Videresendt, Inno Rive?

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Hadde det ikke hvert berde å kunne rive ned mer en 5 ting? Jeg kan bare rive ned 5 nivåer med pk/pp og uten pk/pp?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nja... Stiller meg skeptisk ;) Men det kunne funket, joda. Jeg lar det ligge så lenge :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker faktisk å bygge ting istedet for å rive, så forslaget er ikke ett jeg stiller meg sånn kjempeposetiv til.

La oss si du skal rive 10 nivåer på verksted/hjemmested som ofte er tilfellet. Da syntes jeg du burde kunne ta deg tiden til å logge på 2 ganger samme dag :eek:ooo

Det at du kan rive mer enn 5 bygninger kan jo være praktisk, men det bidrar til å automatisere spillet enda mer, og gjør det lettere å bare ta skippertak her og der. Istedet for den gjevne aktiviteten i lengden, som et hvert nettsted ønsker av sine spillere.

Jeg og stiller meg veldig skeptisk til funskjonen, men det er en så relativt liten endring spillmessig at jeg ikke kommer til å gråte om det går igjennom.

Ps: Problemet du møter med et slikt forslag er at slike endringer gjøres sjeldent/aldri på lokalt basis. Altså bare på en verden eller bare på .no. Hvis du skal endre noe så "inkorporert", noe som har vært der siden starten så skjer det som regel på alle TW serverne InnoGames hoster og ikke bare på .no. Lykke til med å få en mod til å ta en liten opptatering som dette å kjempe din sak foran InnoGames. Jeg ville foreslått å gått til InnoGames selv, hvis dette virkelig er noe du vill ha igjennom.
 

DeletedUser

Guest
Nå er jo ikke automatisering noe som innogames har vist seg å være så fryktelig imot. Vil tro dette kommer etterhvert uansett..
 

DeletedUser

Guest
La oss ikke gjøre slik at tw blir for enkelt, det er blitt enkelt nok som det er.
 

DeletedUser

Guest
Nå synes jeg dette er et kjempebra forslag. Å være aktiv burde ikke bli "påtvingt" iform av at man må logge på for å rive. De som har litt store kontoer har da mer enn nok å gjøre uansett.

Ubegrenset riving! Det støtter jeg!
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Jeg har 2 store kontoer og jeg klarer ikke å rive ned alt :( det tar 100år å rive ned 1200byer
 

DeletedUser

Guest
Nei makan, aktivitet burde ikke "påtvinges" i form av at man må logge på for å spille. Er det overhodet igjen noe man må gjøre selv lengre?
 

DeletedUser

Guest
De som vanligvis vil "slite" med dette, er folk som har relativt store kontoer, kanskje også flere av dem. Så at riving skulle bli lettere, ser jeg på med stor glede.
Ergo er disse med dette problemet ofte aktive folk, som sansynligvis har nok å gjøre uansett og nok er rimelig aktive ifra før, tror du ikke, Wynja?
 

DeletedUser

Guest
Folk med dette problemet har gjerne kontoadmin, farmeassist og gud vet hva fra før av..

Men ikke fortvil! Tipper dette er foreslått på .net for lenge siden, og jeg er ikke i tvil om at det blir gjennomført.
 
Topp