-RR- Gir seg!

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Da er det kommet så langt at vi i -RR- gir oss, grunnet til dette er at vi rett og slett ikke har sjans lengre. Vi har bare vært 5 aktive medlemmer i lang tid og pågrunn av kv og innaktivitet blandt de andre så har vi ikke mulighet til å støtte hverandre å det sier seg selv at spillere på bare 1 mill da ikke klarer å beskytte seg selv mot flere i epicki på 1.5-2 mill poeng som angriper samtidig. I begynnelsen kunne vi ha gjort et bedre arbeid for å få en god start, men vi greide å få secrets og kristin til å stille seg på Epicki sin side.
Da BadT, balle, maskin, cod-waw og nå alexandra gav seg så så det ikke lysere ut akkurat...
Flere gikk bare grå eller innaktiv og forårsaket av epicki fikk byer langt inni clustrene våre.

Å så vil jeg bare nevne de medlemmene som har vært aktiv og stått sammen med meg og stammen i lang tid å som har gjort en god jobb med å holde motet oppe og kjempet det de kan for stammen. Johan j1234, Seyda, Superbonden og vegard82. Tusen Takk! til dere fire for å stå på :)


MVH Fjøsnissn og -RR-
 

DeletedUser

Guest
Vi går ned med flagget til tops :cool:

Just4kill har også gjort en god jobb med gode ideer :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg er veldig glad og bittelitt trist :)

Jeg vet hvordan det er og det sucks.

Dere har egentlig aldri hatt noen sjangs er jeg redd. Secrets og Kristin hadde blitt spist opp de også.

Eneste muligheten deres var å kjøre oss leie og det har dere ikke nok slagkraft til.


Men uansett, flott at dere prøvde :)
Respekt skal dere jomminmeg ha!

Mvh Lerski


ps: Ta å send hjem støtten a så jeg får tettet i clusteret mitt :p
 
Sist redigert:

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hansemann vi har hatt sjans for å slå dere ja men hver gang vi har satt i orden en aksjon elr noe så har en nøkkel spiller sluttet og dere kommet dere inn på plasser vi ikke har vært forberedt på.
 

DeletedUser

Guest
Hansemann vi har hatt sjans for å slå dere ja men hver gang vi har satt i orden en aksjon elr noe så har en nøkkel spiller sluttet og dere kommet dere inn på plasser vi ikke har vært forberedt på.

True, veldig dårlig gjort av flere spillera som bare har gått grå og sånt
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
hansemann vi sender jo ikke hjem støtten, dere må jo slite for å adle oss opp :D kommer også til å sende en siste nuke runde før jeg setter kontoen på slett :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
hansemann vi sender jo ikke hjem støtten, dere må jo slite for å adle oss opp :D kommer også til å sende en siste nuke runde før jeg setter kontoen på slett :)

hehe. Bastards! :p

Skjønner jeg godt :)


Ang sjangs eller ei så er det tåpelig å diskutere nå som dere har sluttet :) Lykke til videre. Kick som ass på en annen server :)
 

DeletedUser

Guest
God fight gutta. Jeg har jo ikke vært særlig aktiv siste 2 månedene, bare chilla og latt tiden gått, sammen med mange andre. Så er nok ikke bare dere i -RR- som hadde få aktive. Tror det er rundt halve stammen som ligger/har ligget i dvale i 2011. Men det gjør jo bare det så mye bedre for de som har stått på i stammen for å få dere til å gi opp. Så all honnør til de for at de endelig klarte det.

Nå blir det jo bare en evig gråbyadlingsperiode så vinner vi v6 som planlagt.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Okej chill fjøset og dere andre i RR. er nok enig at dere ikke har noe annet å gjøre nå.

Kos dere i en annen verden så møtes vi igjen.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer

Takk for kampen, alle i EPICKI.
Også takk for hyggelige samtaler, Judge Judy & Lerski :p
Vi får møtes på en annen verden, som fiende eller stammemedlem.
Dere vinner fortjent, gratulerer alle sammen.

- Seyda


:):):):)
 
Topp