Ressursbalansescript rewrite

Status
Stengt for ytterligere svar.

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Denne tråden har jeg ikke sett før.

Støttes veldig! Noen moderetorer som vil uttale seg?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Dette scriptet bruker jeg på v11 og fungerer der. Trur det er det samme som er her.
Om det ikke fungerer for deg på v11, men v7, så vil jeg tru du enten mangler eller har for mye med i scriptet :p

[spoil]
Kode:
javascript:function%20MarketMain(){var%20a=document;if(window.frames.length>0)a=window.main.document;var%20b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='http://www.extremetw.com/rix/mb.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)}function%20getGameDoc(winvar){getdoc=winvar.document;if(!getdoc.URL.match('game\.php')){for(var%20i=0;i<winvar.frames.length;i++){if(winvar.frames[i].document.URL.match('game\.php')){getdoc=winvar.frames[i].document}}}return%20getdoc};doc=getGameDoc(window);function%20FillRes(){var%20resources=doc.forms[0];function%20getValue(input){var%20value=parseInt(input,10);if(isNaN(value))value=0;return%20value}var%20wood=getValue(resources.wood.value);var%20clay=getValue(resources.stone.value);var%20iron=getValue(resources.iron.value);function%20OKClick(){var%20arrInputs=resources.getElementsByTagName('input');for(var%20idx1=0;idx1<arrInputs.length;idx1++){if(arrInputs[idx1].value.indexOf('OK')!=-1){arrInputs[idx1].click();break}}}function%20insertValues(){var%20URLargs=doc.URL.split("&");for(var%20i=0;i<URLargs.length;i++){var%20args=URLargs[i].split("=");if(args.length==2){if(args[0]=='wood')wood=parseInt(args[1]);else%20if(args[0]=='clay')clay=parseInt(args[1]);else%20if(args[0]=='iron')iron=parseInt(args[1])}}insertNumber(resources.wood,wood);insertNumber(resources.stone,clay);insertNumber(resources.iron,iron)}if(wood+clay+iron>0){OKClick()}else{insertValues()}}if(doc.URL.match(/clay=/)||doc.URL.match(/confirm_send/)){FillRes()}else if(doc.URL.match(/send/)){window.close()}else{MarketMain()}
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
browser er chrome?
skjønner ikke hvorfor det ikke funker hos meg nå, da det gikk så fint på v7, når jeg trykker siste gangen for å "lukke vinduet" åpner den en ny chrome med resbalanse fra start. lillefingeren min blir sliten av å ctrl+f4 :(
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Google Chrome det heter? Elendig for ordentlig tw gaming.
Men skjønner ikke hvorfor du/dere skal ha problemer med å gå lukket siste fana. Mulig det er noen innstillinger som må fikses på, ikke vet jeg. Skal sjekke om alt fungerer i opera når jeg får lasta det ned.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Funket ikke med opera nei.
Men er noen måter å kjøre balanse scriptet på, uten å måtte risikere mye klikking for å lukke fanene.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kjører scriptet i første posten til dommola uten problemer i både Opera og Firefox, så tror ikke det er scriptet det er noe feil med.
 

DeletedUser

Guest
jeg la det inn flere ganger i chrome. plutselig funka det bare, altså at fanene lukker seg. så mulig det bare er en bug som må tvinges bort på en merkelig måte :)
 

DeletedUser

Guest
Oppdateringen i går blir bare mer og mer irriterendes, minst 3 småfeil jeg har sett hittil.

Men til topic. Ressballansescriptet fungerer ikke som det skal lenger etter oppdateringen. Jeg får åpnet extremetw tingen og lagt inn fanene som før. Deretter får jeg lagt inn ressursene ved å trykke på ressbalansescriptet. Og her begynner det å skurre. Jeg trykker på ressbalanse igjen og ingenting skjer. Før oppdateringen av tribalwars så ville den da automatisk "trykke" ok og så gå til aksepter handel. Ressbalansescriptet fungerer forsåvidt ikke der heller, så jeg må igjen trykke manuelt på ok. Scriptet lukker fanen etterpå.

Jeg prøvde dette både på chrome og opera, har prøvd å legge inn scriptet på nytt også. Flere andre jeg har snakket med har det samme problemet. Noen som har en løsning? Ja, jeg kan legge inn hurtigtast, men det bare på opera. Liker å bruke chrome til feks ressbalanse, så fint om noen kan skrive om scriptet eller hva som skal til.
 

DeletedUser

Guest
Oh yeah! Amatøren som aldri i sitt liv har rørt javascript koder fikset det :p

Var bare å bytte de store OK -> Ok

Enkelt nok.

Her er det fikset:

[SPOIL]
Kode:
javascript:function%20MarketMain(){var%20a=document;if(window.frames.length>0)a=window.main.document;var%20b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='http://www.extremetw.com/rix/mb.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)}function%20getGameDoc(winvar){getdoc=winvar.document;if(!getdoc.URL.match('game\.php')){for(var%20i=0;i<winvar.frames.length;i++){if(winvar.frames[i].document.URL.match('game\.php')){getdoc=winvar.frames[i].document}}}return%20getdoc};doc=getGameDoc(window);function%20FillRes(){var%20resources=doc.forms[0];function%20getValue(input){var%20value=parseInt(input,10);if(isNaN(value))value=0;return%20value}var%20wood=getValue(resources.wood.value);var%20clay=getValue(resources.stone.value);var%20iron=getValue(resources.iron.value);function%20OkClick(){var%20arrInputs=resources.getElementsByTagName('input');for(var%20idx1=0;idx1<arrInputs.length;idx1++){if(arrInputs[idx1].value.indexOf('Ok')!=-1){arrInputs[idx1].click();break}}}function%20insertValues(){var%20URLargs=doc.URL.split("&");for(var%20i=0;i<URLargs.length;i++){var%20args=URLargs[i].split("=");if(args.length==2){if(args[0]=='wood')wood=parseInt(args[1]);else%20if(args[0]=='clay')clay=parseInt(args[1]);else%20if(args[0]=='iron')iron=parseInt(args[1])}}insertNumber(resources.wood,wood);insertNumber(resources.stone,clay);insertNumber(resources.iron,iron)}if(wood+clay+iron>0){OkClick()}else{insertValues()}}if(doc.URL.match(/clay=/)||doc.URL.match(/confirm_send/)){FillRes()}else if(doc.URL.match(/send/)){window.close()}else{MarketMain()}
[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
Fungerer mitler sin fiks i opera for dere? Den har fortsatt samme feilen for meg..
 

DeletedUser

Guest
Jeg får det ikke til opera heller. Så da må nok noen bedre enn meg på banen :p Det du evt kan gjøre i opera er å lage en hurtigtast slik at den trykker ok ved den hurtigtasten.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp