RNG ledelsen som lyver til meg!

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Kondolerer til RNG og deres lavmålte forsøk på å bortforklare tapene på sin egen front. Det som er enda morsommere er at HUFF sin leder også legger seg på samme nivå som RNG.. Funny :).
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Her var iallefall en som viste seg voksen!!

interesant betraktning av deg selv bgm. ja ja, du krangler og argumenterer som en 4 åring i trass alderen bgm75, men anser deg selv som moralen selv og voksen. en reality check?? :D:D
 

DeletedUser

Guest
For å forsvare RNG litt så tror jeg på de. Er ganske sikker på at de ikke sitter på alle e-mailene og at det ikke er så stor overvåking som vi får det til å virke som. Eneste problemet jeg har lagt merke til er når nye spillere "får" kontoer, at de aldri (selv etter en lang periode) får eierskap av kontoen. Det vil da si at de selv styrer e-mail og alt. Nå gjelder kanskje ikke dette alle kontoer, men de jeg har snakket med har i hvert fall sagt det.

Vi i WIC har også samme prosedyre og vi er varsomme med nye spillere... spesielt etter hvor mange spioner vi faktisk har hatt og ødelagt mye for oss.
Nå viser det seg bare at det er enkelte i RNG som er misfornøyde med denne måten å bli "styrt" på og opplever kanskje ikke at de blir hørt. Jeg vet ikke... Kanskje de bare har hatt veldig mange råtne epler..

Husker det var veldig mye kritikk av IB ang dette før og vi brukte lang tid på å bygge opp stammen. RNG må finne en måte å rette sine feil og så komme seg tilbake i form. For jeg personlig liker at det er litt motstand.. Blir litt kjedelig når vi bare valser inn og kan adle med def tropper. Ikke at vi opplever det overalt, men det er generelt litt lett. Men det må nevnes at de har holdt oss tilbake i lang tid før med Pitch og BoS ++.

Håper at dere finner en løsning så vi kan fortsette kampen på ærlig vis og så ha det moro! Som dette spillet handler om.

se der ja... ikke alle som er like hjernevasket og som muligens ser hva som egentlig skjer. :eek:
RNG har nok vært spesielt uheldige med de som har sluppet inn på kontoer. Hvis RNG hadde kontroll på alle kontoer, hvordan kunne da burn ha oppstått? hvordan kan dem da ha de problemene de har med kontoene? At hele temaet er overdrevent levner det ingen tvil om.
 

DeletedUser

Guest
se der ja... ikke alle som er like hjernevasket og som muligens ser hva som egentlig skjer. :eek:
RNG har nok vært spesielt uheldige med de som har sluppet inn på kontoer. Hvis RNG hadde kontroll på alle kontoer, hvordan kunne da burn ha oppstått? hvordan kan dem da ha de problemene de har med kontoene? At hele temaet er overdrevent levner det ingen tvil om.

Ang det med BuRn, så var problemet en intern krig med ledelsen og noen enkelte i stammen. Hadde ikke med noe med at folk tok kontroll over kontoen og stakk av.
 

DeletedUser

Guest
Det har jo akkurat med dette temaet. Burn kunne aldri fått sjanse til å eksistere om RNG hadde hatt kontroll på kontoene, kunne de vel?
 

DeletedUser

Guest
ikke annet enn spydighet som blir kastet ut ifra WIC kanter ser jeg.. samme gammle vrølet!
Creds til beklageren! Hvirkelig!
 

DeletedUser

Guest
For å forsvare RNG litt så tror jeg på de. Er ganske sikker på at de ikke sitter på alle e-mailene og at det ikke er så stor overvåking som vi får det til å virke som. Eneste problemet jeg har lagt merke til er når nye spillere "får" kontoer, at de aldri (selv etter en lang periode) får eierskap av kontoen. Det vil da si at de selv styrer e-mail og alt. Nå gjelder kanskje ikke dette alle kontoer, men de jeg har snakket med har i hvert fall sagt det.

Vi i WIC har også samme prosedyre og vi er varsomme med nye spillere... spesielt etter hvor mange spioner vi faktisk har hatt og ødelagt mye for oss.
Nå viser det seg bare at det er enkelte i RNG som er misfornøyde med denne måten å bli "styrt" på og opplever kanskje ikke at de blir hørt. Jeg vet ikke... Kanskje de bare har hatt veldig mange råtne epler..

Husker det var veldig mye kritikk av IB ang dette før og vi brukte lang tid på å bygge opp stammen. RNG må finne en måte å rette sine feil og så komme seg tilbake i form. For jeg personlig liker at det er litt motstand.. Blir litt kjedelig når vi bare valser inn og kan adle med def tropper. Ikke at vi opplever det overalt, men det er generelt litt lett. Men det må nevnes at de har holdt oss tilbake i lang tid før med Pitch og BoS ++.

Håper at dere finner en løsning så vi kan fortsette kampen på ærlig vis og så ha det moro! Som dette spillet handler om.

Jeg vil også gi en creds til MD for denne seriøse posten.. Dette er ett praks eksemplar på hvordan forumet egentlig skal fungere og jeg kan ikke huske sist gang jeg så en slik post ifra MD sin kant...
Dette gjør det mye artigere å lese foroa og ikke minst, dette jager ikke folk UT av forumet...
ett snev av konstruktiv kritikk uten noen påstander som han vet ikke stemmer bare for å svart male noen osv.. Imponert og glad til de grader!
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det var jo en ganske ny metode for og lure seg unna fakta på, ikke sant C22 og Bunny? Njal gir dere BANK, noe TWstats kan vise til .. Sikkert litt vanskelig for enkelte og ta det inn over seg, men sånn går no dagan :).

TWstats forteller at Njal tar byer ja, men ikke på hvilken måte. For å forklare litt mer, så har vi dialog mellom spilleren på lol123 og Oddybear. Her spør spiller om å få komme til WIC. Det planlegges hvordan og hva. Spilleren er helt klar for å gå over..og det er nettopp i denne perioden statistikken var fra. Derfor blir det feil. Har ingen hensikt å prøve å forklare det mer nøye. Går ikke inn likevel..

..og så til MD

Eneste problemet jeg har lagt merke til er når nye spillere "får" kontoer, at de aldri (selv etter en lang periode) får eierskap av kontoen. Det vil da si at de selv styrer e-mail og alt. Nå gjelder kanskje ikke dette alle kontoer, men de jeg har snakket med har i hvert fall sagt det.

Problemet er at spillerne ikke blir så lenge som det du her sier. For hva er en lang periode? En lang periode, da mener jeg ett år. Ingen jeg vet om som sitter på en konto så lenge uten å eie den. Så om du vet, så opplys meg..
 

DeletedUser

Guest
..og så til MD

Problemet er at spillerne ikke blir så lenge som det du her sier. For hva er en lang periode? En lang periode, da mener jeg ett år. Ingen jeg vet om som sitter på en konto så lenge uten å eie den. Så om du vet, så opplys meg..

Nå har vi alle litt forskjellig syn på det ja. En lang periode vil jo også kunne sammenlignes med hvor mye arbeid som er gjort også. 6 måneder og en god innsats er jo også verdig kontroll over kontoen.. Men nok om det..

Vi har hatt samme problem selv, så skjønner ekstremt godt hva du mener. Nå kan det hende at dere har vært veldig raske med å ta inn hvem som helst på kontoene. Vet noe om akkurat det, men det er litt husj husj :)
Nå ligger kanskje problemet deres hos begge parter? Både rekruttøren og de som søker. Deeef for eks fikk kontoen i november? Snakket med han da jeg startet å angripe han. Da fortalte han meg en del om seg selv og hva han tidligere het. Tok meg ikke langt tid å finne ut at han kanskje ikke er så erfaren. Nå vet jeg ikke hele historien her, men jeg sliter ikke akkurat i angrepene.. Har vært noe motstand ja, men har ødelagt kontoen på under 1 uke.... Helt alene! Kanskje jeg bare er awesome? :rolleyes:

Vet dere er i en litt kjip situasjon nå og det virker som dere ikke er like varsomme som før. Håper dere strammer inn litt :)
 

DeletedUser

Guest
Nå har vi alle litt forskjellig syn på det ja. En lang periode vil jo også kunne sammenlignes med hvor mye arbeid som er gjort også. 6 måneder og en god innsats er jo også verdig kontroll over kontoen.. Men nok om det..

Vi har hatt samme problem selv, så skjønner ekstremt godt hva du mener. Nå kan det hende at dere har vært veldig raske med å ta inn hvem som helst på kontoene. Vet noe om akkurat det, men det er litt husj husj :)
Nå ligger kanskje problemet deres hos begge parter? Både rekruttøren og de som søker. Deeef for eks fikk kontoen i november? Snakket med han da jeg startet å angripe han. Da fortalte han meg en del om seg selv og hva han tidligere het. Tok meg ikke langt tid å finne ut at han kanskje ikke er så erfaren. Nå vet jeg ikke hele historien her, men jeg sliter ikke akkurat i angrepene.. Har vært noe motstand ja, men har ødelagt kontoen på under 1 uke.... Helt alene! Kanskje jeg bare er awesome? :rolleyes:

Vet dere er i en litt kjip situasjon nå og det virker som dere ikke er like varsomme som før. Håper dere strammer inn litt :)

Takker for konstruktive innlegg her MD :) Det gleder visst flere enn meg :)
 

DeletedUser

Guest
bgm, nå tok May litt tidligere å forklarte det med joker ganske godt, så du får slutte å syte om det nå, det er på grunn av ledelsen i rng at det skjedde ;)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
tja, lyver, bruker/utnytter tittelen sin, what ever. Har ingen tiltro til hva team medlemmer skriver her som spillere.

Jaja, deg om det. Foreslår at du heller sender en melding til Dakapo angående dette i stedenfor og bruke det som et argument i hver eneste diskusjon.. Det er bare...teit :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, det May sier er 100 prosent sant, mange som har skype logger på det ;)
 

may65

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
tja, lyver, bruker/utnytter tittelen sin, what ever. Har ingen tiltro til hva team medlemmer skriver her som spillere.

Her på v1 bruker/utnytter ikke jeg tittelen min. Her er jeg kun vanlig spiller slik som deg, paal. Dessuten har jeg som v1 spiller, ingen rettigheter her. Kun der jeg er moderator. Men der får jeg jo som kjent ikke spille.

Ja, jeg snakker sant ang. det med joker sin lite lojalitet mot RNG. Har skype logger på det... Å du vet nok bedre enn de aller fleste her at jeg ikke juger. Såpass kjenner vi hverandre.
 
Topp