Rota

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
ROTA-rekrutterer forsmådde BOL spillere til action og backstabbing av venner, søknad sendes IG til Kathoga.

Vi kan tilby dere liten hjelp men mye action :):D


PO
 

DeletedUser

Guest
interessant rekrutteringstråd. Artig initiativ, men håper samtidig dere tryner i overrennet :D

Ha en fin søndagskveld :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
interessant rekrutteringstråd. Artig initiativ, men håper samtidig dere tryner i overrennet :D

Ha en fin søndagskveld :)



Ser veldig bra ut egentlig, har allerede blitt kontaktet av noen backstabbere :) Meget overasket over det gitt. :)
 

DeletedUser

Guest
joda, Riders of the apocalypse rekrutterer, og ja, vi har fått mange henvendelser, som vil bli tatt hånd om så snart vi har sjekket litt mer..
sorry spiralis, ditt håp blir nok ikke noen virkelighet, vi har et mål, og vi kommer dit snart.
Apokalypsen har startet, dommedag nærmer seg..
det er nå man bør velge rett side..
 

DeletedUser

Guest
Og dere vil eventuelt ta flere med i dragsuget?

Vel...hvordan er kriteriene for å komme inn er som de var tidligere?
Like aktive som resten av gjengen der?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Og dere vil eventuelt ta flere med i dragsuget?

Vel...hvordan er kriteriene for å komme inn er som de var tidligere?
Like aktive som resten av gjengen der?


tja, betyr ikke så mye det, det viktige er at de vil backstabbe sin stamme. Står jo klart her det.
 

DeletedUser

Guest
Teh...ikke store tapet likevel da? Av og til er det bra å få rensket ut litt av stammen, så om dere vil samle på ulojale spillere, så værsågod... Jeg ser ikke grunnen til å samle på de.
 

DeletedUser

Guest
Blir litt som med BuRn: En gjeng med ulojale tullinger som sitter med hver sin plan og venter på sin store sjanse for å ødelegge for resten...Litt for å få litt spenning i hverdagen...

Den eneste forskjellen som vil bli etter dere er en haug med gråbyer...

Go ahead. Få litt spenning, men det begynner egentlig å bli litt kjedelig om dere skal finne opp kruttet på ny..
 

DeletedUser

Guest
Gitt opp å spørre rundt? :)



[01.06.2011 11:54:49] Badass©®™ sier : hehe
[01.06.2011 11:54:57] Badass©®™ sier : på v1 da?
[01.06.2011 11:55:01] Simen/Serok sier : Kjedelig :D
[01.06.2011 11:55:13] Simen/Serok sier : Har noen incs fra Oddybear, men ikke mer..
[01.06.2011 11:55:13] Badass©®™ sier : det kan jeg fikse for deg ;)
[01.06.2011 11:55:18] Simen/Serok sier : Vent til kl 5 i dag? :)
[01.06.2011 11:55:26] Simen/Serok sier : Da er jeg ferdig med skola :p
[01.06.2011 11:55:33] Badass©®™ sier : nja..
[01.06.2011 11:55:47] Badass©®™ sier : tenkte på at jeg kunne sende deg en invitasjon jeg :p
[01.06.2011 11:56:12] Badass©®™ sier : ROTA rekrutterer ^^
[01.06.2011 11:56:12] Simen/Serok sier : til..?
[01.06.2011 11:56:45] Simen/Serok sier : uhm..
[01.06.2011 11:57:10] Badass©®™ sier : eller, du er kanskje ikke tøff nok til den jobben
[01.06.2011 11:57:20] Simen/Serok sier : Kanskje ikke det, nei ;)
[01.06.2011 11:58:16] Badass©®™ sier : kunne trengt en med dine evner og aktivitetsnivå
[01.06.2011 11:58:24] Simen/Serok sier : o_O
[01.06.2011 11:58:28] Simen/Serok sier : Er du imponert..? :D
[01.06.2011 11:58:45] Badass©®™ sier : tja, har jo spillt mot deg en stund, og lært deg å kjenne..
[01.06.2011 11:58:56] Badass©®™ sier : du er ikke den jeg helst angriper, for å si det sånn
 

DeletedUser

Guest
Teh...ikke store tapet likevel da? Av og til er det bra å få rensket ut litt av stammen, så om dere vil samle på ulojale spillere, så værsågod... Jeg ser ikke grunnen til å samle på de.

Heheheh, dessverre trenger man ikke å være direkte ulojal for å leave en stamme. Kan jo hende at BOL har vært "ulojal" mot enkelte medlemmer? Om man ignorerer et medlem gjentatte ganger så kan dette irritere en, og når de er irritert skal det ikke så mye til for å leave en stamme.

Men nå er det jo hva man kan gjøre, og hva man bør gjøre. Om man er interessert i å slutte på TW kan jo dette være en fin løsning, for om de tilfeldigvis er litt inne i BOL-land kan det får en brå slutt.. :p Det vet jeg litt om :D
 

DeletedUser

Guest
Men nå er det jo hva man kan gjøre, og hva man bør gjøre.

Ikke alle som forstår denne linjen her. Meget bra du tar den opp :)

En ting man også kan legge merke til her: Siterer fra paalodin sin originalpost:

Vi kan tilby dere liten hjelp men mye action

Med andre ord...joiner du rota, så er det null hjelp å få. Du vil stå helt alene mellom 2 sider.
Noen som føler seg fristet?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ikke alle som forstår denne linjen her. Meget bra du tar den opp :)

En ting man også kan legge merke til her: Siterer fra paalodin sin originalpost:



Med andre ord...joiner du rota, så er det null hjelp å få. Du vil stå helt alene mellom 2 sider.
Noen som føler seg fristet?


Hallo, LITT hjelp er ikke null hjelp, forsmådde HFO spillere kan jo søke de og Windsy, er jo kjipern å være i understammen til BOL vel??

Kan garantere utskjelling og masse moro på skype, er jo heaven :D :D :D
 

DeletedUser

Guest
Hallo, LITT hjelp er ikke null hjelp, forsmådde HFO spillere kan jo søke de og Windsy, er jo kjipern å være i understammen til BOL vel??


Viste ikke om denne før eg leste blogg, gjentar mitt svar der:D



Når det gjelder HFO så er vi stolte av å spille med BOL, så om noen skulle se/kalle oss en under stamme av BOL så tar vi det som et kompliment. Vi har mye å takke BOl styret og ikke minst spillerne i BOL for!!

Vi samearbeider godt og vil forsette med det uansett hva folk måte kalle oss!!
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hehe er spennende dette her, får se hva Tommy og Pål tryller opp av hatten sin neste gang!
 

DeletedUser

Guest
Jajaja, ser jo at Rinker gjør en utmerket jobb med å miste byer til sin gamle stamme BOL, uten i det hele tatt prøve med noe readlinger eller noe som kan lignes noe forsvar at all.

Ikke akkurat god reklame for denne rekrutteringa deres hvertfall, ROTA ;) Neste gang dere evnt får et nytt medlem over; Prøv å hent inn en som har mulighet til å spille mer enn 2 timer i uka, og som faktisk kan forsvare seg!

/Khaza
 

DeletedUser

Guest
Wow, kalles vel ryggrad dette ja, kan jo bare kalle ROTA for Invertebrater, er mer dekkende :p
 
Topp