Runde 3 i TW-champion

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Da er det klart for 3.runde i TW-champion

Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik;

Norge vs Sverige

For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle.
Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om noen ser dette har skjedd - gi beskjed.


Her er tredje runde i TW-champion:

King of Defence vs Toniden
Peligroso vs toggie
esso vs Skandyzz
slampy93 vs -Coller
Vallhall vs Chaosisalex
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis

Kampene er trukket ut ved hjelp av http://www.randomresult.com/tournament.php

Ønsker alle lykke til og oppforderer til å ikke bare stemme på stamme-medlemmer/venner etc. Objektivitet, prøv i det minste.


Runden avsluttes 16.mars kl 23.59

- Odd
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
King of Defence vs Toniden
Peligroso vs toggie - egen kamp
esso vs Skandyzz
slampy93 vs -Coller
Vallhall vs Chaosisalex
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
King of Defence vs Toniden - Jevneste fighten denne runden, blir gøy å se ingame hvem av dem som tar seieren, dyktige spillere i begge leirene. Men jeg stmemer på KoD også pga hans innflytelse og harde arbeid i MO. Ellers veldig jevnt.

Peligroso vs toggie - viktig NF konto og viktig MO konto, stemmen går til vår kjære Marius her iom hans bidrag på verdenen.

esso vs Skandyzz - Monster kontoen selv, påvirker verdenen mye, esso har ikke sjangs.

slampy93 vs -Coller - To viktige kontoer i MO, begge enormt aktive, begge adler mye. Stemmen min hadde mulig gått til slampy her, men -Coller har nylig bestemt seg å adle annet enn grått, og ser ut som trenden vil fortsette.

Vallhall vs Chaosisalex - Egen kamp

herregud70 vs agentsicer47 - To kontoer som har internadlet en del, herregud har desverre adlet mye grått, hadde han adlet anderledes hadde stemmen min muligens gått til hans favør, men siden agent faktisk har adlet mer enn bare stammevenner så går stemmen hit. Ellers gjevn fight.

Jon Snow. vs Preference - To veldig viktige kontoer fra hver side av krigen, begge har imponert på hvert sitt vis, men Preference har virkelig vist seg frem til å være en storadler av fienden, og hadde kjørt over Jon snow. også.

Pax Era vs Themis - To stabile og viktig kontoer på hvert sitt vis fra $$$, men jeg Themis har nok vært den viktigste brikken for hele $$$, derfor går stemmen denne veien.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
King of Defence vs Toniden Egen kamp
Peligroso vs toggie
esso vs Skandyzz
slampy93 vs -Coller
Vallhall vs Chaosisalex
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis
 

sindre190

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
King of Defence vs Toniden - Egen kamp
Peligroso vs toggie
esso vs Skandyzz
slampy93 vs -Coller
Vallhall vs Chaosisalex
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis
 

DeletedUser

Guest
King of Defence vs Toniden Sindre gjør en bra jobb :D
Peligroso vs toggie M'Dawg tar denne lett
esso vs Skandyzz Gutta på Skandyzz måpper gulvet med esso
slampy93 vs -Coller My boy Bærum
Vallhall vs Chaosisalex Mr.Handsome boy tar denne med seg hjem :*
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference Chris kjøre over Jon slik han kjører over kvinnene
Pax Era vs Themis Call me bby <3
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
King of Defence vs Toniden
Peligroso vs toggie
esso vs Skandyzz
slampy93 vs -Coller
Vallhall vs Chaosisalex
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
King of Defence vs Toniden
Jevnt, stemmer blank.

Peligroso vs toggie
Tja du kom deg ut av bronse i League så det er jo noe, Marius. Klar seier, du har aktiviteten, skillsa og "skulkinga" i din favør, samt på Trøndersk vinterføre så sklir du din vei til seier i denne matchupen.

esso vs Skandyzz
Var litt usikker her as, Andy suger jo i CS så det trekker jo ned.... Neida, veldig klar seier med gode spillere som spiller bra sammen.

slampy93 vs -Coller
Coller har blitt litt mer aktiv på fiendeadling, men basert på det jeg vet så hadde det vært en enkel seier for Coller. Stiller også spørsmålstegn ved aktiviteten til Slampy.

Vallhallvs Chaosisalex

Vallhall får denne. Er en av de få J.F.F spillerne all over som har imponert meg og som klarer å holde seg relevant på flere verdener, jeg er ikke nå fanboy av at folk bytter side for egen vinning noe som Chaosis gjør, synes heller ikke kontoen er styrket av å ta inn Sondre, har selv opplevd og sett Sondre kontoer på nært hold.


herregud70 vs agentsicer47

Nå vet jeg ikke mye om herregud70, men skulle forundre meg om agentsicer ikke tar denne.

Jon Snow. vs Preference
Jeg synes det JS har gjort på v24 har vært veldig positivt, kanskje ikke de mest kjente i TW-miljøet, men står definitivt på og gjør mye for $$$. Preference har også gjort det bra, men en god stamme rundt han setter han litt i skyggen, mens i JS sitt tilfelle så har han vært en av de få pådriverne i Ori/$$$

Pax Era vs Themis

Er vel relativt klart at holdninger og hva man adler er det som avgjør her.
 

DeletedUser

Guest
King of Defence vs Toniden
Peligroso vs toggie
esso vs Skandyzz
slampy93 vs -Coller
Vallhall vs Chaosisalex
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
King of Defence vs Toniden
Peligroso vs toggie
esso vs Skandyzz
slampy93 vs -Coller
Vallhall vs Chaosisalex
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
King of Defence vs Toniden - Kjenner lite til KoD og derfor vanskelig å avgjøre, men han tapte readelskrigen om 520|505 og det tar jeg som en seier til Toniden. + At Fredrik er en seig djevel.
Peligroso vs toggie - En overraskende spiller som har visst seg å være meget seig, har gode kvaliteter som lojalitet og ståpåvilje. Kunne kanskje tapt ene og alene i mangel på taktisk klokskap, men Majjus føler jeg ofte fort stagnerer.
esso vs Skandyzz - Vet lite om begge, men nok til å avgi en enkel stemme.
slampy93 vs -Coller - Har selv erfaring med å bli bannet der jeg var uskyldig, men da blir også bannen opphevet innen 2-3 døgn. -Coller er vel fortsatt bannet på v25 og jeg har ingenting til overs for folk som jukser.
Vallhall vs Chaosisalex - Kontoen styrkes ikke akkurat av å ha Sondre der, bortsett fra større bidrag under event mtp. PP og selv om Håkon nå er en svakere spiller enn før så er dette en bedre konto enn Vallhall.
herregud70 vs agentsicer47 - Ppfftt
Jon Snow. vs Preference - Tie, føler begge er middels.
Pax Era vs Themis - Den dagen jeg taper for Zueser/Ahito så legger jeg asap opp i skam. Slutt å nuke i NB.
 

DeletedUser

Guest
King of Defence vs Toniden
Peligroso vs toggie
esso vs Skandyzz
slampy93 vs -Coller
Vallhall vs Chaosisalex
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis
 

The Tooth Fairy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
King of Defence vs Toniden
Peligroso vs toggie
esso vs Skandyzz
slampy93 vs -Coller
Vallhall vs Chaosisalex
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis
 

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
King of Defence vs Toniden
Peligroso vs toggie
esso vs Skandyzz
slampy93 vs -Coller
Vallhall vs Chaosisalex
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
King of Defence vs Toniden - Denne er for meg en lett match. PG tar KoD any day of the week. PG har vært ekstremt god i front, er online 24/7 og en lagspiller av rang. KoD har kun plasseringen sin grunnet barb adling og hva nå enn som foregikk med HolyHell accounten.
Peligroso vs toggie - Selvom du stemmer ekstremt tullete så skal du få denne.
esso vs Skandyzz - Walkover.
slampy93 vs -Coller - Hadde jeg kun stemt utifra hvem som har imponert meg mest på v24 så ville slampy fått denne, men jeg trur Jørn og Herman ville tatt vedkommende i en duell.
Vallhall vs Chaosisalex - Selvom Håkon kaster stein i glasshus og anklager meg for å ha innadlet meg til ranken min når han selv innadlet seg fra 40k til 100k, innadlet Masquerade, brukte nukesa til Masquerade til egen vinning, for så å forlate Origin. For ikke å glemme at han momentant gikk løs på Origin medlemmer og vokste seg stor på dem. OG innadlet Kusekneppa nylig. På toppen av det hele har han adlet 6 barbarbyer. Føler at han har null rett til å trekke andre på lette adlinger, når det er en ekstrem stor faktor til den nåværende størrelsen hans. Til tross for alt dette, er Håkon en god og aktiv spiller som ville tatt Valhall i en duell.
herregud70 vs agentsicer47 - Egen kamp, det er dog en kamp jeg hadde vunnet uten problemer.
Jon Snow. vs Preference - JS har vært en viktig frontkonto for stammen, og har holdt veksten solid til tross for vanskelig frontplassering.
Pax Era vs Themis Denne sier seg vel selv.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Fint om dere svarer utfyllende hvorfor dere stemmer x over y. Er ikke så mange kamper igjen nå og jeg er nysgjerrig på hvorfor vi havner under KoD :) Så fyll gjerne ut!

King of Defence vs Toniden - Egen kamp
Peligroso vs toggie - Egentlig en ganske jevn kamp, men Marius har gjort mest ut av seg og adlet det som er å adle.
esso vs Skandyzz - Alt som esso gjør, gjor Skandyzz folka bedre. Ikke så mye mer å si.
slampy93 vs -Coller - Gråby horing er en fair nok taktikk. Ikke noe problem der. Selv om slampy har imponert og kommet tilbake fra bunnen ganske så bra, men Herman & Co har bidratt mer for stammen.
Vallhall vs Chaosisalex - Jevn kamp. Kjenner ikke til Vallhall, men han har gjort det ganske så bra. Håkon & Sondre har gjort det greit, men mye av poengene/byene kommer fra innadlinger og mye hjelp fra andre spillere (i starten), men tror nok Håkon hadde tatt denne ganske så greit.
herregud70 vs agentsicer47 - Sindre har stått på og vokst seg ganske så stor. Adlet så og si kun spiller byer om jeg husker rett. Farmer bra og spiller i tillegg solo. Kjenner ikke så mye til gud70, men skal nå ha for å klart seg ganske så bra i fronten.
Jon Snow. vs Preference - Meget jevn kamp, men gir denne til Preference da han har vært meget sentral brikke for MO i samtlige aksjoner. Adlet flere og har vist seg mer frem en det Snow gjengen har gjort.
Pax Era vs Themis - Hadde egentlig lyst til å stemme Era bare for å irritere Pål :rolleyes: Men er vel ingen hemmelighet at Themis kontoen har vært viktig brikke for $$$. Mari og Pål har gjort en flott jobb med å bidra så godt som dem kan fra bakkanten.

Btw, stemmer ut i fra det som har blitt gjort på v24. Driter i om dere har rykte fra andre verdener da det er prestasjoner fra v24 som gjelder her! Just as you know ;)
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
King of Defence vs Toniden - Dette er kanskje den letteste kampen denne runden. Folk må slutte å stemme på noen bare fordi de er i samme stamme. Toniden har gjort det 100x bedre enn KoD og får derfor min stemme. Eneste de på KoD har gjort er å dele ut rødt rykte på forum thats it.
Peligroso vs toggie - Marius er beast og har gjort det ganske bra her, toggie er deffhore og klarer å forsvare seg men det er alt der også. Stacker bare og PPbooster opp mur.
esso vs Skandyzz - hvem hva hvor er esso?
slampy93 vs -Coller - Slampy har klart seg greit men coller gjør det supert :)
Vallhall vs Chaosisalex - Jevnt, Vallhall er som en kopi av toggie mens chaos bare farmer og innadler.
herregud70 vs agentsicer47 - Enkelt
Jon Snow. vs Preference - Begge har gjort det ganske greit så stemmer blankt her
Pax Era vs Themis - Pål er mentoren til pax
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
King of Defence vs Toniden - VELDIG usikker på hvem jeg skal stemme på her, dog har jeg sett veldig lite til KoD-gjengen på tidligere verdner. Prestasjonene fordelt på V24 i seg selv er veldig jevne, og derfor stemmer jeg da på Toniden.
Peligroso vs toggie
esso vs Skandyzz
slampy93 vs -Coller - Slampy har gjort det bra, veldig bra. Men rank 1 fortjener å være med litt til ihvertfall.
Vallhall vs Chaosisalex Tror Valhall er en noe undervurdert spiller, ligger som regel ganske bra med lenge, dog stemmer jeg på Chaos da jeg kjenner til hans ferdigheter noe bedre.
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
King of Defence vs Toniden
Peligroso vs toggie
esso vs Skandyzz - liker ikke Skandyzz. Dårligste rekruttøren som finnes
slampy93 vs -Coller
Vallhall vs Chaosisalex
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
King of Defence vs Toniden - egen kamp
Peligroso vs toggie
esso vs Skandyzz
slampy93 vs -Coller
Vallhall vs Chaosisalex
herregud70 vs agentsicer47
Jon Snow. vs Preference
Pax Era vs Themis
 
Sist redigert:
Topp