-Rome- vs. Elite

DeletedUser

Guest
Synes i likhet med Grimlock at dette fortjener en egen tråd. Rome har tidligere tapt en del byer til Elite, men i det siste har den trenden snudd. Den siste tiden har nemlig Rome gjort det bedre og bedre, noe forrige ukes statistikk viser.

Vil det fortsette sånn, eller vil Elite slå tilbake? Diskutér!

Side 1:
Tribes: -Rome-
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 250
Side 2: 257
Forskjell: 7

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 104
Side 2: 17
Forskjell: 87

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,109,185
Side 2: 2,356,778
Forskjell: 247,593

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 973,846
Side 2: 143,179
Forskjell: 830,667

image.php
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Det ser ut til at det er flere som "spiser" på ELITE for tiden. er det bare forbigående, eller er det noe større på gang.
det er jo tidligere LAW medlemmer som ligger i det området. tålte de ikke overgangen??
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror Elite-folka er leie av en krig de lett kan vinne... derfor tror jeg ikke at elite gidder å bry seg særlig om de mister en eller annen by til Rome...

Elite har jo tross alt tatt flere byer en rome til sammen...
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror Elite-folka er leie av en krig de lett kan vinne... derfor tror jeg ikke at elite gidder å bry seg særlig om de mister en eller annen by til Rome...

Elite har jo tross alt tatt flere byer en rome til sammen...
Mulig ikke Rome har fullt fokus hos Elite for tiden, men å si at disse spillerne ikke prøver å kjempe i mot er bare tull. Om Elite har tatt flere byer enn av til sammen har egentlig lite å si akkurat nå.

Som knallis sier, så er det nok en del tidligere LAW-medlemmer, men langt i fra alle.
 

DeletedUser

Guest
Dette begynner å bli et lett festlig forum å lese nå.

alle går mot Elite og skryter av at de tar noen byer her og der.

Joda, rome tar nok byer fra Elite de og, og Arica tar byer, og X-Y og V-M-S tar byer, Birki tar sikkert en og annen by de også. Poenget mitt er at når "alle" de andre store stammene angriper Elite merkes det. Men i og med at det samlet sett ikke utgjør mer enn en dråpe i havet, kan dere bare skryte så mye over deres små seire for min del. Jeg er ikke overvettes imponert.
 

DeletedUser

Guest
Mulig ikke Rome har fullt fokus hos Elite for tiden, men å si at disse spillerne ikke prøver å kjempe i mot er bare tull. Om Elite har tatt flere byer enn av til sammen har egentlig lite å si akkurat nå.

Som knallis sier, så er det nok en del tidligere LAW-medlemmer, men langt i fra alle.


ja, du har rett... ingen klarer å slå o store Rome...
Elite sliter syykt nå, men jeg stusser litt på det med at rome ikke har fullt fokus hos elite? er det de skumle gråbyene du tenker på da?
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ja, du har rett... ingen klarer å slå o store Rome...
Elite sliter syykt nå, men jeg stusser litt på det med at rome ikke har fullt fokus hos elite? er det de skumle gråbyene du tenker på da?

Ja ass, Elite sliter sykt. de mister byer til en stamme, men tar flere enn de mister :O Du har vel ikke hørt om Elite-AriCa krigen? tror det er de som er i fokus, vennen :)
 

DeletedUser

Guest
ja, du har rett... ingen klarer å slå o store Rome...
Elite sliter syykt nå, men jeg stusser litt på det med at rome ikke har fullt fokus hos elite? er det de skumle gråbyene du tenker på da?
Da tror jeg du må lese over en gang til.. Tror du misforstår meg? Eller?

Hvem har sagt at Rome er uslåelige? Eneste som sies her er at de har gjort en veldig god jobb mot Elite i det siste, og akkurat det er det vanskelig å nekte for.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Da tror jeg du må lese over en gang til.. Tror du misforstår meg? Eller?

Hvem har sagt at Rome er uslåelige? Eneste som sies her er at de har gjort en veldig god jobb mot Elite i det siste, og akkurat det er det vanskelig å nekte for.

Hvis DU leser en gang til, kan du se jeg ikke refererer til deg. Jeg snakker om at hans innlegg var kraftig overdrevet. De har gjort en god jobb i det siste, det er sant, prøver ikke nekte for det.
 

DeletedUser

Guest
Hvis DU leser en gang til, kan du se jeg ikke refererer til deg. Jeg snakker om at hans innlegg var kraftig overdrevet. De har gjort en god jobb i det siste, det er sant, prøver ikke nekte for det.
Siktet ikke til deg, innlegget ditt hadde ikke kommet opp når jeg begynte å skrive. :)
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Siktet ikke til deg, innlegget ditt hadde ikke kommet opp når jeg begynte å skrive. :)

Oi,sorry x) Jeg ligger med halvåpne øyer her ;P så det du skrev, så så jeg lignende ting av det jeg hadde skrevet, så regnet med det ;O Igjen beklager.
 

DeletedUser

Guest
Klapper nå Rome på skulderen over at de faktisk gjør det bra. Faktisk blitt en meget imponerende stamme:)

Men uannsett. Glemte jo helt at Elite er best og at alle andre er nabbs eller hva? ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Klapper nå Rome på skulderen over at de faktisk gjør det bra. Faktisk blitt en meget imponerende stamme:)

Men uannsett. Glemte jo helt at Elite er best og at alle andre er nabbs eller hva? ;)
Forståelig at du kommer med din upåklagelige sarkasme her... Men faktum er at jeg respekterer -Rome- som likeverdige motstandere, og det er også derfor de får mesteparten av mine nukes rett i fleisen... ;)
 

DeletedUser

Guest
Forståelig at du kommer med din upåklagelige sarkasme her... Men faktum er at jeg respekterer -Rome- som likeverdige motstandere, og det er også derfor de får mesteparten av mine nukes rett i fleisen... ;)

Du gjør kanskje det, men resten av gjengen din som skrev før deg, klarte å fyle en hel side med cocky sarkasme mot Rome. Bidrar verdtfall ikke med å skaffe dere sympatisører.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 66
Side 2: 35
Forskjell: 31

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 13
Side 2: 10
Forskjell: 3

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 561,966
Side 2: 279,853
Forskjell: 282,113

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 113,331
Side 2: 91,286
Forskjell: 22,045

image.php
 

DeletedUser

Guest
Oi,sorry x) Jeg ligger med halvåpne øyer her ;P så det du skrev, så så jeg lignende ting av det jeg hadde skrevet, så regnet med det ;O Igjen beklager.
Helt i orden. ;)

Elite med en liten ledelse i dag ja. Dette vil nok svinge opp og ned, noe det har gjort ganske lenge også.
 

DeletedUser

Guest
Svinger opp og ned i alle kriger, dette er intet untak som du sier.
 

DeletedUser

Guest
Du gjør kanskje det, men resten av gjengen din som skrev før deg, klarte å fyle en hel side med cocky sarkasme mot Rome. Bidrar verdtfall ikke med å skaffe dere sympatisører.

Gjeng, hva slags gjeng sikter du til? Er det så mange fra Elite som har svart?
 

DeletedUser

Guest
Virker sånn. Hvertfall en del som har vært i Elite i sin tid;)
 
Topp