RNG ledelsen som lyver til meg!

DeletedUser

Guest
Hørte fra en RNG spiller at RNG er klare til å gjøre motstand nå. Syntes det er urettferdig at de starter med meg :(
 

DeletedUser

Guest
Du får oppdatere oss om en uke MD, så får vi høre om motsandsbevegelsen har mobilisert
 

DeletedUser

Guest
Er vel enig med RNG der.. Jeg har da selv spilt på kontoer i IB i perioder. Og ville vel aldri falt meg inn å be om få kontoen til "privat eie". Store kontoer blir en stammekonto over tid.. Bare tenk på all støtte, kv og overføring av premium, som stammen legger ned på en inaktiv konto, som er forlatt av den opprinnelige eieren.

På meg virker det litt søkt at en spiller skal ha en konto, bare fordi en har spilt på den noen måneder.. Man spiller fordi en vil ha det moro sammen med andre som en liker å spille med, eller?

Om du står som eier av kontoen eller ei, er vel heller en bagatell :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Joda, en spiller for å ha det gøy. Men da kan du også tenke deg all den tid spilleren bruker på kontoen og vedlikehold til kontoen. Etter et par mnd på en konto så vil jeg si at "kontoen er min", og at jeg selv bestemmer over kontoen da det er jeg som har gjort størstedelen på den.

Det er heller ikke noe gøy, for meg hvertfall, å legge ned så mye tid og penger (premium) i en konto jeg ikke har rådighet over selv, gjennom eposten, og at det er en fare for at kontoen kan bli tatt tilbake slik at alt det arbeidet jeg har lagt ned er nytteløst. Mange kan også føle seg litt tvunget til å være enig med ledelsen selv om de ikke er enig likevel. Jeg sier selvfølgelig ikke at dette er fakta, men det kan jo være en liten faktor. At de dermed er redde for å tale ledelsen i mot i frykt for å bli kastet ut av kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. Ser den. Men allikevel, arbeidet du legger ned er jo ikke nytteløst i den forstand. Og stammen er jo den som holder en stor konto oppegående, med støtte etc. Uten dette ville jo en aldri så stor konto forsvinne på et blunk. Og da kan ikke en konto bare gis bort, synes jeg da..:)

Men klart, her kommer det inn litt på hvem som faktisk spiller på en konto. Erfaring, lojaltet og ikke minst litt ærlighet. Da tenker jeg på hvis en går lei og ikke bare la den gå grå. Men gir den tilbake til stammen. Bare ta din egen i Bol fks.. Ville jo være temmelig surt om den bare forsvant med en random spiller? :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ja, det ville vært trist om en random tok den og forsvant uten videre. På den annen side er det mange som praktiserer "prøvetid" for en ny spiller ved at vedkommende kun får passordet, og må bevise seg verdig.
 

DeletedUser

Guest
RNG ledelsen lyver til meg også!! De sa de skulle legge ut alt og forklare hver hendelse, men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeida... det har ikke skjedd... Selv narne har skuffet meg.

Så stoler ikke på framtidige uttalelser fra RNG.
 

DeletedUser

Guest
RNG ledelsen lyver til meg også!! De sa de skulle legge ut alt og forklare hver hendelse, men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeida... det har ikke skjedd... Selv narne har skuffet meg.

Så stoler ikke på framtidige uttalelser fra RNG.

skuffer ikke narne nok ig?:rolleyes:
 
Topp