Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
care ?
jeg dømmer utifra hva jeg ser på hva dere skriver.
hvis en av dere var med på et sånt intervju, åssen ville dere taklet slike kommentarer ?
dere hadde personlig ikke vært noe bedre, har null tro på at dere ville håndtert det bedre ^^


jeg tror du bryr deg en hell masse faktisk. ellers ville du ikke brydd deg med og skrive dette.
men det meste av skylden har nok Rengade90 (og TC). de har, eller har hatt, en relativt stor fanskare på V2.
noe av grunnen er at de var/er så "ærerike".
i dette intervjuet skriver de begge to, les litt mellom linjene da, at de brukte alle sammen for at deres plan skulle virke. de brukte like mange, om ikke flere, spioner en det vi andre gjør. og de kommer med helt hodeløse beskyldinger for og fremme sin sak.
de har noe som heter Tribal Life, der de utveksler alt som har med stammene og gjøre. o.s.v o.s.v

og med det "ryktet" som disse spillerne har/hadde så fortjener de faktisk den "tynen" som de nå får.
det må være en hel del av de som tidligere hadde disse to som helter, som nå sikkert har en litt rar smak av det hele.
 

DeletedUser

Guest
jeg tror du bryr deg en hell masse faktisk. ellers ville du ikke brydd deg med og skrive dette.
men det meste av skylden har nok Rengade90 (og TC). de har, eller har hatt, en relativt stor fanskare på V2.
noe av grunnen er at de var/er så "ærerike".
i dette intervjuet skriver de begge to, les litt mellom linjene da, at de brukte alle sammen for at deres plan skulle virke. de brukte like mange, om ikke flere, spioner en det vi andre gjør. og de kommer med helt hodeløse beskyldinger for og fremme sin sak.
de har noe som heter Tribal Life, der de utveksler alt som har med stammene og gjøre. o.s.v o.s.v

og med det "ryktet" som disse spillerne har/hadde så fortjener de faktisk den "tynen" som de nå får.
det må være en hel del av de som tidligere hadde disse to som helter, som nå sikkert har en litt rar smak av det hele.

og ?
la de si hva de vil, er det liksom deg og de som er enige med deg som bare får lov til å si sin egen mening uten at folk skal reagere ?
om du ikke liker det de skriver så er du ikke nødt til å lese det. eller i det hele tatt jekke ned på noen, skulle jeg jekka ned på deg nå sånn som dere har gjort mot TC og Renegade bare fordi dere var uenige med dem ?
 

DeletedUser

Guest
Når man ønsker å la seg intervjue sånn som dette, så må man tåle kommentarene som kommer i etterkant. Enkelt og greit.

De har brukt mange og vært "venner" med mange, og her sitter de og sier at alt dette er bare falsk jævelskap. Synes ikke det er så rart at folk reagerer. :)
 

DeletedUser

Guest
Når man ønsker å la seg intervjue sånn som dette, så må man tåle kommentarene som kommer i etterkant. Enkelt og greit.

De har brukt mange og vært "venner" med mange, og her sitter de og sier at alt dette er bare falsk jævelskap. Synes ikke det er så rart at folk reagerer. :)

skjønner det ja, men om det er så ille, hvorfor la hele verdenen få vite det ? når det er flere som ikke bryr seg ?
ta det på PM heller for christ sake -.-
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Poenget mitt er at folk blir utrolig lett manipulert. Som jeg sa i inlegget mitt ovenfor, Shanks starter tråden veldig negativt og det har en STOOOR betydning for intervjuet videre. Det er en kjent sak at han fyller alle poster med propaganda, Lur men for dristig mener nå jeg. Shanks er en lur mann, han har klart å lure veldig mange av dere allerede, og det er skamfult.

Takk for meg.

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
og ?
la de si hva de vil, er det liksom deg og de som er enige med deg som bare får lov til å si sin egen mening uten at folk skal reagere ?
om du ikke liker det de skriver så er du ikke nødt til å lese det. eller i det hele tatt jekke ned på noen, skulle jeg jekka ned på deg nå sånn som dere har gjort mot TC og Renegade bare fordi dere var uenige med dem ?

Tror noe av poenget til Knallis er den dobbeltmoralen man får når man whiner om at folk whiner......
 

DeletedUser

Guest
Likevel så forstår jeg hva denne spilleren mener. Etter et intervju skal man diskutere intervjuet folkens og ikke hva den ene uavhengige mener om ditt og datt. Dere er litt på grensen til hva jeg skal tillate dere og fortsette med nå.

Samtidig vil jeg si at jeg skjønner hva som menes når det blir sagt at hele intervjuet er blitt satt i negativt lys pga starten av intervjuet. Shanks ved å skrive dine første linjer så sitter vi som leser med et negativt inntrykk pga din personlige mening før vi får lest videre. Hele poenget med et intervju er at du skal være objektiv og der failer du dessverre i dette intervjuet og må derfor regne med at noen skriver som de skriver.

Dine personlige meninger kan vi heller få høre i en post i et kommentarfelt etter intervju posten. Det ville rett og slett se bedre ut.

RG ville selv ha klart å putte intervjuet i en negativ vri ved å svare slik han gjør på dine spm. Men som sagt det jeg reagerte på var ut du postet dine personlige meninger om spilleren i spillerens intervju.
 

DeletedUser

Guest
Vel, fra min side var det viktig å være ærlig om min forforståelse av spilleren. Dessuten er det vanligvis jeg som tar kontakt når jeg ønsker å intervjue profiler i verden 2 (på bakgrunn av de øvrige leseres ønsker). I dette tilfellet var det r90 som tok kontakt med meg. Synes det var på sin plass å få det frem i lyset.

Edit: Og slik jeg ser det så er intervjuet bare den første posten. Alt som kommer etter kan være kritikk av selve intervjuet eller meg som journalist, eller ting som går på intervjuobjektet osv. Så at man fortsetter å diskutere synes jeg er en bra ting. Temaet er Renegade90.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er det jeg sier, når man blir intervjuet så skal det selvfølgelig ikke bare være positive vinklinger. Les hva jeg skriver, så ser du at jeg gav deg kritikk..

Men for all del fortsett og diskuter, men hold dere til intervjuet og spilleren som er involvert. Alt anna kan diskuteres et annet sted.
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg tar til meg kritikk altså. Mange mener jeg var for streng, men enda flere mener han fikk som fortjent. Intervjuet er nå engang offentliggjort, og i dette rommet, så har Renegade anledning til å komme med sine rettelser eller forklaringer.
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Blir vel stille nå, endelig en tøff moderator som tør å si meningen sin, desverre står alle de svake sammen på den letteste siden, men blir vel værre nå som Flere har belyst dette med negativ ladd intervju eller vinkel som du sier Forcas. Håper iallefall ting endres på forum, og shanks, du er en smart fyr , men om du bare for engangs skyld kan la propaganda ligge, så ville intervjuene dine bli Veldig bra, det har jeg trua på.

-Wemonster
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
som tidligere skrevet, Shanks ble litt aggressiv i vinklingen sin. men det var det Renegde90 som la opp til.
et slikt intervju blir jo "farget" av svarene som objektet gir.
og jeg er rimelig sikker på at Shanks kom med overskriften etter at han var ferdig med intervjuet.

og man kan jo også spørre om agendaen til Renegade90 som skrev til Shanks og ville bli intervjuet.
når man gjør noe slikt så er det jo noe man har på hjertet sitt.

men en ting er jo sikkert, det er mer liv på forumet nå. :)
 

DeletedUser

Guest
Wemonster skrev:
Å starte intervjuet på den måten der synes jeg er helt merkverdig. Du sier etterpå at du skal være så objektiv du klarer, det var du forsåvidt, men bare starten der ødelegger forerdelig mye. Når innledning er ladet fullstendig negativt har det en stor virkning på selve intervjuet, og for spillere som ikke har kjent Renegade90 eller spilt sammen med han, så er allerede bildet på han ødelagt der i bare startfasen av Intervjuet.
Når det er sakt så var intervjuet ganske greit OM du var "Se og Hør Journalist" og skulle finne frem all mulig dritt som du deretter kunne sprøyte inn i de kvalmende bladene dine. Var dette et forsøk på en ny måte å intervjue spilleren på?, vel det funket for noen, men fortsatt for alle som kjente han så var han på en helt annen måte, og det er klart det har skjedd mye dritt også, men det er egentlig ikke det vi vil høre om i TW-Intervjuene. Vel kansje jeg tar feil, kansje det er det vi vil høre om i TW-Intervjuene nå, men det var aldri det før. Ta et eksempel fra verden 1 da. Spillere som var fiender og har vært det i all tid spør om ting som faktisk skaper et godt rykte om spilleren. De heteste fiendene drar hverandre opp i steden for å trøkke hverandre ned. Det hadde aldri blitt noen gode svar heller, får når spørsmålene er negativt ladde så vil svarene være mye dårligere og man vil ikke slippe på alt man har på hjertet. Dessuten har så vidt jeg har forstått Renegade90 en slags munnkurv om alle tingene han satt på da han var i TW-team og det er en stor del av karrieren hans som går innpå dette.

Når alt dette er sakt, så er det en ting som skal gjøre at jeg trekker meg i min mening her ; hvis folk liker å se en person som har vært så trykket ned igjennom mange mnd , ja over 1 år som også har opnådd mye, istedenfor å høre om alle de store og flotte tingene han har gjort, så skal jeg trekke meg. Da har TW-Spillerene forandret seg også til å bli en slags liten utgave av Nett- Se og Hør.

Til slutt så vet jeg at mange av dere er for feige til å si at dere er enig med meg, så jeg vil vel muligens få en del krititikk, jeg fikk iallefall sakt min mening.

-Wemonster

Ville det vært bedre hvis Shanks ikke redegjorde for hvordan intervjuet ble håndtert? Da ville det fort vært en del som klagde over at han prøvde å skjule at han var aggressiv eller noe lignende. Det ville jo vært mye bedre... :eek:

Personlig er jeg helt enig i Shanks sin vinkel på intervjuet, da det er veldig mange andre spillere som ville vært mye mer aktuelle for et intervju når man ser på det rent spillemessige. Også alt det andre også, egentlig, når man ser på alle de ufattelig lite innholdsrike svarene. Han fikk en mulighet til å rettferdiggjøre sjansen for å bli intervjuet, men - IMO - skuffet stort.

Vil også tro at dersom Shanks først ønsket å måke på med dritt så ville han kunnet gjort det i ganske mye større grad enn dette her.

Wemonster skrev:
Blir vel stille nå, endelig en tøff moderator som tør å si meningen sin, desverre står alle de svake sammen på den letteste siden, men blir vel værre nå som Flere har belyst dette med negativ ladd intervju eller vinkel som du sier Forcas. Håper iallefall ting endres på forum, og shanks, du er en smart fyr , men om du bare for engangs skyld kan la propaganda ligge, så ville intervjuene dine bli Veldig bra, det har jeg trua på.r

Du har selvfølgelig rett til å komme med din mening, som alle andre har gjort her. Men det ser for meg ut som om du prøver deg med litt propaganda her selv. De svakeste står på samme side? Phu-leaze. Det kan vel heller bare være at det er en god del som ikke er så veldig store fans av Renegade, hmm?

care ?
jeg dømmer utifra hva jeg ser på hva dere skriver.

Du er selvfølgelig klar over at de fleste meningene om både Renegade og TC har bygd seg opp over flere hendelser, og baserer seg på hva de sier og hvordan de har oppført seg... ikke sant? Noe som muligens kan gi et mer korrekt resultat enn å dømme etter kun en hendelse/tråd, som... ahem... man kan få inntrykk av at noen andre gjør. Hmm?

Wemonster skrev:
Er så enig med Forcas, er som å lese mine egene poster

Bortsett fra at hun ikke høres ut som en pompøs idiot, selvfølgelig :)
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tenkte Grimlock måtte komme med Svarene sine ja, bare hyggelig det :)

Uansett, hvis Renegade spurte selv om å bli intervjuet, ja det er greit nok det, men man forventer å få spørsmål hvor man kan svare på konkrete ting, gjerne skryte litt av seg selv for engangs skyld uten at det blir diplomati og propaganda osv. Jeg sikter ikke til at Shanks82 forteller nettop dette med at Renegade90 selv spurte om å bli intervjuet men at han konkluderer med at Renegade90 ikke har gjort noe spesielt som spiller og at det er mange andre som heller skulle blitt intervjuet, er ikke dette noe man helst ikke skal si som intervjuer? Som jeg har sakt før så er spm til dels saklige etter dette, men med en litt negativ vinkel + den negative starten på intervjuet så ødelegger det hele bildet.

En annen ting grimlock, om du hadde blitt hetset i forum i over 1 år , og deretter endelig (tror man) skal få sjansen til å fortelle din side mens intervjueren spør om greie gode spørsmål, men så får du alle negative svar rett i trynet her, jeg tror får det første du ville tatt det ille opp, kansje samlet motet til å svare, men svarene dine hadde vært rimelig tafatt. Du hadde ikke ønsket å dele dine hemmligheter eller dine kansje litt mørkere sider med en som du selv oppfatter som et A-hole(sikter ikke til deg Shanks, men på denne tiden kunne du lett blitt oppfattet slik med tiden og tingene som skjedde i betraktning) ? Neppe. Derfor spør jeg igjenn, var det riktig av Shanks å lade intervjuet på måten han gjorde?

-Wemonster
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
som tidligere skrevet, Shanks ble litt aggressiv i vinklingen sin. men det var det Renegde90 som la opp til.
et slikt intervju blir jo "farget" av svarene som objektet gir.
og jeg er rimelig sikker på at Shanks kom med overskriften etter at han var ferdig med intervjuet.

og man kan jo også spørre om agendaen til Renegade90 som skrev til Shanks og ville bli intervjuet.
når man gjør noe slikt så er det jo noe man har på hjertet sitt.

men en ting er jo sikkert, det er mer liv på forumet nå. :)

Kan godt være det, men igjenn Intervjuene skal være en mulighet til å skryte litt og dele noe av det man vil uten å få masse dritt etter seg. Referer nok engang til v1 intervjuene hvor finder og venner intervjuer hverandre, om dem er uenige isvarene så må man poste dem uten å kunne legge på sin egen Mening her. Man skal være objektiv.

-Wemonster
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi er fortsatt ikke ute etter meninger i denne delen av forumet, iallefall ikke slik tråden har utviklet seg nå. Synes du det er riktig å starte tråden på den måten som blir gjort her?
-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
R90
jeg er veldig skuffa over deg :rolleyes:
hva skjedde med det du skulle skive nederst på søknaden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dritt intervju for å si det helt ærlig.
Men du prøvde Shanski, tror ikke noen andre kunen gjort noe bedre ut av de svarene der.
Tilogmed jeg kunne skrevet lengere om spammet mitt elns.
 
Topp