folk ser ikke på dette som bare et spill.
må ærlig talt si selv, ekke bare et spill, noen har satt det som en livsmåte, so what ? folk må få lov til å leve som de vil selv.
så hvorfor har dere rett til å se ned på Renegade eller TC ? nei stemmer det ja, dere har ikke noe rett til det.
skjerp dere alle sammen.....

.....og så sitter du og dømmer oss igjen. :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
.....og så sitter du og dømmer oss igjen. :rolleyes:

care ?
jeg dømmer utifra hva jeg ser på hva dere skriver.
hvis en av dere var med på et sånt intervju, åssen ville dere taklet slike kommentarer ?
dere hadde personlig ikke vært noe bedre, har null tro på at dere ville håndtert det bedre ^^
 
Topp