runde 3 av topp 40

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
grunnen til denne kommer før tiden er at verden snart er over :(

med dette sier eg at nye grensen er den 10/06/2012 altså den tiden som var på den forgje ;)

dette er deltakerene var litt vansklig velge ut di nederste siden var krangel der men eg snakka med noen finnet en løsning på det :)

minner eg på viktig og gi grunnlagg hvorfor du velger denne personen(happy)

det var kun 4 stykker som skulle ut forgje runde btw derfor vil listen se litt likt ut:D



Torg13-victoryforsylvanes

xenex-paausan

longshot- Villarreal

mr.xxx- McBitch

ORLY-carnifex

Fan nr. 1 av Sylphida- major zod

gertpe- LittleNewbie

secretsanta-Flashback
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
da var det på tide med runde 3 gitt :eek:

Torg13-victoryforsylvanes denne gir eg til meg selv :D eg føler at TORG13 ikke er så aktiv på v 9 :/

xenex-paausan denne kan eg nesten ikke stemme på begge er like gode kjenn er begge 2 like godt også srry

longshot- Villarreal denne tror eg scar tar i havn :)

mr.xxx- McBitch srry ashi og stiff denne tror eg nok mcBitch tar

ORLY-carnifex tror carnifex drar denne i havn etter en hard kamp

Fan nr. 1 av Sylphida- major zod majoren har vist seg mer fram en zippi taktisk og offansivt

gertpe- LittleNewbie endå en gitt kan ikke bestemme meg liker godt dansken eg :D men liker veldig godt LN også derfor blir vansklig for meg stemme på denne så må nok stemme blankt igjen :/

secretsanta-Flashback sikker seier til flash
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er jo absurd det her? Folk som ble stemt ut er likevel med videre? Er jo bare surr det her.

Gidder ikke stemme engang.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Med en meget rask analyse av runde to, så ville ikke trådstarter vært med til runde 3. Carnifex skulle heller ikke være med men joda, hun er fortsatt med videre gitt! Jeg kommer heller ikke til å avgi stemme da dette ser ut som et eneste stort kaos.
 
Sist redigert:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Torg13-victoryforsylvanes
Etter va jeg vet om disse to, er torg betydelig bedre

xenex-paausan
Sier vel seg selv

longshot- Villarreal
Også her er det overlegent (selv om villa egentli gikk ut i forrige runde)

mr.xxx- McBitch

ORLY-carnifex

Fan nr. 1 av Sylphida- major zod

gertpe- LittleNewbie

secretsanta-Flashback
Usikker her, men liker ikke å stemme blankt
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
kremt eg går etter poeng ikke etter 1vs 1 det vil si at viss du har med poeng en en anen person så blir du alikavel med videre
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Baah, det blir jo bare helt feil da. Så med andre ord vil den med mest poeng vinne da? :p Da kan vi jo bare utrope vinneren med en gang da jo? Gratulerer med seieren Paausan!
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
I sånne her er det ikke meningen at dine meninger skal vinne, det er flertallet som bestemmer her.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Tror ikke d er sånn tenkt. Uansett vil vi ikke få flere sånn tilfeller da d nå går opp
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Men det har ikke gått opp, dermed er det bare tullball, bare avlys greia n00b, også venter du med å sette opp dette til du kan bruke huet ditt tilstrekkelig nok.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er ikke sånn tenkt at poeng innad i spillet men stemmer kanjse forklarte det dårlig

viss F.eks

jon har 5 poeng og knut har 6 poeng

mens i anen en er det yunus har 7 poeng mens bjarte har 8 poeng da vil både yunus og bjarte gå videre skjøll om di er i samme gruppe siden di fikk flere stemmer en jon og knut
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er bare bullshit, bare å slette hele greiene det her, ikke sett opp ting du ikke klarer, er jo vanvittig enkelt å forstå dt.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Herregud nicehunter. Det vil jo favorisere de med flest poeng da, og ikke de som sitter med de beste skillsene! Er jo det jeg håpet dette skulle være en konkurranse om, men da Longshot bare har såvidt 800k, så vil ikke vi ha noen sjanse å vinne konkurransen uansett pga noen har flere poeng enn oss. Jeg ser da heller ikke mye poeng i å skulle bruke mer tid på denne konkurransen.

Vil nok en gang gratulere paausan med seieren, da han i realiteten vil vinne uansett.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Taperaktig denne konkurransen her. Congratz trådstarter, du har nettopp drept en av dine egne tråder.
 

DeletedUser

Guest
kremt eg går etter poeng ikke etter 1vs 1 det vil si at viss du har med poeng en en anen person så blir du alikavel med videre


WTF!! dette er det mest ugjennomtenkte "spillet" jeg har vært vitne til på TW, hahaha... også lurer jeg på en ting, hvordan er det du setter opp folk mot hverandre? trekker lapper? eller setter du dem oppsom du selv vil? :eek:
 
Topp