Ri ut stormen

Barbarmongo

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Jepp, det er helt sant. Men hva slags gøy er det å vinne slik?;) Føler du at dere utretter noe stort med å vinne slik Håkon holder på? lol. Helt seriøst liksom.o_O Jeg spiller for gøy, å vinne med overkjør, er det gøy? Tenk litt over det.
Jeg har ikke noe problem med å se poenget ditt. Men synes din pekefinger har en veldig feil rettning. Du peker den konstant mot Håkon. Hvem er det som legger opp til hvordan spillet skal spilles? Det er ikke Håkon som har lagt føring for hvordan Tribal Wars fungerer eller skal vinnes. Det er Tribal Wars som gjør det. Om du skulle spille Call of Duty, ville du gjemt deg under en busk og nektet og skutt motstanderen fordi det ikke er lov å drepe folk? (det skal sies at jeg gjør det, men fordi jeg er en kylling). Vi er folk med konkurranse instinkt. Vi tar for oss med virkemiddler og det som skal til for å vinne når vi spiller et spill.

Vel, jeg har også stått utenfor stammen og syntes at Berm var rått parti. Tenkte at dette er jo ikke moro . Topp spillere som har spilt gamet lenge. Hvordan skal andre i det hele tatt vokse, lære og .no bli moro når ting er blitt slik.
Men selvføgelig samles gamle kjente og folk man har spilt med før . Men jeg er ganske så sikker på om du spør folk om favoritt verdner så skal vi ganske så langt nedover i verdner, da spillet enda ikke var ødelagt av alt som kunne kjøpes for penger, script og forenklinger av spillet som finnes i dag.

Da måtte man bruke hue og faktisk kunne gjøre ting selv.

Vel,som tidl sagt, rett pekefingren mot Tribal Wars som har gjort gamet slik det er. .no suger fordi de bare er ute etter pengene våre og da blir det aldri fair . Det er Tribal Wars som suger og ikke enkeltpersoner som spiller spillet slik det er lagt opp til å bli spilt.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Om dere ikke klarer spille uten overkjør, så innrøm det istedenfor å klage på tw.

Konkurranse instinkt? Hah! OVERKJØR er ikke stikk motsatt. Dere har null spenning. Det er overkjør. Det er tids fordriv, tenk så mye mer gøy dere hadde hatt det i en fair fight - å vunnet. Du ser poenget mitt.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Simen, en stammeleder sin jobb er å gjøre det han kan for at alle i stammen er fornøyde og at dem kommer så langt som mulig.

Kan du forklare meg hva min spillerstil er ? Fordi alt jeg og mine duals har gjort er å være aktive opp imot 24/7 og kjempet hele veien på v34 så vet ikke helt hva du vil frem til?
 

Barbarmongo

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Tror nesten du må finne deg et annen spill. Neste verden blir knapt bedre. Sånn er TW blitt. Men anbefaler deg å spille .net, mye bedre.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Overkjør? Vil du klandre noen, må du se deg selv i speilet, for ifølge deg selv er det mye din feil også at det er det som skjer? + resten av alliansen din som ikke har gjort en god nok jobb.
 

Ludvig Von Schneidel

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Vel. Det er som det er. Man kan ikke klandre noen for et ønske om å vinne, men man kan helt klart kritisere veien til seier. Uten (saklig) kritikk kan man likesågodt starte en koseklubb.
 

Barbarmongo

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Hadde du fått det som du ville hadde hele verden gått mot 1 stamme. Vil vel kalle det overkjør også ! Men , tomato poteto !
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Skjønner ikke hva som er så gæærnt med Berm . Ro og fordraglighet. All drama, eder og galle er jo i alle andre stammer.

Grunnen til at jeg f.eks ikke vil være med i Berm er at jeg liker å få en utfordring. Jeg har ikke noe særlig problem med spillerne der, utenom Simen ofc ;)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Hadde jeg fått det som jeg ville, hadde pp bruken deres blitt kata nuket til helvete :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hmmm...

Lite offtropper i cup, svele, st og glede om dagen da.. så må nok vente en stund på det
 

Barbarmongo

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Hadde jeg fått det som jeg ville, hadde pp bruken deres blitt kata nuket til helvete :)
Som tidl sagt, noe vi alle mener og synes . Men spillet er lagt opp slik og thats how it goes. Men overraskende nok er ikke PP bruken så stor som man tror om Berm. Her er det mye skills og vettu spill som også gir fremgang.
 
Topp