Riket ved veiens ende

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hei folkens!

Da ønsker jeg (Kenneth) og informere om at jeg (som en av de siste oppr eierene av LuriFAXXX) slutter på kontoen. Ikke på grunn av stress fra fienden (har atm 5 inc, 3 fra scoutyy (lol) og 2 fra Helga), men på grunn av at sommeren nærmer seg, og det er snart bare 1 mnd til at jeg skal ta eksamen. Neste uke så går turen til London, der jeg blir borte i en liten stund, så da er nok dette tidspunktet for og legge inn årene og la noen andre ta over reimene.

På vegne av meg selv, og Robert, så takker vi for alt av motstand og samarbeid. Vi har hatt det knall gøy, selv om det har vært mange vennskap som har blitt brutt, og mange nye som har blitt smidd. For min del så kommer jeg til og fjerne block på samtlige personer på Skype om dere ønsker og slå av en prat i senere tid, noe jeg derimot tviler litt på (tihi). Grunnen for blocken vet dere nok alt (la meg komme Sindick i forkjøpet, PEW PEW).

Takk til AREA
Ønsker og dele ut en stor takk til spillerene i AREA. Dere er en knall gjeng med godt potensial, bare dere får det ut. Samarbeid er et nøkkelord, med litt mer vekt på det så vil dere flise både ACB og p0k3.

Lykke til videre i krigen, både til P0k3, ACB og AREA.



Litt historikk bak spillerene på Luri;

Robert Aka Redswan
Robert startet sin historie på V2, der han gikk under navnet Redswan (og senere TheBigBang). Robert var også på IsBjoeRn på V2, der han nådde 10,4 mio før han ga seg. Ulikt andre nybegynnere, så lærte Robert spillets gang meget raskt, selv om han fikk litt bank i starten. Han endte opp LAW, der han senere bestemte seg for og slutte. Senere så har Robert spilt under IsBjoeRn på V7, der han er både elsket og hatet den dag i dag. Den siste kontoen vedkommende har spilt under, var LuriFAXXX på V10. På grunn av ny jobb, og mangel på fritid, så bestemte Robert seg for og trekke seg kontoen i midten av mars måned, noe som også ser ut til og være hans siste verden på .no.


Kenneth aka Kenn93x
Kenneth startet opp som en ganske fersk noob på verden 1. Med en arrogant holdning så har han spilt seg opp igjennom verdnene, der han har lært mange forskjellige triks. V7 så overtok han hertugprivilegiet etter at lederene der ga opp håpet i stammen HG. Per dags dato så arbeider både Kenneth og Robert sammens for og vinne V7, noe de nesten har klart. På V10 så bestemte de seg for og spille dual sammen på LuriFAXXX, noe som ble en ganske stor suksess.. Kenneth ga seg på LuriFAXXX 19.04.2012, klokken 17.00.

Sammen så har både Robert og Kenneth stått imot personer som har blitt kåret til .no sine ”beste” spillere. For funz så tok vi oss tiden til og teste ut dette her, og kan si nå med en gang at det er skuffende om dette skal være .no sin "elite".

Krigsstatestikker for LuriFAXXX
Både Kenneth og Robert er to fæns av og skryte, noe de ikke vil unngå i denne posten!

Robert & Kenneth Vs p0k3
[spoil] Side 1:
Spillere: LuriFAXXX
Side 2:
Stammer: P0k3

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 19
Side 2: 5
Forskjell: 14

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 99,406
Side 2: 29,199
Forskjell: 70,207

chart

[/spoil]

Robert & Kenneth Vs ACB

[spoil]
Side 1:
Spillere: LuriFAXXX
Side 2:
Stammer: ACB

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 6
Side 2: 2
Forskjell: 4

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 11,029
Side 2: 4,176
Forskjell: 6,853

chart


[/spoil]

Nok en gang, tusen takk for opplevelsene, og takk for at vi fikk muligheten til og bevise at vi faktisk er en av TW.no sine beste spillere... Ønsker også den nye eieren på Luri lykke til, han vil nok gjøre en like god jobb som både jeg og Robert han gjort til nå.

Kenneth & Robert, signed out.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hehe, håper du kan legge meg til da Hakke! :p

Forresten, Pew Pew var min ide... :p
 

DeletedUser

Guest
Ahhh, så synd da Kenneth !

Men veit du er en fornuftig kar og gjør de rette valgene. Etter endt eksamen (lykke til) og en velfortjent sommerferie så møtes man vel i en eller annen verden.

Jeg skulle ønske jeg hadde en like fin sang til deg som du hadde til meg en gang for å feire din avgang (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Jepp, Kenneth var den fornuftige av oss, Kristin :p

Kosemose fisbjørn (kyss)
Du slutta jo fordi du fikk dame ?
Slikt kan ikke belønnes når du lar en annen stakkars pelsdott bli igjen med bermen :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Dame? Bortsett ifra litt tull innimellom, har jeg vært singel i 5år :p
Ny jobb har jeg derimot fått, en jobb som ikke har tilgang til tw, imotsetning til de andre jobbene jeg har hatt.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Lykketil med å holde deg unna TW da :)
vært mange intresanne debater å lese på forum der dere har vært involvert :D

Lykketil videre (Y) (clapping)
 

DeletedUser

Guest
- ACB foretrekker gråbyadling i fiendes cluster, noe som ikke har fungert så bra til nå, mens P0k3 konfronterer direkte på.. Ut ifra statestikken (se TWstats), så er det tydelig at det lønner seg mest. Ellers står da fronten på samme plass som den har gjort siden tidenes morning.

Hva i alle dager.... Snakker om malplassert kommentar gutter.:hmm: Når vi ser siste ukers lille krumspring mot Almighty faller vel den lille kommentaren totalt på sin egen urimelighet.

Har vanligvis brukbar respekt for både Kenneth og Robert, men her har guttene gjort et særdeles dårlig stykke arbeid. Og alt pga 1-2 usle byer for en tid tilbake. :Neutral:

For den saks skyld får vi takke for oppmøtet fra dere, og ønske dere lykke til der ute i virkeligheten
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hehe, tok utgangspunkt i 2-3 av deres spillere som har/hadde adlet grått i area sine cluster :). Er ikke min/Robert sin feil at du ikke har kontroll på dine egne medlemmer.

Yea, vi snakkes vettu :).
 

DeletedUser

Guest
Hehe, tok utgangspunkt i 2-3 av deres spillere som har/hadde adlet grått i area sine cluster :). Er ikke min/Robert sin feil at du ikke har kontroll på dine egne medlemmer.
At du/dere rangerer en hel stamme basert på hendelser gjort av 2-3 spillere gjør meg mer skuffet enn noe annet. Og taktikken virket bedre enn hva man skulle tro, bare ikke på den måten du tenker på

Yea, vi snakkes vettu :) .
Spiro goes bold ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, tok utgangspunkt i 2-3 av deres spillere som har/hadde adlet grått i area sine cluster :). Er ikke min/Robert sin feil at du ikke har kontroll på dine egne medlemmer.

Yea, vi snakkes vettu :).

Kjekt å gi seg med en løgn som avslutning. At Almighty gikk fra nesten en mill til 100.000 er visst neglisjerbart. Men i grunnen så er vi bare glade for at dere ikke ser faren. Smooth sailing og lykke til videre! (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Bare innrøm det, dere begger slutter fordi jeg slutta på v10 ;)


Neida, Ønsker dere begge lykke til videre ;) så får vi prøve å få til ei helg med litt pilsing i sommer kenneth :) Robert bor jo bare 20min unna meg ;)
 
Topp