-Rome-?

DeletedUser

Guest
Hva skjer med -Rome-? De har falt ned til en lav rank og ligger laangt under understammene sine.

Med "hva skjer" så tenker jeg andre grunner enn at de suger, siden understammene ligger høyt ranket samtidig som de suger.
 

DeletedUser

Guest
En del innaktive medlemmer kansje, skulle vel ha litt å si hvertfall. (Stats)
Og mange røde prikker på rekruteringa. (Stats) :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hva skjer med -Rome-? De har falt ned til en lav rank og ligger laangt under understammene sine.

Med "hva skjer" så tenker jeg andre grunner enn at de suger, siden understammene ligger høyt ranket samtidig som de suger.


Ser her at siterer til at Rome Familien suger. Kanskje enkeltspillere det her skal være snakk om!

Kanskje du skal ta deg en titt på ODA rangeringen for stammer? For alt jeg ser så er det =Rome= som leder den statistikken.

Men synes også det er merkelig at hovedstammen befinner seg under sine egne understammer på rangeringen. Kanskje et skifte av hovedstamme hadde vært på sin plass?

Men akuratt det er ikke mitt problem..

-Max.
 

DeletedUser

Guest
Ser her at siterer til at Rome Familien suger. Kanskje enkeltspillere det her skal være snakk om!

Kanskje du skal ta deg en titt på ODA rangeringen for stammer? For alt jeg ser så er det =Rome= som leder den statistikken.


-Max.

Du må huske på at =ROME= har 75 medlemmer som gir 648 OD-A i gjennomsnitt.
Dette kontra Outlaw (feks) som ligger på 4. plass har 21 medlemmer som gir 1645 OD-A i gjennomsnitt. 1000 mer i OD-A per spiller!
 

DeletedUser

Guest
Du må huske på at =ROME= har 75 medlemmer som gir 648 OD-A i gjennomsnitt.
Dette kontra Outlaw (feks) som ligger på 4. plass har 21 medlemmer som gir 1645 OD-A i gjennomsnitt. 1000 mer i OD-A per spiller!

Jeg vet også om dette, men jeg vet om en del gode spillere i =Rome=. Ingen stamme å undervurdere det. Eneste jeg finner tragisk, er å starte opp den samme kjedelige familien i hver eneste verden.. Skjønner ikke at det ikke snart kan komme noe nytt. Maja Indianerene?:D

Må si meg trøtt av hele Rome opplegget, og deres form for masserekruttering. Er ikke noe poeng i å lede rankigen så tidlig i spillet.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Hva som skjer i en verden burde bli i den verdenen.

Hva er poenget med å lage en kopi stamme når faktorene for å få den stammen til å fungere minst like bra som i den opprinnelige verdenen er så mange :

Plassering
Medlemmer
Naboer ( spillere/ stammer)
Setting på verden
Aktivitetsnivå

Her er svaret....
Det som får spillere til å opprette kopi stammer er som oftest fordi at de håper ryktet til den stammen skal leve videre i den verden og dette tiltrekker mest sannsynlig flere spillere lettere ( Avhenger ofte av ranken til den stammen i dens opprinnelige verden)...

Har selv vært med i en såkelt kopi stamme og det ender ikke alltid like bra, hvis ROME virkelig går inn for det og de har disse faktorene + en god porsjon flaks på sin side kan det gå, men hvor gøy hadde det vært?...
 

DeletedUser

Guest
Ser her at siterer til at Rome Familien suger. Kanskje enkeltspillere det her skal være snakk om!

Kanskje du skal ta deg en titt på ODA rangeringen for stammer? For alt jeg ser så er det =Rome= som leder den statistikken.

Men synes også det er merkelig at hovedstammen befinner seg under sine egne understammer på rangeringen. Kanskje et skifte av hovedstamme hadde vært på sin plass?

Men akuratt det er ikke mitt problem..

-Max.
600 ODA per spiller? WOW DE MÅ VÆRE GODE LOL

:eek:
Det som får spillere til å opprette kopi stammer er som oftest fordi at de håper ryktet til den stammen skal leve videre i den verden og dette tiltrekker mest sannsynlig flere spillere lettere ( Avhenger ofte av ranken til den stammen i dens opprinnelige verden)...

Ryktet til -Rome- er jo like skittent som de dødes tjern..
 

DeletedUser

Guest
Ikke alle er like aktive Propaganda og Politikk forumet og har dermed ikke fått med seg dette, og nye spillere vet ikke mye om Rome annet enn deres rank på v2 og dette gjør at de blir med...
 

DeletedUser

Guest
Hver gang det startes en ny server på TW eller TRAVIAN kommer -ROME-. De masserekruterer og kopierer "dritkule" tekstbilder av sverd å hodeskaller til profilen sin, men når stammer med litt skills får orden på sakene forsvinner de fortere en potetgullet i posen min. (Altså fort, for de som måtte lure på det:D)
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet også om dette, men jeg vet om en del gode spillere i =Rome=. Ingen stamme å undervurdere det. Eneste jeg finner tragisk, er å starte opp den samme kjedelige familien i hver eneste verden.. Skjønner ikke at det ikke snart kan komme noe nytt. Maja Indianerene?:D

Må si meg trøtt av hele Rome opplegget, og deres form for masserekruttering. Er ikke noe poeng i å lede rankigen så tidlig i spillet.:cool:

Kan ikke si det bedre:D
 
Topp