runde 2 av topp 40

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
dette er altså RUNDE 2 av topp 40 ;)

husk skriv ned hvorfor du stemmer på akkurat han/hun

fristen er den 10/06/2012

kjetil1-Torg13

gertpe-secretsanta

ORLY-victoryforsylvanes

Major zod-LittleNewbie

McBitch-fingreslitte

Xenex- ozwegian

Flashback-mr.xxx

Grisepesten-paausan

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal

Longshot-carnifex
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
kjetil1-Torg13
grunnen til dette er at kjetil1 har snakka med blitt kjent med vet at han er lojalt medlemm som gjør alt for stammen når gjelder Torg13 har eg aldri snakka med han :(

gertpe-secretsanta
min stemme er går nok til gertpe grunne er vet hvor bra han kan prestere offansivt selv møtt han i kamp :)

ORLY-victoryforsylvanes
tror hadde tate denne selv om DN liker tro at eg er en komplett noob

Major zod-LittleNewbie
LittleNewbie er kjempe god spille kjempe hyggelig fyr også vansklig og ikke like fyren synd ikke fått snakka så mye med han :(

McBitch-fingreslitte
skulle gjerne gitt dette til fingre men det blir feil sett hva MCB står for vet at dette er en god og erfaren spiller :)

Xenex- ozwegian
ozwigian har ståtte imot DN lenge men tror at viss bjørn og co hadde satt in støtte hadde ikke han levd lenge :/

Flashback-mr.xxx

tror mr.xxx hadde tate denne men sånn som situasjonen er no tror eg nok ørjan hadde snappa denne til seg :) men en hard kamp hadde det blitt :D

Grisepesten-paausan

her tror eg nok grisen kan takke for seg paausan er kjempe bra konto tror dette er konto som vinner også :)

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal

tror nok villa tar denne lett ser ikke på zippi som noe trussel i det store og hele men ser at du kan få utretta ting derimot hørt mye bra om deg fra andre verdner så har troen på deg :)

Longshot-carnifex
altså med scar her skal mye til for slå han desverre etter carni kontoen har blitt litt styr i så tror eg dette lett offer for scar og co :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
gertpe-secretsanta

McBitch-fingreslitte

Xenex- ozwegian

Flashback-mr.xxx

Grisepesten-paausan

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal

Longshot-carnifex
 

DeletedUser

Guest
kjetil1-Torg13 --> tror denne ville blitt veldig jevn. lojaliteteten bikker denne mot kjetil :p

gertpe-secretsanta --> min modne danske kamerat drar denne greit i havn :)

ORLY-victoryforsylvanes --> pga bedre aktivitet :p

Major zod-LittleNewbie --> tja.. LN er en gammel ringrev. men denne hadde kanskje blitt i tøffeste laget :p

McBitch-fingreslitte --> tøff en...

Xenex- ozwegian --> xenexkontoen er dessverre på et litt høyere nivå, oz :p

Flashback-mr.xxx --> veldig vanskelig. tror det ville blitt omtrent dødt løp, men holder en liten knapp på mr.xxx

Grisepesten-paausan --> snowy har stemt :p

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal --> veldig likt nivå spillmessig. men motivasjonen atm tilsier en sier til zippy :p

Longshot-carnifex --> jevnt, men lojaliteten avgjør her for min del :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kan jeg spørre et spørsmål? Hvordan har du tenkt at dette skal gå opp? :tunge:
 

DeletedUser

Guest
kjetil1-Torg13

gertpe-secretsanta: Har ingen som helst formening angående gertpe, har ikke vært borti han før. OD bikker mot secret

ORLY-victoryforsylvanes:

Major zod-LittleNewbie: Litt umoralsk og stemme på seg selv, men denne kampen er for enkel (kan blant annet henvise til en 10 x så stor OD med samme poengsum... Har denne fyren bidrat noe som helst?)

McBitch-fingreslitte: Vil si at begge er jevnlike, fingreslitte har desverre vært rimelig inaktiv i perioder så blir vanskelig og stemme på den kontoen.

Xenex- ozwegian: Tror xenex tar den lett

Flashback-mr.xxx: Vet ikke hvem som er mr xxx kontoen nå, men forige kunne ikke noe annet en og adle grått

Grisepesten-paausan: Paussan kontoen er vell den mest aktive på servern?

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal: Jevne spillere, zippy har gjort det bedre på verden 9

Longshot-carnifex: Vanskeligste kampen for min del, lojalitet avgjør
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
kjetil1-Torg13 - Orginale Torg er GOD!

gertpe-secretsanta - Satser på dansken her. Er litt usikker på hva Secret kan, og ikke kan, men jeg vet hva Gert kan noenlunde.

ORLY-victoryforsylvanes - Hvem er ORLY?

Major zod-LittleNewbie - Zodden har gjort det veldig godt en god stund, men blitt litt værre nå? Har uansett ingen kunnskap til spillerne.

McBitch-fingreslitte

Xenex
- ozwegian - Sorry Oz, men Xenex er rå!

Flashback-mr.xxx - Meg på Flash, stemmer derfor ikke.

Grisepesten-paausan

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal - Meget jevn kamp, en Gard i toppform og veldig klar tror jeg hadde tatt Zippy, men akkurat nå er det Zippy som får stemmen min ;)

Longshot-carnifex - De to på Longshot er gode, veldig gode.
 

DeletedUser

Guest
kjetil1-Torg13

gertpe-secretsanta

ORLY-victoryforsylvanes du hakke sjangs i helvete hehe denne tar orly lett.. de som stemmer noe annet vet ikke hva de snakker om

Major zod-LittleNewbie tror majorzod tar denne

McBitch-fingreslitte hvem tar bertil ???

Xenex- ozwegian ozwegian inponerte ikke meg så mye

Flashback-mr.xxx ???

Grisepesten-paausan takk for denne nicehunter , pausan er aktiv kontoe hadde vel ikke klart og ta han . men skulle hvertfall gitt deg motstand til siste slutt :)

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarrealgaaaard <3

Longshot-carnifex eierene av longshot hadde nokk tatt denne tror jeg
 

DeletedUser

Guest
kjetil1-Torg13 Torg er en meget god spiller, og tror han ville tatt kjetil.

gertpe-secretsanta

ORLY-victoryforsylvanes ORLY eier denne!

Major zod-LittleNewbie MZ, er en av de beste spillerne på V9. Nuff said

McBitch-fingreslitte jevn kamp, men Bitch er hakke bedre.

Xenex- ozwegian v

Flashback-mr.xxx

Grisepesten-paausan

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal Zipppy ville nokk ha vunnet mellom de 2 på V9.

Longshot-carnifex Longshot tar denne, eller hva? ;-)
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
kjetil1-Torg13
Er rett og slett bedre på ODA enn sin motstander, så jeg vil absolutt stemme frem denne spilleren.

gertpe-secretsanta
Hater å si det, men ærlighet varer lengst. Jeg er rimelig sikker på at dette blir en jevn kamp, men jeg er redd gertpe tar denne på tampen.

ORLY-victoryforsylvanes
Etter hva jeg har sett til nå så har ORLY overbevist meg mer enn sin motstander har gjort.

Major zod-LittleNewbie
En fryktelig jevn kamp, men jeg vil tippe at Zod tar denne. Er også basert litt på lojalitet.

McBitch-fingreslitte
En jeg ikke vil møte er McBitch i en mørk bakgård ett eller annet sted i et nedslitt og forlatt boligområde. Nuksene til denne karen svir mer enn salt i såret, så dette er en kamp jeg er sikker på at McB vil vinne. Fingreslitte har også hatt stor fremgang i det siste.

Xenex- ozwegian
Xenex-spillerne vil ta denne kampen.

Flashback-mr.xxx
Mr. xxx vil gå av med seieren. En angrepslysten kar, men det er absolutt også Flashback. Jevn kamp her.

Grisepesten-paausan
Denne må jeg rett og slett avgjøre på lojalitet da kampen ville etter min mening bli meget jevn.

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal
Auch! En kamp jeg ikke ville sett så tidlig i konkurransen, men jeg har og vet mye om kvalitetene til Villarreal, og en aktiv Villa vinner det meste som står i hans vei.

Longshot-Carnifex
Ha! En kamp jeg virkelig hadde ønsket skulle komme snart. Denne tar jeg og Kenn lett etter hva Lady Ibex gjorde mot oss tidlig i v9 sin historie. Jeg og Kenn vil alltid vinne over denne spilleren, alltid.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
kjetil1-Torg13

Aner isje kem dokke e.


gertpe-secretsanta

Same as above


ORLY-victoryforsylvanes

Jeg liker Wow lore!


Major zod-LittleNewbie

sup


McBitch-fingreslitte

Go get em, biatch.


Xenex- ozwegian


Flashback-mr.xxx


Grisepesten-paausan
Han er bedre enn meg i gråbyadling. I rest my case.


Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal

Bursdag + spanderer øl på meg i sommer.


Longshot-carnifex

Lættis. Scar eier dritten ut av Solfrid og batalejonen på accen der, selv uten meg. 110% sikker på at LS kontoen tar ut Carnifex, selv til tross for at kontoen er vesentlig mindre.


G'natt
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
kjetil1-Torg13

gertpe-secretsanta

ORLY-victoryforsylvanes

Major zod-LittleNewbie

McBitch-fingreslitte

Xenex- ozwegian

Flashback-mr.xxx

Grisepesten-paausan

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal

Longshot-carnifex
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
kjetil1-Torg13

gertpe-secretsanta

ORLY-victoryforsylvanes

Major zod-LittleNewbie

McBitch-fingreslitte

Xenex- ozwegian

Flashback-mr.xxx

Grisepesten-paausan

Fan nr. 1 av Sylphida– Villarreal
Mente d sist, å mener d igjen. Zippy er den beste.

Longshot-carnifex
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
kjetil1-Torg13......Er ganske usikker når det gjelder disse to. Har hatt enkelte treffninger med kjetil1, og ble ikke imponert, men vil heller ikke si at han er dårlig. Torg13 har jeg ingen anelse om hvem er.......så må desværre unnlate å stemme.

gertpe-secretsanta......Har hittil i avstemninger holdt på secretsanta, ser på OD at han er god. Mener dog likevel ( man er vel seg selv nærmest ) at jeg ville kunne ta han, om jeg har en god dag.

ORLY-victoryforsylvanes......Jeg er rimelig overbevist om, at om victory kunne konsentrerer seg om spillet, og ikke bruke tid på å gi kommentarer, til alle som nevner hans navn, da ville han kunne slite ut ORLY. Og om han samtidigt dropper sine duals.....da ville det absolut gå hans veg.

Major zod-LittleNewbie.......Skjønner ikke at noen kan gi sin stemme til andre enn LN. Han er etter min beskedne mening en klasse spiller og at han ikke helt har fått det vist her, skyldes absolut ikke manglende evner. Klar vinner her!

McBitch-fingreslitte......Det irriterer meg langt inn i granskogen at måtte gi min stemme til McBitch. Men jeg tror at h*n er hakket bedre, selvom jeg må tilstå at jeg ikke har peiling på, hvem denne spiller er. ( Skyldes sikkert min uvitenhet ) Men har sett hva h*n har prestert og det er bra.

Xenex- ozwegian.....Selvom ozwegian er en ganske sta og "slittsterk" spiller, tror jeg han vil trekke det korte strået mott Xenex.

Flashback-mr.xxx.....Tja, savner veldig begge jenter på denne konto, de to sammen er dynamit. Men selv uten, vil neppe Flashback ha en sjanse.

Grisepesten-paausan.....er etter min vurdering ikke noen tvilv her.

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal......Zippy er jævla god, men ikke så god. Villa tar denne.

Longshot-carnifex.....Må desværre gi denne til scar, vet han er god.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Først og fremst kan jeg ikke forstå hvorfor vi skal ha 10 dager mellom hver runde, det her kommer jo til å vare til september, 3 mnd. etter at v9 er ferdig. Men kan jo stemme i mens jeg forventer at fristene går betraktelig ned.

kjetil1-Torg13 - Hørte litt om kjetil1 i dag, det holdt for å kunne stemme blindt på Torg13 :p

gertpe-secretsanta - Gertpe er statisk på alle verdener, føler ikke at du utvikler deg altså men bare holder deg på det samme nivået, derfor går denne stemmen til Morf som jeg føler har en utvikling.

ORLY-victoryforsylvanes - Gratis seier for ORLY det her.

Major zod-LittleNewbie - Vet ikke hvem som er på LN, men har vanskelig for å skjønne at dem som er der kan være noe bedre enn MZ.

McBitch-fingreslitte - Bertil slår de aller aller fleste.

Xenex
- ozwegian - Ingen av de nevnte er særlig gode.

Flashback-mr.xxx - Forholdsvis lett seier, takker for gratis byer mr. xxx btw :)

Grisepesten-paausan - De beste fra IP tar nok denne uten altfor store problemer.

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal - Lar være å stemme her, men de fleste vet kanskje mine synspunkter :rolleye:

Longshot-carnifex - Rose er på Carni, da er e kjørt for den kontoen..
 

stiff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
kjetil1-Torg13 vet nokk ikke så mye om torg13.. men jeg vet nokk til å stemme på kjetil1... han har vært lojal, og hatt en spesiel taktikk på å vokse seg stor på

gertpe-secretsanta

ORLY-victoryforsylvanes stemmer ikke på denne...er ikke rettferdig at flere fra en bruker stemmer på seg selv :p

Major zod-LittleNewbie

McBitch-fingreslitte

Xenex- ozwegian

Flashback-mr.xxx aktiv og erfaren spiller her :)

Grisepesten-paausan

Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal

Longshot-carnifex

De som ikke har fått noe grunnlag på har jeg gått litt etter odd og rank, og det jeg har hørt, men ikke kan si noe spessielt :)
 

DeletedUser

Guest
vil bare si :) 10.6 er verden mest sansynlig ferdig ;) er 2millioner igjen. så er alt vekke :(
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Fan nr. 1 av Sylphida – Villarreal Gard er en bedre spiller enkelt og greit. 1 v 1 har ikke zipp sjagnsen i havet desverre for ham. Dette selv om Gard er edru eller dritings. Gard er rå :)

Velger å ikke stemme i de andre kampene da jeg ikke har kjennskap til begge parter der.
 
Topp