runde 2 av topp 40

DeletedUser

Guest
gard har hvertfall en superfan :) (har sikkert fler også, men han her tok litt kaka) morsom komentar med bakgrunn i at du ikke kunne si noe om noen av de øvrige duellene, et sånt utspill gir da litt liten tyngde i mine øyne :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fyren er bare litt uenig i meg ang. en hypotese om startup og litt sjangsespill :p

Men er jo rart at en som ikke har spilt v9 kan uttale seg om noen her, da det burde være høyst relevant over hvordan folk presterer på v9 når dem skal stemme.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nå veit jeg ikke hvilke regler denne konkurransen har. Ingen vet vel egentlig, og når det ikke innformeres annet enn at "det vil komme senere", så er det vanskelig å si. I tillegg til å ha LITT suspekt oppsett i enkelte kamper, så er det ikke godt å si hva man skal tro. Men om det er basert på TW Champion (som vi allerede har hatt på V9 :tunge:), så kan jeg godt informere om de opprinnelige reglene fra V2.

Kort om konkuransen:
Du kan bare stemme én enkelt gang, og du kan stemme på deg selv så lenge du er satt opp i en av kampene.
Stem på den personen DU tror hadde vunnet om de hadde gått mot hverandre i en "one vs one"-kamp med null støtte fra andre spillere.
Første runde kommer til å bli avsluttet 1. Februar.
Skulle noen få like mange stemmer avgjør jeg hvem som går videre.

Så hvordan man ligger an på V9 behøver ikke nødvendigvis ha så mye å si annet enn at det er en nødvendighet for å i det hele tatt bli nominert, i tillegg til at det ofte er naturlig at man tenker over det når man stemmer.

Vil bare si at det er flere her som ikke spiller, og stemmer på andre. Jeg har spilt på mange verdner og har mange venner, som vet at jeg kan spille, og kanskje da stemmer på meg (f.eks Varanior08) . Mens andre kan ikke fordra meg og stemmer mot uansett (f.eks janrune). Jeg er ikke noe glad i sitte på forum og skryte av meg selv eller påstå det ene eller andre (med mindre jeg er på fylla). Men det er klart jeg får med meg det som blir skrevet her og andre steder likevel. Det er sikkert mange av dere som hadde vunnet mot meg ingame (og spesielt nå, som jeg er lei hele spillet og ser frem til å slutte), og jeg har vel egentlig aldri sett på meg selv som noen fantastisk TW-spiller på andre måter enn at jeg vet kan gi alle en bra kamp.

Men en ting vil jeg si. Det ser ganske dumt ut å kjøre en ny runde med dette her på samme verden som vi allerede har hatt en.

Ha en fortsatt fin natt og en trivelig sommer. Det skal bli deilig.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Fyren er bare litt uenig i meg ang. en hypotese om startup og litt sjangsespill :p

Men er jo rart at en som ikke har spilt v9 kan uttale seg om noen her, da det burde være høyst relevant over hvordan folk presterer på v9 når dem skal stemme.

Stemte vell i mot deg vs gard forrige gang før vår diskusjon angående startup så kan ikke påstå at grunnen ligger der.

Når sant skal sies så har jeg også spilt på v9 ved 3 anledninger.

Men utalelsene dine angående startup hjelper vell ikke akkurat heller.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Mens andre kan ikke fordra meg og stemmer mot uansett (f.eks janrune).

Ha en trivelig sommer

Hyggelig å bli nevnt, men du kunne kanskje droppet å sette ord i munnen på meg. Misslike deg gjorde jeg før, men at jeg ikke kan fordra deg er ikke sant. Om du har følt d slik må jeg beklage om jeg ikke har unnskylt meg før. Beklager(hug)

Desverre kommer du med "fakta" som ikke er fakta. Joda, jeg stemte imot deg på champion, men det var fordi jeg undervurderte deg (å var småsur på deg). Nå i ettertid har jeg forstått at du er bedre enn jeg anntok, og derfor stemte jeg på deg i første runde her (mulig senere også om du kommer videre)

God sommer til deg også :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Stemte vell i mot deg vs gard forrige gang før vår diskusjon angående startup så kan ikke påstå at grunnen ligger der.

Når sant skal sies så har jeg også spilt på v9 ved 3 anledninger.

Men utalelsene dine angående startup hjelper vell ikke akkurat heller.

Diskusjonen hadd vi hatt da og, hvis du har spilt v9 ved 3 anledninger og kommer med en uttalelse om at differansen mellom meg og Gard er så stor så må jeg si uenig med deg.
Når en skal stemme her så må en jo ta utgangspunkt i v9 og spesielt da de innstillingene som opereres med her, med ms-limit, speed 1 og fakelimit etc, og akkurat med de innstillingene som er her på v9 så tror jeg i hvertfall at jeg forsterker min posisjon da Gard mister noen av sine aller største egenskaper mens jeg kanskje kvitter meg med noen av mine dårlige, samtidig så vil jeg påstå at jeg er en bedre farmer enn Gard noe som er svært viktig, spesielt i starten og med de innstillingene som opereres her på v9 samt min aktivitet (samme med Gard forøvrig ang. aktivitet) så tror jeg at jeg ville tatt det lengste strådet, men ser jo hvorfor folk kan stemme på v9, men liker at folk gir litt bedre begrunnelse (gjelder forøvrig til alle :p)

Min hypotese ang. startup har aldri blitt prøvd og vil nok heller aldri bli prøvd, så å si at den aldri ville gått er nok noe jeg må si meg uenig i, det handler om å ta sjangser.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
eg bare sier at DN mener eg skryter viss ikke det var skyrt beregnet for deg zippi vet eg ikke ka skryting er :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jeg kan ikke se at dette er "tw champion". Jeg for min del har stemt slik jeg mener tingene er på v9 atm.. har da tatt i betraktning at noen kontoer er mindre aktive nå enn det dem har vært på sitt beste :)

gard, slik jeg kjenner deg er du en fantastisk spiller når du er aktiv :) når man ikke har motivasjon til å være det, taper du mot gode AKTIVE spillere... derfor stemte jeg på zippy denne runden :) du vant jo champion runden, noe som kanskje er litt høyere "creds" enn denne spontane topp 40 runden som nicehunter har komponert.

Men når det er sagt, føler jeg mange har stemt mindre lojalt, og mer objektivt denne runden (yes). uansett championrunde eller topp 40 runde så går det på synsing og analyser, ingen fasit her :p
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ehm, hadde vært artig med noen flere lister da :) Selvom en slik kåring har vært, så er det alltid greit med andre spilleres meninger om hverandre :)
 

DeletedUser

Guest
Det handler ikke om hvem som er best (som i talent eller erfaring) i tw, det handler om hvem som kan bli størst..
 
Topp