REvOlT søker medlemmer i K56

DeletedUser

Guest
REvOlT søker IKKE medlemmer pga krig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
REvOlT søker spillere fra K56 som medlemmer. Send inn en skikkelig søknad for å få komme inn. Søknaden bør inneholde:

-Erfaring fra andre servere på tribalwars (ha gjerne med en link fra twstats)
-Tidligere stammer
-Er du i krig med noen
-Er du aktiv på forum


Skriver du en skikkelig søknad tar vi ikke hensyn til poeng.

Dette skal bli sjekt ^^

Hilsen
Gizzy
fra
Akitty;)
 

DeletedUser

Guest
Selv syns ikke jeg at et navn som inneholder et navn på et gevær og en japansk katt som skremmende :p
 

DeletedUser

Guest
Revolt

Søker flere farms og targets i K56. REvOLT har vi allerede redusert så vi trenger flere.
 

DeletedUser

Guest
Selv syns ikke jeg at et navn som inneholder et navn på et gevær og en japansk katt som skremmende :p

Neinei.
Men hvis du endatil ser hvem som står bak navnene er du vell enig i at Akitty skremmer mer en 13revolvoris?:p
 

DeletedUser

Guest
Neinei.
Men hvis du endatil ser hvem som står bak navnene er du vell enig i at Akitty skremmer mer en 13revolvoris?:p

For meg holder det at dem bruker noe som har med katter å gjøre...... Katter er noen fæle dyr...... Om noen skal klare å knuse Akitty så må de knekke alle medlemmene 9 ganger..... Så igrunn så er Akitty 99 medlemmer... (11*9=99):p
 

DeletedUser

Guest
Akitty er nok desverre for dere ikke så veldig skremmende , siden hvis vi bruker mellomrom får vi A kitty som kan hørs ut som a kitten.
 

DeletedUser

Guest
Haha

Vi er katter alle sammen i Akitty:) Vi leker med maten før vi spiser den!! Jeg holder nå på med en ny by fra Revolt ^^
 

DeletedUser

Guest
En positiv ting er at vi i REvOlT vinner krigen mot Fienden som vi kaller dem:D
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
REvOlT søker IKKE medlemmer pga krig.
Sist endret av Sir Gaffel : 01-06-2009 kl 11:18 Årsak: Spioner

Hm.. Sir gaffel? VI var før allierte, hvor mye ligger dere på nå? Såpass at vi kan bli allierte igjen?

TWOJ er Rank 16 nå, men ikke tenk på det.
 

DeletedUser

Guest
REvOlT eksisterer nok ikke lengre. Jeg kjenner ham RL , og han gidder kun å hoppe litt innom V2. Uansett kan EC godt alliere seg med TWOJ. Jeg har faktisk vært der litt på V1, veldig hyggelig stamme, men jeg kunne ikke lengre grunnet plassering.
 
Topp