RNG ledelsen som lyver til meg!

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Stemmer dette vil nok ikke jeg glede meg like mye over en evt. seier, spesielt hvis dette har skjedd/kommer til å skje mange ganger.
Tho, jeg vet for lite om saken, bortsett fra ryktene som har gått rundt omkring her.
 

DeletedUser

Guest
Opprinnelig skrevet av Mr.yoda
ja da var de Roger's oppmerksomhet som skal frem da

Jeg spilte på lol123 og kriget mye mot Njal etterhvert begynte støtte og renne inn og noen ble sendt hjem plutselig.
Men idag tar han kaka og tar og skifter pw og fucker opp alt.
Kjempe bra jobba assa
Åjja vent litt d har jo skjedd med Narne også da Var d Ken som var dual med Roger
fy
Ein dag jeg snakka med Roger kunne hann nå pw ganske mange brukere i RNG også og d var ikke første gangen d Roger gjor

de




kan bekreftes fikk en den delen med lol123 fikk en IRL Venn til og gå in på min gamle konto og sette den på slett

men du kan vel legge ut samtalen vi hadde på Skype også kan jeg legge ut den pmen jeg fikk videresendt på lol123 så kan vi se hvor lenge den konton hadde vært I rng

det med narne hadde ikke jeg noe med og gjøre







De blir hevdet at denne wits spilleren har mange e-poster i RNG, og at det kommer til å skje flere ganger en det allerede har skjedd! Så det er nok langt fra siste gangen vi diskuterer dette:mad:
 
Sist redigert av en moderator:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
De blir hevdet at denne wits spilleren har mange e-poster i RNG, og at det kommer til å skje flere ganger en det allerede har skjedd! Så det er nok langt fra siste gangen vi diskuterer dette:mad:

Sikkert noen fra RNG ledelsen som sitter og kaster bort e-postene til kontoene der.. For et syn d hadde vært :cool:.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Så prates det som man har vett til. Vi sitter ikke på e-mail til kontoene. Dritt lei av alle disse ryktene om hva RNG gjør..hva vi står for..hvor dårlige vi er..hvor latterlige vi er! Fei for egen dør! Dere sitter på så mye dritt i WIC at dere forsurer hele v1! Ingen tar ansvar, men alle vet at det foregår stjeling av kontoer.. men da er det jo bare å snu det hele på hodet da! Det er jo selvfølgelig VI som ikke har kontroll på spillerne våre! Dere glemmer bort at det ikke er våre spillere som stjeler. Ergo er det vel dere som ikke har kontroll! *Sint*
 

DeletedUser

Guest
Så prates det som man har vett til. Vi sitter ikke på e-mail til kontoene. Dritt lei av alle disse ryktene om hva RNG gjør..hva vi står for..hvor dårlige vi er..hvor latterlige vi er! Fei for egen dør! Dere sitter på så mye dritt i WIC at dere forsurer hele v1! Ingen tar ansvar, men alle vet at det foregår stjeling av kontoer.. men da er det jo bare å snu det hele på hodet da! Det er jo selvfølgelig VI som ikke har kontroll på spillerne våre! Dere glemmer bort at det ikke er våre spillere som stjeler. Ergo er det vel dere som ikke har kontroll! *Sint*

Hvordan skal vi ha kontroll på om noen tidligere spillere hacket kontoer i fiendestammen?
Vi er lei av å at hele stammen blir dratt inn i dette da bare noen få vet hva som virkelig har skjedd. Så ta det heller opp med de ansvarlige istedenfor å ta det med oss.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan skal vi ha kontroll på om noen tidligere spillere hacket kontoer i fiendestammen?
Vi er lei av å at hele stammen blir dratt inn i dette da bare noen få vet hva som virkelig har skjedd. Så ta det heller opp med de ansvarlige istedenfor å ta det med oss.

Du sier på en måte imot deg selv nå gutt..
Det har alltid hvert beskyldninger på stammen/ledelser selv om det er en enkeltmanns persons verk, samme hva. Velkommen etter, hvordan føles det...?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
P.s. Kontoen ga Njal pryl, så dere hadde vel ikke noe annet valg??

[SPOIL]

Side 1:
Spillere: Njal
Side 2:
Spillere: lol123

Timeframe: Forrige uke



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 19
Side 2: 0
Forskjell: 19

chart




Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 173,498
Side 2: 0
Forskjell: 173,498

chart
[/SPOIL]


Say what??
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Oversett pryl til det at Njal får såpass motstand at han gjør seg til venns med fyren i stedet :p
Statistikken viser null og niks -TK- Han var jo på vei over til fienden, det viser PM. Den statistikken er ikke er verd filla. Underbygger bare fakta om at han skulle over. Skal du ha en sjanse til å komme over, så yter du ikke motsand vett.. Kan fortelles at støtte var plassert hos Njal.
 

DeletedUser

Guest
Sant som Cap sier ^^,
feil statestikk å dra frem her, den der slo bare rett tilbake på deg selv.. kan tolkes som bekreftelse også det der.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Det var jo en ganske ny metode for og lure seg unna fakta på, ikke sant C22 og Bunny? Njal gir dere BANK, noe TWstats kan vise til .. Sikkert litt vanskelig for enkelte og ta det inn over seg, men sånn går no dagan :).
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Hvem bryr seg, det er fakta at RNG blir mindre og mindre.. Snart er dere borte, og jeg tviler ganske sterkt på at noen fra V1 kommer til å savne dere :).
 

DeletedUser

Guest
Nå var heller ikke det teamet :) Du kan fortsette det teamet i WIC samtalen på skype frøken!
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Teamet var vel ledelsen i RNG ikke gir fra seg mail på kontoer som folk har hatt lenge og dem slutter i protest eller får dem tatt i fra seg når dem ikke finner seg i det lengre og sier i fra! Grei måte å få færre aktive kontoer med spillesugne personer.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Teamet var vel ledelsen i RNG ikke gir fra seg mail på kontoer som folk har hatt lenge og dem slutter i protest eller får dem tatt i fra seg når dem ikke finner seg i det lengre og sier i fra! Grei måte å få færre aktive kontoer med spillesugne personer.

Hva søren er det du prater om da!? Hvem gir ikke fra seg mail på konto? ..og til hvem??? Om jeg skjønner dine antagelser rett, så beskylder du oss for å sitte på alle e-mails ??? Da må jeg be deg gå gjennom x antall innlegg på forumet - LES - TA INN OVER DEG - FORSTÅ at vi ikke sitter på e-maila! Trenger du dette bedre forklart, så kan jeg ta det med teskje neste gang!
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Tja å ha en "gammel eier/e" som har mailen til konten/e er det jeg tenker på her, ser jo veldig ut som at dere i RNG ledelsen sitter på dem, er jo ikke akkurat vanskelig å opprette en haug med mailerkontoer som en eller flere har tilgang til for å ha kontroll på dem og overvåke at de ikke blir tatt over av ny eier ved å gå inn en gang i uken å se om det har kommet en mail fra TW anngående skifte av mail på konto xxxx...

Skjønner godt at TC regarer på denne måten når han ikke får eierskapet til noe han har brukt sin fritid på, men det er vel ikke så lett å se for RNG`s ledelse at dette er noe som er demotiverende???

Tviler sterkt på at noen som har sluttet med TW følger med daglig eller ukentlig om ny eier prøver å ta over sin gamle konto`s mail.

Dette er mine konklusjoner ut i fra den infoen jeg har fått på dette temaet. Fra forumet, og folk som har vært eller er i RNG.
 

DeletedUser

Guest
For å forsvare RNG litt så tror jeg på de. Er ganske sikker på at de ikke sitter på alle e-mailene og at det ikke er så stor overvåking som vi får det til å virke som. Eneste problemet jeg har lagt merke til er når nye spillere "får" kontoer, at de aldri (selv etter en lang periode) får eierskap av kontoen. Det vil da si at de selv styrer e-mail og alt. Nå gjelder kanskje ikke dette alle kontoer, men de jeg har snakket med har i hvert fall sagt det.

Vi i WIC har også samme prosedyre og vi er varsomme med nye spillere... spesielt etter hvor mange spioner vi faktisk har hatt og ødelagt mye for oss.
Nå viser det seg bare at det er enkelte i RNG som er misfornøyde med denne måten å bli "styrt" på og opplever kanskje ikke at de blir hørt. Jeg vet ikke... Kanskje de bare har hatt veldig mange råtne epler..

Husker det var veldig mye kritikk av IB ang dette før og vi brukte lang tid på å bygge opp stammen. RNG må finne en måte å rette sine feil og så komme seg tilbake i form. For jeg personlig liker at det er litt motstand.. Blir litt kjedelig når vi bare valser inn og kan adle med def tropper. Ikke at vi opplever det overalt, men det er generelt litt lett. Men det må nevnes at de har holdt oss tilbake i lang tid før med Pitch og BoS ++.

Håper at dere finner en løsning så vi kan fortsette kampen på ærlig vis og så ha det moro! Som dette spillet handler om.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Tja å ha en "gammel eier/e" som har mailen til konten/e er det jeg tenker på her, ser jo veldig ut som at dere i RNG ledelsen sitter på dem, er jo ikke akkurat vanskelig å opprette en haug med mailerkontoer som en eller flere har tilgang til for å ha kontroll på dem og overvåke at de ikke blir tatt over av ny eier ved å gå inn en gang i uken å se om det har kommet en mail fra TW anngående skifte av mail på konto xxxx...

Skjønner godt at TC regarer på denne måten når han ikke får eierskapet til noe han har brukt sin fritid på, men det er vel ikke så lett å se for RNG`s ledelse at dette er noe som er demotiverende???

Tviler sterkt på at noen som har sluttet med TW følger med daglig eller ukentlig om ny eier prøver å ta over sin gamle konto`s mail.

Dette er mine konklusjoner ut i fra den infoen jeg har fått på dette temaet. Fra forumet, og folk som har vært eller er i RNG.

Når vi sier at gammel eier sitter på e-mail, så sitter de på e-mail. Så enkelt.. så får du tror det eller ei.. Mulig du ikke kan tro på andre, fordi du selv har problemer med sannheten?? ..or??

Atter en gang kan jeg opplyse om at spillere som overtar kontoer hos oss får grei beskjed. De eier ikke kontoen, de forvalter den etter eiers ønske. Da må det da for søren være opp til hver enkelt å si ja eller nei. Enkle valg..og da blir det helt feil å komme etterpå å sutre som noen drittunger, og i tillegg ødelegge for en hel stamme. Det vitner om umoden oppførsel. Ta ansvar for egne valg, og legg ikke skylda på andre i ettertid!
 

DeletedUser

Guest
Syns det sporer av igjen, men heldigvis er eg her så vi får diskusjonen inn der den hører hjemme. Wits sin oppførsel ang stjeling av kontoer!!

Syns dere bør være så voksne og si unnskyld til RNG nå , eg kan godt få en også:D
 

DeletedUser

Guest
Syns det sporer av igjen, men heldigvis er eg her så vi får diskusjonen inn der den hører hjemme. Wits sin oppførsel ang stjeling av kontoer!!

Syns dere bør være så voksne og si unnskyld til RNG nå , eg kan godt få en også:D

Kan si til Unnskyld til RNG på vegne av det jeg har gjort. kommer ikke noe mere spik fra meg.
 
Topp