Ri ut stormen

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Jada, snowball-effect. En god oppstart gir god gevinst over tid. Det viste jo f.eks gallabrotix og smygende pappeske som også var blandt de store PP horene i oppstarten.

At dere ikke bruker PP er en annen sak. Good for you :) Dere har fremdeles muligheten til å bruke hvis dere skulle ønske.

Joda, om du ønsker at TW skal være pay2win så er jeg helt med på tankegangen. Eneste jeg sier er at det er hykleri å klage på pay2win om man oppmuntrer til høyere pp-bruk!
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Joda, om du ønsker at TW skal være pay2win så er jeg helt med på tankegangen. Eneste jeg sier er at det er hykleri å klage på pay2win om man oppmuntrer til høyere pp-bruk!

Noen som føler seg truffet? *kremt*

Spørsmålet jeg hadde stilt meg selv er... Hva hadde Odd gjort?o_O
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Skyter ikke en plass, jeg bare påpeker at dere er der dere er pga deres egne feil.

Men jeg ser jo at du er nokså opphisset fordi du ikke er i våre sko :)

Helt dust blir dette hahaha
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Muligheten er der for alle, så PP er ikke en unnskyldning. ALLE kan skaffe store mengder PP HELLLLLLLLLLLLLT gratis :)
 

Barbarmongo

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
hæææ? Hvor er Chris:eek:, og hvorfor spiller jeg der?
Må jeg nok engang si til deg at du bare er en dead road kill sau , lol. Du spiller her? Prøver du å late som om du er på Sico for å lage drama eller lurer du å hvorfor du i det hele tatt er på V.34?
 
Topp