RoEm går til krig mot Outlaw

DeletedUser

Guest
farm krig me like<3 haha vem bryr sig ens om hot brev. De som skriver hot brev är de som ska vara rädda :D

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Her har vi kalkulert inn ja :p

DU satser på toppen du?

-Wemonster

Altså.. nå som jeg aldri har fått vist skillz og folk tar meg for n00b... så sikter vi topp ja :cool:

Amstaff: Ikkje ver redd, eg er ein topp spiller :D eller noe i den dur...

DeletedUser

Guest
Spam.... mod??

funny-spam-titles.jpg

DeletedUser

Guest
Du har rett. La oss stoppe å tulle og heller finne ut noe om denne såkalte krigen.

DeletedUser

Guest
Denne krigen er avblåst fra Wemonster for lenge siden.
Tråden kan sikkert stenges, om noen av modsa er på :)

Stemmer- RoEm ble jo også kuppet, og heter nå Athena grunnet "krigen"- Litt fristende å sette 1-0 til Outlaw for denne første "fighten" :)

Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lite barnslig å drive å kuppe stammer å sånn da...:eek:
:rolleyes:;)

Er ikke helt sikker, men tror den godeste Noffe prøver seg på litt sarkastiske kommentarer her! :rolleyes: Må si jeg finner slike kommentarer som dette meget vågale Noffe! :eek:
Men for all del, enn så lenge så er det jo artig, eller?!

"Noffe, teach me the way of the sleazy propaganda? Please!" :eek:

DeletedUser

Guest
Er ikke helt sikker, men tror den godeste Noffe prøver seg på litt sarkastiske kommentarer her! :rolleyes: Må si jeg finner slike kommentarer som dette meget vågale Noffe! :eek:
Men for all del, enn så lenge så er det jo artig, eller?!

"Noffe, teach me the way of the sleazy propaganda? Please!" :eek:

Vi får nyte det mens vi kan. :)
Jeg er egentlig shizofren. Nofjon1 i V3 og ???? i V4 er to helt forskjellige. Blir jo nesten skremt. :)

DeletedUser

Guest
Vi får nyte det mens vi kan. :)
Jeg er egentlig shizofren. Nofjon1 i V3 og ???? i V4 er to helt forskjellige. Blir jo nesten skremt. :)

Hmm, derfor vi ikke hører "Noffe her! fra verden 4? :rolleyes:
Men er det hemmligheten, å lide av splittet personlighet? Om det er det eneste som bringer frem slik en "alle skal snakke om"-propaganda sliter jeg litt med å forstå! Men det er jo mulig da?! :confused:

Topp