Reset eller ferdig?

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nå er jo invictus stammene over halve casual verden, mamor er på første og urørelig osv. Nu skjer svært lite på casual og tenkr kansje denne verdenen enten burde resetes, eller fjerne den % greia og kåre vinner på 90%.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Casual handler ikke om å vinne da det ikke er en vanlig verden.. med andre ord så vil den ikke bli restartet og en vinner vil ikke bli kåret :)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Om jeg ikke tar feil var casual laget for at noobs kan bli store, uten at de største spillerene kunne spise dem opp :O
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Casual handler ikke om å vinne da det ikke er en vanlig verden.. med andre ord så vil den ikke bli restartet og en vinner vil ikke bli kåret :)

Betyr det at jeg kan vokse uhemmet til evig (evt. til innogames kutter ut tw ) tid?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Betyr det at jeg kan vokse uhemmet til evig (evt. til innogames kutter ut tw ) tid?

Ja i teorien så kan du vel det, men det ødelegger jo litt av poenget med en casual. Du er vel neppe på casual pga at du trenger hjelp til å forstå tw.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Noen vil påstå at jeg trenger d jo.

Nei egentlig er jeg der for å hjelpe dem som ønsker min hjel, og ha en verden å være på slik at kan ha litt formening om det som står på forumet. I tillegg har jeg egentlig slutta, så jeg er bare innpå når jeg føler for å spille litt

Om du skulle finne på å lese avskjedsmeldinhen min på grepolis rimer nok det ikke helt med dette. Ja, jeg har kontoer på flere verdener, men det er ikke den biten som tar mest av tida
 
Sist redigert:

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
IV-familien møter enda litt motstand
av de som kan, men er mye taktisk nå
en spiller kan ikke ta ut 4-5 stk alene

så fienden samler seg i grupper mot gruppeme i iv


synes casual er koselig, er så trivlig og de fleste liker å snakke
og man får hjulpet de som evt trenger hjelp
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
synes Causal oppmuntrer alt for mye til gråbyadling pga 120% regelen. og når du skal angripe en i IV familien, så har jo personen du angriper over 60% av server deffen tilgjengelig, så egentlig vil dette bare resultere i masse smeller og gråbyadling, i tillegg klarer ingen å ta igjen mamor pga at når han ble overført til causal så hadde han over 1k? am tilgjengelig.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ny update, det har kommet 10mill nye gråbyer og verdenen er tettere pga nye gråbyer inni clusteret til folk.
 

DeletedUser

Guest
Huff, jeg trodde aldri jeg skulle komme på dette forumet for å spre kvalm. Men når jeg ser en spiller lede så mye og ser at hele første side av adlingene er gråbyer.. DA må jeg bare gi det et stygt blikk.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Nå er han i den triste situasjon at han bare kan adle grått da. På samme måte som med meg.
 

DeletedUser

Guest
Da ser jeg ikke helt poenget med denne verden om ingen kan adle annet enn grått.
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
synes Causal oppmuntrer alt for mye til gråbyadling pga 120% regelen. og når du skal angripe en i IV familien, så har jo personen du angriper over 60% av server deffen tilgjengelig, så egentlig vil dette bare resultere i masse smeller og gråbyadling, i tillegg klarer ingen å ta igjen mamor pga at når han ble overført til causal så hadde han over 1k? am tilgjengelig.


jeg angriper jo ikke alene, er flere enn meg som angriper, jeg har vært på latsiden mot iv, men med sammarbeid vil vi nå langt
nyeste som har skjedd i krigen er at vi er en del stammer som har gått mot IVO og IVA,
når vi først setter i gang har de ikke tid til å deffe opp en spiller bare, Mamor vil jo kunne støtte siden han er trygg, men vi har trygge spillere selv


du får bare følge med poeng og rang nå og om få måneder:)
 
Topp